Версия за печат

00338-2015-0017

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Галимир Минчев; Добрин Добрев, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618124; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: гл. специалист - ръководител гараж; юрисконсулт ОП в дирекция ПНО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151212uQpJ1413756.

Електронен достъп до информация: www.razgrad.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Пламена Тодорова, Силвия Янева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Покупка на горива – бензин А – 95 Н, дизелово гориво и пропан бутан, чрез система за зареждане при условия на безналично плащане с електронни карти за потребностите на автомобилния парк на общинската администрация и второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства в Община Разград“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
франко търговските обекти /бензиностанции/ на изпълнителя на територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Покупка на горива – бензин А – 95 Н, дизелово гориво и пропан бутан, чрез система за зареждане при условия на безналично плащане с електронни карти за потребностите на автомобилния парк на общинската администрация и второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства в Община Разград“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09100000, 09132000, 09134200, 09122000

Описание:

Горива
Бензин
Дизелово гориво
Пропан и бутан

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка обхваща дейности по доставка чрез покупка на горива - бензин А 95Н, дизелово гориво и пропан бутан за потребностите на автомобилния парк на общинската администрация и второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства в Община Разград.

Стойност, без да се включва ДДС
1100000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.Размер и условия на гаранцията за участие. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 5 000,00 лв. /пет хиляди лева/. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без вкл. ДДС, съгласно стойността, посочена в обявлението. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за изпълнение. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява със средства от бюджета на Община Разград. Изплащането на стойността на извършените доставки чрез покупки ще се осъществява по банков път с платежно нареждане, чрез отложено плащане в срок съгласно предложението на участника, но не по - малко от 20 дни след изтичане на съответния месец, през който е получена стоката и на основание издадени фактури по крайни получатели. Изпълнителят е задължен веднъж месечно да представя подробна разпечатка/извлечение за зарежданията на всяко МПС по дни, часове, количество, вид и стойност на зареденото гориво и отчети за извършените доставки и транзакции през предходния период, като същите се представят на крайните получатели в срок до десето число на текущия месец. Стойностите и количествата на закупените горива, посочени в касовите бележки, трябва да съответстват на тези в разпечатките и фактурите.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение, както за участие в процедурата, така и за сключване на договор, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Договорът за обединение задължително следва да съдържа разписано разпределение на участието на партньорите в изпълнение на дейности по поръчката и също така следва да съдържат клаузи, с които се гарантира, че:В случай, че обединението бъде избрано за ИЗПЪЛНИТЕЛ, участниците в него ще спазват стриктно предложеното разпределение на участието в изпълнение на дейностите по поръчката и то няма да бъде променяно за целия период на изпълнение на договора; Всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка; Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на ФЛ и/или ЮЛ и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на ЮЛ, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение - чл.49, ал.1 от ППЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни ФЛ и/или ЮЛ те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Възложителят предвижда отстаняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съотстветствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. 2. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5, което изключва посочените в обялвението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата в която е установено е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП. 4. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Те трябва да отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и условията, посочени в настоящата документация. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът с офертата съдържа три отделни непрозрачни, запечатани и надписани плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор“ съдържа:1.Оферта /Обр. №1/ в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотар. заверено пълномощно. Когато у-ник в процедурата е обединение, офертата се подава от представл. обединението като за неприложимите данни следва да се посочва текст „неприложимо”.2.Представяне на участника, /обр. 2/, което включва: Посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифиц. информация в съотв. със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, подписана от лицата, които представл. участника /обр№3/. За поизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5. Подизпълн. удостов. липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларация /обр.№3/, като не удостов. обстоят-вата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, съгл. чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по ал.1, т.1, б.“а“ и б.“б“ – /Обр.№ 2/ и /Обр. № 3/ се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението.3.Списък на документите съдържащи се в офертата /Обр.№ 4/. Когато у-к ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Обр.№ 4.Когато у-к в процедурата е обединение, представените за участниците в обед. документи се описват в Обр.№ 4. 4. При Участници обединения - заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представл. обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5.Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.6.Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин).Когато у-кът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.7.Доказателства за техн. възможности и/или квалификацията на участника:Представят се документите, доказващи мин. изисквания за техн.възможности на участниците съгласно т.2 от Раздел IІІ. Минимални изисквания към участниците от настоящото Приложение № 2 от документацията.8.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП /обр.7/.9.Декл. за у-тие на подизпълнителите в поръчката, делът на тяхното участие и вида на работите, които ще извършат, ако участникът предвижда участието на подизпълнители – /Обр.№8/ и Декл. от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката /Обр.9/.10.Декл. за приемане условията на проекто - договора /Обр.10/.11.Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или нотар. заверено копие) относно лицето/цата, в случай че същата не е подписана от законния представител на участника. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържа:„Техническо предложение за изпълнение на поръчката“/Обр.№11/. Плик № 3 „Предлагана цена“ съдържа: Ценово предложение за изпълнение на поръчката - /Обр.№12.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – /по образец № 5/ от документацията за участие. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение /препоръка, референция/, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Декларация – списък на бензиностанциите на участника на територията на Република България даващи възможност за безналично плащане и да се предлагат всички видове гориво предмет на поръчката, с работно време двадесет и четири часа в денонощието и седем дни в седмицата /по образец № 6/. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за доказване на техническите възможности и квалификация, които са на чужд език се представят и в превод. При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат опит в изпълнението на доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбира продажбата на течни горива за автомобили чрез система за зареждане при условията на безналично плащане с електронни карти. 2. Участникът да има изградена клонова мрежа от бензиностанции /собствени или наети/ за доставка на горива, като разполага с минимум една бензиностанция на територията на всяка област в Република България и с минимум една бензиностанция на територията на гр. Разград. Във всяка една бензиностанция да е налице устройство за карти за безналично плащане и да се предлагат всички видове гориво предмет на поръчката /Бензин А 95Н, Дизелово гориво и Пропан бутан/, с работно време двадесет и четири часа в денонощието и седем дни в седмицата. При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: отсрочено плащане; тежест: 20
Показател: предложен процент отстъпка от продажната цена на дизелово гориво; тежест: 40
Показател: предложен процент отстъпка от продажната цена на бензин А 95Н; тежест: 30
Показател: предложен процент отстъпка от продажната цена на пропан бутан; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. Бели Лом № 37А, зала 102, ет.1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване установения режим на достъп до сградата. При представляване на учаснитците при отваряне на офертите представителите на участниците трябва да се легитимират с пълномощно /оригинал или заверено от участницка копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и остава неразделна част от докуемтнацията на обществената поръчка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ