Версия за печат

02711-2015-0185

BG-Попово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение ДЛС Черни лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул.Михаил Маджаров № 68, За: инж.Стела Атанасова, Република България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=879.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24300000

Описание:

Неорганични и органични химични продукти с основен характер

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставяните препарати за растителна защита да бъдат със съдържание на активно вещество и приложение(доза/дка/концентрация) и общи количества както следва: I .ХЕРБИЦИДИ: 1.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни житни и широколистни плевели при: - ЦАРЕВИЦА (за зърно и силаж), прилага се след сеитба, преди поникване или вегетационно във фаза 1-3 лист на културата; максимален брой приложения:1.; активно вещество-240 г/л изоксафлутол;доза/ дка(концентрация)-42 мл/дка;количество-30 литра; 2.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели вкл. балур от семе и коренища при: - ЦАРЕВИЦА - прилага се във фаза 2-8 лист на културата и до 6-ти лист на плевелите и 15-25 см височина на балура;активно вещество-44 г/л темботрион + 22г/л изоксадифен – етил (антидот);доза/ дка(концентрация)-200 мл/дка;количество-175 литра; 3.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу широколистни, в т.ч. устойчиви на хормоноподобните хербициди плевели при: - ПШЕНИЦА – внася се във фаза братене на културата;активно вещество-150,2 г/кг флорасулам + 300,5 г/кг аминопиралид-калий;доза/ дка(концентрация)-2,5;3,3 г/дка;количество-1 кг; 4.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели при:свободни площи(стърнища) и др. Прилага се във фаза бутонизация на широколистните и изкласяване на житните плевели;активно вещество-360 г/л глифозат;доза/ дка(концентрация)-400 - 1200 мл/дка;количество-300 литра; 5.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Срещу едногодишни житни и широколистни плевели при: ЛЮЦЕРНА СТАРА(с/у овчарска торбичка и други широкол. Плевели);активно вещество-40 г/л имазамокс (ДЕШ ХЦ аджувант);доза/ дка(концентрация)-50 мл/дка +100 мл/дка ДЕШ;количество-20 литра; II.ИНСЕКТИЦИД: 1.Култура, вредител и моменти на приложение на продукта-Високоефективен комбиниран инсектицид с контактно, стомашно, фумигиращо и репелентно действие, ефикасен срещу широк кръг неприятели по картофи, пшеница и тютюн;активно вещество-– активно вещество-50гр/л циперметрин + 480гр/л хлорпирифосетил;доза/ дка(концентрация)-70 мл/дка;количество-50 литра.

Прогнозна стойност без ДДС
33000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника се внася в касата на ТП, или по следната банкова сметка на възложителя: IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД и е в размер на 330,00лв (триста и тридесет лева). Гаранцията за участие, под формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик №1с надпис „Документи за подбор” . Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 5% (пет процента) от достигната стойност на поръчката, се внася , респ. се представа след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие – до приключване на процедурата – влизане в сила на решението за определяне на изпълнител » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от стопанската дейност на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва въз основа на единични цени в лева без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, като същите са фиксирани и не подлежат на промяна през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б."а" - б."д", т.2, т.3 и ал.5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на §1,т.23а от допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 2.Участниците в настоящата открита процедура трябва да притежават и представят заверено копие на Разрешение за извършване на дейностите търговия на едро или търговия на дребно с продукти за растителбна защита, издадено от компетентните за това органи и/или да представят еквивалентен документ, изаден от държавата, в която са установени, ако участниците в процедурата са от друга държава - член на Европейския съюз. Забележка:Изискването по т.2 се доказва, съгласно чл.49, ал.1 и ал.3 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се поставят
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: не се поставят
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП-2016-1

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.01.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.01.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

В административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, бул."Михаил Маджаров" № 68

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в Раздел I.1. от настоящото обявление. Чрез "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" възложителя ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако такива има), датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти( плик № 3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срак за подаване на оферти, посочен в настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ