Версия за печат

00188-2015-0010

BG-Хисаря: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14, За: Даниела Пирянкова, България 4181, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Място/места за контакт: Община Хисаря

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци – контейнери тип „бобър“-1.1куб.м.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е "Доставка на специализирани съдове за битови отпадъци – контейнери тип „бобър“-1.1куб.м.“. Предметът на поръчката включва дейности по дoставка и отстраняване на дефекти по вина на производителя по време на предложения гаранционен срок на специализираните съдове на територията на община Хисаря. Конкретните параметри на доставката (вкл. и конкретните технически параметри), условията, срокът за изпълнение, гаранционните срокове за гаранционно обслужване са подробно описани в документация за участие и техническата спецификация. 1/ Срокът за доставка на специализираните съдове за битови отпадъци – контейнери тип бобър – 1,1 куб.м. е в зависимост от предложения от участника срок, който не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни от получаване на писмена заявка по факс и/или електронна поща; 2/ Срок за реакция при получен сигнал за дефект по вина на производителя” е не по-дълъг от 3 (три) работни дни, считано от момента на получаване на сигнал за дефект по вина на производителя; 3/ Гаранционен срок за гаранционно обслужване на специализираните съдове за битови отпадъци – контейнер тип „Бобър“ – 1,1 куб.м. е не по-малко от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на доставка на съответно заявените количества специализираните изделия. „Под гаранционно обслужване“ – се разбира констатирането и отстраняване (на място и/или в сервизната база на Изпълнителя) на дефекти на производителя на дефектирали специализирани изделия или подмяната на дефектирали изделия с нови такива (в случай, че дефектите на производителя не могат да се отстранят). Специализираните съдове за битови отпадъци се доставят до посочените франко обекти на територията на Община Хисаря в съответствие с предварително подадено заявление от Възложителя в срок за доставка, посочен в техническото предложение на участника, избран за Изпълнител. Изпълнителят има задължението да организира разтоварването на съдовете за битови отпадъци според указанията на представители на Възложителя по такъв начин, че да бъде възможно извършването на приемателния оглед на всяка бройка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
62250 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 62250, Най-висока оферта: 66667 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок за реакция при получен сигнал за дефект по вина на производителя; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 686515 от 08.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-6 / Обособена позиция №: / Заглавие:АБИ ФОРС ООД
V.1) Дата на сключване договора
05.11.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.10.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АБИ ФОРС ООД - ЕИК 200552449, ул. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ № 65, България 1765, СОФИЯ, Тел.: 0882 092114

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 66667 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 62250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 62250, Най-висока цена 66667 BGN без ДДС
В Брой месеци 60
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.01.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

АБИ ФОРС ООД Гр. СОФИЯ ул. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ № 65


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор