Версия за печат

00830-2016-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000689182

Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.

Електронен достъп до информация: www.1agb.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на лабораторни реактиви и консумативи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болнична аптека
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодично повтарящи се доставки на лабораторни реактиви и консумативи за период от 12 месеца.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33694000, 33696500, 33698100

Описание:

Диагностични реактиви
Лабораторни реактиви
Микробиологични култури

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Четири самостоятелни обособени позиции с оглед на предназначението им, включващи номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани по вид, мерна единица и съответното за нея количество, като оферти могат да се подават за всяка отделна обособена позиция и за всяка номенклатура с изключение на групите с изискване за комплексна оферта.

Стойност, без да се включва ДДС
370000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Крайният срок на договора за доставка по изключение може да се продължи до приключване на следваща процедура за възлагане на обществена поръчка въз основа на едностранно писмено уведомление от страна на възложителя, но за не повече от 2 (два) месеца и при спазване на общата договорена стойност. Въьложителят има право при необходимост с оглед реалните си потребности да променя едностранно прогнозните (планираните) количества по отделните номенклатури от спецификацията в рамките на договорената стойност.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на общо 3000 (три хиляди) лева, разпределена по обособени позиции съгласно документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София " ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка в “Общинска банка” АД клон „Люлин " IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF или внесена в брой в касата на дружеството. Задържане и освобождаване на гаранциите за участие в процедурата по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или свобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на доставките се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, отложено плащане със срок до 60 (шестдесет) календарни дни и след представяне на необходимите документи за извършване на плащането.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Заявление за участие в процедурата. 3.Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ, адрес за кореспонденция, включително електронен адрес, лице за контакт, обслужваща банка и банкова сметка. Всеки участник представя и следната идентифицираща информация включително за съответствие със законодателството на държавата, в която е установен= Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) и регистрация по БУЛСТАТ. 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 5. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция; 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие. 7. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 9. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 10. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 12.Техническо предложение с приложени документи, съгласно изискванията на документацията за участие. 13.Ценово предложение с приложена ценова оферта. Всички останали документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП ще бъдат отстранени от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък - декларация на доставките, които са еднакви или сходни на предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура процедура или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности. 2. Заверено копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на Закона за медицинските изделия на името на участника; 3. Заверено копие на сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, с предметен обхват проектиране, разработване и производств на медицински изделия, издаден на името на производителя,издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ. 2. Участникът да има право да извършва търговия на едро с медицински изделия.3. Производителят да има въведена система за управление с област на приложение за проектиране, разработване и производство на медицински изделия съгласно изискванията на стандарт ISO 13485:2003 или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена ; тежест: 60
Показател: качество и надеждност; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 005 - 005086 от 08.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща само в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП. Документацията за участие в процедурата се получава от специалист по обществени поръчки на четвъртия етаж в сградата на болницата гр. София, 1330, кв. „Красна поляна“, ул. „Михалаки Ташев” № 2 след заплащане на стойността й. Цената на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.02.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

Конферентната зала на болницата.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявлението е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост в профила на купувача на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе. На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя в профила на купувача, най - късно два работни дни преди датата отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни реактиви и консумативи за Клинична лаборатория
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1а, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им и наличните лабораторни апарати (в приложимите случаи).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
170000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За част от групите по техническата спецификация се изисква комплексна оферта с оглед посочения апарат.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни реактиви и консумативи за Микробиологична лаборатория
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1b, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им и наличните лабораторни апарати (в приложимите случаи).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33698100

Описание:

Микробиологични култури

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
35000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За група I от техническата спецификация се изисква комплексна оферта.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни реактиви и консумативи за Патохистологична лаборатория
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1с, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
35000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни среди и консумативи за Асистирана репродукция
1) Кратко описание

Съгласно техническа спецификация Приложение № 1d, по номенклатури, обозначени със собствен пореден номер и подробно описани с оглед на предназначението им.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
130000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За група I от техническата спецификация се изисква комплексна оферта.