Версия за печат

01605-2014-0034

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 8 от 29.12.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул.Иван Вазов №3, За: инж.Лилия Михайлова, Р.България 1080, София, Тел.: 0889 308122, E-mail: ndibdz@abv.bg, Факс: 02 8907342

Място/места за контакт: отдел Недвижимо и движимо имущество

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Авариен механизиран ремонт на стр. № 707 и железния път между стр. № 707 и стр. № 705. Отводнителни мероприятия в Локомотивно депо София-район Подуяне”, при ППП София"

II.3) Кратко описание на поръчката

"Авариен механизиран ремонт на стр. № 707 и железния път между стр. № 707 и стр. № 705. Отводнителни мероприятия в Локомотивно депо София-район Подуяне”, при ППП София"

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІI.5) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 33 от 17.09.2014 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1605-2014-34
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

624103

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

17.09.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 5 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Необходимостта от ремонт на стрелка № 707 е възникнала през лятото на 2014 г., но до този момент договор с избрания изпълнител не е сключен. Експлоатацията на жп стрелката не е преустановена, но дружеството е предприело мерки за безопасното й използване - въведено е временно ограничение на скоростта на движение на тяговия подвижен състав в района на жп стрелката. Продължаването на експлоатирането й в недобро техническо състояние и въздействието на климатичните условия, довеждат до допълнително влошаване състоянието на стрелката и предвидените финансови средства за ремонта й няма да са достатъчни да покрият и възникналите нови строително-монтажни работи по ремонта й. Поради увеличения обем на дейностите по ремонта, който променя първоначалните условия, при които е обявена процедурата и който обективно не може да се осъществи в рамките на обема на същата поръчка, отпада спешната необходимост от извършването на ремонта на жп стрелка № 707. Друго обстоятелство, налагащо прекратяване на процедурата, е нововъзникналото за Възложителя обстоятелство през 2015 г. - необходимост от извършване на ремонти на стаите за почивка /резервни стаи/ на превозните и локомотивните бригади на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД. Ремонтът на тези стаи е необходим във връзка със създаването на здравословни и безопасни условия на труд, което е една от първостепенни задачи на дружеството Част от средствата, необходими за възлагане на новата обществена поръчка не са предвидени в бизнес плана на дружеството за 2015г., поради което не достигат средства за извършване на ремонтните дейности по всички обособени позиции. Финансовият недостиг за изпълнение ремонтите на обектите по нововъзникналана обществена поръчка ще се осигури за сметка на предвидените суми за ремонти на други обекти, чиято потребност от извършване на ремонт за 2015 г. е отпаднала, като един от тези обекти е „Авариен ремонт на стрелка № 707 и жп път между стрелка № 707 и стрелка № 705, отводнителни мероприятия в ЛД София, район Подуяне”. По този начин с прекратяване на обществената поръчка ще се изпълни Решението по т.9.3. от Протокол № 71 от 16.10.2015 г. на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" ЕАД, което е решение на едноличния собственик на капитала на "БДЖ -Пътнически превози" ЕООД.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

НЕ


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcdmin@cpc.bg,, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg..

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.12.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Димитър Станоев Костадинов
Длъжност: Управител на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД