00243-2015-0007
Технически редакции | ||
16.12.2015 13:46 ч. : | 16/12/2015 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2015 13:46 ч. : | 16/12/2015 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение /II САГБАЛ/ - Шейново АД, ул. Шейново № 19, За: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова, Р. България 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768
Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. ДимитроваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sheynovo-ag.eu.
Адрес на профила на купувача: http://sheynovo-ag.eu/dosie_00243-2015-0007_Dec.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“, в изпълнение на Дейност 3 по Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г.. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка” с предмет: „Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“. Предметът на обществената поръчка включва: - доставка на медицинска апаратура; - монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация; - обучение на персонала за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване на доставеното медицинско оборудване.
33100000
Описание:
ДА
НЕ
НЕ
Предложената апаратура трябва да отговаря на минималните задължителни технически изисквания, заложени в Техническите спецификации, раздел VII и да включва всички от изброените апарати, както следва: • Отоскоп с офталмологична глава - 2 броя; • Инхалатор - 2 броя; • Апарат за слухов скрининг - 1 брой; • Билиметър - 1 брой; • Съдов Доплер - 2 броя; • Транспортен инкубатор - 1 брой; • Пациентска мониторна система за проследяване на сатурацията - 2 броя; • Затопляща система за пациента - 2 броя; • Комплект за ресусцитация - 2 броя; • Преносим ултразвуков апарат с доплер - 1 брой Апаратурата, предмет на обществената поръчка следва да е нова, неупотребявана и да съответства напълно или да надвишава посочените в Техническите спецификации минимални технически характеристики и изисквания. Гаранционният срок на предлаганата медицинска апаратура следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят следва да извърши дейностите по доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлотацаия на доставената апаратура в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на възлагане изпълнението на поръчката; След осъществяването на доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация на апаратурата, изпълнителят следва да проведе подходящо обучение на персонала на възложителя, който ще работи с апаратурата. Обучението на персонала представлява неотменна част от въвеждането в експлоатация на медицинската апаратура, предмет на поръчката; Изпълнителят следва да осъществява гаранционна поддръжка на апаратурата през оферирания от него гаранционен срок, но не по-малко от 12 месеца, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апаратурата. За периода на гаранционния срок на предлаганата апаратура, участникът следва да декларира време за реакция на сервизната база при възникване на проблем в рамките на 24 часа, считано от момента на подаване на заявка. 6. След осъществяването на доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация на апаратурата, изпълнителят следва да проведе подходящо обучение на персонала на възложителя, който ще работи с апаратурата. Обучението на персонала представлява неотменна част от въвеждането в експлоатация на медицинската апаратура, предмет на поръчката; 7. Изпълнителят следва да осъществява гаранционна поддръжка на апаратурата през оферирания от него гаранционен срок, но не по-малко от 12 месеца, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апаратурата. За периода на гаранционния срок на предлаганата апаратура, участникът следва да декларира време за реакция на сервизната база при възникване на проблем в рамките на 24 часа, считано от момента на подаване на заявка.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата: Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер в размер на 900,00 (деветстотин) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума - платима по следната банкова сметка на възложителя: “Общинска банка” - АД – клон „Врабча” IBAN: BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC: SOMBBGSF Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. гаранция за участие под формата на банкова гаранция - оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и е валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора, без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Втора САГБАЛ „Шейново” ЕАД: “Общинска банка” - АД – клон „Врабча” IBAN: BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC: SOMBBGSF Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат /ако има такъв/. Гаранцията за изпълнение на договора се оформя в два отделни документа като гаранция за изпълнение на доставката и гаранция за изпълнение на гаранционната поддръжка. Гаранцията за срочно изпълнение на доставките по договора е в размер на 2,5 на сто от гаранцията за изпълнение на договора, а гаранцията за качествено изпълнение на гаранционната поддръжка е в размер на 0,5 на сто от стойността на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за срочно изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждането в експлоатация на мед апаратура и провеждане на обучението. Гаранцията за качествено изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичането на гаранционният срок на мед.оборуд
Финансирането на обществената поръчка е осигурено от Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“. Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват разсрочено, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане предмета на поръчката.
Не се изисква създаване на юридическо лице.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
В Сградата на "Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД, ул. Шейново № 19, София
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на възложителя, в която се извършва отваряне на офертите. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.
Продължение от р-л III.2.1) Към документите за подбор, участникът представя: - Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП съгласно образеца в Приложение № 5. - Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образеца в Приложение № 6. - Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим - Приложение № 7. Декларацията се представя от участника, в това число и от всеки член на обединение/консорциум, при участие на неперсонифицирани обединения. - Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Приложение № 8. Декларацията се представя от участника, в това число и от всеки член на обединение/консорциум, при участие на неперсонифицирани обединения. Сроковете в настоящата открита процедура, попадаща в стойностните прагове на чл. 14, ал.3, т.2 от ЗОП, се основават на чл. 64, ал.1 и ал. 3 от ЗОП, при които възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите, намалени със 7 дни /обявлението е изпратено по електронен път/ и с още 5 дни /от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, на посочения в обявлението Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ