01026-2016-0001
Технически редакции | ||
04.01.2016 16:50 ч. : | 04/01/2016 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.01.2016 16:50 ч. : | 04/01/2016 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Искър: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280, Република България 5868, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОППИТОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър”.
Възлагане на обществена поръчка
Наименование на поръчката:„Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър” както следва: „Обществен превоз на пътници по междуселищна автобусна линия Плевен – Писарово – Староселци по утвърдената областна транспортна схема от квотата на община Искър, по маршрутно разписание № 2291 с час на тръгване от с. Староселци 9:00 часа и с час на тръгване от гр. Плевен 15:20 часа.
60000000
Описание:
НЕ
НЕ
„Обществен превоз на пътници по междуселищна автобусна линия Плевен – Писарово – Староселци по утвърдената областна транспортна схема от квотата на община Искър, по маршрутно разписание № 2291 с час на тръгване от с. Староселци 9:00 часа и с час на тръгване от гр. Плевен 15:20 часа.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие-Възложителят ще се възползва от правото, дадено му съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (Образец № 14 или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08, BIC: TTBB BG 22, при банка: СЖ "Експресбанк” АД - гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. В нареждането за плащане следва да бъде посочен следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП: „Възлагане на автобусни превози по нова междуселищна автобусна линия от утвърдената областна транспортна схема от квотата на Община Искър”. 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Искър и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. 2.5. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение превеждана по банков път следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора. 2.6.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 2.7.Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Компенсиране на превозвачите за извършен от тях превоз на определени категории пътници ще се предоставя, съгласно Наредба за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за обществени пътнически превози по автомобилния транспорт, предвидени в нормативните актове за определени категории пътници, за субсидиране на обществени пътнически превози по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони и за издаване на превозни документи за извършване на превозите, съгласно условията в договора.
При участници обединения: 1.В офертата се представя копие на Договор за създаване на обединението. В случай, че представляващият не е посочен в Договора, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително е посочен представляващият обединението в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. След подаване на офертата в състава на обединението не следва да се извършват никакви промени. 2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към представянето на участника, по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, се представят следните документите и/или информация: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която лицето е установено, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - информацията може да бъде включена в документа „Представяне на участника”, по приложения към настоящата документация образец; - декларация по чл. 47, ал. 9 - декларацията да бъде изготвена по приложения към настоящата документация образец; 3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към представянето на участника, по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 се представят само за лицата от обединението, които ще извършват обществен превоз на пътници; 4.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, доказателствата за технически възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Обменът на информация между Възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) връчване лично срещу подпис, или б) по пощата или по куриер - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участник адрес; в) по ел. поща; г) факс; д) чрез комбинация от тези средства. Обменът на информация, чрез връчването й лично срещу подпис, се извършва от страна на Възложителя чрез лицата за контакти, посочени в Обявлението. Информацията се приема от заинтересованото лице/участника чрез лицата за контакт, посочени при закупуване на документацията, съответно в офертата на участника; При промяна в посочения адрес и факс за кореспонденция, лицата, подали оферта, са длъжни в срок до 24 часа надлежно да уведомят Възложителя; Неправилно посочен адрес или факс за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса или факса за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно изпращане на уведомленията или информацията; Обменът и съхраняването на информация в хода на провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка се извършват по начин, който гарантира целостта, достоверността и поверителността на информацията;
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com , Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0115/ Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://iskarbg.com/, раздел „Профил на купувача”, в срока, посочен в обявлението за обществената поръчка. Достъпни са Решение за откриване, Обявление за обществена поръчка, Изискваниета и Указанията за участие, Образци, Методика за оценка, Техническа спецификация и придружаващите ги приложения. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, гр. Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа или по банков път по следната банкова сметка на Община Искър: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен Документацията може да бъде закупувана до датата на подаване на офертата. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:30 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник, който: - не е представил някой от необходимите документи, посочени в чл. 56 от ЗОП; -който не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; -е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; -е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. -Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. -Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; -Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
04.01.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ