Версия за печат

03433-2015-0004

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010666

Дирекция Миграция - МВР, бул. Княгиня Мария Луиза № 48, За: Александрина Димова, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9825653; 02 9825649, E-mail: migration@mvr.bg, Факс: 02 9823775

Място/места за контакт: ДМ - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.migration.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/default.htm.

Електронен достъп до информация: http://migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/sam_bileti_2015.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010666

Дирекция Миграция - Министерство на вътрешните работи, Бул. Княгиня Мария Луиза № 48, За: Александрина Димова, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9825649, Факс: 02 9823775

Място/места за контакт: ДМ - МВР

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010666

Дирекция Миграция - Министерство на вътрешните работи, Бул. Княгиня Мария Луиза № 48, За: Деловодството, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9824980, Факс: 02 9823775

Място/места за контакт: ДМ-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж за нуждите на Дирекция „Миграция“ – МВР.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Дирекция Миграция - МВР, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза № 48
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж за нуждите на Дирекция „Миграция“ – МВР.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63512000

Описание:

Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно потребностите на Възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
2000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 20000 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на поръчката без включен ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 21 BNBG 9661 3300 1454 03 , BIC код BNBGBGSD, БНБ, на името на Дирекция "Миграция" - МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 40 (четиридесет) календарни дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Обслужването на банковата гаранция за изпълнение, таксите и другите плащания по нея, банковите преводи, комисионните, както и поддържането на банковата гаранция за изпълнение за целия период на действие на договора са за сметка на Изпълнителя. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният Изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независиво от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на Възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, Възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Не се изискват гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: 1.1.Предлаганата цена да е в лева без ДДС, като се посочат максимални цени на самолетни билети за всяка от посочените в списъка дестинации, в образеца на ценово предложение, като за еднопосочните (колона № 1 от списък) и двупосочните (колона № 2 от списък) билети, се посочва максимална цена за икономична класа. Посочените цени да включват всички дължими летищни такси, медицински застраховки, такси за сигурност, такса за осигуряване на самолетния билет (такса обслужване) и други такси и данъци, както и такива, установени от местното законодателство. Участникът следва да изчисли сбора на стойностите от колона № 1 от списъка и сбора на стойностите от колона № 2 от списъка. Крайната цена, която дава е сборът от колона № 1 и колона № 2, разделен на две. 2. Условия и начин на плащане - 100 % банков превод в рамките на 30 (тридесет) работни дни след издаване на билета и представяне на протокол за продажба на самолетния билет.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1."Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2.Предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Поръчката е запазена за участие на специализарани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 3.Оферти могат да подават и други заинтересовани лица, извън тези, за които поръчката е запазена. Офертите на другите заинтересовани лица се разглеждат само ако няма: участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критерийте за подбор или участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на Възложителя. 4. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания може да участва в обществената поръчка при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за изпълнение на този обем, той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се предоставя информация по реда на чл. 16г, ал. 7 от ЗОП, а именно посочва се номерът, под който съответният подизпълнител и/или трето лице е вписан в регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенция за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгл. разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Представяне на участника по образец, което да включва: 1.1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 1.2.Декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1,4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 1.3. Участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания посочва номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенция за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз. Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и изискванията по чл. 47, ал.2, т.1, 4, 5 от ЗОП. 2. Когато участникът е обединение/консорциум прилага към офертата си - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.; 6. Техническо предложение за изпълнение на поръчката,включващо и срок за изпълнение,към което,ако е приложимо,се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката,които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители.Подизпълнителите да декларират съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. 8. Ценово предложение; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката; 11. Декларация от участника,че е запознат и приема условията и начина на плащане; 12. Декларация по чл.3,т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 13. Декларация, че участникът е регистриран като туроператор/турагент,съгласно закона за туризма.Чуждестранният участник следва да представи декларация,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договора, ще представи доказателства за регистрация като туроператор/турагент,съгласно закона за туризма. 14. Декларация, че участникът разполага с валидна полица по застраховка "Отговорност на туроператора",издадена от лицензирано застрахователно дружество в България или ЕС, или еквивалентен документ.Чуждестранният участник следва да представи декларация,че ако бъде определен за изпълнител,при подписване на договора, ще представи доказателства за това, че разполага с валидна полица по застраховка "Отговорност на туроператора",издадена от лицензирано застрахователно дружество в България или ЕС, или еквивалентен документ. Продължава в раздел VI.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да представи: 1. Декларация - списък на услугите, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. 2. Копие на валиден сертификат за управление на качествотo в съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката(туроператорски, турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети) на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, съответно отговарящ на изискванията за признаване по същия член. 3. Заверено от участника копие на документ, доказващ правото на участника да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система („Амадеус“, „Галилео“, „Уърлдспан“, „Сейбър“), или еквивалент като системата следва да предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетните билети. 4.Декларация, в която да бъде посочено образованието, квалификацията и професионалния опит на ръководните служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата (извършване на резервации и продажби на самолетни билети). 5. Копие от документ,удостоверяващ,че участникът е член на IATA или е агенция, притежаваща акредитация в IATA, или еквивалент. *Услуги сходни с предмета на поръчката са услуги, свързани с туроператорски, турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да представи: 1. Доказателства за извършени минимум две услуги, сходни* с предмета на поръчката. 2. Участникът да има внедрена система по управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката (туроператорски, турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети). 3. Участникът да има право да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система („Амадеус“, „Галилео“, „Уърлдспан“, „Сейбър“), или еквивалент, като системата следва да предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация за наличните цени на самолетните билети. 4. Участникът да разполага с минимум двама служители, които извършват резервации и продажби на самолетни билети, от които един ще бъде непосредствено зает при извършване на услугата, с квалификация и опит в извършването на резервации и продажби на самолетни билети. 5. Участникът да е член на IATA или да е агенция, притежаваща акредитация в IATA. *Услуги сходни с предмета на поръчката са услуги, свързани с туроператорски, турагентски услуги, включително продажба на самолетни билети.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

София, Бул. Княгиня Мария Луиза № 48, Дирекция Миграция

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата поръчка се финансира по Дейност BG/AMIF-SO3-NO2-A2 "Изпълнение на принудително административни мерки, спрямо граждани от трети страни и осигуряване на превод", от Национална програма на България за подпомагане от ФУМИ за периода 2014-2020, с договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. № 812108-118/14.10.2015г.

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на http://migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/sam_bileti_2015.htm 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. Разясненията се публикуват на профила на купувача - http://migration.mvr.bg/OBSHTESTWENI_PORACHKI/ZOP/sam_bileti_2015.htm в законоустановения срок от постъпване на искането. 3. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл.57, ал.1 от ЗОП. Общият плик, съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис “Документи за подбор", плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” и плик № 3 с надпис "Предлагана цена”. Продължение от Раздел III.2.1 15. Заверено копие на разпечатка от BSP Link или документ удостоверяващ валидна към датата на подаване на офертата оторизация на участника за работа в системата Billing Settlement Plan, от който да е видно че може да издава билети за всички авиокомпании,използващи директни полети от и до България, както и електронни билети на всички представени в BSP авиокомпании, или еквивалент. 16. Срок на валидност на офертата. 17. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Правно- нормативно обслужване - ДМ - МВР, Бул. Княгиnя Мария Луиза № 48, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9822312, Факс: 02 9823775

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ