Версия за печат

02709-2016-0007

BG-Годеч: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760230

СЗДП Враца ТП ДГС Годеч, пл. Свобода №3, За: инж. Антон Петров Попов, Република България 2240, Годеч, Тел.: 0884 493939, E-mail: gdsgodech@abv.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Годеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.szdp.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160108kmgT5926943.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост и други дейности съгласно Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Периодично техническо обслужване на МПС, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, доставка на резервни части, материали и консумативи за МПС, обслужващи ТП ДГС Годеч за срок от 24 месеца.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Годеч.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва техническо обслужване и ремонт на превозните средства на ТП ДГС Годеч, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, доставка на резервни части, материали и консумативи за МПС, обслужващи ТП ДГС Годеч.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 50100000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4 броя ВАЗ , 1 бр. УАЗ, 1бр. товарен автомобил /Грейт Уолл Ховър/, 1бр. товарен автомобил /Тойота Хайлукс/, колесен трактор и всички други, които ще бъдат придобити/взети под наем през периода на изпълнение на поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
24000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 % от стойността на поръчката, а именно – 240.00 (двеста и четиридесет) лева.Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума вносима по сметка на ТП Държавно горско стопанство Годеч – BG62STSA93000021395719 BIG STSABGSF банка : Банка ДСК АД клон Годеч - банкова гаранция.Гаранцията за участие в процедурата е необходимо да бъде внесена (представена) в срок до 16:00 часа на 17.02.2016 год. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащането в полза на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ежемесечно за поръчаните части и услуги по цени съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която е неразделна част от настоящия договор. За части и услуги извън офертата се заплаща търговската цена на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането се договаря да бъде извършено чрез банков превод в банка: ………….. АД, гр. ….., BIG: …….. IBAN: ……………………

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 4, 6, 8, 11-13, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 5, 7, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Плик № 1, с надпис "Документи за подбор" 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – Приложение №1; 1.2. Административни сведения за участника – Приложение №2; 1.3. Декларация по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 – Приложение №3; 1.4. Декларация – Приложение №4; 1.5. Декларация – Приложение №5; 1.6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение №6; 1.7. Декларация за техническите възможности – Приложение №8; 1.8. Декларация по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8 – Приложение №10; 1.9. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката – Приложение №11; 1.10. Декларация по чл.55, ал.5 – Приложение №12; 1.11. Копие от документ за внесена гаранция за участие 1.12. Други документи и декларации, съгласно изискванията на Възложителя. 2. Плик №2, с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 2.1. Техническо предложение – Приложение №7. 3. Плик №3, с надпис „Предлагана цена” 3.1. Ценова оферта – Приложение №9.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Да притежават сервизна база на територията на гр.Годеч, общ.Годеч. 2. Да притежават Разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, съгласно Наредба №Н – 32 от 16.12.2011г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства. 3. Да са извършвали услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Доказва се с Декларация /Приложение №8/. 2.Доказва се чрез Декларация в свободен текст чрез посочване на публичния регистър, където се съдържа информация за разрешението за извършване на такава дейност. В случай, че такъв регистър няма или публичния достъп до него не е разрешен – копие от Разрешението. 3.Доказва се със Списък на услугите /Приложение №11/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под предмет „Сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира извършване на дейности, свързани с техническо обслужване на МПС, ремонт на МПС, поддръжка на МПС.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ТП ДГС Годеч, гр. Годеч, пл. Свобода №3, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават по реда на глава единадесета от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ