Версия за печат

01605-2015-0025

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Росица Станкова, инж. Зоринчо Йорданов, РБългария 1080, София, Тел.: 02 9800494; 0889 666311, E-mail: rstankova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Машини и съоръжения

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/tehnicheski-pregled-i-funkcionalna-proverka-na-povdigatelnite-suorujeniia-vuv-vagonno-remontnite.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Технически преглед и функционална проверка на повдигателните съоръжения във вагонно-ремонтните цехове и локомотивните депа на „БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: На територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Технически преглед и функционална проверка на повдигателните съоръжения във вагонно-ремонтните цехове и локомотивните депа на „БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.Повдигателните съоръжения собственост на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД са 176 броя и са монтирани, както следва: 1.ППП-София -ОП депо Надежда - 19 броя -Локомотивно депо София /Подуене, Мездра/ - 73 броя 2.ППП-Пловдив - ВРЦ Пловдив - 4 броя - Локомотивно депо Пловдив /Септември/ – 16 броя 3.ППП Горна Оряховица - ВРЦ- Русе - 4 броя - ВРЦ- Горна Оряховица - 11 броя - Локомотивно депо Горна Оряховица /Русе, Левски/ - 41 броя -Локомотивно депо Варна - 8 броя

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71631000

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Повдигателните съоръжения собственост на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД са 176 броя и са монтирани, както следва: 1.ППП-София -ОП депо Надежда - 19 броя -Локомотивно депо София /Подуене, Мездра/ - 73 броя 2.ППП-Пловдив - ВРЦ Пловдив - 4 броя - Локомотивно депо Пловдив /Септември/ – 16 броя 3.ППП Горна Оряховица - ВРЦ- Русе - 4 броя - ВРЦ- Горна Оряховица - 11 броя - Локомотивно депо Горна Оряховица /Русе, Левски/ - 41 броя -Локомотивно депо Варна - 8 броя

Прогнозна стойност без ДДС
159477.12 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, в размер определен от Възложителя – 1000,00 лв., със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 10 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лава в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57 UBBS 80021052226520, BIC: UBBSBGSF . Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение № 11 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойноста по договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно раздел ІV. от проекта на договор към документацията за участие. Плащането се извършва, в лева по банков път, ежемесечно, отложено, в срок до 30 дни след месеца, следващ извършването на услугата и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на необходимите документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощен представител. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №1 /обр.1/ към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства (копие на удостоверение, разрешение или друг документ), че участника е вписан в регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/ по чл.36, ал.1 от Закон за техническите изисквания към продуктите /ЗТИП/ и отговаря на изискването на чл.36, ал.2 и ал.3 от същият закон и изискванията на чл.123 от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на повдигателни съоръжения /НБЕТНПС/ или е вписан в такъв еквивалентен регистър в друга държава член на Европейския съюз.Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по т.а), т.б) и т.в) в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 5. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 7. Декларации: 7.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 1.1 /образец към представянето на участника/; 7.2. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 2; 7.3. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 3; 7.4. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 4; 7.5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 5;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват. По своя преценка участниците, съгласно чл. 50 от ЗОП, могат да представят посочените в чл.50, ал. 1, т. 2 документи, а при обективна невъзможност и друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателства за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за услугата – Приложение № 6/образец/. Изискване на възложителя: Участникът трябва да е изпълнил минимум една услуга сходна или еднаква с предмета на поръчката. * под „сходна услуга” се разбира – услуги по технически прегледи и/или функционални проверки на всякакъв вид повдигателни съоръжения. 2. Справка –декларация, съдържаща списък по чл.51, ал. 1, т. 7 от ЗОП на ръководния персонал, който ще бъде отговорен за изпълнение на поръчката с посочване на образованието и професионалната квалификация, включително и на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата – Приложение № 6а.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Удостоверение, разрешение или друг документ), че участника е вписан в регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/ по чл.36, ал.1 от Закон за техническите изисквания към продуктите /ЗТИП/ и отговаря на изискването на чл.36, ал.2 и ал.3 от същият закон и изискванията на чл.123 от Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на повдигателни съоръжения /НБЕТНПС/ или е вписан в такъв еквивалентен регистър в друга държава член на Европейския съюз.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието, на които води до отстраняване на участниците: 1. При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал. 2, т.2 и ал.5 от ЗОП. 2. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ