Версия за печат

00189-2015-0021

BG-Севлиево: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Севлиево, пл. Свобода № 1, За: Невена Тодорова, РБългария 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396114, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32775

Място/места за контакт: Д-р Иван Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sevlievo.bg/bg/article/1933/injenering/proektirane/smr/blo1iblok9.nacionalnaprograma.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Севлиево, пл. Свобода № 1, За: Гише - Деловодство, РБългария 5400, Севлиево, Тел.: 067 396122, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sevlievo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Севлиево” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 1” Обособена позиция № 2: „Сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 9”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 1” и сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 9”
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В предметния обхват на настоящата обществена поръчка са включени пакет от мерки заложени в доклада за резултатите от обследването за установяване на технически характеристики, доклада за енергийна ефективност на сградата с пакет от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка, технически паспорт, които са неразделна част от документацията за участие

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на работни проекти и изпълнят всички задължителни мерки предписани в техническите паспорти и енергийните обследвания на двете сгради, които са неразделна част от документацията за участие, както и съпъстващите дейности

Прогнозна стойност без ДДС
4385151.1 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

85


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие в размер на 0,5 % от стойността на поръчката без ДДС, както следва:1-ва обос.позиция - 12251,00 лв.; за 2-ра обос.позиция: 9674,00 лв. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Инвест Банк АД - Севлиево;Банков код (BIC): IORTBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Севлиево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. !!! Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: Инвест Банк АД - Севлиево;Банков код (BIC): IORTBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на приключване на съответния договор. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава съгласно проекта на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. !!! Когато избраният изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Чл. 5. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ като довереник на Сдружението, представя всички необходими документи пред „Българска банка за развитие” АД по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради за усвояване на средства, ведно с платежно нареждане за разплащане на дължимите суми в срок до 7 дни за извършване на: - Авансово плащане – до 35% (тридесет и пет процента) от стойността на договора без ДДС. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на Българска банка за развитие. -Междинно плащане - след подписване и представяне на Констативен протокол за извършено СМР (наричан за краткост обр. 19) за действително извършени и подлежащи на разплащане СМР при 50% изпълнено СМР, но не повече от 60% от стойността на договора; -Окончателно плащане - след подписване и представяне на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, екзекутивна документация, протокол – обр. № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни натурални видове СМР по офертните цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите на договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за неизвършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички бълг. или чужд. физ. и/или юр. лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1 и т. 5, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП , като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: 1. Плик №1 “Документи за подбор” 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал). В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. 1.2. Представяне на участника ( по образец № 1, в оригинал), което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б)декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т.2а, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника съгласно документите за регистрация /образец № 2/-Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език.В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларацията се попълва и от подизпълнителите в съответствие с чл.47, ал.8 от ЗОП. Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.1.3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;1.4. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІV-та категория – заверено копие.Чуждестранните юридически лица представят съответен валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство.Забележка: В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. Продължава в поле VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма заложени такива
Минимални изисквания: Няма заложени такива
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнените услуги и строителство, изпълнени, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка (Образец 4): а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, или г) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на техническите лица по образец № 5 2.1Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката; 2.2Декларация за ангажираност по чл. 51а от ЗОП/по образец/, ако е приложима.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата: За ОП №1 - поне една услуга за проектиране, свързана с въвеждане на енергоефективни мерки на сгради; За ОП №2 - поне една услуга за проектиране, свързана с въвеждане на енергоефективни мерки на сгради; 2. Участникът трябва да е изпълнил/извършил през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата: За ОП №1- поне едно строителство и/или инженеринг, свързано с въвеждане на енергоефективни мерки на сгради; За ОП №2- поне едно строителство и/или инженеринг, свързано с въвеждане на енергоефективни мерки на сгради; Забележка: Изискването за изпълнена услуга за проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг. Под еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират изпълнени услуги/строителство свързани с въвеждане на енергоефективни мерки на сгради. 2.Миним.брой лица в екипа е:•Проектантски екип - 6 (шест) експерти;•Екип за изпълн/е на СМР – 1 (един) техн. ръководител и 2 (два) ключови експерти.Изискв/то е приложимо за обос. поз/я №1 и обос.поз/я №2.Изискванията към лицата са както следва:2.1.Проектански екип: 2.1.1Архитект:•висше образов/е, магистърска степен по архитектура, или еквивалент;•валидно удостов/е за пълна проектантска правоспособност /ППП/; 2.1.2Строителен инженер -•висше образование, магистърска степен строителен инженер, или еквивалент;•валидно удостоверение за ППП, или еквивалент;2.1.3.Електроинженер:•висше образов/е, магистърска степен, електроинженер, или еквивалент;•валидно удостов/ние за ППП;2.1.4.Инженер ОВК •висше образов/е, магистърска степен, отопление, вент/ция и клим/я, или еквивалент;•валидно удостоверение за ППП;.2.1.5.Инженер ВиK •висше образование, магистър степен инженер ВиК, или еквивалент;•валидно удостов/е за ППП;2.1.6.Строителен инженер:•висше образование, магистърска степен строителен инженер, който ще осъществява технич.контрол по част Конструктивна •валидно удостоверение за ППП;•валидно удостоверение за Технич.контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 2.2.Екип за изпълнение на СМР:2.2.1.Технически ръководител:•има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;2.2.2Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството:•Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.•Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;2.2.3Експерт по безопасност и здраве в строителството:•Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Финансов показател; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.01.2016 г.  Час: 09:00
Място

в стая 202, ІІ-ри етаж на административната сграда на Община Севлиево

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Севлиево. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от ІІІ.2.1):Декл/я (свободен текст) от участник - чуждестранно физ. или юрид.лице, което не е вписано в ЦПРС или еквивалентен регистър в държавата, в която е установен към датата на подаване на офертата си, в която декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС.1.5Доказателства за техническите възможности и квалификации на участника - съгл.поле ІІІ.2.3) лява колона;1.6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец № 3 (в оригинал);1.7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за иконом.и финан.отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец № 6 (в оригинал).В случай, че участникът в процедурата е обединение, деклар/та се представя от всеки участник в обединението.1.8. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тях работен дял в проценти от ст/та на ОП и предвидените подизпълнители – свободен текст, по образец № 8..1.9. Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал).1.10. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване);1.11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – образец №7.1.12 Декларация за ангажираност на експерт по чл. 51а от ЗОП – Образец № 12..2. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническо предложение, включващо и срок за изпълнение на проектиране и СМР, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец № 10) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по обекта.2.1. Срок за изпълнение на проектирането в календарни дни – срока за изпълнение не следва да бъде по-кратък от 25 кал.дни. Предложеният срок за изпълнение следва да бъде цяло число!2.2 Срок за изпълнение на строителството – следва да не бъде по-кратък от 60 кал.дни. Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число.3. Плик №3 „Предлагана цена”-Ценовото предложение се подготвя от участника по Образец № 11. В него се включват количествено-стойностни сметки и предложение за показателите за ценообразуване. Предлаганата цена трябва да е в български лева без включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 1”
1) Кратко описание

В предметния обхват на настоящата обществена поръчка са включени пакет от мерки заложени в доклада за резултатите от обследването за установяване на технически характеристики, доклада за енергийна ефективност на сградата с пакет от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка, технически паспорт, които са неразделна част от документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Ще се изготви работен проект и изпълнят строително монтажни работи включващи: Изолация на външни стени, Изолация на под, Изолация на покрив, подмяна на дограма, ВиК, Електро, мълниезащита и възстановителни работи до първоначално състояние, съгласно предписанията на техническият паспорт и енергийното обследване на сградата.

Прогнозна стойност, без ДДС
2450333.1 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 85

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сграда с административен адрес гр. Севлиево, ж.к „Митко Палаузов” бл. 9”
1) Кратко описание

В предметния обхват на настоящата обществена поръчка са включени пакет от мерки заложени в доклада за резултатите от обследването за установяване на технически характеристики, доклада за енергийна ефективност на сградата с пакет от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка, технически паспорт, които са неразделна част от документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000, 45320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Ще се изготви работен проект и изпълнят строително монтажни работи включващи: Изолация на външни стени, Изолация на под, Изолация на покрив, подмяна на дограма, ВиК, Електро, мълниезащита и възстановителни работи до първоначално състояние, съгласно предписанията на техническият паспорт и енергийното обследване на сградата.

Прогнозна стойност, без ДДС
1934818 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 85