Версия за печат

01026-2016-0001

BG-Искър: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280, Република България 5868, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196

Място/места за контакт: Дирекции ОППИТО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/.

Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е: Превози по утвърдено маршрутно разписание от областна транспортна схема от квотата на Община Искър.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Наименование на поръчката:„Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър” както следва: „Обществен превоз на пътници по междуселищна автобусна линия Плевен – Писарово – Староселци по утвърдената областна транспортна схема от квотата на община Искър, по маршрутно разписание № 2291 с час на тръгване от с. Староселци 9:00 часа и с час на тръгване от гр. Плевен 15:20 часа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Обществен превоз на пътници по междуселищна автобусна линия Плевен – Писарово – Староселци по утвърдената областна транспортна схема от квотата на община Искър, по маршрутно разписание № 2291 с час на тръгване от с. Староселци 9:00 часа и с час на тръгване от гр. Плевен 15:20 часа.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие-Възложителят ще се възползва от правото, дадено му съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 14 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде посочен следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП: „Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър”. 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. 2.5. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора. 2.6.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 2.7.Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Компенсиране на превозвачите за извършен от тях превоз на определени категории пътници ще се предоставя, съгласно Наредба за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за обществени пътнически превози по автомобилния транспорт, предвидени в нормативните актове за определени категории пътници, за субсидиране на обществени пътнически превози по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони и за издаване на превозни документи за извършване на превозите, съгласно условията в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участници обединения: 1.В офертата се представя копие на Договор за създаване на обединението. В случай, че представляващият не е посочен в Договора, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително е посочен представляващият обединението в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. След подаване на офертата в състава на обединението не следва да се извършват никакви промени. 2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към представянето на участника, по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, се представят следните документите и/или информация: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която лицето е установено, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - информацията може да бъде включена в документа „Представяне на участника”, по приложения към настоящата документация образец; - декларация по чл. 47, ал. 9 - декларацията да бъде изготвена по приложения към настоящата документация образец; 3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към представянето на участника, по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 се представят само за лицата от обединението, които ще извършват обществен превоз на пътници; 4.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата за технически възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) връчване лично срещу подпис, или б) по пощата или по куриер - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участник адрес; в) по ел. поща; г) факс; д) чрез комбинация от тези средства. Обменът на информация, чрез връчването й лично срещу подпис, се извършва от страна на Възложителя чрез лицата за контакти, посочени в Обявлението. Информацията се приема от заинтересованото лице/участника чрез лицата за контакт, посочени при закупуване на документацията, съответно в офертата на участника; При промяна в посочения адрес и факс за кореспонденция, лицата, подали оферта, са длъжни в срок до 24 часа надлежно да уведомят Възложителя; Неправилно посочен адрес или факс за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса или факса за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно изпращане на уведомленията или информацията; Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на информацията;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: 1.Съдържание на ПЛИК №1„Документи за подбор”:1.1. Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата (чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП), подписан и подпечатан от представляващия участника;1.2.Представяне на участника. Документа включва представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, към който се прилагат следните документи и/или информация:1.2.1 Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП.Декларацията се представя от лицата съобразно чл. 47, ал. 4, представляващи участника.При участие на обединение, което не е юридическо лице, документа се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.1.2.2 Лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или на лиценз за извършване на международен превоз на пътници с приложен списък на автобусите към него (лиценз на Общността), издадени по реда и при условията на Закона за автомобилните превози, за лицата, които ще извършват обществен превоз на пътници по линиите, предмет на поръчката и приложенията към него (заверено копие);1.3.Декларация за ползване на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП;1.4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец № 4;1.5.При участници обединения - договор за обединение (заверено копие), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;1.6.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;1.7.Декларация за приемане условията на договора (по чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП);1.8.Декларация за спазването на изискванията за закрила на заетостта, включително и за минимална цена на труда и условията на труд;1.9.Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;1.10.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно посоченото в обявлението за обществена поръчка (Раздел III.2.3); 2.Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”:Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. 3.Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”:Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие – Образец № 13, с приложена калкулация по Приложение №1 към образеца. Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не определя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не определя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на Лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или на лиценз за извършване на международен превоз на пътници (лиценз на Общността), издадени по реда и при условията на Закона за автомобилните превози, за лицата, които ще извършват обществен превоз на пътници по линиите, предмет на поръчката с приложен списък на автобусите към него. Лицензът следва да е валиден и издаден по реда и при условията на действащото законодателство. Съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „в” от ЗОП, документа се прилага към представянето на участника, съдържащо се в офертата. 2. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата,с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверението се представя като заверено от участника копие.Забележка: Под „услуги, сходни с предмета на порьчката ” се разбират услуги за обществен превоз на пътници по утвърдени маршрутни разписания от автобусни линии от общинска и/или областна и/или републиканска транспортни схеми, както и специализиран превоз на ученици. 3. Декларация - списък на автобусите, с които разполага за изпълнение на поръчката (по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП), изготвена в пълно съответствие с образеца, приложен към документацията за участие. Не се допуска автобус, който е посочен в декларацията - списък за основен автобус, да бъде посочен в същата декларация за резервен. В списъка трябва да е посочено следното: свидетелство за регистрация на всички автобуси, включени в списъка, с които се участва за изпълнение на настоящата обществена поръчка; регистрационен номер, дата на първа регистрация; категория / клас; собственик на автобуса; номера на лиценза, към който е включен автобуса. 4. Декларация –списък на водачите за изпълнение на поръчката, като за всеки посочен от участника водач се прилагат: - Свидетелство за управление за категориите D и D+Е за съответната категория МПС; - Карта за квалификация, съгласно чл. 2, ал.1 от Наредба № 41 от 04.08.2008 год. за условия и реда за провеждане на обучение на водачитена автомобили за превоз на пътници и товари и за условията и реза за провеждане на изпитите за придобиване на начална квалификация, издадена от Министъра на транспорта; 5. Декларация за налична база за сервизно обслужване и домуване на автобусите (в свободен текст). В декларацията участника следва да посочи начина на ползване на базата за сервизно обслужване и домуване на автобусите, както и местонахожданието на базата или договор за наем. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация и доказване съответствието на участниците с критериите за подбор е описано в Раздел III.ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОЦЕДУРАТА И КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР, точка 3 и точка 4 от утвърдените Изисквания и учазания към участниците в процедурата.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притеж.Лиценз за извършв. на превоз на пътници на терит.на РБългария или на лиценз за извършв.на междунар. превоз на пътници (лиценз на Общността), изд. по реда и при условията на Закона за автомоб.превози, за лицата, които ще извършват общ.превоз на пътници по линиите, предмет на поръчката. 2.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години,считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне 1 (една) услуга с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Забележка: Под услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира услуги за общ. превоз на пътници по утвърд. маршр. разп. от автоб. линии от републ. и/или областната и/или общинската транспортна схеми, както и специализиран превоз на ученици. 3.Участникът трябва да разполага с необходимия брой и вид автобуси за изпълнение на поръчката, както следва: 3.1.Участникът трябва да разполага с необходимия брой (основни и резервни) автобуси за изпълнение на поръчката. Минималният изискуем брой автобуси за маршрутното разписание от настоящата обществена поръчка е както следва: -По маршрутно разписание № 2291 Плевен – Писарово – Староселци от квотата на община Искър, с час на тръгване от с. Староселци в 9:00 часа и от гр. Плевен 15:20 часа - 1 (един) автобус и -минимум 1 (един) резервен автобус; Автобусите, предложени за изпълнение на поръчката, трябва да отговарят на следните изисквания: а) Да са вкл. към лиценза за извършв. на превоз на пътници на терит. на РБългария или лиценз за извършване на междунар. превоз на пътници (лиценз на Общността), изд. на лицето, което ще извършва услугата общ. превоз на пътници (участник, подизпълнител или член на обединение), или на трето лице, с чиито възможности участникът доказва съответствието си с изискв. за технич. възможности, поставени от възлож. В последния случай участникът представя доказ., че при изпълнението на пор. ще има на разполож.ресурсите на третите лица.б) Да отговарят на изискв. за технич. изправност, посочени в Наредба № Н-32 от 16.12.2011г. за период. прегледи за проверка на технич. изправност на пътните превозни средства;в) Да отговарят на изискв.за клас на автобусите, посочени в чл. 37, т. 3, буква „б” от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвържд. на транспортни схеми и за осъществяване на общ. прев. на пътници с авт., а именно:- За линии по направление с еднопосочна дължина над 30 км. - клас II, III и В, при наличие на багажно отделение с достатъчна вместимост и с достъп отвън;г)Да съответстват на екологична категория най-малко ЕВРО 1 и/или по-висока.д) Допълнително оборудване в автобусите, повишаващо качеството-Телевизор/DVD; Хладилник/мини бар; 4.Участникът трябва да разполага с необходимия брой водачи на МПС за изпълнение на поръчката както следва: Участникът да има на разположение за целия срок на действие на договор за услуга, както следва: -По маршрутно разписание № 2291 Плевен – Писарово – Староселци от квотата на община Искър, с час на тръгване от с. Староселци в 9:00 часа и от гр. Плевен 15:20 часа - 1 (един) автобус - 1 бр. водач на МПС за основния автобус; -1 (един) бр. водач на МПС за резервния автобус. 5. Участникът следва да разполага с база за сервизно обслужване и домуване на автобуси / договор за наем на такава. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако на етап разглеждане съдържанието на Плик №1 "Документи за подбор" и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП не представи съответните доказателства за покриване на гореизброените минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка по т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена (Ц); тежест: 20
Показател: Възраст на подвижния състав (В); тежест: 15
Показател: Обор.на прев. ср-ва за превоз на ТПЛ (О); тежест: 35
Показател: Качество на услугата (К); тежест: 20
Показател: Екологичност на превозните средства (Е); тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 13 BGN
Условия и начин на плащане

От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com , Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/ Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://iskarbg.com/, раздел „Профил на купувача”, в срока, посочен в обявлението за обществената поръчка. Достъпни са Решение за откриване, Обявление за обществена поръчка, Изискваниета и Указанията за участие, Образци, Методика за оценка, Техническа спецификация и придружаващите ги приложения. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, гр. Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа или по банков път по следната банкова сметка на Община Искър: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен Документацията може да бъде закупувана до датата на подаване на офертата. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:30 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник, който: - не е представил някой от необходимите документи, посочени в чл. 56 от ЗОП; -който не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; -е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; -е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. -Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. -Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; -Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ