Версия за печат

00733-2015-0010

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Братан Шукеров АД, бул.България № 2, За: Недялка Стаевска, Виктория Санкова, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62666, E-mail: mbalsmolyan@mbalsmolyan.com, Факс: 0301 62549

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151209NCqi2628907.

Адрес на профила на купувача: http://op.mbalsmolyan.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151209NCqi2628907.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на “МБАЛ Д-р Братан Шукеров” АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за нуждите на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15300000, 15330000, 15331500, 15332200, 15332290, 15833100, 15833000

Описание:

Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени
Зеленчуци, консервирани с оцет
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Конфитюри
Десерти
Захарни изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация на възложителя Приложение №2 от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
88223.58 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в размер, както следва: За обособена позиция № 1 - Месо и месни продукти - 462,39лв.; за обособена позиция № 2 - Консервирани и преработени плодове и зеленчуци - 72,09лв.; за обособена позиция № 3 - Захарни изделия и конфитюр - 171,31лв. Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е определен съгласно чл. 59, ал.2 от ЗОП. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите; - парична сума, вносима по следната банкова сметка: Централна кооперативна банка АД, IBAN BG18CECB979010E9289000, BIC CECBBGSF Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, определена в договора за доставка на базата на количествата, посочени в приложение № 1 към него. Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена преди сключването на договора.Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП Възложителят не изисква гаранции за участие и гаранции за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания в обществената поръчка /отнася се за запазените самостоятелно обособени позиции/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Собствени приходи и средства от НЗОК.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Поръчката за Обособена позиция 2 – Консервирани и преработени плодове и зеленчуци и Обособена позиция 3 – Захарни изделия и конфитюр е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, ползващи се със закрила, по смисъла на чл. 16г от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изискани от възложителя, съгласно чл.56, ал.1, т.1-3, 5, 6, 8, 12 и 14 от ЗОП отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Представяне на участника /Образец №1/, което включва:а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; В случаите, в които участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, същият посочва в образец № 1 номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. При възникване на обстоятелствата по чл. 16г, ал.10 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите следва да са предприятия или кооперации на хора с увреждания, като в Образец № 5 се вписва и номера, под който подизпълнителят е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.б) декларация по чл. 47, ал. 9 /Образец №2/в) декларация по чл.16г, ал.7 и ал.10 от ЗОП– /Образец № 3/, за участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, участващи за запазените самостоятелно обособени позиции2.При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл.51 от ЗОП.4.1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец №4/ 4.2. Удостоверения за регистрация на обектите за производство и/или за търговия с храни съгласно чл. 12, ал.1 от Закона за храните, от които ще се извършва доставката на съответните хранителни продукти, предлагани от участника. 4.3. Удостоверение за регистрация на превозно средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход.5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /Образец №5/;6. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители /Образец №6/;7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор /Образец № 7/; 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Продължава в раздел VІ.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец №4/ 2. Удостоверения за регистрация на обектите за производство и/или за търговия с храни съгласно чл. 12, ал.1 от Закона за храните, от които ще се извършва доставката на съответните хранителни продукти, предлагани от участника. 3. Удостоверение за регистрация на превозно средство от ОДБХ за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да представи Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка – предоставя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Участниците следва да притежават регистрация на обекта /обектите/, за производство или търговия с храни по реда на чл.12 от Закона за храните. 3. Наличие на собствени или наети транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 650583 от 25.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.01.2016 г.  Час: 14:30
Място

заседателната зала на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД - гр.Смолян, бул."България" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, за всяка обособена позиция по отделно, съответно в отделен непрозрачен плик с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция №.......”, както следва: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Приложение №3 2. Декларацията по чл. 33, ал. 4, ако е приложимо/Образец №8/; Задължително се поставят в отделени запечатани непрозрачни пликове с надпис Плик №2 - «Предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция №…….», според броя на самостоятелно обособените позиции, за които се подава предложението поставено в плика с офертата и съгласно условията на документацията. В. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, за всяка обособена позиция по отделно, съответно в отделен непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена за обособена позиция №.......”, както следва:Ценово предложение /на хартиен и оптичен носител (CD)/, изготвено в пълно съответствие с образеца – Приложение №4-1, 4-2 или 4-3 от документацията. Задължително се поставя в отделени запечатани непрозрачни пликове с надпис Плик №3 - «Предлагана цена по обособена позиция №…….», според броя на самостоятелно обособените позиции, за които се подава предложението поставено в плика с офертата и съгласно условията на документацията. Ценово предложение се изготвя за всяка самостоятелно обособена позиция поотделно, като се подписва на всяка страница и подпечатва от законния представител на участника. Предложените от участника единични цени за мярка/грамаж, трябва да бъдат в български лева с включен ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая. Предложението на участника трябва да представлява крайна доставна цена на стоките, с ДДС и всички разходи до краен получател – «МБАЛ Д-р Братан Шукеров» АД, гр. Смолян, бул. „България” №2. На заинтересованите лица е осигурен електронен достъп до документацията за участие в настоящата процедура на следните уебсайт: http://www.mbalsmolyan.com Документацията е платима в случай, че участникът е заявил, че иска да получи документацията разпечатана в сграда на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД или същата да му бъде изпратена по пощата. Съгласно чл. 28, ал. 7 ЗОП при писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането на посочен от него адрес. Разпечатана документация ще се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 7:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 16:00 часа от касата на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД, с краен срок до 16:00 часа на 04.01.2016г., срещу предоставяне на платежен документ за внесени невъзстановими 6,00 (шест) лева с ДДС. Документацията за участие може да бъде заплатена по избор на участника в касата на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД или по банков път, по сметка на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД: Банка: Централна Кооперативна Банка АД Банков код (BIC): CECBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG18CECB979010E9289000 При писмено поискване от заинтересовано лице, придружено с платежен документ за платена такса за документация за участие, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането, на посочен от него адрес. Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: - по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; - чрез куриерска служба; - по факс; - по електронна поща (e-mail); - чрез комбинация от горепосочените средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, бул. Витоша № 18, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спецификация на Възложителя- от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
57799.25 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Консервирани и преработени плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на консервирани и преработени плодове и зеленчуци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000, 15331000, 15331500

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени
Зеленчуци, преработени
Зеленчуци, консервирани с оцет

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спецификация на Възложителя- от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
9011 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Захарни изделия и конфитюр
1) Кратко описание

Доставка на захарни изделия и конфитюр

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15833000, 15833100, 15332290

Описание:

Захарни изделия
Десерти
Конфитюри

3) Количество или обем

Съгласно Техническата спецификация на Възложителя- от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
21413.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12