Версия за печат

02378-2015-0013

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска агенция по безопасност на храните, бул. Пенчо Славейков № 15 А, За: Весела Цветанова - юрисконсулт в отдел Обществени поръчки и административно-правни дейности в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159829, E-mail: v_tzvetanova@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: гр. София, бул. Пенчо Славейков 15А, отдел Обществени поръчки и административно-правни дейности в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/9f7388600541ecf09ff09768ebf32330.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Контрол на хранитеДруго (моля пояснете): Контрол на храните

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на дейности по информация и публичност и организиране на публични мероприятия“, включваща 2 (две) обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Извършване на дейности по информация и публичност и организиране на публични мероприятия по проект „Изграждане на националните електронни регистри за храни от животински произход, храни от неживотински произход и на предприятията за странични животински продукти. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработените регистри”; Обособена позиция № 2: Извършване на дейности по информация и публичност по проект „Изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработения регистър“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва, както организирането на конференции, така и изработването и доставянето на рекламни банери, плакати, брошури на български език,брошури на английски език, публикации в медии (включително в електронни СМИ.За обособена позиция 1: Изпълнителят следва да организира 1 бр. откриваща и 1 бр. закриваща конференция, да изработи рекламен банер със стойки, пълноцветен печат с висока резолюция, формат 60х160; Изпълнителят следва да изготви 30 бр. плакати с размер 50х70 (4 +0), 200 бр. брошури на български (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия, формат А5, цветност 4+4. Възложителят ще предостави текста на брошурата на български език, 200 бр. брошури на английски (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия, формат А5, цветност 4+4. Възложителят ще предостави текста на брошурата на български език, а задължение на Изпълнителя е да осигури превод на английски език. Изпълнителят следва да осигури 10 бр. публикации в медии (включително в електронни СМИ). За обособена позиция 2:Изпълнителят следва да организира 1 бр. откриваща и 1 бр. закриваща конференция. Изпълнителят следва да изработи рекламен банер със стойки, пълноцветен печат с висока резолюция, формат 60х160. Изпълнителят следва да изготви 30 бр. плакати с размер 50х70 (4 +0). Изпълнителят следва да изготви 200 бр. брошури на български (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия, формат А5, цветност 4+4 . Изпълнителят следва да изготви 200 бр. брошури на английски (8 листа (16 страници), двустранно хромова хартия, формат А5, цветност 4+4. Изпълнителят следва да осигури 10 бр. публикации в медии (включително в електронни СМИ)

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 22120000, 55120000

Описание:

Рекламни печатни материали
Публикации
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател 1: Техническа оценка (ОТ), със следните подпоказатели: ОТ1.1.Подход,методика и организационна схема за управление на предмета на поръчката по фази и дейности–максимален бр.точки-10т.;ОТ1.2.Методика,подход и средства за управление на риска–максимален бр.точки-10т.;ОТ1.3.Оценка на предложената Работна програма за изпълнение на дейностите–максимален брой точки–20т.;ОТ1.4.Оценка на предложена организация за провеждане на публичните събития(конференции) и оценка на предложена примерна програма за провеждане на едно публично събитие–максимален брой точки 30т.; ОТ1.5.Оценка на дизайна–максимален брой точки–30т.; тежест: 50
Показател: Показател 2: Финансова оценка (ОЦ); тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 693951 от 23.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 207 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Извършване на дейности по информация и публичност и организиране на публични мероприятия по проект „Изграждане на националните електронни регистри за храни от животински произход, храни от неживотински произход и на предприятията за странични животински продукти. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработените регистри”
V.1) Дата на сключване договора
22.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БМ Адвайз ЕООД, ЕИК: 203394342, ж.к.Дървеница, бл.2,вх.Г, ет.4, ап.80, Република България 1000, гр. София, Тел.: 0888 632390

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12166.66 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10550 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 208 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Извършване на дейности по информация и публичност по проект „Изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработения регистър“
V.1) Дата на сключване договора
22.12.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.12.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БМ Адвайз ЕООД, ЕИК: 203394342, ж.к. Дървеница, бл.2, вх.Г, ет. 4, ап.80, Република България 1000, гр.София, Тел.: 0888 632390

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10550 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Средствата са осигурени съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-32-9/01.09.2014 г., по проект „Изграждане на националните електронни регистри за храни от животински произход, храни от неживотински произход и на предприятията за странични животински продукти. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработените регистри.”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет” и договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-32-10/01.09.2014 г. по проект „Изграждане на националния електронен регистър на обектите за обществено хранене и търговия на дребно с храни. Внедряване на нови електронни административни услуги, свързани с използването на разработения регистър“, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”.Срокът за изпълнение на поръчката за всяка една обособена позиция е до 15.12.2015 г. При промяна на срока на проектите по предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 14-32-9/01.09.2014 г. и № 14-32-10/01.09.2014 г., автоматично се променя и срока за изпълнение на поръчката, като същият не може да е по-дълъг от срока за изпълнение на проектите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.БМ Адвайз ЕООД с ЕИК: 203394339 и адрес: гр.София, ж.к. Дървеница, бл.2, вх.Г, ет.4, ап.80; 2.АВАНГАРД МЕДИЯ ООД с ЕИК: 108684708 и адрес: гр.Варна 9000,р-н Одесос,ул.Петър Райчев №36,вх. 3, ет. 2, ап. 4; 3.РЪН АДВАРТАЙЗИНГ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД с ЕИК: 200165160 и адрес:гр. София 1393, район р-н Банкя, ж.к. Банкя, Ясен No 4А.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор