Версия за печат

01267-2015-0002

BG-|София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район Оборище, бул. Мадрид №1, За: Йолита Тодорова-началник отдел Правно-нормативно обслужване,образование, социални дейности, култура и спорт и Мария Дончева - старши юрисконсулт, Република България 1505, |София, Тел.: 02 8157639; 02 8157636, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667

Място/места за контакт: Столична община - район Оборище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-oborishte.com.

Адрес на профила на купувача: www.so-oborishte.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за ученици от 7- 12 клас в сградата на Софийска математическа гимназия /СМГ/ "Паисий Хилендарски" гр.София,ул.Искър № 61, Столична община - район Оборище. Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждането, предмет на доставка и монтаж за поръчката са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с Решение № 551/25.07.2014 г. на министерски съвет на Република България, на осн.чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с Параграф 113, ал.1 от ПЗР на ЗИДЗОП, обществената поръчка е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Софийска математическа гимназия "Паисий хилендарски" - ул.Искър № 61, район "Оборище"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, Изпълнителят следва да осъществи дейностите по доставка и монтаж, предвидени от Възложителя в Техническата спецификация на поръчката, изразяващи се в следното: 1. Модул за съхранение на помагала за хранилище с рафтове и врати / стъклени и ПДЧ /. 2.Стол за маса. 3.Заседателна маса. 4.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция. 5.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция с повдигащ се плот. 6.Ученически стол с двойно подсилена конструкция от неръждаема стомана. 7.Модулна система за кабинет по химия с термоплот и вградени шкафове, крака регулируеми от неръждаема стомана и равтове за реоктиви от неръждаема стомана. 8.Модулен шкаф за мивка с врати. 9.Бяла класна дъска с алуминиева рамка. 10.Стенна закачалка за дрехи за ученици. 11.Учителско бюро с чекмедже и врата. 12.Стол за преподавател. общи изисквания към предлаганите мебели и обзавеждане: 1.Мебелите трябва да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн. 2.Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина. 3.Плоскостите да са с гладки,равни,чисти,без драскотини,подбитости и вдлъбнатини повърхности , гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне. 4.Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС- ЕN- 716 5.Рафтовете да са подвижни, кантирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта. 6.Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се мотират.Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им. 7.Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи. 8.Крепежните елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сглобяване. 9.Конструкциите да са без видими връзки,сглобки и болтове по външнитеповърхности. 10.Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за изноооооосоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък. 11.Мебелите да са със заоблени ръбове.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000

Описание:

Училищна мебелировка

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
63480 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническа оценка за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 677346 от 14.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДР-15-24 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора История
13.10.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.09.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Магед ЕООД, ЕИК 201718308, бул. Сливница № 164А, Република България 1202, София, Тел.: 088 8983838, E-mail: maged_sf@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 67187 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 63480 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждане, предмет на доставка и монтаж, са включени в Списъка на „произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, във връзка с § 113, ал. 1 от ПЗР на ЗИДЗОП, тази поръчка е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Подадените за участие шест броя оферти са от участници, вписани в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл.29, ал.1 от Закона за интерграция на хората с увреждания от Агенцията за хората с уврежданиякакто следва: "Транс Ко 04" ЕООД, ЕИК 131230324, ЕТ "Кан-2001-Генчо Каназирев", ЕИК 838108867, "Магед" ЕООД, ЕИК 201718308, "Амо" ЕООД, ЕИК 831589871,ф "Мебелна фабрика" ЕООД, ЕИК 131005562 и "Гърков консулт" ЕООД, ЕИК 203394328


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор