Версия за печат

00062-2015-0027

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000670602

Университет за национално и световно стопанство (УНСС), Университет за национално и световно стопанство, Студентски град, ул. 8-ми декември, За: Самуил Авдала - н-к сектор Обществени поръчки и търгове, Република България 1700, София, Тел.: 02 8195377, E-mail: avdala@unwe.bg, Факс: 02 8195516

Място/места за контакт: сектор Обществени поръчки и търгове, стая 5002

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.unwe.acad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.unwe.bg.

Електронен достъп до информация: http://zop.unwe.bg/Document?folderId=198.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране и изграждане (инженеринг) на обект: „Нов корпус на Университет за национално и световно стопанство“ в гр. София“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Проектиране и изграждане (инженеринг) на обект: „Нов корпус на Университет за национално и световно стопанство“ в гр. София“. Новият корпус на Университет за национално и световно стопанство ще се изгражда в урегулиран поземлен имот, находящ се в гр. София, кв. 160, УПИ-І, местност „Студенстки град“, район „Стедентски“ с площ 49560м2. Урегулираният поземлен имот съгласно ОУП на СО е с предназначение - „Зона за обществено – обслужващи дейности и има следните параметри: Мин. 10 % от УПИ е с висока дървесна растителност; Макс. плътност на застрояване - 60 %; Макс Кинт - 3,0; Мин. Озеленена площ - 30 %; Макс.кота корниз в м - 20 м. За изграждане на обекта е необходимо изготвяне на проект в съответствие с Техническото заданието, действащата нормативна уредба и при отчитане на съществуващото положение. Предмета на поръчката включва изпълнението на следните основни видове дейности: 1. Изработване на идеен и работен проект по прието техническо задание – задание за проектиране. 2. Извършване на всички необходими и законоустановени дейности за съгласуване и одобрение на работния инвестиционен проект и издаване на разрешение за строителство. 3. Изпълнение на предвидените в проекта СМР за изграждане на обекта 4. Упражняване на авторски надзор по време на строителството. В това число: • предварителни проучвания съгласно заданието за проектиране и допълнителни по преценка на проектанта; • изработване на инвестиционен проект във фази идеен и работен проект; • извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; • получаване на разрешение за строеж; • временно строителство; • доставка на необходимите строителни продукти - материали, оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения; • изпълнение на строителните и монтажни работи; • упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; • единични, комплексни и 72-часови изпитвания; • изработване на изпълнителна и екзекутивна документации. Новопроектираният корпус трябва да се впише хармонично, визуално и функционално и да бъде част от цялостния учебен комплекс на "Университета за национално и световно стопанство". В него следва да се разположат учебни зали с различен капацитет и брой студенти, кабинети за преподаватели, помощни и обслужващи помещения и пространства, чийто основни функции са: - Провеждане на лекции, упражнения и изпити в предвидените за това зали. - Консултации на студенти, подготовка за лекции и упражнения, както и извършване на научна дейност на преподавателите в предвидените кабинети. - Възможност за подготовка и полагане на изпити посредством тестови методи, условия за работа на компютър, подготовка на студентски проекти, доклади и съвместна работа в работни групи в предвидените и оборудвани за това тестови центрове. Поръчката ще се реализира, чрез проект по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 г. и/или други целеви финансови средства . Договорът за изпълнение на обществената поръчка влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство изпълнителят ще бъде писмено уведомен. В случай, че в срок от 10 (десет) месеца от подписването на договора, това условие не бъде изпълнено, всяка от страните ще може да прекрати договора едностранно без предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации на другата страна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45214000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на учебни сгради и сгради за научни изследвания
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Проектиране и изграждане (инженеринг) на обект: „Нов корпус на Университет за национално и световно стопанство“ в гр. София“. Новият корпус да бъде ситуиран в източната част на имота, с лице към улица „Димитър Стефанов“. Необходимо е да се осигури пешеходен и транспортен достъп от прилежащата улица към сградата, както и пешеходен достъп от вътрешността на имота посредством съществуващата и новопроектирана алейна мрежа. Проекта предвижда покрит пешеходен достъп („топла връзка“), свързваща новия корпус с най-близкостоящата функционално възможна сграда на Университетския комплекс. Тестови центрове разположени на приземното ниво, като се осигури възможност за самостоятелно функциониране на всеки един от тях по отделно, чрез самостоятелен независим достъп на посетители от нивото на прилежащия терен. Броят и ситуирането на входовете в сградата трябва да бъде съобразен с функциите на помещенията, изискванията за осигуряване на максимална пожарна и аварийна безопасност, необходимите нови и съществуващи пешеходни и автомобилни подходи, оразмерени за очаквания брой хора. Като минимум следва да се предвидят: Пешеходен вход за служители, студенти и посетители Вход за доставки „Топла връзка“ Вход към подземен паркинг Пешеходните достъпи трябва да позволяват на служителите и посетителите безпроблемно и бързо да се придвижват към местата, които са целта на тяхното посещение. Функцинално разпределение на учебния корпус: Подземно ниво – гараж. С оглед на необходимостта от паркоместа и намерението за запазване и облагородяване на ландшафта в околното пространство, трябва да се предвиди подземен паркинг, оразмерен спрямо нормативните изисквания за минимум 50 паркоместа. Необходимо е предвиждането на вертикални комуникации за лесен достъп от горните нива на сградата до подземния гараж. Партер. Партерното ниво трябва да осигури липса на денивелация, прагове или ако се налагат такива да се предвидят рампи, платформи и др. за достъпна среда в сградата. Необходимо е да се ситуират два тестови центъра разположени на партерното ниво. Всеки един да разполага с 280 оборудвани работни места за работа с компютри; с 4 административни места и регистратура. Да се предвидят помещения за шкафчета за вещи и чанти, както и гардероби за връхни дрехи; санитарни и технически помещения, оразмерени спрямо посочения брои хора съгласно нормативните изисквания. На останалите нива на учебния корпус, следва да се разположат: • Учебни помещения: 4бр. зали за 40 човека; 4бр. зали за 80 човека; 4бр. зали за 120 човека; 4бр. зали за 250 човека; минимум 15бр. кабинети за преподаватели. • Заведение за хранене/кафе с бюфет и места за сядане за минимум 100 посетители. • Санитарни за мъже и жени съгласно нормативните изисквания. • Площи за хоризонтални и вертикални комуникации – коридори, стълбища, асансьорни уредби и др. • „Топла връзка“ между съществуващата сграда на библиотеката и новопроектирания корпус - за улеснение на посетители и служители. • Спомагателни помещения (складове, аусгусти, главно електрическо табло и т.н.). Изпълнението на договора се извършва на етапи, всеки етап започва след осигуряване на финансови средства за заплащане на неговата стойност, след писмено уведомление от Възложителя до Изпълнителя, както следва: І етап – Проекта във фаза идеен и работен проект и влязло в сила разрешение за строеж; ІІ етап – СМР до подписване на Констативен акт за приемане на конструкцията обр. 14; ІІІ етап - СМР след подписване на Констативен акт за приемане на конструкцията обр. 14 до подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа обр. 15.

Стойност, без да се включва ДДС
9700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

1095

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер: 97 000,00 лв. (деветдесет и седем хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: БНБ IBAN BG91BNBG96613300174601, BIC: BNBGBGSD. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума или оригинал на банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. При непредставяне на посочените документи, участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура по ЗОП, при условията на чл. 68, ал.ал. 7, 8 и 9 от ЗОП. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 5 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката ще се реализира, чрез проект по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 г. и/или други целеви финансови средства. Договорът за изпълнение на обществената поръчка влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство изпълнителят ще бъде писмено уведомен. В случай, че в срок от 10 (десет) месеца от подписването на договора, това условие не бъде изпълнено, всяка от страните ще може да прекрати договора едностранно без предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации на другата страна. Плащанията по договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка и след влизане в сила на договора. За І етап за изпълнението на договора - Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на разрешението за строеж и представяне на фактура-оригинал за стойността на плащането. Приемането на работния проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на Изпълнителя и представител/и от страна на Възложителя. Срокът за разглеждане на проекта във фаза идеен и работен проект от страна на Възложителя е не повече от 14 календарни дни за всяка от фазите на проекта. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация, същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок, който е не по-дълъг от 10 календарни дни. За избягване на съмнение срокът за разглеждане на проекта и времето за отстраняване на забележки не се включват в срока за проектиране по договора. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 30 % (тридесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР и авторски надзор, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовото плащане се приспада от двете междинни плащания към Изпълнителя. За ІІ етап от изпълнението на договора - Първо междинно плащане в размер на 50 % (петдесет на сто) от цената на СМР и авторски надзор се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на съставяне и подписване на Констативен акт за приемане на конструкцията обр. 14 по Наредба № 3/31.07.2003 г. и издаване на фактура-оригинал, представена от страна на Изпълнителя. От първото междинно плащане се приспада 20 % (двадесет на сто) от стойността на изплатения аванс по договора. За ІІІ етап от изпълнението на договора - Второ междинно плащане в размер на 40 % (четиридесет на сто) от цената на СМР и авторски надзор се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на съставяне и подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа обр. 15 по Наредба № 3/31.07.2003 г. и издаване на фактура-оригинал, представена от страна на Изпълнителя. От второто междинно плащане се приспада остатъкът – 80% от стойността на изплатения аванс по договора. Окончателно плащане в размер на 10 % (десет на сто) от цената на СМР и авторски надзор се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Разрешение за ползване на обекта и представяне на фактура-оригинал от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя преди подписване на договора.В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват дейностите по строителство. Относно чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в официален превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година, издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.При изпълнение на предмета на поръчката всички дейности трябва да се извършват от лица,притежаващи съответната професионална квалификация и правоспособност, отговаряща на нормативните изисквания за конкретната дейност.Да бъде спазено изискването на чл.7,ал.9 от ЗКИИП. Към момента на сключване на договор изпълнителят следва да представи застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектиране, а след издаване на Разрешение за строеж и преди започване на строителството застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа: 1.Списък на документите и информация съдържащи се в офертата,подписан от участника; 2.Представяне на участника,което включва:посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,вкл електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3.При участници обединения - копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията,съгл чл.56,ал.4 на ЗОП. 4.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП,а именно:Участниците следва да са вписани в ЦПРС на осн чл. 6 от ПРВВЦПРС.Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката–І група,ІІ-ра категория.Това обстоятелство се доказва с декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация(за повече информация: http://register.ksb.bg/).За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право,за което се представя документ,доказващ еквивалентното право и/или декларация,че чуждестранният участник притежава съответното право при спазване на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП 5.Пълномощно на лицето,подписващо офертата–представя се,когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника. 6.Декларация по чл. 47,ал.9 ЗОП относно обст по чл. 47,ал.1,т.1 (без б. „е”),т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2 (предл първо), т.2а(предл първо),т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и 2 от ЗОП.Декл се подписва от лицата съгласно чл.47,ал.4 от ЗОП.За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл.56,ал.2 ЗОП във вр с чл.45а,ал.2,т.1,чл.45а,ал.3 и чл.134,ал.1 от ЗОП.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ,за което в държавата,в която е установено,е налице някое от обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП.При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл. 47,ал.9ЗОП.Когато законодателството на държавата,в която участникът е установен,не предвижда включването на някое от обстоятелствата,посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя,при подписване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обст по чл.47, ал.2 ЗОП,издадени от компетентен орган, или 2.извлечение от съдебен регистър, или 3.еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен.Когато в държавата,в която участникът е установен,не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства,участникът представя декларация,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата,в която е установен.Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обст по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (пред първо), 2а(пред първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите,свързани с проектиране и строителни работи на сгради с обществено-обслужващо предназначение, Продължава в Раздел VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Наличието на изискания от възложителя финансов ресурс се доказва с един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - Годишен финансов отчет за 2014 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансовото и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, т.е. само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да притежават финансов ресурс в размер на 1 940 000 един милион деветстотин и четиридесет хиляди) лева или съответната равностойност в чуждестранна валута (изчислена на основата на обменния курс на Българската народна банка).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. Като доказателство за изпълнена услуга ще се приема: удостоверение, издадено и подписано от получателя на услугите или от компетентен орган. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата на извършване на услугите. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или - чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включена в списъка услуга Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. и: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Справка-декларация за екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/, отговарящи за изпълнението на поръчката;В случай че експерт/експерти посочен/и в списъка не е служител/работник на участника, този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт, подписана от същия. • Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. • Валиден сертификат ISO 14001:2004 – разработена и внедрена система за управление на околна среда или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, т.е. само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да имат опит в проектирането еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, а именно: проектиране (при ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство) на минимум една сграда от първа до трета категория за обществено обслужване с РЗП не по - малко от 5 000 кв.м. За изпълнено проектиране се приема приет от възложителя инвестиционен проект, който е съгласуван и одобрен от компетентен орган по чл. 145 от ЗУТ, или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната. 2. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата на, а именно: строителство (ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или преустройство) на минимум една сграда от първа до трета категория за обществено обслужване с РЗП не по - малко от 5 000 кв.м. За изпълнено строителство се приема строителството на обекти, за които има издаден Констативен акт образец № 15 за установяване годността на строежа, съставен на основание чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната. 3. Изисквания към екипа от техн. лица за изпълнение на поръчката: 3.1. За изпълнение на проектните дейности: Р-л на проектантски екип - Проф. област /квалификация/: „Архитект“ или „Строителен инженер“, мин. "бакалавър" специалност Архитектура, ССС, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава); да притежава пълна проектантска правоспособност (ППП) по специалността; да има мин. 10 г. проф. опит в проектирането с ППП. Проект.екип: притежаващи ППП, съгласно изискванията на чл. 230 от ЗУТ и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или екв. Най-малко по един проектант, притежаващ ППП по всички проектни части, посочени в заданието за проектиране. Проектантите да имат минимум 5 г. професионален опит с ППП и мин. "Бакалавър". Проектанти с ППП: Архитект; Ландшафтен архитект; Инженер геолог; Инженер „Строителни конструкции”; Инженер ВиК; Инженери по част Електрическа –силнотокови, и -слаботокови; Инженер „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация”; Архитект или инженер по част „Технологична (за основните функции на тестовите центрове и заведението за хранене/кафе)”; Геодезия; Инженер „Пътна и ВОД”; Инженер пожарна безопасност; Инженер по част „ПБЗ”. По преценка на изпълнителя същият може да посочи в състава на екипа за проектиране и повече проектанти по отделните части (да притежават пълна проектантска правоспособност за текущата година). 3.2. За изпълнение на строителството (Ръководни служители): –един бр. Р-л на екипа – Проф. област /квалификация/: мин. "бакалавър", Строителен инженер, специалност ССС, ПГС или аналог. специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: мин. 10 г. стаж по специалността и опит като ръководител на един проект за строителство или реконструкция на обществено-обслужваща сграда. –един бр. Отговорник по контрола на качеството – Проф. област /квалификация/: мин. средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или екв.; – един бр. Координатор по безопасност и здраве – Проф. област /квалификация/: мин. средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или екв. 4. да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или екв. или други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството. 5. да има разработена и внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или екв. или други доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. Ценово предложение (ОЦ) ; тежест: 40
Показател: 2. Техническото предложение (ОТ) ; тежест: 60
Показател: 2.1 Подпоказател: Устройствена концепция и идейното решение (ОИК); тежест: 40
Показател: 2.2 Подпоказател: Работна програма за изпълнение на строителството (РПИ) ; тежест: 10
Показател: 2.3 Подпоказател: Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за участниците в движението, студентите и преподавателите, живущите и търговците в близост до строителния обект, жителите и туристите, вкл. мерки по опазване на околната среда при изпълнение на СМР- / вкл. от шум,запрашаване и оползотворяване на строителните отпадъци/ (ОМ) ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.02.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.02.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

УНСС - гр.София, Студентски град "Христо Ботев", ул."8-ми декември", зала П008

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Първоначалното отваряне на офертите, както и отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката ще се реализира, чрез проект по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 г. и/или други целеви финансови средства.

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1 съгласно чл.47, ал. 2, т. 2 (предл първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8.Декларация по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици когато е приложимо (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС). 9.Декларация по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларациите по т. 8 и т. 9 се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 10.Декларация за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива, с посочени видове работи и дял в проценти. 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – подписва се от представляващият и управляващ подизпълнителя. 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари. 13. Декларация за запознаване с определенията за Нередност и Измама. 14.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 15.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец.При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението,които ще изпълняват дейности,свързани със строителство или услуги; Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (www.nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). 16.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 17.Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката; Плик2„Предложение за изпълнение на поръчката”, включващо срок за изготвяне на идеен проект, работен проект и срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техническото задание, Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, ако е приложимо, се прилага декларация относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива. Плик 3 „Предлагана цена”да съдържа следните документи: Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал.Предлаганата обща цена следва да включва:Цена за Изработване на инвестиционен проект (фаза – идеен и работен проект);Цена за Изпълнение на СМР (в т. ч. труд, материали и механизация, оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения),цена за упражняване на авторски надзор по време на строителството, включително разработване на работни детайли и екзекутиви.Участник,чиято ценова оферта,надвишава посочената прогнозна стойност в раздел ІІ.2.1 ще бъде отстранен от участие! Срокът посочен в Раздел ІІ.3 е разпределен по следния начин:Срок за изготвяне на идеен проект, по предложение на участника, но не повече от 30 календарни дни, считано от датата на влизане на сила на договора. Срок за изготвяне на работен проект, по предложение на участника но не повече от 120 календарни дни, считано от датата на получаване на положително становище от Възложителя на идейния проект. Срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, по предложение на участника, но не повече от 945 календарни дни, считано от датата на даване на строителния линия на обекта и откриване на строителна площадка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ