Версия за печат

00254-2016-0001

BG-гр. Рудозем: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Р България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0001-izbor-na-izpalnitel-za-vnedryavane-na-nova-otopli-155.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за внедряване на нова отоплителна система в ОДЗ „Снежанка” – сграда 1, община Рудозем”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на гр. Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е избор на изпълнител за внедряване на нова отоплителна система в ОДЗ „Снежанка” – сграда 1, община Рудозем. Предвидените основни видове дейности са: демонтаж на съществуващи радиатори, тръбна мрежа и оборудване в котелна централа; доставка и полагане на топлинна изолация и екраниращо фолио под подовите серпентини, монтаж на изолационна лента покрай стените; вграждане на разпределителни колекторни кутии в тухлените зидове; пробиване на отвори в междуетажните плочи за преминаването на тръбната мрежа; полагане на подови серпентини; направа на подови замазки; полагане на подово покритие; монтаж на нова тръбна мрежа и пробиване на отвори в стените за преминаването и с цел захранване на стоманени радиатори и колекторни кутии; доставка, монтаж, пуск и настройка на оборудване в котелна централа; пробиване на отвори в тухлени зидове за преминаване на въздуховодната мрежа; доставка, монтаж, пуск и настройка на вентилационни камери.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45331100, 45331110, 45331000

Описание:

Строителни и монтажни работи на отоплителни тръбопроводни инсталации
Инсталиране на котли за отопление
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените основни видове дейности са: демонтаж на съществуващи радиатори, тръбна мрежа и оборудване в котелна централа; доставка и полагане на топлинна изолация и екраниращо фолио под подовите серпентини, монтаж на изолационна лента покрай стените; вграждане на разпределителни колекторни кутии в тухлените зидове; пробиване на отвори в междуетажните плочи за преминаването на тръбната мрежа; полагане на подови серпентини; направа на подови замазки; полагане на подово покритие; монтаж на нова тръбна мрежа и пробиване на отвори в стените за преминаването и с цел захранване на стоманени радиатори и колекторни кутии; доставка, монтаж, пуск и настройка на оборудване в котелна централа; пробиване на отвори в тухлени зидове за преминаване на въздуховодната мрежа; доставка, монтаж, пуск и настройка на вентилационни камери. Вътрешна отоплителна инсталация: За първи и втори отопляем етаж се предвижда изграждането на нискотемпературно водно подово лъчисто отопление. За помещения 214 и 218, т.к. разполагаемата им площ е недостатъчна за покриване на товарите само с лъчисто отопление и се предвиждат два броя стоманени радиатора, които се свързват към подаващата линия на подовите серпентини. Битово горещо водоснабдяване: За битово горещо водоснабдяване са предвидени 2 броя тривалентни бойлери с две серпентини и ел. нагревател. Бойлерите ще се разположат в пералното помещение и така ще са възможно най - близко до консуматорите. Техническо помещение: За обезпечаване топлинните товари и потребности на цялата сграда се предвижда каскада от два броя газови кондензни котли, клас С с номинална мощност на всеки 115 kW и всеки комплектован с микропроцесорни управление на каскадата и по външна температура. Вентилация: За разглеждания обект ще се разработват механични общообменни вентилации с предвидена рекуперация за всяка една от групите, физкултурния салон и пералното помещение. Занимални /четири групи/: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Перално, гладене, сушилня: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Физкултурен салон: Предвидена е вентилационна инсталация изградена от рекуперативен блок с вграден пластинчат топлообменник и изнесена електрическа отоплителна секция за поддържане на необходимите параметри на въздуха. Тоалетни: Предвидена е механична смукателна вентилация, която ще се осъществи с монтирани центробежни вентилатори за монтаж на стена. Дебитът на вентилаторите е предвиден да покрива по 50m3/h за клекало. Конструктивни дейности: Ще се просекат трасетата на тръбната мрежа до достигане на стоманобетоновата плоча за тръбната мрежа покрай стените с ширина на каналите, достатъчна да се изпълни предвидената топлоизолация и настилки. Пожарна безопасност: Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 2 е необходимо изграждането на оповестителна инсталация в сградата със специфичен звуков сигнал на всеки етаж. Обекта се намира в урбанизирана територия с развита водопроводна мрежа и не се изисква външно противопожарно водоснабдяване. Предвидено е изграждане на евакуационно осветление.

Прогнозна стойност без ДДС
234699.6 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.03.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците представят гаранция за участие в обществената поръчка в размер на 2 000 (две хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; - парична сума в български лева, внесена по сметка на възложителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. 3. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на възложителя; - парична сума в български лева, внесена по сметка на възложителя. 4. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по депозита. 5. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. 6. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на възложителя и е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 7. При представяне на гаранциите в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, съответно договора, за която/който се представя гаранцията. 8. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 10. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 11. Възложителят освобождава гаранциите за участие/изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка Възложителят използва финансова помощ за изпълнение на проект:„Повишаване на енергийната ефективност на общински сгради предоставящи социални и образователни услуги на населението в ОДЗ „Снежанка” - сграда 1, община Рудозем” по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014. 2. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 2.1. Авансово плащане в размер до 30% (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя за стартиране на дейностите по договора и осигурена възможност за изпълнението им, и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. 2.2. Междинни плащания – в общ размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора с ДДС, като в този размер се включва и размера на авансовото плащане по договора. Междинните плащания се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо–предавателен протокол, подписан от представители на страните по договора и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. Плащанията се извършват в срок до 15 (петнадесет) дни от датата, на която са налице документите по предходното изречение. 2.3. Окончателно плащане - в размер на остатъка от цената по договора получен след приспадане на авансовото и междинни плащания, което плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на окончателен приемо-предавателен протокол и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателният приемо-предавателен протокол се съставя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 1.2.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 1.2.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.2.6. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти - първа група четвърта категория, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 2) По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 3) Плик № 1: „Документи за подбор”:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника, изготвено по образец (Приложение № 1) и съдържащо:а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идент. инф-ция в съотв. със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП; 3.Договор за обединение 4.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 5.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 5); 6. Копие от валидно Удостоверение от КСБ или д-ция от участника за вписване в ЦПРС, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, а за чуждестранни лица - съответен екв. документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен; 7.Декларация-Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 3), с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (Образец № 13); 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 9.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 7); 10.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 12);12. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и строителната площадка (Образец № 14); 13.Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) –представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. 4) Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №8) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по обекта. 5) Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец №9) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (по образец), с посочване на позицията, която ще заема при изпълнение на поръчката, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва: 1. Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, със стаж минимум 3 години. 2.Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. 3. Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), съгласно изискванията на ЗЗБУТ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. **При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение (СИ); тежест: 20
Показател: Техническо предложение (ТП); тежест: 20
Показател: Финансов показател (ФП); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението като цената е с включен ДДС.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е посочена в раздел VІ.3. Допълнителна информация, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2016 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на общинска администрация Рудозем

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на проект: „Повишаване на енергийната ефективност на общински сгради предоставящи социални и образователни услуги на населението в ОДЗ „Снежанка” - сграда 1, община Рудозем”, финансиран по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.

VI.3) Допълнителна информация

Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем, раздел Профил на купувача от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя. Банкова сметка на община Рудозем за внасяне на депозити по гаранция за участие/гаранция за изпълнение на договора: IBAN: BG67IORT80198400500600 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Смолян, офис Рудозем Банкова сметка на община Рудозем за заплащане на документация за участие (в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП при поискване от страна на заинтересовано лице): IBAN: BG67IORT80198400500600, Код на вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Смолян, офис Рудозем Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg. ВАЖНО!!! В случай, че по време на провеждане на процедурата бъде одобрено удължаване на срока на проекта, крайният срок за изпълнение на поръчката се удължава автоматично до крайната дата съгласно одобреното удължаване, за което Възложителят публикува съобщение в”Профила на купувача”. Комплексната оценка се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести и съгласно комплексната оценка по следната формула: КО = СИ х 20% + ТП х 20% +ФП х 60% Показател „Срок за изпълнение“ - Оценява се предложения от участника срок за изпълнение на поръчката в месеци. Оценката по Показател „Срок за изпълнение“ - СИ е оценката на срока за изпълнение на СМР, предложен от участника за изпълнението на дейностите от предмета на тази обществената поръчка. Тя се извършва по следната формула: СИ = (най-кратък предложен срок за изпълнение на СМР/ срок за изпълнение на СМР, предложен от участника, чиято оферта се оценява) х 100; Показател "Техническо предложение" (ТП) - Максимално възможна оценка 100 точки. Извършва се експертна ценка на предложението, като степента му на съответствие с изискванията на възложителя се определя по скала, посочена в документацията за участие и е в следния диапазон - 100 точки, 50 точки и 10 точки. ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) предложена от участника крайна цена за строителство, тегловен коефициент в КО – 60% Максимално възможна оценка 100 точки. Изчислява се по формулата: ФП = (Цmin / Цi) х 100...... = ( брой точки ) Където Цi е предложената обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовото предложение на съответния участник. Където Цmin е минималната предложена обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовите предложения на всички участници.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ