02711-2015-0166
Технически редакции | ||
10.12.2015 15:26 ч. : | 10/12/2015 15:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.12.2015 15:26 ч. : | 10/12/2015 15:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Балчик: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Енев Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Място/места за контакт: ТПДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ШуменИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%961-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ловно и горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка чрез покупка на стабилизиран минерален азотен тор- амониев нитрат за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен за 2016г.”
Възлагане на обществена поръчка
1. Предмет на поръчката: Доставка чрез покупка на стабилизиран азотен тор- амониев нитрат за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик” - нетоксичен твърд продукт, при следните стандарти и норми: - общо съдържание на азот (N) – мин. 33,5% - съдържание на влага – макс. 0.6% - pH на воден разтвор при 20 0С(10 g/ 100 cm3 ) – мин. 4,5% - гранулометричен състав: гранули под 0,5 мм – макс.3.0% гранули от 0,5 до 1 мм – макс. 5.0% -порьозност/маслопоглащаемост- макс. 4.0% 2. Изисквания към предмета на доставката: 2.1. Доставения продукт да отговаря на Регламент (ЕО) № 2003/2003 на Европейския парламент и на Съвета от 13 октомври 2003 година относно торовете 2.2. Доставения продукт да бъде опакован във торби от полиетилен, полипропилен или промазана полипропиленова тъкан с маса - нето 50 кг. 2.3. Да бъде придружен с информационен лист за безопасност, изготвен съгласно Регламент (ЕО) 1907/2006. 3. Количество за доставка - 18,5т. (осемнадесет тона и половина). 4. Място на доставка - складова база на Възложителя – „ Разсадник Соколово”, находяща се в общ. Балчик, обл. Добрич, с. Соколово. 5. Срокове за изпълнение на поръчката: 5.1. Срок на доставка след заявка на Възложителя – до 3(три) календарни дни 5.2. Краен срок на договора – 30.03.2016г.
24410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количество за доставка - 18,5т. (осемнадесет тона и половина).
НЕ
30.03.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 100.00лв.(сто лева) Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа/усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 и сл. от ЗОП , в случай, че участникът не е определен за изпълнител на поръчката. 2. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора, без ДДС. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема в полза на възложителя със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 15 календарни дни. 2.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат съгласно разпоредбите на ЗОП и условията в договора за възлагане на обществената поръчка.. 3. Когато Възложителят освобождава гаранциите, той не дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Паричната сума може да се внася в касата на ТП " ДЛС Балчик" гр. Балчик всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.00 ч. или може да бъде преведена по банков път по сметка на "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- клон Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF
Финансиране от стопанската дейност на стопанството. Начин на плащане: Плащането ще се извършва по банков път в 15 (петнадесет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол за извършената доставка и информационен лист за безопастност
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
02711-2015
ДА
Възложителят е публикувал документацията за участие на своя Профил на купувача в интернет на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ с което е предоставил пълен достъп по ел. път до нея. В този случай цена за документацията не се заплаща. ИЗКЛЮЧЕНИЕ: Възложителя предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, като в този случай цената на документацията е 5.00 (пет) лева без вкл. ДДС и се заплаща по банков път по сметка "ТП ДЛС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК- IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF или в касата на Възложителя. Разходите по изпращане на документацията са за сметка на заявилият ги.
Български
90
административната сграда на Възложителя- гр. Балчик, ул. " Черно море" № 9, общ. Балчик, обл. Добрич
Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик № 3) и при теглене на жребий в случай на еднакви най-ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3), както и на тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (при възникване на основание за това). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи по реда на чл. 64, ал.3 от ЗОП..
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
10.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ