Версия за печат

00447-2016-0001

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282255

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: profile.registryagency.bg.

Електронен достъп до информация: profile.registryagency.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационната система на Търговския регистър“ Обособена позиция 2: „Поддръжката на Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)” Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите" Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър Булстат“ Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален Регистър Булстат и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационната система на Търговския регистър“ Обособена позиция 2: „Поддръжката на Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)” Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите" Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър Булстат“ Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален Регистър Булстат и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“ Изпълнението включва пълна техническа поддръжка на информационните системи на администрираните от Агенция по вписванията регистри

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Поддръжка на информационните системи, администрирани от Агенция по вписванията“ при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Поддръжка на информационна система на Търговския регистър“ - прогнозна стойност 79 170 лв. без ДДС Обособена позиция 2: „Поддръжка на Интегрирана информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)“ - прогнозна стойност 64 800 лв. без ДДС Обособена позиция 3: „Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите“ - прогнозна стойност - 14 990 лв. без ДДС Обособена позиция 4: „Поддръжка на информационната система на регистър БУЛСТАТ“ - прогнозна стойност - 25 000 лв. без ДДС Обособена позиция 5: „Поддръжка на информационната система на специален регистър БУЛСТАТ и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация“ - 25 000 лв. без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
208960 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие не се изисква. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без вкл. ДДС. Преди подписване на договора, изпълнителят представя документ за гаранция за изпълнение в горепосочения размер. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заявява, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил задълженията си по настоящия договор. Банковата гаранция е със срок на валидност 20 (двадесет) работни дни след изтичане срока на договорa или като парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се осъществява на абонаментен принцип, ежемесечно, след предсатвене на доклад за извършената работа, приемо-предавателен протокол и надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Настоящата обществена поръчка се възлага по реда на Част трета „а” от ЗОП, във връзка с чл. 75 и сл. от ЗОП. Възлагането на обществената поръчка ще се проведе чрез ограничена процедура по реда на ЗОП. В предмета на поръчката се съдържа класифицирана информация. Участниците ще бъдат допускани след предварително подадено заявление за участие и подбор относно възможностите за изпълнение на поръчката. Заявлението за участие трябва да съдържа документи и информация съгласно чл.77, ал.3 от ЗОП и обявлението на обществената поръчка. Всеки кандидат има право да подава заявление за участие в предварителния подбор. Кандидатите и предложените от тях експерти за изпълнение на обществената поръчка следва да притежават достъп до класифицирана информация. Възложителя не предоставя допълнителен срок за проучване за надеждност.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. за когото се установи от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 9. Кандидатът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 10. Представляващите кандидата не са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Поръчката се възлага по реда на чл. 75, 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от кандидатите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО (на основание чл. 51, ал. 1, т.12). Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът предвижда подизпълнители, с оглед естеството на изпълнение на обществената поръчка следва и те да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не се залагат

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не се залагат

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; 2. Кандидатът е необходимо да представи доказателства за въведените мерки за осигуряване на качеството на услугите. За доказателство ще се приема валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране, разработване, внедряване на информационни системи, софтуерни модули, интеграционни компоненти. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителя ще приема и еквивалентни мерки за осигуряване на качество. 3. Валиден Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по ISO 27001:2005, за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране софтуерни модули, интеграционни компоненти. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителя ще приема и еквивалентни мерки. 4. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие 5. Списък на предложените ключови експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на ролята им в проекта.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Обособена позиция 1: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 2: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 3: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. продължава в поле "изисквано минимално ниво за подизпълнители"

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискванията съобразно вида и дела на участието си. С оглед предмета на обществената поръчка при учатие на подизпълнители същите следва да притежават удостоверение за достъп до класифицирана информация (удоствоерение за индустриална сигурност)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага с минимум двама ключови експерта – програмисти, които общо да покриват следните изисквания: Проектиране, програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите ASP; ASP.NET; HTML, бази данни Oracle и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока. Обособена позиция 4: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя. Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Изисквания към експертите: Кандидатът да разполага минимум с двама ключови експерт програмисти с познания в (проектиране, обектно-ориентираното програмиране , програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите HTML, бази данни Informix и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока), които общо да покриват горните изисквания. Обособена позиция 5: Кандидатът следва да е изпълнил, през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни услуги следва да се разбират услуги по софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система; Кандидатът трябва да разполага с Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита, изисквано от възложителя.Кандидатът трябва да предостави за ползване на възложителя система за уведомяване и управление на инциденти (Help Desk система за обработка на инциденти). Кандидатът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Кандидатът трябва да притежава ISO 27001:2013 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност с обхват включваш софтуерна разработка и софтуерна поддръжка на информационна система или други сходни дейности; Продължава в допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
08.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

обществената поръчка се възлага ежегодно

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Изисквания към експертите по ОП 5: Кандидатът да разполага минимум с двама ключови експерт програмисти с познания в (проектиране, обектно-ориентираното програмиране , програмиране и поддържане на бази данни и WEB приложения и по-конкретно в областите HTML, бази данни Informix и познания по SQL и познания по Microsoft IIS 6 и по-висока), които общо да покриват горните изисквания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Поддръжка на информационната система на Търговкия регистър
1) Кратко описание

Търговският регистър е единна централизирана електронна база данни, която се управлява от информационна система и която съдържа следната информация: • вписани обстоятелства за търговците и клоновете на чуждестранните търговци; • обявени актове, които се отнасят до търговците и клоновете на чуждестранни търговци. Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

3) Количество или обем

Поддръжка на системата за срок от една година.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
79170 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Поддръжката на Интегрираната информационна система за кадастър и имотен регистър, подсистема Имотен регистър и приложението за отдалечен достъп – One Stop Shop (частта на Агенция по вписванията)
1) Кратко описание

Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

3) Количество или обем

Поддръжка на системата за една година

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
64800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Поддръжка на информационната система на Регистър на имуществените отношения на съпрузите
1) Кратко описание

Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

3) Количество или обем

Поддръжка на системата за една година

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
14990 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Поддръжка на информационната система на регистър Булстат
1) Кратко описание

Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява на всички нива - по телефон, на място при възложителя и чрез отдалечен достъп. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

3) Количество или обем

Поддръжка на системата за срок от една година

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Поддръжка на информационната система на специален Регистър Булстат и кореспонденция към регистратура за класифицирана информация
1) Кратко описание

Предмета на обществената поръчка всключва поддръжка на тази система за срок от една година. Поддръжката ще се осъществява по телефон и на място при възложителя. Изпълнението е свързано с класифицирана информация и пароли за достъп до системата ще се предоставят само на лица със съответното разрешение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72222300

Описание:

Услуги, свързани с информационни технологии

3) Количество или обем

Поддръжка за срок от една година

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12