00104-2015-0012
Технически редакции | ||
30.12.2015 15:38 ч. : | 30/12/2015 15:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.12.2015 15:38 ч. : | 30/12/2015 15:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Мадан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мадан, ул. Обединение № 14, За: Дарина Атанасова - Гл. експерт Обществени поръчки, България 4900, гр. Мадан, Тел.: 0308 98220, E-mail: madanoba@gmail.com, Факс: 0308 98277
Място/места за контакт: гл. експерт Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // www.madan.bg.
Адрес на профила на купувача: http: // www.madan.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Прилагане на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ „Проф. Д-р К. Чилов” – град Мадан, община Мадан – Етап 1”
Възлагане на обществена поръчка
Основно строителните дейности, предмет на настоящата поръчка са насочени към осигуряване на по-добри условия, модерна и уютна среда за обитаване, чрез прилагане на мерки за енергийна ефективност (МЕЕ) в МБАЛ "Проф. Д-р К. Чилов", град Мадан, община Мадан - Етап 1, в който етап строителните интервенции, предмет на настоящата обществена поръчка на база направеното енергийно обследване на сградата, са сведени до: • Цялостна подмяна на ВОИ; • Подмяна на котли и вентилация; • Подмяна на помпи; • Подмяна на осветлението. С изпълнението на тази обществена поръчка, чрез прилагането на предписаните МЕЕ в сградата се очаква, да се постигне намаление на потреблението на топлинна/електрическа енергия с 224.121 MWh/годишно, което ще доведе до значително намаление на енергийните разходи с 9 690.13 евро/годишно и съответното намаление на вредните емисии в атмосферата - 94.603 CO2 t/годишно. Препоръчаните МЕЕ, съгласно Доклада за енергийна ефективност на сградата, следва да се изпълнят в съответствие с условията и изискванията на Документацията за участие в процедурата и съответните приложения към нея, включително одобрените: Инвестиционен проект за обекта във фаза „работен проект”, изработен въз основа на съгласуван и одобрен проект в предходна фаза „технически проект”; Техническа спецификация; Количества в представената Количествено-стойностна сметка и съответно техническото и ценово предложение на избраната оферта по тази процедура, респективно сключения договор за възлагане изпълнението на настоящата обществената поръчка. Настоящата обществена поръчка се провежда във връзка с реализацията на проектно предложение с наименование: „Осигуряване на по-добри условия, модерна и уютна среда за обитаване, чрез прилагане на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ „Проф. Д-р К. Чилов” – град Мадан, община Мадан и в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG04-02-03-034-016/18.08.2015 г., по който община Мадан е Бенефициент и който договор се финансира по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия” (Програма BG04), Мярка 1: „Мерки за енергийна ефективност“ от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 (ФМ на ЕИП), въз основа на подписан Меморандум за разбирателство между Република България и Исландия, Княжество Лихтенщайн и Кралство Норвегия.
45331100, 45331110, 45331210
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
За обекта – предмет на настоящата обществена поръчка е изготвен инвестиционен проект във фаза „работен проект”, изработен въз основа на съгласуван и одобрен проект в предходна фаза „технически проект”, съобразени с изпълнение на предписаните енергоспестяващи мерки (ЕСМ) в Доклад – Обследване за енергийна ефективност на обект: МБАЛ „Проф. Д-р К. Чилов” – град Мадан,община Мадан. Инвестиционният проект освен дейностите по изготвеното енергийно обследване включва също, реализация на други свързани и неделими СМР/СРР, във връзка с последващо въвеждане на обекта в експлоатация, всички разписани подробно по количества в приложената към настоящата поръчка Количествено-стойностна сметка, която участниците следва да остойностят. Строителните и геометрични характеристики на сградата, след оглед и заснемане, са както следва: Застроена площ - 1890 m2; Обща разгъната застроена площ - 7 396 m2; Отопляема площ - 5506 m2; Отопляем обем - 18997 m3 бруто и 18047m3 нето. Основно обществената поръчка предвижда строителни дейности, свързани с прилагане на ЕСМ по обобщени показатели, както следва: ЕСМ 1: Цялостна подмяна на ВОИ – Предвижда се цялостно реновиране на разпределителната мрежа, състоящо се в подмяна на всички щрангове (вертикални и хоризонтални); подмяна на всички чугунени радиатори; монтаж на термостатични вентили за допълнително регулиране на отдаваната топлина и създаване на възможност за спиране на топлоподаването към отделни помещения, които временно не се нуждаят от отопление и други свързани, съгласно приложената КСС. ЕСМ 2: Подмяна на котли и вентилация - Предвижда се подмяна на старите нискоефективни котли с нови високоефективни котли на биомаса – 2 бр. с номинална мощност по 300KW, окомплектовани с бункер, шнек, табло за управление с възможност за регулиране на мощността. Изпълняват се 2 броя затворени разширителни съда, мембранни с вместимост 320 литра към пелетните котли. Инсталира се автоматична система за управление на работата на котлите, циркулационните помпи и буфера. Извършва се изолиране на топлопроводи в котелното и други свързани с изпълнение на предписана ЕСМ. Изграждане на вентилационни инсталации за оперативен блок, АГ отделение, интензивно отделение и сервизни помещения. Предвидена е климатична инсталация сървърно – климатична спит система с автоматичен рестарт, кондензна помпа и устройство за работа в режим на охлаждане през зимния сезон с външно и вътрещно тяло. Изпълняват се и други свързани СМР/СРР, съгласно приложената КСС. ЕСМ 3: Подмяна на помпи - За повишаване на ефективността на отоплителната инсталация и циркулацията на топлоносителя в отоплителните тела се предвижда подмяната на два броя циркулационни помпи с честотно регулиране на оборотите. ЕСМ 4: Подмяна на осветлението - За повишаване на осветеността и енергийната ефективност на осветлението ще се извърши подмяна на тръбните луминисцентни лампи със светодиодни пури, а на лампите с нажежаема спирала с нови енергоспестяващи лампи. При изпълнението на проекта за ремонта на инсталациите се включват всички СМР дейности, включително възстановяване на технологичните отвори до изходно състояние.
НЕ
30.06.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора. 2. Гаранцията за участие е в размер на 5000 (пет хиляди) лева. 3. Когато гаранцията за участие или за изпълнение на договора е парична сума, същата се внася по банковата сметка на възложителя, посочена в обявлението за обществената поръчка. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано, че „Гаранция за участие в процедура с идентификационен номер .......................” /посочва се номера на процедурата в РОП към АОП/. 4. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тя трябва да е неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа наименованието на процедурата, както и задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от срока на валидност на офертата. 5. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 6. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. 7. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 8. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 9. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 10. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 11.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
За финансиране на обществената поръчка Възложителят използва финансова помощ по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014. 2. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 1. Авансово плащане в размер до 30% (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя за стартиране на дейностите по договора и осигурена възможност за изпълнението им, и представяне на фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. 2. Междинни плащания – в общ размер до 80 % (осемдесет процента) от стойността на договора с ДДС, като в този размер се включва и размера на авансовото плащане по договора. Междинните плащания се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо–предавателен протокол, подписан от представители на страните по договора и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. Плащанията се извършват в срок до 15 (петнадесет) дни от датата, на която са налице документите по предходното изречение. 3. Окончателно плащане - в размер на остатъка от цената по договора получен след приспадане на авансовото и междинни плащания, което плащане се извършва в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подписване на окончателен приемо-предавателен протокол и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателният приемо-предавателен протокол се съставя при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението като цената е с включен ДДС.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е посочена в раздел VІ.3. Допълнителна информация, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.
Български
180
Заседателна зала на общинска администрация Мадан
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се възлага в изпълнение на проект: „Осигуряване на по-добри условия, модерна и уютна среда за обитаване, чрез прилагане на мерки за енергийна ефективност в МБАЛ "Проф. д-р К. Чилов" - град Мадан, община Мадан”, финансиран по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG04-02-03-034-016 по Програма BG04 „Енергийна ефективност и възобновяема енергия”, процедура BG04-02-03 „Повишаване на енергийната ефективност и използване на възобновяема енергия в общински и държавни сгради и локални отоплителни системи” на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.
Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Мадан, раздел Профил на купувача от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя. Банкова сметка на община Мадан за внасяне на депозити по гаранция за участие/гаранция за изпълнение на договора: IBAN: BG72 IABG74 9133 7838 3603 BIC: IABGBGSF Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон гр. Смолян, офис гр. Мадан Банкова сметка на община Мадан за заплащане на документация за участие (в случаите по чл. 28, ал. 7 от ЗОП при поискване от страна на заинтересовано лице): IBAN: BG30 IABG74 9184 0023 4700, Код на вид плащане: 447000 BIC: IABGBGSF Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон гр. Смолян, офис гр. Мадан Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg. Комплексната оценка се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести и съгласно комплексната оценка по следната формула: КО = СИ х 20% + ТП х 20% +ФП х 60% Показател „Срок за изпълнение“ - Оценява се предложения от участника срок за изпълнение на поръчката в месеци. Оценката по Показател „Срок за изпълнение“ - СИ е оценката на срока за изпълнение на СМР, предложен от участника за изпълнението на дейностите от предмета на тази обществената поръчка. Тя се извършва по следната формула: СИ = (най-кратък предложен срок за изпълнение на СМР/ срок за изпълнение на СМР, предложен от участника, чиято оферта се оценява) х 100; Показател "Техническо предложение" (ТП) - Максимално възможна оценка 100 точки. Извършва се експертна ценка на предложението, като степента му на съответствие с изискванията на възложителя се определя по скала, посочена в документацията за участие и е в следния диапазон - 100 точки, 50 точки и 10 точки. ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) предложена от участника крайна цена за строителство, тегловен коефициент в КО – 60% Максимално възможна оценка 100 точки. Изчислява се по формулата: ФП = (Цmin / Цi) х 100...... = ( брой точки ) Където Цi е предложената обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовото предложение на съответния участник. Където Цmin е минималната предложена обща цена в лева без ДДС, съгласно Ценовите предложения на всички участници.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
30.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ