Версия за печат

00267-2015-0097

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Елена Караманова - юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151214xDBr2444521.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет - Пловдив в две национални печатни ежедневни средства за масово осведомяване, по две обособени позиции. Обособена позиция № 1 - Избор на приоритетен изпълнител. Обособена позиция № 2 - Избор на второстепенен изпълнител.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Цел на настоящата процедура е избор на два национални печатни ежедневника за изпълнение на горе цитираните задължения на Община Пловдив като възложител. Поръчлата е по две обособени позиции" Обособена позиция № 1 "Избор на приоритетен изпълнител" Обособена позиция № 2 "Избор на второстепенен изпълнител". Приоритетният изпълнител е този, на който приоритетно ще бъдат задавани за публикуване текстове, а второстепеният е този ежедневник, в който материалите ще бъдат публикувани, когато има необходимост от публикуване едновременно в два национални ежедневника. Обект на поръчката е публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет Пловдив в две национални печатни ежедневни средства за масово осведомяване. Публикуването трябва да се извършва в черно - бял стандартен текст (големина на шрифта 7,5) на вътрешната страница в изданието.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на актовете, съобщенията, обявите и информационните материали, които ще бъдат публикувани в рамките на 1 година, не могат да бъдат предварително определени.Лимитна стойност: -ОП №1 - 25000 лв. без включен ДДС. -ОП №2 - 12500 лв. без включен ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
37500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е определена в размер на 1% (един процент) от стойността на поръчката без включен ДДС. - За ОП №1 – 250 (двеста и петдесет) лева. - За ОП №2 – 125 (сто двадесет и пет) лева. Гаранцията се представя под формата на оригинална банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за крайна дата на получаване на офертата. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, като участникът сам избира формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът на валидност на същата и условията за нейното освобождаване/усвояване следва да бъде съобразен със срока на действие на договора и условията, посочени в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковата сметка на Община Пловдив е: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03; BIC: IORTBGSF ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. Заплащането на предоставените услуги ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон и след предоставяне на фактура за извършена услуга в съответствия с условията на проекта на договора. Предлаганата от участниците цена, за която и да е от двете позиции не оже да е по - висока от 1 лев,с вклщчен ДДС за 1 кв. см. черно - бял стандартен текст. Предлаганата цена по двете позиции може да бъде различна.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Няма да се приемат предложения за публикации в спортни ежедневници или ежедневници за безплатни обяви и реклами. Всеки участник следва да предложи само един национален печатен ежедневник за съответната позиция, за която участва, а ако участва и за двете позиции, следва да предложи два различни ежедневника за всяка от позициите. Участниците, чиито оферти не отговарят на условията ще бъдат отстранени от участие. Участниците могат да бъдат самостоятелни издатели на ежедневни печатни издания, техни обединения, холдинги, както и издателства, издателски къщи и други, осъществяващи дейност, съобразно предмета на поръчката. Участникът може да бъде и лице, което не е пряк издател на национален печатен ежедневник, ако представи доказателства, че е във валидни договорни отношения с издателство на национален печатен ежедневник, чрез който възнамерава да изпълнява предмета на поръчката. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта . Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като изпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП. -който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три или повече отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик №1 с надпис „Документи за подбор“,за обособена позиция №….., в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника. 2.Документа „Оферта“, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. 3.Представяне на участника, което включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; -адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения –копие от договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец от документацията, която също се представя в плик №1. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец от документацията. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (т. 3 от съдържанието на плик №1) се представя в официален превод. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.11 от ЗОП. 9.Декларация за разполагане с работници и технически персонал за изпълнение на поръчката.(съгласно т.III.2.3 от обявлението за обществена поръчка) 10.Декларация за налични техническо оборудване и обезпечение за изпълнение на поръчката.(съгласно т.III.2.3 от обявлението на обществена поръчка) 11. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. II.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, за Обособена позиция № ….. в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. III.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, за Обособена позиция № ….., в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документите и информацията, съдържащи се в плик № 1 „Документи за подбор“, са еднакви и за двете обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по обособена позиция № 1, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащи се в плик № 1 за обособена позиция № 2.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация ( приложение № 10), че участникът разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение на поръчката, с посочен в декларацията списък на техническия персонал, предвиден за изпълнение на поръчката, в който за всеки от служителите следва да бъде посочена длъжността, образованието му и задълженията му по изпълнение на поръчката. 2.Декларация от участника (приложение № 11), че има на разположение необходимото техническо оборудване и обезпечение, позволяващо му да изпълни поръчката, в която следва да посочи техниката, с която разполага за изпълнение на поръчката, и програмите по т.2 от дясната колона, които ще използва; към декларацията участникът следва да приложи документи за легално закупуване на програмите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение на поръчката, както и с необходимия технически персонал за изпълнение на поръчката - предпечатната подготовка, оформлението и редакцията на текстовете. Участникът трябва да разполага с поне двама служители (технически персонал), от които: -един служител, отговорен за извършване на необходимите обработки на текстовете и предпечатната им подготовка, който да умее да работи с поне една от следните програми: "Corel Draw", "Adobe Illustrator", "InDesign" или "QuarkXPress" или еквивалентна. -един служител, отговорен за редакцията на текстовете, който да има квалификация в областта на българския език. 2.Участникът трябва да разполага със съответното техническо оборудване и обезпечение, необходимо за изпълнението на поръчката. Участникът следва да е закумил софтуер за една или повече от следните програми: "Corel Draw", "Adobe Illustrator", "InDesign" или "QuarkXPress" или еквивалентна. Изискванията са еднакви за двете обособени позиции. Когато участникът подава оферта и за двете позиции, то той трябва да докаже, че отговаря на изискванията поотделно за всяко издание.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.01.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.01.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет.3, зала №36

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена, е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Ежегодно в началото на годината до края на първото тримесечие.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Избор на приоритетен изпълнител
1) Кратко описание

Приоритетният изпълнител е този, на който приоритетно ще бъдат задавани текстове за публикуване.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

Количеството и обема на актовете, съобщенията, обявите и информационните материали, които ще бъдат публикувани в рамките на 1 година, не могат да бъдат предварително определени.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Избор на второстепенен изпълнител
1) Кратко описание

Второстепеният изпълнител е този, в чийто ежедневник материалите ще бъдат публикувани, когато има необходимост от публикуване едновременно в два национални ежедневника.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22120000

Описание:

Публикации

3) Количество или обем

Количеството и обема на актовете, съобщенията, обявите и информационните материали, които ще бъдат публикувани в рамките на 1 година, не могат да бъдат предварително определени.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12