Версия за печат

00243-2015-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение /II САГБАЛ/ - Шейново АД, ул. Шейново № 19, За: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова, Р. България 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки - Н. Бозаджиева, Р. Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sheynovo-ag.eu.

Адрес на профила на купувача: http://sheynovo-ag.eu/dosie_00243-2015-0007_Dec.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“, в изпълнение на Дейност 3 по Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г.. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Медицинското оборудване следва да бъде доставено в административната сграда на възложителя - Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД, гр. София, ул. „Шейново” № 19.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка” с предмет: „Оборудване на Втора САГБАЛ „Шейново“ ЕАД с мобилна медицинска апаратура за подобряване на майчиното и детското здраве“. Предметът на обществената поръчка включва: - доставка на медицинска апаратура; - монтаж, инсталация и въвеждане в експлоатация; - обучение на персонала за работа с доставеното медицинско оборудване; - гаранционно обслужване на доставеното медицинско оборудване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

ДА

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предложената апаратура трябва да отговаря на минималните задължителни технически изисквания, заложени в Техническите спецификации, раздел VII и да включва всички от изброените апарати, както следва: • Отоскоп с офталмологична глава - 2 броя; • Инхалатор - 2 броя; • Апарат за слухов скрининг - 1 брой; • Билиметър - 1 брой; • Съдов Доплер - 2 броя; • Транспортен инкубатор - 1 брой; • Пациентска мониторна система за проследяване на сатурацията - 2 броя; • Затопляща система за пациента - 2 броя; • Комплект за ресусцитация - 2 броя; • Преносим ултразвуков апарат с доплер - 1 брой Апаратурата, предмет на обществената поръчка следва да е нова, неупотребявана и да съответства напълно или да надвишава посочените в Техническите спецификации минимални технически характеристики и изисквания. Гаранционният срок на предлаганата медицинска апаратура следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят следва да извърши дейностите по доставка, монтаж, инсталация и въвеждане в експлотацаия на доставената апаратура в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на възлагане изпълнението на поръчката; След осъществяването на доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация на апаратурата, изпълнителят следва да проведе подходящо обучение на персонала на възложителя, който ще работи с апаратурата. Обучението на персонала представлява неотменна част от въвеждането в експлоатация на медицинската апаратура, предмет на поръчката; Изпълнителят следва да осъществява гаранционна поддръжка на апаратурата през оферирания от него гаранционен срок, но не по-малко от 12 месеца, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апаратурата. За периода на гаранционния срок на предлаганата апаратура, участникът следва да декларира време за реакция на сервизната база при възникване на проблем в рамките на 24 часа, считано от момента на подаване на заявка. 6. След осъществяването на доставката, монтажа и въвеждането в експлоатация на апаратурата, изпълнителят следва да проведе подходящо обучение на персонала на възложителя, който ще работи с апаратурата. Обучението на персонала представлява неотменна част от въвеждането в експлоатация на медицинската апаратура, предмет на поръчката; 7. Изпълнителят следва да осъществява гаранционна поддръжка на апаратурата през оферирания от него гаранционен срок, но не по-малко от 12 месеца, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апаратурата. За периода на гаранционния срок на предлаганата апаратура, участникът следва да декларира време за реакция на сервизната база при възникване на проблем в рамките на 24 часа, считано от момента на подаване на заявка.

Прогнозна стойност без ДДС
93558.87 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата: Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер в размер на 900,00 (деветстотин) лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума - платима по следната банкова сметка на възложителя: “Общинска банка” - АД – клон „Врабча” IBAN: BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC: SOMBBGSF Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. гаранция за участие под формата на банкова гаранция - оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и е валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора, без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Втора САГБАЛ „Шейново” ЕАД: “Общинска банка” - АД – клон „Врабча” IBAN: BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC: SOMBBGSF Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. Гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат /ако има такъв/. Гаранцията за изпълнение на договора се оформя в два отделни документа като гаранция за изпълнение на доставката и гаранция за изпълнение на гаранционната поддръжка. Гаранцията за срочно изпълнение на доставките по договора е в размер на 2,5 на сто от гаранцията за изпълнение на договора, а гаранцията за качествено изпълнение на гаранционната поддръжка е в размер на 0,5 на сто от стойността на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за срочно изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждането в експлоатация на мед апаратура и провеждане на обучението. Гаранцията за качествено изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичането на гаранционният срок на мед.оборуд

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е осигурено от Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“. Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват разсрочено, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане предмета на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка, трябва да притежават валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата, издадено по реда на ЗМИ или еквивалентно. Всеки участник трябва да представи следните документи: 1.1.) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника съгласно образеца в П-е № 1. 1.2.) Представяне на участника съгласно образеца в П-е № 2, което включва според чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП: посочване на ЕИК код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника, за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 4, т.5 и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП съгласно образеца в П-е № 3. Изискв. се прилагат за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Заверено копие от валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата, издадено по реда на Закона за медицинските изделия или еквивалентно разрешение в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:20хх или еквивалент, с предметен обхват дистрибуция и сервиз на медицинска апаратура или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. декларация за приемане условията за изпълнение на обществената поръчка, заложени в приложения към документацията за участие проект на договор. видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Удостов. на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4 и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП за подизпълнителите става по реда на чл. 45а, ал. 3 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда подизпълнител/и към офертата следва да се представи и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец в П-е № 9. 1.3). При участници обединения към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ю. лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 б. а) и б) от ЗОП, посочени в т. 1.2.) пункт първи и втори по - горе, се представят за всяко ф. или ю. лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 б. в) и т. 5 от ЗОП, посочени в т. 1.2) пункт трети и документите за техническите възможности и/или квалификация по т. 1.5.). посочени в обявлението за обществена поръчка, се представят само за участниците (чл. 25, ал. 8 от ЗОП), чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 1.4.) Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 1.5.) За доказване на техн. си възможности и квалификация участникът трябва да представи, докум., посочени в р-л III.2.3) Предложената мед. апаратура трябва да отговаря на минималните задължителни техн. изисквания и специфицираното количество, посочени в техническите спецификации, към документацията за участие.Предлаганата от участниците апаратурата трябва да е нова, неупотребявана, нерециклирана, да бъде представено пълно описание на технич й параметри в оригинал (каталози, брошури) и в превод и да е налице пълно съответствие със зададените параметри от технич.спецификации
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят към офертата доказателства, както следва: - Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно образеца в Приложение № 4, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; - Участниците следва да представят към офертата си заверено копие от валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от изпълнителния директор на Изпълнителната агенция по лекарствата или еквивалентно разрешение в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - Участниците следва да представят към офертата заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:20хх или еквивалент, с предметен обхват дистрибуция и сервиз на медицинска апаратура или еквивалент, издаден на името на участника; - Списък-декларация на техническите лица, които ще изпълняват поръчката – име и фамилия, образование, професионална квалификация, професионален опит, допълнителни квалификации и др. по преценка на участника, в т. ч. и на лицата, осъществяващи сервизна поддръжка. В декларацията, участникът посочва адрес, телефон, факс, ектронен адрес на сервизната база, в която ще се извършва гаранционното обслужване (списъкът –декларация е в свободен текст); - Участниците следва да представят към офертата доказателства, като подробни оригинални каталози (проспекти) с технически спецификации, придружени с превод на български език, съдържащи пълни технически показатели и параметри на предлаганата медицинска апаратура.
Минимални изисквания: - Участниците следва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности: - участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка; *Под доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: доставка на медицинска апаратура. - Възложителят поставя изискване участниците да притежават разрешение за търговия на едро с медицински изделия/документ по чл. 77, ал. 1 от Закона за медицинските изделия или да отговаря на условията на чл.77, ал. 2 от ЗМИ или еквивалентно разрешение в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен; - Възложителят поставя изискване участниците да притежават валиден сертификат ISO 9001:20хх или еквивалент, с предметен обхват дистрибуция и сервиз на медицинска апаратура или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; - Възложителят поставя изискване участниците да разполагат със сервизна структура, разположена в гр. София или извън територията на гр. София и сервизен специалист в изпълнение предмета на поръчката. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за изпълнение на поръчката и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП, като в този случай, участникът представя доказателства, че ще има на разположение по време на изпълнение на поръчката, ресурсите на тези лица; - Възложителят поставя изискване участниците да предложат доставка на всички медицински апарати, включени в предмета на поръчката, съответстващи напълно на минималните задължителни технически изисквания, поставени от възложителя към предлаганата медицинска апаратура, заложени в техническите спецификации.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2016 г.  Час: 13:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2016 г.  Час: 13:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

В Сградата на "Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД, ул. Шейново № 19, София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на възложителя, в която се извършва отваряне на офертите. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект БГ 07-49/30.04.2015 г. „Подобряване на майчиното и детско здраве чрез предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години“, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № РД-13-128 от 14 септември 2015 г. Проектът се изпълнява по Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., Мярка 6: „Предоставяне на здравни услуги по домовете на бременни жени и деца до 3 години с акцент върху ромското население“.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от р-л III.2.1) Към документите за подбор, участникът представя: - Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП съгласно образеца в Приложение № 5. - Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно образеца в Приложение № 6. - Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим - Приложение № 7. Декларацията се представя от участника, в това число и от всеки член на обединение/консорциум, при участие на неперсонифицирани обединения. - Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Приложение № 8. Декларацията се представя от участника, в това число и от всеки член на обединение/консорциум, при участие на неперсонифицирани обединения. Сроковете в настоящата открита процедура, попадаща в стойностните прагове на чл. 14, ал.3, т.2 от ЗОП, се основават на чл. 64, ал.1 и ал. 3 от ЗОП, при които възложителят изпраща обявлението за обществена поръчка до агенцията за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите, намалени със 7 дни /обявлението е изпратено по електронен път/ и с още 5 дни /от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, на посочения в обявлението Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ