Версия за печат

00856-2016-0001

BG-Търговище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Гл.Юрисконсулт-Румяна Милушева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 61256, E-mail: urist@viktg.com, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: Правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktg.com.

Адрес на профила на купувача: http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160106VseS481738.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Николинка Белчева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 62075, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: отдел Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Покупка и доставка на инертни материали за нуждите на „ВиК” ООД Търговище”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставка на инертните материали - до обекти намиращи се в община Търговище, община Омуртаг и община Антоново.
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Покупка и доставка на инертни материали за нуждите на „ВиК” ООД Търговище”. Предмета на обществената поръчка включва: * Извършване на покупка и доставка на инертни материали, необходими за обезпечаване стопанската дейност на „ВиК” ООД Търговище. * Доставките ще се извършват периодично, по предварителна заявка от Възложителя. Описание на инертните материали, предмет на поръчката: Фракция-0/4-каменно брашно Несортиран материал- 0/40 Несортиран материал- 0/63 Несортиран материал- 0/80 Фракция- 20/40 Фракция- 40/80 Транспортирането на материалите ще се извършва с превозни средства на Изпълнителя до обекти намиращи се в община Търговище, община Омуртаг и община Антоново, съгласно нуждите на Възложителя. Възложителят си запазва правото при техническа и физическа възможност да закупува материалите, като транспортирането им от кариерата до склада ще извършва със собствени средства и за своя сметка. Всеки участник трябва да предложи оферта за целият обем на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество – предвижда се извършване на периодични доставки в количества, определени по предварителни заявки от Възложителя, съобразно нуждите на дружеството. Прогнозни количества инертни материали: Фракция-0/4-каменно брашно – 4 000.00 т. Несортиран материал- 0/40 – 13 000.00 т. Несортиран материал - 0/63 – 300.00 т. Несортиран материал- 0/80 – 90.00 т. Фракция- 20/40 – 200.00 т. Фракция- 40/80 – 1 000.00 т. Транспортирането на материалите ще се извършва с превозни средства на Изпълнителя до обекти намиращи се в община Търговище, община Омуртаг и община Антоново, съгласно нуждите на Възложителя. Възложителят си запазва правото при техническа и физическа възможност да закупува материалите, като транспортирането им от кариерата до склада ще извършва със собствени средства и за своя сметка. Прогнозна стойност на поръчката – 250 000.00лв. без ДДС, включваща прогнозната стойност на инертните материали и транспортните разходи.

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не изисква представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Форма и размер на гаранцията за изпълнение: Парична сума или банкова гаранция, по избор на участника. Сумите да се превеждат по следната сметка: IBAN BG 30UBBS8501 1010002511:В1С UBBSBGSF npи ОББ-клон Търговище или внесени в касата на дружеството. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на обществената поръчка. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "ВиК" ООД Търговище и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразно условията от проекта на договор от документацията за участие - Раздел II. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

I.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник,който:1.е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран,за: а)престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система,включително изпиране на пари,по чл.253-260 от Наказателния кодекс (НК);б)подкуп по чл.301-307 от НК;в)участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г)престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д)престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК;2.е обявен в несъстоятелност;3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4.има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен.II.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници:1.при които лицата по чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;2.които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.III.Изискванията по т.I и т.II се прилагат и за подизпълнителите.IV.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице,за което в държавата,в която е установено,e налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1 от ЗОП. За разглеждане ще бъде приета само оферта,отговаряща на нормативните изисквания и изискванията,предвидени в документацията за участие.Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие,дадени в документацията. Отговорността за правилното разучаване на документацията е на участниците.Разходите по изработването(изготвянето) на офертите са за сметка на участниците в процедурата.Участниците не могат да имат претенции по направените от тях разходи. Документацията за участие не се заплаща и може да бъде намерена на електронната страница на Възложителя www.viktg.com (в Профил на купувача в електронната преписка на настоящата обществена поръчка).Възложителят предоставя документацията безплатно на всяко лице,поискало това,включително като му я изпрати за негова сметка.Срок за получаване на документацията:До 17:00 часа на 03.02.2016г.Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие–до 7 дни,преди изтичането на срока за получаване на офертите.Поисканите разяснения се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането.Ако лицата са посочили електронен адрес,разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.В разясненията не се посочва информация за лицата,които са ги поискали. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник:1.който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП;2.за когото са налице обстоятелства по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП.3.който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4.който е представил оферта,която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП;5.за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП,в 7-дневен срок от настъпването им. Пликът с цената,предлагана от участник,чиято оферта не отговаря на изискванията на възложителя,не се отваря. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява чрез съобщение в профила на купувача(www.viktg.com) датата,часа и мястото на отварянето на ценовите оферти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника, с приложен списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от участника. 2.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). *Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника – за такъв документ се счита този, при който върху копието на документа представляващия участникът е записал текста „Вярно с оригинала”, като следва да има собственоръчен подпис на представляващия участника и положен печат (ако има такъв). 4. При участници обединения, копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /в случаите, когато е приложимо/. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Минимални изисквания: Срок за изпълнение – доставка на инертните материали – до 3 /три/ работни дни след направена заявка от Възложителя. 9. Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 ЗОП /не е задължителна, представя се по преценка на участника и при наличие на основания за това/. Участник, който представи техническо предложение неотговарящо на посочените минимални изисквания за изпълнение на поръчката и неотговарящо на посочените изисквания, съгласно Техническата спецификация се отстранява от участие в процедурата. 10. Ценово предложение. Ценовото предложение трябва да включва: Цената на материалите - в лева за тон. Цената за транспортиране на материалите с превозни средства на Изпълнителя до посочен обект - съгласно нуждите на Възложителя – лева за тон/километър. Класирането ще се извърши по следната формулата: Ц= a1*c1+a2*c2+a3*c3+ a4*c4+ a5*c5+ a6*c6+ d, където а1, а2, а3, а4, а5, а6 са цените на всеки един вид материал в лева за тон, а с1, с2, с3, с4, с5, с6 са коефициенти на тежест за отделните видове материали и имат стойности: с1=0.2, с2=0.4, с3=0.1, с4=0.1, с5=0.1, с6=0.1, d е цена за транспорт до обекти намиращи се в община Търговище, община Омуртаг и община Антоново в лева тон/километър. След направени изчисления и оценка на ценовите предложения на участниците по формулата: Ц=a1*c1+a2*c2+a3*c3+ a4*c4+ a5*c5+ a6*c6+ d, на първо място се класира участникът получил най-ниска цена – Ц. Предложените цени следва да са в български лева без ДДС, с точност до два знака след десетичната запетая. Участник непредложил цена за някой от инертните материали и цена за транспортиране, няма да бъде допуснат до оценка и класиране. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложените от него цени. При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата. На оценка и класиране подлежат само офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя. Не се допускат варианти.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват в настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Доказателства за техническите възможности по чл.51 от ЗОП: 1.1. Декларация за експлоатационни показатели /или еквивалент/. 1.2. Сертификат за производствен контрол /или еквивалент/. 1.3. Оторизационно писмо за продажба и транспортиране на инертни материали /в случаите когато участника не е производител или еквивалент/.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

гр.Търговище, бул.„29-ти Януари” №3, Административна сграда на „ВиК” ООД – Зала №1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ