Версия за печат

01558-2015-0011

BG-София: 18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Павел Марков ; инж. Венцислав Славков, Р България 1080, София, Тел.: 0885 249322 ; 0887 007151, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 8907315

Място/места за контакт: отдел ОПП ; отдел Ремонт на Локомотиви

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/izvurshvane-na-planovi-pregledi-i-remonti-tp-i-mpr-kakto-i-remonti-po-neobhodimost-na-dizelovi.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Извършване на планови прегледи и ремонти (ТП и МПР), както и ремонти по необходимост на дизелови локомотиви серия 52, 55 и 06 обслужващи товарни влакове на територията на ПТП София при "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за двугодишен период"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 18 (18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На тереторията на ПТП София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на планови прегледи и ремонти (ТП и МПР), както и ремонти по необходимост на дизелови локомотиви серия 52, 55 и 06

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50221000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на локомотиви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ТП1 на 40 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06; ТП2 на 19 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06; МПР на 13 броя дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06; Ремонти по необходимост на 285 брой дизелови локомотиви серии 52, 55 и 06.

Стойност, без да се включва ДДС
1342868 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 13428,00 (тринадесет хиляди четистотин двадесет и осем) лева, която може да бъде представена в една от следните форми: - Оригинал на безусловна и неодменяема банкова гаранция за участие, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок, определен за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя. - Копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, внесена по сметката на “БДЖ-Товарни превози” ЕООД в лева в банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF . Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнени на договора в размер на 5% от стойността на същия, която се представя във вид на безусловна и неодменяема банкова гаранция или депозит по посочена банкова сметка на Възложителя, в лева в банка УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. Условията за освобождаването на гаранцията за изпълнение са регламентирани в проекта на договора от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е регламентиран в документацията за участие - проекта на договора и образец на оферта.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният/те за изпълнител/и е обединение/я на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира/т като дружество/а по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП и предварително обявените условия от Възложителя. 1. Списък на документи и информациите, съдържащи се в заявлението, подписан от законния представител на кандидата съгласно актуалната му регистрация или упълномощено от него лице. Списъкът се поставя най-отгоре, след което се подреждат останалите документи по приложения списък; 2. Представяне на кандидата (попълва се по образец на Приложение № 1 от документацията за участие); 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението за участие в процедурата и всички съдържащи се в него документи (оригинал или нотариално заверен препис) - прилага се, когато заявлението и всички съдържащи се в него документи не са подписани от представляващия кандидата, а от упълномощен негов представител; 4. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 по образец Приложение № 3; 6. Когато кандидатът е обединение – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в което се посочва представляващият; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в договора по Приложение № 7 от документацията за участие; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец приложение № 6; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - по образец на Приложение № 5 от документацията за участие; 10. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по образец Приложение № 13; 11. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС) - по образец Приложение № 14 от документацията за участие. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата кандидати, при наличието на обстоятелства по чл. 69, ал. 1 от ЗОП и при наличие на основание по ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние. Кандидатът следва да има минимален документално доказан оборот от дейността си за предходната финансова година в размер равен или по-голям от 10% от стойността на поръчката. Доказателството да се представи от кандидата по избор съгласно чл. 50, ал. 1, т. 1 или т. 2 или чл. 50, ал. 2 от ЗОП

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатът да отговаря на поставените "Минимални изисквания към кандидатите за доказване на технически възможности и квалификация на кандидатите за изпълнение на обществената поръчка", съгласно чл. 51 от ЗОП, а именно: 1. Кандидатите следва да имат минимум 1 (една) успешно изпълнена услуга или да са участвали в успешното изпълнение на минимум 1 (една) услуга еднаква или „сходна“ с предмета на поръчката, доказан с документацията по тази точка. Под услуги „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбират услуги свързани с извършване на планова и извънпланова техническа поддръжка на дизелови локомотиви. - Изискуеми документи и информация за доказване на минималното изискване: - Кандидатите трябва да представят списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението за участие заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за изпълнени услуги се доказва от един или повече от кандидатите в обединението. Кандидат може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности кандидатът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата с тях. (Списъкът се представя в оригинал, а доказателствата към него в заверено копие) 2. Кандидатите за изпълнение на обществената поръчка трябва да представят Сертификат за лице отговорно за поддържане /ЛОП/ или сертификат за 4-та функция от системата за поддържане на превозни средства – „Извършване на поддържане” на локомотиви, еднакви или сходни с обекта на обществената поръчка или еквивалентен за чуждестранни кандидати документ. (Под „сходни” се разбират електрически или дизелови локомотиви) Представеният документ трябва да бъде със срок на валидност минимум за 2016 г. и 2017г. (Документът се представя в нотариално заверено копие, а при кандидати – чуждестранни физически или юридически лица, документът се представя и в превод на български език.) 3. Кандидатите следва да имат необходимото технологично оборудване и техническа съоръженост за изпълнение на услугата, а именно: - ремонтни площи, оборудвани с повдигателни съоръжения за локомотиви и кранове за демонтаж на възли и агрегати от локомотива, както и технологични канали за ремонт под локомотива; - Изискуеми документи и информация за доказване на минималното изискване: - Кандидатите трябва да представят декларация (свободен формат на текстово оформяне), в която декларира, че за изпълнението на поръчката ще имат на свое разположение минимално изискуемото от възложителя технологично оборудване и техническа съоръженост. - Кандидатите представят описание на технологично оборудване и техническа съоръженост за изпълнение на услугата, което като минимум следва да съдържа описание на ремонтните площи, оборудвани с повдигателни съоръжения за локомотиви и кранове за демонтаж на възли и агрегати от локомотива, както и на технологични канали за ремонт под локомотива. Продължава в VІ.3 Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.01.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на БДЖ-Товарни превози ЕООД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от ІІІ.2.3 Технически възможности (приложимите случаи) 4. Извършването на предмета на поръчката, се осъществява на територията на област София, в база на кандидата (собствена или наета). Кандидатът представя доказателство, че минимум по време на изпълнение на договора за обществената поръчка ще има на свое разположение ремонтната база за изпълнение на услугите предмет на договора и представя доказателство за основанието, на което разполага с изискуемата от възложителя ремонта база.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ