00073-2015-0035
Технически редакции | ||
23.12.2015 14:17 ч. : | 23/12/2015 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.12.2015 14:17 ч. : | 23/12/2015 14:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Явор Иванов, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619251; 062 619229, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251
Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-tarnovo.bg.
Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/370/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Велико Търново, пл. Майка България №2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108
Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданитеРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Въоръжена физическа охрана на обекти, имущество, мероприятия и дейности на територията на Община Велико Търново по позиции: Обособена позиция 1 - Въоръжена физическа охрана на обект - Парк "Света Гора"; Обособена позиция 2 - обекти, имущество, мероприятия и дейности на територията на Община Велико Търново.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Поръчката обхваща дейности по охрана на имуществото на физически или юридически лица и охрана на мероприятия съгласно чл. 5 от Закона за частната охранителна дейност. Извършването на тези дейности става след възлагане от страна на възложителя, при което ще бъдат уточнени конкретните обекти или имущество, които следва да бъдат охранявани, както и необходимия брой охранители и времетраенето на дейностите.
79713000, 79715000
Описание:
ДА
НЕ
Количеството и обема на поръчката се определят в зависимост от нуждите на възложителя от охрана и от броя на отделните обекти, имущество, мероприятия и дейности, които е необходимо да бъдат охранявани. Охраната на обектите се извършва след възлагане, като във възлагателното писмо възложителят посочва обекта, колко души ще са необходими за охраната и за какъв период от време следва да се извършват дейностите. Прогнозните стойности са както следва: За поз. 1 - 259200 лв. без ДДС; За поз. 2 - 850000 лв. без ДДС;
НЕ
НЕ
36
Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми:А) депозит на парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF;Б)банк. гаранция в полза на Община В. Търново.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участ-ът или изпълнителя е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия на гаранцията за участие(ГУ):Размерът на ГУ е определен, съобразно условията на чл. 59, ал.2 от ЗОП, съответно за позиция 1 - 2000 лв., за позиция 2 - 8000 лв.; Ако участ-ът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–180 кал. дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ, в платежното нареждане или в банк. гаранция, задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката, даден от АОП или номера на решението за откриване на процедурата.Задържането, освобождаването и усвояването на ГУ става при усл-ята и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.В-лят има право до решаване на спора да задържи ГУ на уча-к в процедура за възлагане на общ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.В-лят има право да усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи д-р за общ. поръчка. Въз-лят освобождава ГУ на отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.В-лят освобождава ГУ на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за общ.поръчка, а на останалите класирани участници– в срок 5раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Условия на гаранцията за изпълнение(ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. ГИ е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката. В случай, че участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банк. гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на В-ля в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от В-ля, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банк. гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя.Условия на банк. гаранция за аванс:При желание за аванс изпълнителят представя банк. гаранция,безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банк. гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност въз-лят да упражни правата по нея ако декларира пред банката,че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпъл-ля, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.”Образ. на банк. гаранции са примерни, като ще се допускат банк. гаранции, изготвени по обр. на банката, ако съдържат изискуемите усл-я.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорната цена за изпълнението на дейностите при условията на договора в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване на фактурата. Плащанията по договора ще се извършват в лева по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които: се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документация за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по- малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му, че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението. В случай че в договора за обединение не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи. В процедурата могат да подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация за участие. Участникът следва да е вписан в Единния автоматизиран централизиран регистър на лицензите за дейностите по Закона за частната охранителна дейност или еквивалентен регистър в държава членка на Европейския съюз. Участникът следва да представи заверено копие на лиценза издаден от компетентните органи, като обхвата на същия следва да дава право да се извършва охранителна дейност на територията на Община Велико Търново и да обхваща дейностите предмет на поръчката.
Не се изисква.
Не се поставят.
1. Участникът следва да представи декларация-списък с техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на дейностите по поръчката - Обр. №10. 2. Участникът следва да приложи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - Образец №8 3. Участникът следва да приложи списък на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата - Образец №9
По т. 1 Участникът следва да има мобилни комуникации за оборудване на членовете на екипа си. Участникът следва да разполага и поне с два автомобила, когато кандидатства за Позиция 2 или поне един, когато кандидатства за Позиция 1. По т.2 Участникът следва да е извършил минимум една услуга с предмет сходен или еднакъв с този на позицията, за която кандидатства през последните три години считано от крайния срок за подаване на оферти. Сходен е предмет, включващ дейности по охрана на имуществото на физически или юридически лица и охрана на мероприятия съгласно чл. 5 от Закона за частната охранителна дейност и извършване на обход на обекти. За да отговаря на изискванията участника следва да е изпълнил дейностите за съответната позиция, като не е необходимо всички да са изпълнени в рамките на една услуга. По т. 3 Участникът следва да разполага с минимум 20 /двадесет/ лица на длъжност охранител и поне едно лице с длъжност "ръководител на охранителната дейност", когато кандидатства за Позиция 2 или минимум 5 /пет/лица на длъжност охранител и поне едно лице с длъжност "ръководител на охранителната дейност", когато кандидатства за Позиция 1. Съглсано: Чл. 51а. от ЗОП Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. При участие на обединения, които не са ЮЛ съответствие с поставените изисквания може да се извърши и по реда на чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адрес, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер. При желание на заинтересованото лице отпечатана документация за участие в откритата процедура може да бъде получена всеки работен ден в стая 317 в сградата на Община В. Търново до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 5 /пет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. При желание от заинтересованото лице получаване на отпечатаната документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 или на и-мейл: mop_vt@abv.bg с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.
Всеки от официалните езици на ЕС
6
Сградата на Община Велико Търново на адрес: пл. Майка България №2
Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
23.12.2015 г.
Извършване на въоръжена физическа охрана на парк "Света Гора" в град Велико Търново. Дейностите по охрана на обекта се извършват съгласно предварително представен от участника план график, изготвен в съответствие с техническите спецификации.
79715000
Описание:
За охрана е необходимо да бъде осигурен екип от двама души за 12 часова смяна. Обектът следва да се охранява 24 /двадесет и четири/ часа в денонощието.
Извършване на въоръжена охрана според нуждите на възложителя. Възлагането на определени дейности става чрез възлагателно писмо, в което се посочва, времетраенето на охраната, необходимият брой охранители и други изисквания, свързани с изпълнението.
79710000
Описание:
Съгласно нуждите на възложителя.