00030-2015-0035
Технически редакции | ||
28.12.2015 16:28 ч. : | 28/12/2015 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.12.2015 16:28 ч. : | 28/12/2015 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Силистра: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Силистра, ул. Симеон Велики №33, За: Женя Димитрова - гл. експерт Обществени поръчки, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 846260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 816260
Място/места за контакт: дирекция ПравнаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.silistra.bg/news.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.poruchki.silistra.bg/news.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса от списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания” Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване
30192000, 22800000, 22814000, 22830000, 22850000, 30197600, 30197000, 37524000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Поръчката включва периодични доставки на канцеларски материали,принадлежности за офиса и дребно офис оборудване. Количествата и конкретните видове са подробно описани в Приложение № 1 и Приложение №2 от документацията за участие.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 5% (пет процента) от цената без ДДСна конкретния договор. Същата може да се внесе/преведе по сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената/преведената по банков път парична сума като гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е вносител/наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Силистра и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра, BIC: STSABGSF, IBAN: BG76STSA93003300801149
Разплащането на доставените канцеларски материали се извършва в български лева, по банков път, с платежно нареждане от бюджета на Община Силистра или съответния второстепенен разпоредител с бюджет в срок до 30 /тридесет/ дни след доставката и след издаване на приемо – предавателен протокол и на надлежен счетоводен документ за извършената доставка.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата е достъпна и може да бъде изтегляна безплатно от електронната страница на Община Силистра, профил на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php. В случай, че лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да регистрира писмено искане в деловодството на Община Силистра на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” 33. В искането, заверено с подпис на представляващия и печат, се посочва: наименование на кандита, име, фамилия и качество на представляващия, адрес, на който да се изпрати документацията и данни за фактура. Към искането се прилага платежния документ, с който е платена стойността на документацията - 12 (дванадесет) лева с ДДС. В основание на платежния документ се посочва предмета на обществената поръчка. Сумата е платима по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG50 STSA 9300 8402 6756 00 Вид плащане: 447000 Възложителят изпраща документацията на посочения адрес по куриер с обратна разписка за сметка на получателя.
Български
180
гр.Силистра, ул. Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала)
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители след представяне на пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, след представяне на валиден документ за самоличност.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
28.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
За тази позиция се изисква доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Техническите спецификации - Приложение №1 от документацията за участие. Канцеларските материали и принадлежности за офиса са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС № 551/25.07.2014г. Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г, ал. 2 от ЗОП.
30192000, 22800000, 22814000, 22830000, 22850000, 30197600
Описание:
Поръчката включва периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса. Количествата и конкретните видове канцеларски материали и принадлежности за офиса се определят от Възложителя по периодични заявки. Възложителят си запазва правото да не заявява изпълнението на всички посочени в техническата спецификация видове и количества материали. Доставките на канцеларски материали и принадлежности за офиса ще се осъществяват по места, след предварително подадена писмена заявка /чрез електронна поща или факс/ от страна на Възложителя. Канцеларски материали и принадлежности за офиса трябва да отговарят на техническите спецификации, приложени в документацията, подробно описани в Приложение № 1.
За тази позиция се изисква доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване, съгласно Техническите спецификации - Приложение № 2.
30197000, 37524000
Описание:
Поръчката включва периодична доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване. Количествата и конкретните видове канцеларски материали и дребно офис оборудване се определят от Възложителя по периодични заявки. Канцеларски материали и дребно офис оборудване трябва да отговарят на Техническите спецификации – Приложение № 2, приложени в документацията за участие.