Версия за печат

03461-2015-0009

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202062287

Национална компания Стратегически инфраструктурни проекти, бул. Цар Борис III № 215, ет. 9, За: Миглена Манолова, България 1618, София, Тел.: 02 4243923; 0889 025544, E-mail: office@ncsip.bg, Факс: 02 4243921

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ncsip.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ncsip.bg/index.php?id=15.

Електронен достъп до информация: http://www.ncsip.bg/index.php?id=15#OP-47.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Супервизия на проектиране и строителство на автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница"
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е супервизия на проектирането и строителството на автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница" от км 366+000 до км 370+460. Целта на процедурата за възлагане на обществената поръчка е изборът на консултант, който да изпълнява функциите на Инженер, произтичащи от условията на договора за изпълнение на проекта по FIDIC, Жълта книга от 1999 г. (Договор за строителство), и да упражнява функциите на строителен надзор, произтичащи от изискванията на българското законодателство при изграждането на автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършването на услугата, предмет на настоящата поръчка, включва изпълнението на всички дейности, които са свързани с: • функцията на Инженер по договорните условия на ФИДИК Жълта книга; • функциите съгласно чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); • извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; • подготовката на цялата документация, необходима за издаване на Акт обр. 15 и Протокол обр. 16; • приемане на дейностите по извършване на одит на пътната безопасност, съгласно Закона за пътищата; • изготвяне на становища по предадената от изпълнителя на Договора за строителство (Изпълнителя) проектна документация и всички други Документи на Изпълнителя; • изготвяне на месечни доклади за напредъка на проектирането и строителството и хода на изпълнение на Договора за строителство; • изготвяне на оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти във фаза технически проект, съгласно разпоредбите на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ; • изготвяне на комплексен доклад за техническия проект – оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в съответствие с изискванията на ЗУТ и други нормативни разпоредби; • координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация; • дейността на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на строителството, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи; • контрол на строителните продукти, материали и оборудване, влагани в строежа, както и на извършените строително-монтажни работи (СМР); • отчитане хода на изпълнение на Договора за строителство и на извършените СМР; • съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; • изготвяне на Технически паспорт на строежа съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през Срока за Съобщаване на Дефекти. Обектът на супервизия - изграждането на автомагистрала "Струма" Лот 3.1 Тунел "Железница" от км 366+000 до км 370+460 (Договорът за строителство) ще бъде в съответствие с договорните условия на FIDIC Жълта книга. Посоченият участък е с обща дължина около 4,46 км, от които 2 км тунелна част и 2,46 км открит път. Предвидено е да се изпълнят съответните земни работи, отводнителни системи и съоръжения, работи по основни и подосновни пластове, асфалтови работи, изграждане на интелигентна транспортна система, реконструкции, измествания и направа на нови подземни и надземни комуникации и проводи, малки съоръжения, оградни съоръжения, подлези и надлези, диги, бетонови и стоманобетонови подпорни стени, армостени, 3 бр. мостови съоръжения с обща дължина от около 660 м, единични отвори над 17 м и площ около 13 450 кв.м, тунел "Железница" с две еднопосочни тръби с дължина около 2 000 м, със съответните тунелни системи, съоръжения и инсталации и пътища за достъп.

Стойност, без да се включва ДДС
7000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранцията за участие (ГУ) в размер на: 70 000 лв. (седемдесет хиляди лева), представляващи 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. ГУ се предоставя в полза на НКСИП и се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя в Българска Народна Банка: BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG20BNBG96613300165403. Участниците сами избират формата на ГУ. Валидността на ГУ, в случаите когато тя е банкова гаранция, следва да е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника (а именно 150 дни). Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва бъде издадена по приложения образец или да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ГУ на отстранените участници и на класираните след второто място участници се освобождава от Възложителя в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка, съгл. чл. 62, ал. 1, съответно т. 1 и т. 2 от ЗОП. ГУ на класираните на първо и второ място участници се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка. Възложителят ще задържи и усвои ГУ в съответствие с чл. 61, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава ГУ и гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка ГУ на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение (ГИ) на договора за обществена поръчка в размер на 5% от стойността на поръчката без ДДС. ГИ се предоставя в полза на НКСИП и се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя в Българска Народна Банка: BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG20BNBG96613300165403. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на ГИ. Ако той избере да предостави банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва бъде издадена по образец или да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя. В случай че ГИ на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка и да бъде авизирана от банка, регистрирана съгласно Закона за кредитните институции, ако същата е издадена от чуждестранна банка. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Условията за освобождаване и задържане на ГИ се определят в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Формиране:1.1.Възнаграждението на Изпълнителя(ВИ) се изплаща на месечна база по начина за действ.предоставени услуги според договореното между Възложителя(В) и Изпълнителя(И).Месечните плащания(МсП) се формират на база единични цени(ед.ц.) за съответния етап,посочени в ценовото предложение(ЦП) и по начина,описан по-долу и подлежат на удръжки съгл.договора:Подготвителен етап преди строителството(ПЕПС)-прогнозно количество (ПК)-11м.;Строителство-ПК-36 м.;Срок за Съобщаване на Дефекти(ССД)-ПК-12 м.;Заключителни дейности(ЗД)-ПК-1 м.1.2.ПК,описани по-горе,са ориентир., като И следва да изпълни задълженията си по договора съгл.Техническата спецификация(ТС).1.3.В периодите (П),когато строит.дейности са спрени в съответствие с условията на договора за проектиране и строителство(ДПС) и с действ.законодат. за по-малко от 2 м.,приложимата месечна единична цена(МЕЦ) се намалява с 20%.1.4.В П,когато строит.дейности са спрени в съотв.с условията на ДПС и с действ.законодат.за повече от 2 м.,приложим.МЕЦ се намалява с 60%,считано от третия месец на спирането.1.5.В П,когато етапи от изпълнението на услугата се припокриват(напр.проект.и строит.),приложим.МЕЦ ще бъде средноаритм.ст-ст от съотв.МЕЦ за всеки от етапите.1.6.В случай на плащане за непълен месец,дължимата сума се формира като % част от приложим.МЕЦ,съответстваща на съотношението на бр.отработени раб.дни спрямо общия бр.раб.дни за конкретния месец.1.7.Всички посочени ст-сти,формиращи ВИ,са окончателни и фиксирани за целия период на предост.на услугите по договора(УД).Всякакви допълнителни претенции за възнаграждение от страна на И във връзка с изпълн.на УД, независимо от основанието им,са недопустими.1.8.В началото на всеки месец страните ще се споразумяват за МЕЦ,приложима за съответния месец.2.Максимално допустимо възнаграждение(МДВ):2.1.МДВ на И е в размер на договорната ст-ст,както е посочена в ЦП в лв.без ДДС.Плащането ще се извършва в бълг.лв.2.2.По реда на договора на И не може да бъдат изплатени суми,по-високи от МДВ.3.Подаване на искания за плащане:3.1.В ПЕПС,в етапа на Строит.и при застъпване на двата етапа преди МсП да стане дължимо на И,то трябва да е:а)издал Сертификат(С) за Междинно Плащане(МП) на И на ДС,ако е подадено искане за плащане;б)предал на В всички доклади,документи и планове за съотв.етап;в)предал за проверка от В месечни отчети(МО) за бр.отработени дни за всички мобилизирани експерти от екипа(МЕЕ) на И,удостоверени като верни от съответния експерт(УВСЕ) и Инженера/Директора на проекта(И/ДП).След като посочените условия са изпълнени,И може да подаде ф-ра,като посочи МЕЦ, приложима за месеца,както е договорена с В.3.2В етапа на ССД преди МсП да стане дължимо на И,И трябва да е:а)издал С за Приемане на Работите;б)издал С за МП на И на ДС при завършване на Работите;в)предал всички доклади,отчети от проби и др.документи;г)предал за проверка от В МО за бр.отработени дни за всички МЕЕ на И,УВСЕ и И/ДП.След като посочените условия са изпълнени,И може да подаде ф-ра,като посочи МЕЦ,приложима за месеца, както е договорена с В.3.3 В етапа на ЗД преди МсП да стане дължимо на И,И трябва да е:а)издал С за Изпълнение;б)издал С за Окончателно Плащане на И на ДС(или ако искането за плащане на И на ДС не може да бъде прието-С за МП);в)предал всички оставащи доклади и архивни документи; г)предал за проверка от В МО за броя отработени дни за всички МЕЕ на И,УВСЕ и И/ДП.След като посочените условия са изпълнени,И може да подаде ф-ра,като посочи МЕЦ,приложима за месеца,както е договорена с В.4Срок за плащане(СП):4.1СП е 56 дни от настъпване на основанието за съотв.плащане,представяне на ф-ра от И и изпълнение на обстоятелствата по реда, описан по-горе.4.2СП спира да тече от датата,на която В уведоми И,че:а)подадената ф-ра не отговаря на изискв.на бълг.закон. или на ОП"ТТИ"2014-2020г.;или б)условията за плащане съобразно т.3 не са изпълнени.4.3СП отново започва да тече от датата,на която В е:а)получил допустима ф-ра;или б)условията за плащане съобразно т.3 са изпълнени.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението и в него следва да е посочен неговият представляващ. Ако в него не е посочен представляващият обединението, се представя и документ, подписан от участниците в обединението, в който се посочва представляващият. В случай че представляващият обединението е юридическо лице, допуска се възможността да се представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва физическото лице, което представлява обединението. С документа за създаването на обединението следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в него поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, като всяка извършена такава е основание за отстраняване на участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Изпълнителят се задължава да спазва изискванията по отношение на информацията и публичността, предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския Парламент и на Съвета, както и Ръководство за изпълнение на мерките за информация и публичност на ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014–2020 г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I. В процедурата за възлагане на обществ.поръчка може да участва, като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществ.поръчка на основание на неговия статут или правно-организационната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществ.поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоят.: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); • подкуп по чл. 301-307 от НК; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; • престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК; • престъпление против стопанството по чл. 219-252 от НК; б) обявен е в несъстоятелност; в) намира се в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) виновен е за неизпълнение на задължение по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; ж) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; з) осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. III. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществ.поръчка участници: а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; в) за които са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и не са приложими изключенията,предвидени в този закон; г) за които са налице обстоятелства по чл. 55, ал.7 от ЗОП; д) които са участвали като външни експерти при изработването на техн.спецификация и/или на методиката за оценка на офертите на настоящата поръчка, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата; е) които са свързани лица с външен експерт, участвал в изработването на техн.спецификация и/или на методиката за оценка на офертите на настоящата поръчка, освен ако документите, в чието изработване е участвал, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. IV. Не може да участва в процедурата чуждестранно физич. или юридич.лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятел.по т.II.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходими за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка и/или 2. годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че участникът избере да използва документите по т. 1, участникът трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, неотменима кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Наличието на бързо ликвиден финансов ресурс се доказва с оригинален документ, издаден от банка. Достъпът до банков кредитен ресурс се доказва с оригинален документ, издаден от банка, за която може да бъде проверено съответствието с изискванията за капиталова адекватност, съгласно изискванията на Международно споразумение за капиталови стандарти (Базел II), като в документа изрично следва да се съдържа информация за интернет адрес, на който е публикуван последният заверен годишен отчет на съответната банка. В случай че участникът избере да използва документите по т.2 Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв в размер на 300 000 лв. (триста хиляди лева), необходими за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки чрез един от посочените в т. III.2.2 лява колона документи. Достъпът до финансов ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, съгласно изискванията на ІІІ.2.3, т.1 дясна колона, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени: обект (предмет); възложител (получател); в качеството, в което е изпълнявана услугата (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); стойност; дата на получаване на услугата; доказателства за извършената услуга. Списъкът се попълва по приложения образец към документацията. 2. Доказателства за извършените услуги, представени под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за извършените услуги по списъка от т. 1. 3. Участникът / партньорът/те в обединението-участник, който/които ще изпълнява/т функциите по строителен надзор съгласно ЗУТ, доказва/т съответствието с изискването на т. III.2.3, т. 2 дясна колона чрез представяне на заверено копие на валидно удостоверение, издадено при условията и реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или копие на лиценз за упражняване на дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издаден от Министъра на регионалното развитие и благоустройството, ако е валиден към срока за подаване на оферти. Когато участникът / партьорът на обединението е чуждестранно лице, се прилага заверено от участника копие на валиден документ, удостоверяващ правото да се извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ. 4. Списък с лицата по т. ІІІ.2.3, т. 3 дясна колона, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съдържащ: имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка. Списъкът се попълва съгласно приложения образец към документацията. 5. Автобиографии на лицата, включени в списъка по предходната точка от буква "а" до буква "н", в които се посочва образованието им, професионалната им квалификация и професионалния им опит. Автобиографията за всеки експерт се попълва по приложения образец към документацията.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, участникът, самостоятелно или като участник в обединение да е изпълнил успешно: а) поне една услуга за супервизия по договорните условия (СДУ) на FIDIC Жълта или Червена книга и строителен надзор по реда на ЗУТ на изграждането на нова автомагистрала и/или нов път I клас с дължина над 2 км; или поне една услуга за СДУ на FIDIC Жълта или Червена книга на изграждането на нова автомагистрала и/или нов път I клас с дължина над 2 км и поне една услуга като строителен надзор по реда на ЗУТ на изграждането на нова автомагистрала и/или нов път I клас с дължина над 2 км; и б) поне една услуга за СДУ на FIDIC Жълта или Червена книга на изграждането на пътен, железопътен или метро тунел и/или поне една услуга като строителен надзор по реда на ЗУТ на изграждането на пътен, железопътен или метро тунел. 2. Участникът/ партньорът/те в обединението-участник, който/които ще изпълнява/т дейностите по строителен надзор съгласно ЗУТ следва да притежава/т удостоверение за упражняване на дейности по строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ при спазване на изискването на чл. 166, ал. 3 и ал. 4 от ЗУТ. 3. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката (ръководен и технически персонал), включващ специалисти с позиции, квалификация и опит, както следва: а) ключов експерт 1 - Инженер, с висше образование (ВО) по строително инженерство (СИ) или еквивалентна инженерна специалност (ЕИС); професионален опит (ПО) от минимум 10 г. в областта на строителството, от които минимум 5 г. в супервизия по договорните условия на FIDIC; опит като Инженер по договорните условия на FIDIC в поне 3 проекта за строителство на транспортна инфраструктура (СТИ); б) ключов експерт 2 - Резидент-инженер, с ВО по СИ или ЕИС; ПО от минимум 8 г. в областта на строителството, от които минимум 5 г. в областта на супервизията/строителния надзор; участие в супервизията на поне 2 проекта, изпълнявани по договорните условия на FIDIC; участник в екип, упражняващ строителен надзор на поне 2 проекта за СТИ; в) ключов експерт 3 - Инженер за преглед на проектната документация, с ВО по транспортно строителство (ТС), строителство на сгради и съоръжения или еквивалентна специалност (ЕС); ПО от минимум 10 г. в областта на строителството и проектирането на транспортна инфраструктура (ТИ); опит като проектант на поне 2 проекта за изграждането на автомагистрали или пътища I клас; г) ключов експерт 4 - Помощник-инженер - част пътно проектиране, с ВО по ТС или ЕС; професионална квалификация "Одитор по пътна безопасност"; ПО от минимум 10 г. в областта на строителството и проектирането на ТИ; опит като проектант в поне 2 проекта за проектиране и/или изграждане на автомагистрали или пътища I клас; д) ключов експерт 5 - Помощник-инженер - част тунелно проектиране, с ВО по СИ или ЕС; ПО от минимум 10 г. в областта на строителството и проектирането на ТИ; опит като проектант в поне 2 проекта за проектиране и/или изграждане на нови пътни, железопътни или метро тунели; е) ключов експерт 6 - Помощник-инженер - част проектиране на съоръжения, с ВО по ТС, строителство на сгради и съоръжения или ЕС; ПО от минимум 10 г. в областта на строителството и проектирането на ТИ; опит като проектант в поне 2 проекта за проектиране и/или изграждане на пътни съоръжения; ж) ключов експерт 7 - Помощник-инженер - част геология, с ВО по хидрогеология, инженерна геология или ЕС; специфичен опит (СО) в изпълнението или супервизията на геоложки проучвания от минимум 10 г.; участие в поне 3 проекта за извършване или супервизия на геоложки проучвания в областта на тунелното строителство. Изискванията продължават в Раздел VI.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансова оценка на предложението; тежест: 60
Показател: Техническа оценка на предложението - подпоказателите, която я формират се съдържат в раздел VI.3. Допълнителна информация; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.02.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. "Цар Борис III" № 215, ет. 9, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.

VI.3) Допълнителна информация

1. Продължение от Раздел III.2.3: з) ключов експерт 8 - Помощник-инженер - част проектиране на вентилационни системи, с ВО по топлотехника, топлоенергетика или ЕС; СО в изпълнението или супервизията на вентилационни системи от минимум 10 г.; участие в поне 3 проекта за изпълнение или супервизия на вентилационни системи в областта на тунелното строителство; и) ключов експерт 9 - Помощник-инженер - част проектиране на електропреносни мрежи, електрооборудване и електрически инсталации, с ВО по електротехника, електроенергетика, електрообзавеждане или ЕС; СО в изпълнението или супервизията на електропреносни мрежи, електрооборудване и електрически инсталации от минимум 10 г.; участие в поне 3 проекта за изпълнение или супервизия на електропреносни мрежи, електрооборудване и електрически инсталации в областта на тунелното строителство; й) ключов експерт 10 - Инженер по материалите, с ВО по СИ, инженерна геология, геотехника, химия или ЕС; СО от поне 5 г. в областта на строителния надзор; к) ключов експерт 11 - Инженер по количествата, с ВО по строително инженерство, геодезия или ЕС; СО от поне 8 г. в областта на строителния надзор; л) ключов експерт 12 - Геодезист, с ВО по геодезия или ЕС; ПО от поне 8 г. в областта на строителството на ТИ; участие като геодезист на поне 2 обекта за изграждането на автомагистрали или пътища I клас; м) ключов експерт 13 - Координатор по безопасност и здраве, СО от поне 5 г. като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строежи в областта на ТИ; н) ключов експерт 14 - Експерт по опазване на околната среда, с ВО в областта на биологията, екологията, химията или ЕС; СО в изготвяне на поне 2 доклада за оценка на въздействието върху околната среда и/или на поне 2 доклада за оценка на степента на въздействие за инфраструктурни проекти; о) други експерти - служители, осигуряващи техническа подкрепа на ключовите експерти: Старши инженер-конструктор - част проектиране на съоръжения - 1 бр.; Старши инженер-конструктор - част тунелно проектиране - 1 бр.; Младши инженер-конструктор - част проектиране на съоръжения - 1 бр.; Младши инженер-конструктор - част тунелно проектиране - 1 бр.; Помощник инженер по количествата - 1 бр.; Помощник-геодезист - 2 бр.; Младши геодезист - 1 бр.; Помощник по материалите - 3 бр.; Старши инспектор на обекта - 3 бр.; Експерт част електро-силнотокови инсталации - 1 бр.; Експерт част електро-слаботокови инсталации - 1 бр.; Експерт част ВиК - 1 бр.; Експерт интелигентни транспортни системи - 1 бр.; Експерт част вентилационни системи - 1 бр. Изпълнителят по своя преценка може да мобилизира за целите на качественото и навременно изпълнение на възложените дейности други експерти, съгласно предвиденото в методологията и организацията му на работа. 2. Продължение от Раздел IV.2.1) Подпоказатели за формиране на техническата оценка с максималните им теглови точки, както и относителната им тежест в проценти: П1 - Технология и организация за извършване на супервизията в подготвителния етап преди строителството - 20 т., 8%; П2 - Технология и организация за извършване на супервизията в етапа на строителството - 30 т., 12%; П3 - Технология и организация за извършване на супервизията по време на Срока за Съобщаване на Дефекти и заключителните дейности - 20 т., 8%; П4 - План-програма и организация на екипа за изпълнение на поръчката - 20 т., 8%; П5 - Организация на дейностите по наблюдение на напредъка - 10 т., 4%. Максималната възможна стойност на техническия показател е 100 точки. Участник, в чието техническо предложение липсва някой от разделите, посочени в документацията за участие или представените такива не отговарят на техническата спецификация за изпълнение на поръчката, ще бъде предложен за отстраняване от участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална компания Стратегически инфраструктурни проекти - Дирекция Обществени поръчки, бул. Цар Борис III, № 215, ет. 8, България 1618, София, Тел.: 02 4243923; 0889 025544, E-mail: m.manolova@ncsip.bg, Факс: 02 4243921

Интернет адрес/и:

URL: www.ncsip.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ