Версия за печат

00801-2015-0007

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ОНКОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЕООД ГРАД СОФИЯ, ж.к. Младост 1, бул. Андрей Сахаров №1, За: СНЕЖАНА ЗЛАТАНОВА БОРЩ, България 1784, гр. София, Тел.: 02 9753950, E-mail: sbaloz.sofia-grad@mail.bg, Факс: 02 9753950

Място/места за контакт: ж.к. Младост 1, бул. Андрей Сахаров №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sbalozsofia.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151209qKHJ276409.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на рентгенова тръба за апарат SPECT-CT SYMBIA T2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България, гр. София, ж.к. Младост 1, бул. Андрей Сахаров №1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е доставка (включваща демонтаж на стара рентгенова тръба, монтаж, настройка, провеждане на тестове за качество, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване) на рентгенова тръба за апарат SPECT-CT SYMBIA T2, намиращ се при възложителя “Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания” ЕООД (СБАЛОЗ – гр. София) на адрес гр. София, бул. «А. Сахаров» № 1. Другите условия по доставката са посочени в документацията на горепосочения интернет адрес.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33151400

Описание:

Принадлежности за рентгенова терапия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Един брой рентгенова тръба за апарат SPECT-CT SYMBIA T2.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изпълнителят е длъжен при подписване на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 % /един процент/ от стойността му. Условията и сроковете на гаранцията, съответно условията и сроковете за усвояване и освобождаване, се уреждат в договора за обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията, получена от възложителя да не бъде по-малък от определения в обявлението. Ако изпълнителят представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с изискванията на приложимите закони и условията по проекта на договор. Възложителят не поставя изискване за определена форма, стига съдържанието да съответства на посочените изисквания. Ако представеният документ не съответства или не е в състояние да произведе правното действие на банкова гаранция за изпълнение, то възложителят няма право да го приеме. Към документацията има приложен незадължителен образец на банкова гаранция за изпълнение – възложителят не изисква неговото стриктно спазване и ще приеме всички други, които съответстват на закона и на гореописаните условия.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева по сметка на изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след демонтаж на стара рентгенова тръба, монтаж, настройка, провеждане на тестове за качество, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване, приемане на изпълнението чрез финален приемно-предавателен протокол и предоставяне на фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник следва да отговаря на изискванията на чл. 47, ал.1, 2 и 5 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: /няма такива/
Минимални изисквания: Възложителят не поставя такива.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на извършените доставки - по образец приложение към документацията. За доказателство за извършената доставка се предоставя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. За възложителя няма значение наименованието на представения документ, стига съдържанието му да доказва извършената доставка в съответствие с чл. 51, ал. 4 ЗОП. 2. Копие на сертификат 13485:2003 или еквивалент, издаден на името на производителя на предлаганото изделие от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; Ако се представя еквивалент, то участникът следва да представи доказателства за тази еквивалентност; 3. Копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия; 4. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганото изделие или от упълномощен представител, за право на представителство или търговия на територията на Република България, на името на участника, в случай че участникът не е производител. Възложителят не изисква представяне на оторизационно писмо за конкретната поръчка, когато е представено оторизационно писмо от производителя удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна, в съответствие с чл. 33а, ал. 2 ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник следва да е доставил поне една рентгенова или сходна тръба за апарат с медицинско предназначение през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършената доставка. 2. Производителят на предлаганото изделие трябва да притежава сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за качеството; 3. Всеки участник трябва да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77 от Закона за медицинските изделия; 4. В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя или от упълномощен представител на производителя за право на представителство и търговия на територията на Република България.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.01.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.София,бул.А.Сахаров№1,ет.2,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, в съответствие с чл. 68, ал. 1 ЗОП. Лица, които пречат на комисията да изпълнява своите задължения, ще бъдат отстранявани от публичните й заседания. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат лицето/лицата, което/които имат/има право да представляват/представлява участника, съгласно неговия правен статут или писмено упълномощени други лица (съответния документ се представя на комисията и може да бъде задържан или фотокопиран).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация между участниците и възложителя се извършва лично при възложителя срещу подпис, по пощата (с обратна разписка), чрез куриерска служба (с обратна разписка), по факс или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис, изпращат се с препоръчано писмо с обратна разписка или по факс. Настоящето обявление се изпраща по електронен път, а от датата на публикуване на настоящето обявление има предоставен пълен достъп до документацията за участие на горепосочения интернет адрес. Възложителят използва намаление на срока за подаване на оферти по чл. 64, ал. 3 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ