Версия за печат

00240-2015-0015

BG-Чирпан: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Чирпан, пл. Съединение № 1, За: Таня Стайкова, Република България 6200, Чирпан, Тел.: 0416 99646, E-mail: kmet@chirpan.com, Факс: 0416 96238

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chirpan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.chirpan.bg/bg/procurements/view/procurements.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с предмет: „Ремонт на общинска пътна мрежа, републиканска пътна мрежа в регулацията на гр.Чирпан и улична мрежа в гр.Чирпан и населените места в състава на Община Чирпан”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Гр. Чирпан, община Чирпан, област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
2500000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство. Предмет на поръчката е извършване на строителни и монтажни работи (СМР), „Ремонт на общинска пътна мрежа, републиканска пътна мрежа в регулацията на гр.Чирпан и улична мрежа в гр.Чирпан и населените места в състава на Община Чирпан”. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя и точната индивидуализация на обектите ще бъдат договаряни след определяне на изпълнителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000, 45233252

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Ремонт на общинска пътна мрежа, републиканска пътна мрежа в регулацията на гр.Чирпан и улична мрежа в гр.Чирпан и населените места в състава на Община Чирпан” за срок 4 години.

Прогнозна стойност без ДДС
2500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 25 000 (двадесет и пет хиляди лева).Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от крайната дата за представяне на офертата.Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от цената на всеки конкретен договор за обществена поръчка, сключен въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът избран за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физическо и/или юридическо лице/а, при подписване на рамковото споразумение следва да представи документ, удостоверяващ регистрацията на юридическото лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Оферта - представяне на участника, придружена от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП и копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Изпълнителя, за изпълнението на строежи от втора група – „строежи от транспортната инфраструктура”, втора и трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 и т.3 от ЗУТ 3. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие. 4. Списък на строителството(по Образец), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, 5. Участникът в процедурата да има внедрени следните системи:5.1. ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват проектиране и/или строителство;5.2 ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват проектиране и/или строителство;5.3. OHSAS 18001:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват проектиране и/или строителство; 6. Декларация (по образец), че участника разполага/ще осигури за срока на действие на рамковото споразумение изискуемата механизация.7. Декларация(по образец), че участникът разполага/има на свое разположение/ще осигури акредитирана лаборатория за извършване на задължите лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти, съгласно предмета на поръчката и техническата спецификация. 8. Декларация(по образец) , с посочване на възможността за производство и/или доставка на асфалтови смеси 9.Сертификат за производствен контрол на асфалт на предложената от участника асфалтова база (или еквивалентен)-копие, заверено от участника; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълнен и подписан образец /при приложимост/.11. Декларация във връзка с чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП– попълнен и подписан образец. 12. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец .13. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец .14. Декларация – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец.15. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец.16. Декларация за приемане условията на рамковото споразумение – попълнен и подписан образец .17. Декларация, че ако участникът бъде избран за изпълнител, преди подписване на всеки един конкретен договор за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка “Професионална застраховка в строителство ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа валидна за целия срок на договора - попълнен и подписан образец.18. ПЛИК №2: с надпис ” ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 19.ПЛИК №3: с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Копие от застраховка за професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1.1 Участникът да има валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството(по Образец), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата 2.Участникът в процедурата да има внедрени следните системи: 2.1. ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват проектиране и/или строителство; 2.2 ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват проектиране и/или строителство; 2.3. OHSAS 18001:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват проектиране и/или строителство; 3.Декларация(по образец), че участникът разполага/има на свое разположение/ще осигури акредитирана лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти, съгласно предмета на поръчката и техническата спецификация. 4.Декларация (по образец), че участника разполага/ще осигури за срока на действие на рамковото споразумение изискуемата механизация. 5.Декларация(по образец) , с посочване на възможността за производство и/или доставка на асфалтови смеси, с качество, които са необходими за изпълнение на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и „Техническа спецификация” на АПИ от 2014 г. 6.копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на Изпълнителя, за изпълнението на строежи от втора група – „строежи от транспортната инфраструктура”, втора и трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 и т.3 от ЗУТ
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от втора група – „строежи от транспортната инфраструктура”, втора и трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 и т.3 от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2006 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи втора и трета категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). 2. Участникът в процедурата да има внедрени следните системи: 2.1. ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват проектиране и/или строителство; 2.2. ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват проектиране и/или строителство; 2.3. OHSAS 18001:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват проектиране и/или строителство; 3. Участникът следва да има изпълнени най-малко 3 /три/ доовора, сходни с предмета на поръчката през последните пет години /2014, 2013,2012, 2011, 2010/. Под „договори за строителство с характер подобен на предмета на настоящата поръчка” се разбират договори за строителство и/или ремонт и/или рехабилитация на пътища. 4 Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено или наето оборудване: - пътна фреза с ширина 1 м – 1 бр.; -асфалтополагач- 1 бр.; - машина за рязане на асфалт /фугорез/ - 3 бр.; - товарни автомобили (самосвали) - 6 бр.; - машина за разпръскване на асфалтова емулсия – 1 бр. - компресор за чистене на основи на дупки – 1бр. - къртач за асфалтови настилки – 3бр. - валяк вибрационен - 3 бр.; -валяк пневматичен- 1 бр.; - машина за измиване -1 бр. 5. Участниците следва да разполагат/да имат на свое разположение акредитирана лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти, съгласно предмета на поръчката и техническата спецификация. 6. Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета асфалтова база или да имат договор/ще сключат договор за доставка на асфалтови смеси. Предложените асфалтови бази следва да са въведени в експлоатация и следва да нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2015г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се публикува на официалния интернет адрес на Община Чирпан www.chirpan.bg, в профила на купувача, в първия работен ден, следващ деня на публикуване на решението и обявлението в АОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Чирпан, гр. Чирпан, пл. „Съединение” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на ценовите оферти могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ