Версия за печат

00043-2015-0005

BG-Дулово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Направление Социални услуги гр.Дулово, ул. Васил Левски 18, За: Стоянка Димитрова, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 22659, E-mail: napravleniesocialniuslugi@abv.bg

Място/места за контакт: Стоянка Димитрова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на харанителни продукти за Направление "Социални услуги" - "Домашен социален патронаж" , "Обществена трапезария" и ДВХПР с. Правда , финансирани от бюджета на Община Дулово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хранителни продукти по изготвени спецификации (обособени позиции)за Направление "Социални услуги" - "Домашен социален патронаж" , "Обществена трапезария" и "ДВХПР" с. Правда, фианансирани от бюджета на Община Дулово. Поръчката е обособена в шест позиции : Обособена позиция № 1 - "Месо, месни продукти и риба" ; Обособена позиция № 2 - "Плодове и зеленчуци" ; Обособена позиция № 3 - "Консерви" ; Обособена позиция № 4 - "Млечни продукти" ; Обособена позиция № 5 - "Хляб и тестени продукти" ; Обособена позиция № 6 - "Други хранителни продукти".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 - "Месо, месни продукти и риба" . Прогнозна стойност 23 900 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 - "Плодове и зеленчуци" ; Прогнозна стойност 8460 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 - "Консерви" ; Прогнозна стойност 16 782 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 - "Млечни продукти" ; Прогнозна стойност 7340 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5 - "Хляб и тестени продукти" ; Прогнозна стойност 19 500 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6 - "Други хранителни продукти" ; Прогнозна стойност 12 000 лв. без ДДС;

Прогнозна стойност без ДДС
87982 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 880 лв. при участие за цялата поръчка. Гаранцията за участие по отделните позиции е както следва: Обособена позиция № 1 - "Месо, месни продукти и риба" ; - 239 лв. Обособена позиция № 2 - "Плодове и зеленчуци" ; - 85 лв. Обособена позиция № 3 - "Консерви" ; - 168 лв. Обособена позиция № 4 - "Млечни продукти" ; - 73 лв. Обособена позиция № 5 - "Хляб и тестени продукти" ; - 195 лв. Обособена позиция № 6 - "Други хранителни продукти". - 120 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката ще се осъществява от Община Дулово - Направление "Социални услуги". - Срок на плащане - отложено до 90 дни от датата на фактуриране. - Начин на плащане - срещу издадена фактура, в български лева по банков път. - При формиране на ценовите предложения в офертата, участника следва да предвиди и включи всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката за времето на действие на договора; изискваната информация от Системата за агропазарна информация (САПИ) за регион Силистра; - За времето на действие на договора Изпълнителя прилага информация от САПИ при сключване на договора и при промяна на инфлационния индекс за старната с над 10 пункта ; - Информацияата от САПИ е платена и е за сметка на Изпълнителя по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47 , ал. 9 от ЗОП; Копие от документ за регистрация или ЕИК , съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или Едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице. При участие на обединения - документ подписан от лицата в обидението, който изрично се посочва Представляващият. Копие от регистрация по ЗДДС (при наличие); нотариално заверено пълномощно за представителство - (в случаите, когато Участника се представлява от лице, различно от регистрацията му); копие от документ за внесена гаранция за участие; Декларация , че към момента на подаване на офертата си за участие в процедурата Участникът няма задължение към Възложителя; Декларация за срока на валидност на предложената оферта; Декларация за приемане на условията на проекта на договора; Списък-опис на документите съдържащ се в офертите, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за предходната финансова година (баланс, отчет за приходите и разходите); Справка-декларация за оборота на стоките, които са предмет на настоящата поръчка за последните две години (2013 г. и 2014 г.) или в зависимост от датата е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: При участие за цялата обществена поръчка оборотът на участника от доставки със същия предмет да бъде равен или по-голям от 131 973 лв. без ДДС за всяка от последните две години, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си. При подаване на оферта за отделните позиции, годишният оборот от доставки със същия предмет от последните две години следва да бъде: Обособена позиция № 1 - "Месо, месни продукти и риба" . Прогнозна стойност 35 850 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 - "Плодове и зеленчуци" ; Прогнозна стойност 12 690 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 - "Консерви" ; Прогнозна стойност 25 173 лв. без ДДС; Обособена позиция № 4 - "Млечни продукти" ; Прогнозна стойност 11 010 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5 - "Хляб и тестени продукти" ; Прогнозна стойност 29 250 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6 - "Други хранителни продукти" ; Прогнозна стойност 18 000 лв. без ДДС;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от Удостоверение от ораганите на БАБХ за регистрация на специализирано транспортно средство за превоз на хранително продукти , собственост на Участника или наето с договор за периода за изпълнение на поръчката. Удостоверени за регистрация на специализирано моторно превозно средство за превоз на хранителни стоки в КАТ. Копие от удостоверения за техническа изправност на предвиденото за изпълнение на поръчката МПС към датата на подаване на офертата. Копие от договор за наем на специализирано моторно превозно средство за превоз на хранителни стоки за периода на изпълнение на поръчката (представя се ако транспортните средства са наети) . Копие от Регистрация на обекта/ите за търговия с хранителни стоки, съгласно Закона на храните и Закона за здравето. Копие от документ за собственост на търговските обекти или договор за наемане на обекта за периода на изпълнение на доставката; Списък с основните договори за доставки изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Списък на собственият или наетият персонал необходим за изпълнението на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Участниците трябва да притежават или използват под наем за целия период на договора, обект за търговия с хранителни стоки, който да притежава удостоверения за вписване в регистрите, съгласно Закона за храните и Закона за здравето. Участниците трябва да притежават или да ползват под наем за целия период договора за изпълнение на поръчката технически изправен специализиран транспорт за превоз на хранителни продукти, удостоверен от БАБХ. За последните 3 години, учасници трябва да имат най-малко поне един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. Дулово, ул. Васил Левски № 18, ет. 2 , зала 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Направление Социални услуги гр. Дулово, ул. Васил Левски № 18, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 22659, E-mail: napravleniesocialniuslugi@abv.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Месо, месни продукти и риба"
1) Кратко описание

Периодична доставка на месо , месни продукти и риба.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
23900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Плодове и зеленчуци"
1) Кратко описание

Периодична доставка на плодове и зеленчуци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
8460 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Консерви"
1) Кратко описание

Периодична доставка на консерви.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
16782 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Млечни продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на млечни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
7340 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Хляб и тестени продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на хляб и тестени продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100

Описание:

Хляб

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
19500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция "Други хранителни продукти"
1) Кратко описание

Периодична доставка на други хранителни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
12000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12