Версия за печат

05057-2015-0005

BG-гр. София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална галерия, гр.София, ул.”19-ти февруари”, №1, За: Иван Милев, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9892841, E-mail: nhg_shchetovodstvo@abv.bg

Място/места за контакт: град София, пл. Александър І Батенберг № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nationalartgallerybg.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг на обект: „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е „Инженеринг на обект: „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“, финансиран от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, чрез Министерство на културата- Програмен оператор по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства по проект „Софийски Арсенал“ Музей за съвременно изкуство – САМСИ – II етап“ , съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № № 24-10-МП-1/23.04.2015 г. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са посочемо в Техническата спецификация и проекта на договора - неразделна част от настоящата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71320000, 45000000

Описание:

Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, които следва да бъдат извършени от изпълнителя, са дететайлно описани в Техническата спецификация. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 3 797 994,34 лева (три милиона седемстотин деветдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и четири лева и тридесет и четири стотинки) без включен ДДС или 4 557 593,21 (четири милиона петстотин петдесет и седем хиляди петстотин деветдесет и три лева и двадесет и една стотинки) лева с включен ДДС, както следва: 1. Прогнозна стойност за изготвяне на проект във фаза „технически проект“ – 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС или 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева с ДДС; 2. Прогнозна стойност за упражняване на авторски надзор – 8 000 (осем хиляди) лева без ДДС или 9 600 (девет хиляди и шестстонин) с ДДС; 3. Прогнозна стойност за извършване на строително-монтажни работи – 3 639 994,34 (три милиона шестстотин тридесет и девет хиляди деветстотин деветдесет и четири лева и тридесет и четири стотинки) лева без ДДС или 4 367 993,21 (четири милиона триста шестдесет и седем хиляди деветстотин деветдесет и три лева и двадесет и една стотинки) с ДДС, от които: - 388 049,63 (триста осемдесет и осем хиляди четиридесет и девет лева и шестдесет и три стотинки ) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Музей за съвременно изкуство“ - 302 390,84 (триста и две хиляди триста и деветдесет лева и осемдесет и четири стотинки ) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Подземно депо“ - 2 949 553,87 (два милиона деветстотин четиридест и девет хиляди петстотин петдесет и три лева и осемдесет и седем стотинки) лева без ДДС за изпълнение на строително-монтажни работи за „Стъклен павилион“ Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на поръчката. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от допустимата, ще бъде отстранен от участие.

Прогнозна стойност без ДДС
3797994.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 37 000 (тридесет и седем хиляди лева) лева. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, която трябва да обхваща целия срок на договора, удължен с 30 календарни дни. Тя може да бъде представена под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е под формата на парична сума, последната трябва да се преведе по сметка IBAN: BG61UNCR96603110035019, BIC: UNCRBGSF, обслужваща банка: Уникредит Булбанк, като се посочи изрично видът на гаранцията и процедурата, за която се внася тя. При банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена от банка. Ако банковата гаранция е на език, различен от българския, тя се представя в превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно чл. 61, ал.1 от ЗОП Възложителят ще се възползва от възможността до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП Възложителят ще задържи гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се извършва съгласно условията на проекта на договора – авансово, междинно и окончателно, както следва: Заплащането на цената за проектиране се извършва, както следва: 1. Авансово плащане - в размер на 30% от приетата от Възложителя цена по договора в 10 - дневен срок от подписване на договора след представяне на фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, 2. Окончателно плащане на стойността за проектиране – в 10-дневен срок след одобрение на строителните книжа от Дирекция Архитектура и градоустройство и представяне на фактура в оригинал от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането на строително-монтажните работи от договора се извършва както следва: 1. Авансово плащане - в размер на 25 % от приетата по договора цена, в срок до 10 календарни дни след одобрение на строителните книжа от Дирекция Архитектура и градоустройство, представяне на неотменима банкова гаранция, обезпечаваща 100 % стойността на авансовия превод, издадена на името на Възложителя, с валидност минимум 30 дни след дата за приключване на договора и оригинал на фактура. 2. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности от стартиране на изпълнението на дейностите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор, инвеститорския контрол и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в срок до 30 дни след края на периода, след приспадане на авансово разплатени стойности на съответните видове и количества СМР. Възложителят извършва първото междинно плащане не по-рано от 15.10.2015 година. Стойността на двете плащанията по т. 1 и т.2 не може да надвишава 75% от приетата от Възложителя цена на договора; 3. Окончателно плащане се извършва в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура, придружена с протокол, образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от Строителния надзор, приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и предаване на пълен комплект на документацията на Обекта. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор, лицето осъществяващо авторски надзор и инвеститорски контрол регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Заплащането на цената за авторски надзор се извършва, както следва: В 30-дневен срок след подписването на протокол образец 15, заедно с копие от представените месечни отчети пропорционално на изпълнените СМР, хонорар-сметка с протоколи за действително вложеното време от него на обекта и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Максималният срок за изпълнение на всички дейности, предвидени в рамките на настоящата обществена поръчка е 12 месеца, като срокът не тече в периода за одобряване на проекта и издаване и влизане в сила на разрешението за строеж, но не по-късно от крайния срок на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №24-10-МП-3/23.04.2015 година. 1. Срок за изработване на работен проект и съпътстваща документация и получаване на Разрешение за строеж - не повече от 45 календарни дни. 2. Срок за изпълнение на строителните и монтажните работи и подписване на Констативен акт обр. 15 (без забележки) трябва да съответства на общия срок за изпълнение на дейностите в Линейния график (не повече от 12 месеца) и следва да се предвиди, считано от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (обр. 2а), но не по-късно от крайния срок на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №24-10-МП-3/23.04.2015 година. В общия срок участникът трябва да предвиди и технологично време за подписването на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (обр. 2а) след датата на сключване на договора. При определяне на срока участникът трябва да съобрази нормативно определените срокове предхождащи издаването на Разрешение за ползване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 – „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Приложение № 1.); 2. Административни сведения и представяне на участника (Приложение № 2), което включва: Представяне на участника: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) –Приложение № 4 Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл. 47, ал. 2 ЗОП. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (предложение първо), 2а (предложение първо), 4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с проектиране и строителни работи на сгради с обществено предназначение, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от първа категория съгл. чл. 137, ал.1, т. 1, б."м" от ЗУТ, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие). Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност и с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за обекти, попадащи в обхвата на строежи І-ра група, ІІ-та категория. 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност. 3. Оферта (като отделен самостоятелен документ, съдържащ изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на документацията за участие (по образец – Приложение № 3;) 4. Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице). Внимание: Продължава в Раздел VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка и/или Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, участникът избере да използва Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участник избере да използва удостоверение от банка, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за икономически и финансови възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението
Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не-по малък от 1 200 000 (милион и двеста хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, (2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно* с предмета на поръчката (Приложение № 7), и а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности 2. Списък на инженерно техническия състав - който ще извършва дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8а, с приложени автобиографии (Приложение № 8б), придружени с Декларация за ангажираност/разположение на лицата, посочени в списъка – по (образец Приложение № 8в) 3. Заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от лицата по чл. 53, ал. 3 от ЗОП по стандарти както следва: Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране; Заверено от участника копие на валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труда BS OHSAS 18001:2007. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности се доказват от един или повече от участниците в обединението
Минимални изисквания: 1. Общо за последните 5 (пет) години (2010, 2011, 2012, 2013 и 2014г.), считано от датата на подаване на офертата, участникът следва е да е изпълнил поне три обекта сходни с предмета на обществената поръчка – проектиране и строителство и/или строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради. Забележка: *сходно с предмета на обществената поръчка – проектиране и строителство и/или строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради. 2. Да разполага с екип за изпълнение на проектирането и строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително лица, отговарящи за контрола на качеството (ръководни служители), както и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит:Ръководител на екипа за обекта - «строителен инженер» със специалност ПГС/ССС(или екв.) или архитект или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: не по-малко от 5 (пет) години опит на позиция ръководител на строеж при строителството на сгради или ръководител екип при строителство на сгради или технически ръководител на поне три обекта. Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или екв./; минимум 5 години опит в областта. Експерт - контрол върху качеството: диплома от завършено висше образование, квалификация строителен инженер или екв. спец.; да притежава сертификат/удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент; Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 брой; Общ професионален опит: да притежава не по-малко от 3 (три) години опит на такава позиция и валиден сертификат за КБЗ.; Минималните изисквания към състава на проектантския екип са следните: Ръководител на екипа от проектанти - образователно-квалификационна степен “Магистър” по спец. „Архитектура” или екв., професионален опит като ръководител на екип от проектанти на поне два проекта, удостоверение за ППП. Строителен инженер част „Конструктивна“ - висше образование, образователно квалификационна степен Магистър,спец. ПГС/ССС или екв.; валидно удостоверение за ППП; мин. 5г. професионален опит по специалността; съгласно изискванията на чл.142 ал.10 от ЗУТ. Електроинженер - висше обр., образователно квалификационна степен Магистър, електроинженер или екв.; валидно удостоверение за ППП; мин. 5г. професионален опит по специалността; Инженер в областта на отоплението, вентилацията и климатизацията на сгради и системи за поддържане на микроклимата в сгради - висше обр., образователно квалификационна степен Магистър, специалност отопление, вентилация и климатизация или екв.; валидно удостоверение за ППП; мин. 5 г. професионален опит по специалността; Инженер ВиК - висше образование, образователно квалификационна степен Магистър, валидно удостоверение за ППП; мин.5 г. професионален опит по специалността; Инженер пожарна безопасност - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, валидно удостоверение за ППП; мин. 5 г. професионален опит по специалността; Архитект „Ланшафтна архитектура“ – образователно квалификационна степен Магистър, валидно удостоверение за ППП; ; мин.5 г. професионален опит по специалността; инженер ПБЗ - висше образование, образователно квалификационна степен Магистър, валидно удостоверение за ППП; ; мин.5 г. професионален опит по специалността; 3.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат) ВАЖНО:ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател ТП1 Организация за изпълнение на инвестиционното проектиране ; тежест: 10
Показател: Показател ТП2 Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”; тежест: 10
Показател: Показател ТП3 Технология за строителство ; тежест: 20
Показател: Показател ТП4 „Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката“ ; тежест: 20
Показател: Показател ТП5 Управление на рисковете ; тежест: 10
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.02.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.02.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

Национална галерия

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от РАЗДЕЛ III.2.1: 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата 6. Декл. за запознаване с условията на поръчката - (Приложение №5); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 - (Приложение № 6).; 8. Док.-ва за фин. и икон. С-е. съгласно Раздел III.2.2.; 9. Док. за техн. възможности и/или квалификацията съгласно Раздел III.2.3; 10. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители - оригинал (Приложение № 9)11. Декл. за съгласие на подизпълнител (Приложение № 9а) ; 12. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10). 13. Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение № 11). 14. Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 106, параграф 1, чл. 107, параграф 1 и чл.109, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза – Приложение № 12. 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение № 13). 16. Протокол за оглед (Приложение № 14) СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” Техническо предложение, влючващо срок за изготвяне на технически проект и срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец (Приложение № 15) при съблюдаване на изискванията на Техническото задание, Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 16), представено в оригинал. Ценовото предложение (Приложение № 16), Количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР (Приложение № 16а), Ценови показатели за формиране на единичните цени (Приложение № 16б) се представя в един оригинал на хартиен носител и на електронен носител във формат xls. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.2.3 или други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или екв. сертификат), или други доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството и/или строителство и проектиране и внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труда BS OHSAS 18001:2007 или екв..Сертификатите, следва да бъдат с обхват, приложим към предмета на поръчката, издадени от органи, установени в Република България или други държави - членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в приложимия обхват на поръчката и за опазване на околната среда. ІІI.Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на Национален музеен комплекс: http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=117, рубрика „Профил на купувача“ http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132. IV. Всички комуникации между възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура се извършват на български език и в писмена форма. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично, по пощата с обратна разписка, по и електронна поща.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална галерия, площад Александър I Батенберг № 1, България 1000, София, Тел.: 02 9803321

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ