Версия за печат

00307-2015-0009

BG-Козлодуй: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, За: Цветанка Трайкова, главен експерт Обществени поръчки в Дирекция Международни проекти и обществени поръчки, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85854, E-mail: cctraykova@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Дирекция Международни проекти и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%20-%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на град Козлодуй по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй“ и Обособена позиция № 2 „Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор;разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган; разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими, Всички разходи за дейности, които не са предписани в резултат на извършеното техническо и енергийно обследване, Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма. Допустими дейности за финансиране по сградите са: дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност; обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.);Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.По програмата ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 година за енергийна ефективност на сгради, а не по-висок. Обществената поръчка е насочена към обновяване на многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда.Изпълнението на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради ще допринесе за: по-високо ниво на енергийната ефективност на многофамилните жилищни сгради и намаляване на разходите за енергия;подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите;осигуряване на условия на жизнена среда в съответствие с критериите за устойчиво развитие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 71221000, 45000000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на сгради
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Инженеринг - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на град Козлодуй по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй“ и Обособена позиция № 2 „Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй”. Съгласно Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй и Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй, съгласно ЗЕЕ и при условията и по реда, определен от Наредба 16-1594 от 2013 година и съгласно Техническото обследване за установяване на техническите характеристики на Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй и Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй съобразено с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 година за техническите паспорти на строежите и съгласно Техническата спецификация, които са неразделна част от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
2200003 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Банкова гаранция за участие в обществената поръчка – оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума – копие. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на процедурата и да е със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. a. За обособена позиция № 1 в размер на 11 238,43 лева (единадесет хиляди двеста тридесет и осем лева и 43 стотинки). b. За обособена позиция № 2 в размер на 10 761,60 лева (десет хиляди седемстотин шестдесет и един лева и 60 стотинки). Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата на (Образец № 16). Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG68 SOMB 9130 3336 5415 01, BIC код: SOMB BGSF. Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано - Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Инженеринг - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на град Козлодуй по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй“ и Обособена позиция № 2 „Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй” – както номера и наименованието на обособената позиция за която участника кандидатства. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя по образец; Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 60 календарни дни от окончателно приемане на изпълнението по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Община Козлодуй финансира дейностите със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Договарянето, разплащането и финансирането на дейностите се извършват чрез Община Козлодуй от името и за сметка на сдружението на собствениците на всяка една от сградите посочени в предмета на поръчката. Поради естеството на проекта и спецификата на дейностите възложителят (общината) е различно лице от собствениците на обекта на интервенция, като извършва възлагане по силата на сключения договор. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на възложените работи по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка по следния начин: - авансово плащане в размер до 35% (тридесет и пет процента) от сумата за изпълнение на строителството, без стойността на допълнително възникнали непредвидени разходи. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане. Гаранцията се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса от междинните плащания. Авансовото плащане се приспада пропорционално от всяко междинно плащане. - Междинни плащания по настоящия договор се извършват след доказване на реално извършени видове работи в обем не по-малък от 50% (петдесет процента) от предвидените в проекта по съответната позиция. Изплащането се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване и представяне на протокол – Акт № 19 за действително извършени и подлежащи на разплащане видове работи в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответната позиция и представяне на фактура; - Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет процента) от общата стойността на СМР, предмет на договора, ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, протокол – Акт № 19 за действително извършени и подлежащи на заплащане на окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. От окончателното плащане се приспадат всички суми за неизвършени СМР и начислени неустойки, в случай че има такива. - Плащането на стойността за изготвяне на технически проект по всички части ще се извърши в срок от 30 каленадрни дни след получаване на фактура след издаване на разрешение за строеж на обекта. - Плащането на стойността на авторския надзор ще се извърши до 30 календарни дни след подписване и представяне на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на сградата, екзекутивна документация, приемо-предaвателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане на услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума и съгласно клаузите договора. - Плащанията ще бъдат извършвани по посочена от изпълнителя банковата сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако преди неговото подписване, участникът, избран за изпълнител не представи: 1. Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава; 2. Копие на валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за всеки един от проектантите, в случай, че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство и копие на валидна Копие от Застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Копия на документи (например документи за собственост, договори за наем и др.) удостоверяващи, че предложената механизация в офертата на участника определен за изпълнител ще бъде на разположение при изпълнение на договора, както и документи, удостоверяващи (например копия на трудови договори или други подходящи документи), че предложените лица в офертата на участника определен за изпълнител ще бъдат на разположение при изпълнение на договора. 4. Копие от удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година, издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК 1 трябва да бъде запечатан, непрозрачен и с надпис„Документи за подбор” и да има следното съдържание:1.Списък на документите,и информацията съдържащи се в офертата,подписан от участника;2.Представяне на участника,което включва: Информация/Документ,удостоверяваща правосубектност,а именно:посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.-При участници обединения - копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията,съгл чл.56,ал.4 на ЗОП.3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП,а именно:Участникът трябва да има регистрация в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката Ігрупа минимум ІV категория или регистрация в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз,или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.За доказване на това изискване се представя Декларация или Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката- за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай,че участникът е чуждестранно лице се представия валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение,издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз,или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.В случай на обединение изискването се покрива от участникът,който ще извършва дейностите по строителство.Относно чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл.49,ал.1 от ЗОП,а именно:в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представя в официален превод),или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони.Съгласно чл. 42,ал.1,т.4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ,издаден от компетентен орган,който удостоверява,че съответната регистрация е извършена.4.Пълномощно на лицето,подписващо офертата–представя се,когато офертата(или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника,съгл актуалната му регистрация,а от изрично упълномощен негов представител.За подизп се прилагат изискванията по чл.56,ал.2 от ЗОП във връзка с чл.45а,ал.2,т.1,чл.45а,ал.3 и чл.134, ал.1 от ЗОП.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ,за което в държавата,в която е установено,е налице някое от обст по чл.47,ал. 1,т.1 (без б „е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обст по чл.47,ал.2ЗОП.При представяне на офертата участникът удост липсата на обст по предходното изречение с декл по чл.47,ал.9 ЗОП.Когато законодателството на държавата,в която участникът е установен,не предвижда включването на някое от обст,посочени по-горе в публ безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя,при подписване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи.1.документи за удостоверяване липсата на обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обст по чл.47ал.2 ЗОП,издадени от компетентен орган,или2.извлечение от съдебен регистър,или 3.еквивалентен документ на съдебен или адм орган от държавата,в която е установен.Продължава в раздел VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние и не изисква представяне на документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, а именно изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в жилищни сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради (Образец № 9) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. 2. Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. (Образец № 10). 3. Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 11). В този списък участниците посочват проектантския екип за изпълнение предмета на поръчката, както и Техническия ръководител, експерт Контрол по качеството, Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. 4. Списък на техническите лица (работници отговарящи за изпълнение на поръчката - общи работници) (Образец № 12). 5. Автобиографии на екипа от проектанти и на ръководните технически лица по образец (Образец № 13) 6. Декларация по чл. 51а от ЗОП (Образец № 14) за ангажираност на експерт, по образец от документацията за участие. 7. 12.1. Декларация за техническото оборудване (механизация) (Образец № 15), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката. 8. Заверено копие на сертификат ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 9. Заверено копие на сертификат ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности,участникът представя доказателства,че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит в проектирането, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на технически инвестиционни проекти свързани с реализация на енергоефективни мерки в жилищни сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради, с РЗП: минимум 1 500 кв. м (отнася се за всички обособени позиции) 2. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР/ строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефективни мерки в жилищни сгради, вкл. ремонтни строителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради с РЗП: минимум 1 500 кв. м (отнася се за всички обособени позиции). 3. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството: 3.1. За изпълнение на проектните дейности: - Ръководител на екипа – Архитект, който да притежава специфичен професионален опит като ръководител на проектантски екип; - Инженер – Конструктор. - Проектант по част „В и К” – строителен инженер – „В и К”. - Проектант по част „ОВК” – инженер ОВК. - Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер. - Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер. - Проектант с квалификация по част „ПБЗ” – инженер. - Проектант по част управление на отпадъците – инженер. Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП); Проектантите по част „Пожарна безопасност”, „ПБЗ” и част „Управление на отпадъците“, следва да притежават съответните удостоверения изискващите се за този вид части от ТИП. 3.2. За изпълнение на строителството 3.2.1.Ръководни технически лица: - Технически ръководител - 1 бр. • Да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; професионален опит: • Три години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ. - Експерт Контрол по качеството - 1 бр. Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. • Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. • Една година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР. - Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- притежаващ съответната правоспособност за това. 3.2.2. Общи работници: - Работници топлоизолация – мин. 8 бр. - Работници хидроизолация – мин. 2 бр. - Ел. работници – мин. 2 бр. - ВиК работници – мин. 2 бр. - Работници монтаж дограма – мин. 5 бр. - Работници за настилки – мин. 2 бр. - Бояджии – мин. 2 бр, - Общи работници – мин. 5 бр. 4. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване (механизация) минимум, както следва: - Заваръчен апарат – мин. 1 бр. - Оградни пана – мин. 200 м.л. - Тръбно скеле – мин. 2 000 м2, - Пробивна техника - мин. 2 бр., - Товарни автомобили – мин. 2 бр. - Металорежещи инструменти - мин. 3 бр. 5. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП;ISO 14001:2008 Система за управление на околната среда или еквивалентен,или еквивалентни мерки, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на строителството ; тежест: 30
Показател: Срок за проектиране ; тежест: 20
Показател: Финансови показатели - цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Козлодуй

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1:Когато в държавата,в която участникът е установен,не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоят,участникът представя декл,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата,в която е установен.Когато клетвената декл няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявление,направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обст по чл.47,ал2,т.1,2(предл първо),2а(предл първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите,свързани с проектиране и СМР по реализация на енергоефективни мерки в жилищни сгради,вкл.ремонтни сторителни работи по полагане на хидро и топло изолация и поставяне на дограма на сгради за въвеждане енергоефективни мерки в съществуващи жилищни сгради,съгл.чл.47,ал.2,т.2(предл първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.5.Декл за приемане на условията в проекта на договора.6.Декларация по чл.3,т.8 отЗакона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).7.Декл по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-ако е приложимо.8.Декларация за участие на подизпълнители(ако е приложимо).В декл се посочват видовете работи от предмета поръчката,които ще се предложат на подизпълнителите и съответсващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;9.Декларация за съгл за участие като подизпълнител(ако е приложимо).10.Документи доказващи технически възможности,посочени в поле ІІІ.2.3;11.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка–оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума–копие.12.Декл,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,включително минимална цена на труда и условията на труд по образец.Органите,от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България,където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция„Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/,http://www.az.government.bg/).13.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП.14.Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката.15.Декларация от участника,че за срока на договора,ще осигури Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл.171 от ЗУТ,или съответен валиден аналогичен документ.16.Декларация за наличие на валидна поименна застраховка Професионална отговорност в проектирането за всеки един от проектантите,в случай,че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори,които ще изпълняват проектирането.17.Декл съгл изискванията на НПЕЕМЖС,приета с ПМС 18 от 29.01.2015,изм.с ПМС 114от8.05.2015 на МРРБ,с която участникътдекларира,че ще бъде в състояние да осигури предложения от него материален и човешки ресурс за изпълнение на поръчката/ако същата им бъде възложена/.Плик 2 с надпис„Предложение за изпълнение на поръчката”.Прилага се декларация относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива.Плик3„Предлагана цена”, с приложение КСС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85854, E-mail: cctraykova@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Интернет адрес/и:

URL: www.kozloduy.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Блок 1 и 2, ж.к. 1 в гр. Козлодуй”
1) Кратко описание

Обекта е многофамилна жилищна сграда, състояща се от два долепени блока един до друг – Блок 1 и Блок 2. Сградата на блок 1 е свързано застроена със сградата на съседния блок 2 на дилатационна фуга между тях и надлъжно осево изместване около 5.10м. Блок 1 се състои от две секции, всяка на четири жилищни етажа и сутерен. Блок 2 се състои от три секции. Общия брой на входовете е пет. Въведени са в експлоатация през 1974г. като част от жилищен комплекс № 1 на гр. Козлодуй. Обекта е изграден по индустриален способ на едропанелно жилищно строителство (ЕПЖС). На петте жилищни етажа са разположени общо седемдесет и пет апартамента. На етажите има по различен брой апартаменти, в зависимост от тяхната квадратура. В сутерена са разположени мазета към всеки един от апартаментите. Първоначално дограмата по фасадите е била дървена слепена, но в последствие част от нея е подменена с PVC и алуминиева. Малка част от дограмата в стълбищната клетка е подменена с PVC, а останалата е дървена от слепени прозорци - без необходимите топлоизолационни качества. Входните врати основно са метални, остъклени с единично стъкло. Покривa на цялата сграда е двоен с подпокривно пространство с въздушна междина, чийто под е застлан с керамзит. Пода бива два типа – еркер и под на неотопляем подземен етаж (сутерен). Графикът на обитаване и отопление е 24 часа на ден, а средният брой обитатели в блока е 188 човека.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Съгласно Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй, съгласно ЗЕЕ и при условията и по реда, определен от Наредба 16-1594 от 2013 година и съгласно Техническото обследване за установяване на техническите характеристики на Блок 1 и 2, ж.к.1 в гр. Козлодуй съобразено с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 година за техническите паспорти на строежите и съгласно Техническата спецификация, които са неразделна част от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
1123843 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 240

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй“
1) Кратко описание

Обекта е многофамилна жилищна сграда, състояща се от пет секции, всяка на четири жилищни етажа и сутерен. Въведена е в експлоатация през 1981г. като част от жилищен комплекс № 2 на гр. Козлодуй. Сградата е изградена по индустриален способ на едропанелно жилищно строителство (ЕПЖС). На четирите жилищни етажа са разположени общо дванадесет апартамента. На всеки етаж има по три апартамента, като съответно два двустайни и един тристаен. В сутерена са разположени мазета към всеки един от апартаментите. Първоначално дограмата по фасадите е била дървена слепена, но впоследствие част от нея е подменена с PVC и алуминиева. Малка част от дограмата в стълбищната клетка е подменена с PVC, а останалата е дървена от слепени прозорци - без необходимите топлоизолационни качества. Входните врати основно са метални, остъклени с единично стъкло. Покривa на цялата сграда е двоен с подпокривно пространство с въздушна междина, чийто под е застлан с керамзит. Отличават се три типа покрив. Пода бива два типа – еркер и под на неотопляем подземен етаж (сутерен). Графикът на обитаване и отопление е 24 часа на ден, а средният брой обитатели в блока е 117 човека. Сградата се състои от пет тела /всяко тяло представлява една типова жилищна секция - Блок 54 е долепен до блок 55 от запад. Блок 55 е долепен до блок 54 от изток и блок 56 от запад. Блок 56 е долепен до блок 55 от изток и до блок 57 от запад. Блок е долепен до блок 56 от изток и до блок 58 от запад. Блок 58 е долепен до блок 57 от изток.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Съгласно Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй, съгласно ЗЕЕ и при условията и по реда, определен от Наредба 16-1594 от 2013 година и съгласно Техническото обследване за установяване на техническите характеристики на Блок 54, 55, 56, 57 и 58, ж.к. 2 в гр. Козлодуй съобразено с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 година за техническите паспорти на строежите и съгласно Техническата спецификация, които са неразделна част от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без ДДС
1076160 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 240