Версия за печат

00267-2015-0096

BG-Пловдив: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Георги Стоилов, Пламен Панов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656734; 032 656771, E-mail: pno@abv.bg, Факс: 032 656760; 032 656751

Място/места за контакт: община Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151214tudo2430651.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Елеонора Димитрова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Дигитализация на недвижимото културно наследство”, в изпълнение на проект: „Дигитално културно историческо наследство на Община Пловдив”, Мярка 2 „Документиране на културната история“ на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от ФМ на ЕИП 2009-2014

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Дигитализация на недвижимото културно наследство”, в изпълнение на проект: „Дигитално културно историческо наследство на Община Пловдив”, Мярка 2 „Документиране на културната история“ на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от ФМ на ЕИП 2009-2014. За постигане на целите на обществената поръчка е необходимо да се изпълни комплекс от дейности, които могат да бъдат групирани в три основни групи, както следва: •Работна геодезическа основа; •Изработване на специализирана карта за инвестиционно проектиране; •Екстериорно лазерно сканиране;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72300000

Описание:

Услуги по предаване и обработка на данни

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Създаване на единен цифров модел и триизмерно лазерно сканиране на 30 недвижими Обекта – паметници на културата, разположени на територията на Община Пловдив”. Подробно описание се съдържа в техническата спецификация, част от документацията на настоящата обществена поръчка. В резултат на извършената работа е необходимо да се предадат следните материали, които е небходимо да отговарят на техническите изисквания. 1.Работна геодезическа основа За работната геодезическа основа следва да се предадат следните материали: •Схема на РГО в цифорв вид на електронен носител, формат DXF. •Схема на РГО на хартиен носител в подходящ мащаб; •Координатен регистър на точките от РГО в цифров вид и на хартиен носител. 2.Специализирана карта Да се предаде специализирана карта за нуждите на инвестиционното проектиране, за територията на която са разположени Обектите по т. 1.2. Специализираната карта да се предаде в цифров вид на електронен носител във формат DXF, както и на хартиен носител в М 1:250 / М 1:500. 3.Екстериорно лазерно сканиране В резултат на извършеното екстериорно лазерно сканиране и дейностите по обработката на данните следва да се предадат следните материали: 1) Резултантен облак от точки на сканирания обект в обменен формат PTS и максимална достигната при сканирането гъстота на точките; 2) Ортофотопланове на всяка фасада за Обектите 2.1) Ортофотоплан на хартиен носител в М 1:50 или М 1:100 в зависимост от големината на обекта; 2.2) Ортофотоплан в цифров вид – файлове с растерна графика във формат TIFF, приложени във DWG файл и графично оформени с антетка, скали за мащаб и схема на разположението на съответната фасада; 2.3) Видеоклип представящ цялостния екстериор на обекта във формат MP4, със стъпка на дискретизация 25 кадъра в секунда и резолюция на кадрите Full HD 1920/1080p; 2.4) Интерактивен изглед на тримерното сканиране – виртуална разходка около обекта с възможност за визуализация в интернет браузър и инструменти за извършване на метрични измервания върху обекта. Посочената прогназна стойност е лимитна.

Стойност, без да се включва ДДС
176024.7 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.04.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Безусловна и неотменяема банкова гаранция – В случай, че участникът представи банкова гаранция за изпълнение, банковата гаранция задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да е с валидност 6 месеца след приемането на изпълнението. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие – участниците представят гаранция за участие в обществената поръчка. Размерът на гаранцията за участие е 1000,00 лв. /хиляда лева/. Б/ Гаранция за добро изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по гаранцията, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са престояли при Възложителя след изтичане на 6-шест месечен срок от приемане на изпълнението и подписване на протокол от комисия, съставена от упълномощени представители на възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на настоящата обществена поръчка е община Пловдив в качеството й на бенефициент по Договор за безвъзмездна финансова помощ с Министерство на културата на Р. България, с регистрационен № 24-10М2-2 от 29.04.2015г., проект "Дигитално културно-историческо наследство на община Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, мярка 2 „Документиране на културната история“, съфинансирана по Финансов механизъм 2009-2014 на Европейското икономическо пространство. Начин на плащане: Авансово плащане - 10 % от стойността на договора, обезпечено със 100 процентова гаранция; Междинно плащане - до 70 % от стойността на договора за действително изпълнени услуги. Пълно приспадане на предоставената гаранция за авансово плащане и освобождаването й; Окончателно плащане;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка обединението следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ, като представи пред Възложителя: заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение от чуждестранни физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи документ за регистрация от чуждестранната държава, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.1. Участниците в обществената поръчка следва да са изпълнили през предходните три години, считано от дата на подаване на офертата, минимум три договора за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществената поръчка. *Предмет сходен с предмета на дейност на настоящата обществена поръчка: В понятието „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“ се включват услуги, свързани със следните дейности: •Екстериорно лазерно сканиране; •Създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри, както и дейности по тяхното поддържане; •Създаване на специализирани карти и регистри по смисъла на чл. 32 от ЗКИР; •Дейности, свързани с гоедезическо заснемане за целите на инвестиционното проектиране; •Други геодезически дейности, включително фотограметрични и картографски. 1.2. Участниците следва да разполагат с екип от технически експерти с професионална квалификация и опит, които са достатъчни за осигуряване на изпълнението на предмета на обществената поръчка, съгласно изискванията на техническото задание. Предложеният екип от участника, трябва да включва най-малко 4 (четири) правоспособни лица по смисъла на чл. 17, ал. 1 от ЗКИР. 1.2.1. Ръководител на проекта. Ръководителят на проекта следва да има професионална квалификация и опит, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: •да бъде правоспособно лице, вписано в регистъра по чл. 12, т. 8 от ЗКИР; •да бъде включен в регистъра на КИИП за лицата с пълна проектантска правоспособност по части: „Геодезия, приложна геодезия, вертикално планиране, трасировъчни проекти и планове, планове за регулация“; •да има опит при дейности, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, най-малко 10 (десет) години. 1.2.2. Технически експерти и необходимо оборудване. Всеки Технически експерт следва да има професионална квалификация и опит, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, който включва: •да бъде правоспособно лице, вписано в регистъра по чл. 12, т. 8 от ЗКИР; •да бъде включен в регистъра на КИИП за лицата с пълна проектантска правоспособност по части: „Геодезия, приложна геодезия, вертикално планиране, трасировъчни проекти и планове, планове за регулация“; •да има опит при дейности, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, най-малко 5 (пет) години. 1.3. Участниците следва да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка. Изисквания към техническото оборудване на участниците: Участниците следва да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка. Изискванията за това оборудване са следните: •Тотални станции – 2 бр. •GPS (GNSS) приемници – 2 бр. •Наземен лазерен скенер – 1 бр., който да притежава следните характеристики: -скорост на сканиране: над 500 000 точки / s. -точност на определяне на единична точка: 4 mm; -температурен диапазон на работа -10 / +45 градуса по Целзий; -наличие на вграден компенсатор; -работен обхват над 100 m. •Програмни продукти за извършване на следните дейности: -обработка на геодезически измервания; -обработка на графична информация във векторен и растерен вид; -създаване на специализирани карти; -обработка на тримерни облаци от точки; 1.4. Участниците следва да имат въведен стандарт за качество БДС EN ISO 9001:2008, с обхват "Топографо-геодезически дейности и лазерно сканиране" или еквивалентен. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Съдържание на Плик №1 „Документи за подобор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника Образец№13; 1.2. Оферта – по образец Образец №1 (оригинал) Документа „Оферта” включва и представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което към същата се прилагат: ›Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – подава се една декларация - Образец №4 (оригинал); 1.3.Декларация за участието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП Образец №5; 1.4.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Образец№6 – представя се за всеки от посочените от участника подизпълнители, само в случай, че има такива; 1.5. При участници обединения – нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.6. Гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 1.8 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП Образец№8; 1.9. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП Образец №9; 1.10. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител Образец №12; 1.11. Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в Раздел ІІІ.2.3. от обявлението на обществената поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице - Документите по т.1.2. от съдържанието на Плик № 1 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по т.1.10. от съдържанието на Плик № 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.1.2. се представят в официален превод, а документите по т.1.10., които са на чужд език, се представят и в превод; 2. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №2. В случай, че е приложимо, прилага се декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП Образец № 10. 3. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №3. Предложенията на участника както и всички други документи, съдържащи се в офертата, следва да бъдат представени в зададената от Възложителя форма т.е. по образец, когато и доколкото такъв е даден. Изменение на образците не се допуска.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък (осн. чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП) на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие. Списъка се представя в оригинал, подписан и подпечатан от участника. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите на услугите и към него следва да бъдат приложени удостоверения за добро изпълнение на посочените в списъка услуги. Участникът преценя кои от изброените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП документи и/или информация да представи, така че от тях да е видно изпълнението на минимално изискуемия от възложителя обем и вид доставки. 2. Участникът следва да представи Декларация-списък на експертите, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на поръчката /Образец № 7/, ведно с Професионални автобиографии и декларация от лицата /Образец № 7.1. и № 7.2./; 3. Участникът следва да представи Декларация-списък на необходимото техническо оборудване за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка /свободен текст/. 4. Участникът следва да представи (осн. чл. 51, ал. 1, т. 13 и т. 6 от ЗОП) копия на сертификати, които удостоверяват съответствието на кандидата или участника със стандарти за системи за управление на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците в обществената поръчка следва да са изпълнили през предходните три години, считано от дата на подаване на офертата, минимум три договора за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществената поръчка. *Предмет сходен с предмета на дейност на настоящата обществена поръчка: В понятието „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка“ се включват услуги, свързани със следните дейности: •Екстериорно лазерно сканиране; •Създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри, както и дейности по тяхното поддържане; •Създаване на специализирани карти и регистри по смисъла на чл. 32 от ЗКИР; •Дейности, свързани с гоедезическо заснемане за целите на инвестиционното проектиране; •Други геодезически дейности, включително фотограметрични и картографски. 2. Участниците следва да разполагат с екип от технически експерти с професионална квалификация и опит, които са достатъчни за осигуряване на изпълнението на предмета на обществената поръчка, съгласно изискванията на техническото задание. Предложеният екип от участника, трябва да включва най-малко 4 (четири) правоспособни лица по смисъла на чл. 17, ал. 1 от ЗКИР. 2.1. Ръководител на проекта. Ръководителят на проекта следва да има професионална квалификация и опит, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: •да бъде правоспособно лице, вписано в регистъра по чл. 12, т. 8 от ЗКИР; •да бъде включен в регистъра на КИИП за лицата с пълна проектантска правоспособност по части: „Геодезия, приложна геодезия, вертикално планиране, трасировъчни проекти и планове, планове за регулация“; •да има опит при дейности, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, най-малко 10 (десет) години. 2.2. Технически експерти и необходимо оборудване. Технически експерти ще извършват реално необходимите дейности, по изпълнение на предмета на обществената поръчка. Всеки Технически експерт следва да има професионална квалификация и опит, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка, който включва: •да бъде правоспособно лице, вписано в регистъра по чл. 12, т. 8 от ЗКИР; •да бъде включен в регистъра на КИИП за лицата с пълна проектантска правоспособност по части: „Геодезия, приложна геодезия, вертикално планиране, трасировъчни проекти и планове, планове за регулация“; •да има опит при дейности, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, най-малко 5 (пет) години. 3. Участниците следва да разполагат с необходимото техническо оборудване за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка. Изискванията за това оборудване са следните: •Тотални станции – 2 бр. •GPS (GNSS) приемници – 2 бр. •Наземен лазерен скенер – 1 бр., който да притежава следните характеристики: -скорост на сканиране: над 500 000 точки / s. -точност на определяне на единична точка: 4 mm; -температурен диапазон на работа -10 / +45 градуса по Целзий; -наличие на вграден компенсатор; -работен обхват над 100 m. •Програмни продукти за извършване на следните дейности: -обработка на геодезически измервания; -обработка на графична информация във векторен и растерен вид; -създаване на специализирани карти; -обработка на тримерни облаци от точки; 4. Участниците следва да имат въведен стандарт за качество БДС EN ISO 9001:2008, с обхват "Топографо-геодезически дейности и лазерно сканиране" или еквивалентен.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участниците следва да разполагат с екип от технически експерти с професионална квалификация и опит, които са достатъчни за осигуряване на изпълнението на предмета на обществената поръчка, съгласно изискванията на техническото задание.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Предлагана цева; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.01.2016 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.01.2016 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" № 1, зала № 36, 2 етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията е предоставен на посочения интернет адрес на Възложителя. Разяснения и съобщения за отварянето на ценовите предложения ще се извършва съобразно правилата и сроковете на ЗОП. Посочената прогнозна стойност на поръчката е лимитна. Посочените единични цени на отделните видове дейности също са лимитни. Представянето на ценова оферта, която не е съобразена с тези условия е основание за отстраняване на участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно правилата на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ