00267-2015-0095
Технически редакции | ||
11.12.2015 14:59 ч. : | 11/12/2015 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.12.2015 14:59 ч. : | 11/12/2015 14:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 27 - Други услуги
Услуги
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболив, За: Елена Караманова - юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151207vKnP2420576.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на Община Пловдив и Общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване.
22120000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количество и обем на актовете, обявите и съобщенията и информационните материали, които ще бъдат публикувани в рамките на 1 година, не могат да бъдат предварително определени.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е определена в размер на 450 лв.(четиристотин и петдесет лева).Гаранцията се представя под формата на оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя под формата на оригинална банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, като участникът сам избира формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът на валидност на същата и условията за нейното освобождаване/усвояване следва да бъде съобразен със срока на действие на договора и условията, посочени в него. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковата сметка на Община Пловдив е: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03; BIC: IORTBGSF ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. Заплащането на предоставените услуги ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон и след предоставяне на фактура за извършена услуга в съответствие с условията на проекта на договора.
ДА
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Не се предоставя възможност за предоставяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като изпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП. -който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП
Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържаща се в офертата, подписан от участника. 2.Документа „Оферта“, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. 3.Представяне на участника, което включва: -посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; -адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; -декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо лице или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения –копие от договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител. В декларацията се посочват предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Декларацията следва да бъде изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец от документацията, която също се представя в плик №1. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец от документацията. 8.Декларация за разполагане с работници и технически персонал за изпълнение на поръчката.(съгласно т.III.2.3 от обявлението за обществена поръчка) 9.Декларация за налични техническо оборудване и обезпечение за изпълнение на поръчката.(съгласно т.III.2.3 от обявлението на обществена поръчка) 10. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (т. 3 от съдържанието на плик №1) се представя в официален превод. II.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. III.Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документ „Ценово предложение“, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в пликове №1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или друго в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, или от изрично упълномощени за това лица.
не се изисква
не се изисква
1. Декларация, по образец, че участникът разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение на поръчката, с посочен в декларацията списък на техническия персонал, предвиден за изпълнение на поръчката, в който за всеки от служителите следва да бъде посочена длъжността, образованието му и задълженията му по изпълнение на поръчката. 2. Декаларация от участника, по образец, че има на разположение необходимото оборудване и обезпечение, позволяващо му да изпълни поръчката, в която следва да посочи техниката, с която разполага за изпълнение на поръчката и програмите по т.2 от дясната колона, които ще използва; към декларацията участникът следва да приложи документи за легално закупуване на програмите.
1.Участниците трябва да разполагат с достатъчен брой работници за качествено изпълнение на поръчката, както и с необходимия технически персонал за изпълнение на поръчката - предпечатната подготовка, оформлението и редакцията на текстовете. Участниците следва да разполагат поне с двама служители (технически персонал), от които: -един служител, отговорен за извършване на необходимите обработки на текстове и предпечатната им подготовка, който да умее да работи с поне една от следните програми; "Corel Draw", "Adobe Illustrator", "'InDesign" или "QuarkXPress", или еквивалентна. -един служител отговорен за редакцията на текстовете, който да има квалификация в областта на българския език. 2.Участниците трябва да разполагат със съответното техническо оборудване и обезпечение, необходимо за изпълнението на поръчката.Участниците следва да са закупили софтуер за един или повече от следните програми: "Corel Draw", "Adobe Illustrator", "InDesign", или "QuarkXPress", или еквивалентна.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, ет. 3, зала №36
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена, е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по - късно от два работни дни преди датата на отваряне. В профила на купувача възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки
11.12.2015 г.