00267-2015-0093
Технически редакции | ||
08.12.2015 16:47 ч. : | 08/12/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.12.2015 16:47 ч. : | 08/12/2015 16:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
Услуги
Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Аделина Хасова - гл.експерт в дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop.pd@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151126LfoT2391470.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151126LfoT2391470.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Кмет на Община Пловдив, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЮЖЕН ОБХОДЕН КАНАЛИЗАЦИОНЕН КОЛЕКТОР НА ГР. ПЛОВДИВ
Обявлението обхваща обществена поръчка
Дейностите, предмет на обществената поръчка, включват изготвянето на двуфазен проект за изграждане на Южен обходен канализационен колектор на гр. Пловдив, включително сключване на всички необходими предварителни договори с експлоатационните дружества и съгласуване на изготвените проекти и получаване на становища от компетентните органи.
71322000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектните фази включват: - Фаза „Идеен проект и ПУП/схема канализация за еднозначно и оптимално ситуационно решение на колектора”, който ще бъде изработен в три варианта, след което същите се представят на Общински експертен съвет по устройство на територията (ОЕСУТ), където се избира вариант, който да бъде доразработен в следващата фаза; - Фаза „Работен проект”, който ще бъде изработен на база одобрения идеен проект; Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с Техническото задание за проектиране на възложителя (Част V от документацията за участие), както и съгласно действащото законодателство. Прогнозната стойност на поръчката е определена в размер на 541666,67 лв. без вкл. ДДС, съответно 650000,00 лв. с включен ДДС, като стойността с включен ДДС е максимално допустимия финансов ресурс, който може да осигури възложителя.
НЕ
НЕ
180
Гаранция за участие в процедурата в размер на 5000 лв., която се представя като парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив, или като банкова гаранция, която задължително трябва да бъде представена в оригинал със срок на валидност не по-кратък от 200 дни, считано от датата, посочена като краен срок получаване на оферти. Когато се представя банкова гаранция за участие, условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61 от ЗОП; Условията за освобождаване и задържане на гаранциите за участие са определени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % стойността му без включен ДДС. При представяне на банкова гаранция, същата следва да бъде със срок на валидност минимум 180 календарни дни, като изпълнителят ще бъде длъжен да я поддържа валидна най-малко 30 дни след окончателното приемане на изпълнението по договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са подробно разписани в проекта на договор за възлагане на поръчката. Банкова гаранция за авансово плащане по договора в размер на 30% от общата му крайна стойност. Същата следва да бъде със срок на валидност минимум 180 календарни дни, като изпълнителят ще бъде длъжен да я поддържа валидна най-малко 30 дни след окончателното плащане по договора. Гаранцията се представя след сключване на договора и само в случай, че изпълнителят реши да се възползва от авансовото плащане като условията за нейното освобождаване и задържане са подробно разписани в проекта на договор за възлагане на поръчката. Гаранциите под формата на парична сума могат да бъдат внесени с платежно нареждане по следната банкова сметка на Община Пловдив: Обслужваща банка - ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив Банкова сметка - IBAN - BG57 IORT 7375 3302 0000 03 Банков код - BIC - IORTBGSF
Източник на финансиране на обществената поръчка е Община Пловдив. Възложителят заплаща цените по договора, както следва: 1. Авансово плащане, което е в размер на 30% от общата крайна стойност (с вкл. ДДС ако е приложимо) на договора и се изплаща в 30-дневен срок след представяне на фактура – оригинал, и банкова гаранция за авансово плащане, обезпечаваща стойността на аванса. Сумата на аванса се приспада пропорционално от всяко следващо плащане по договора. 2. Плащане за изготвяне на идеен проект и ПУП/схема канализация за еднозначно и оптимално ситуационно решение на колектора., което се извършва се в срок до 30 дни от датата на представяне на оригинална фактура, оформена съгласно действащото счетоводно законодателство, придружена от документите, удостоверяващи одобрението на проекта от ОЕСУТ. 3. Междинно плащане за изготвяне на работен проект, което се заплаща в срок до 30 дни считано от датата на представяне на оригинална фактура, оформена съгласно действащото счетоводно законодателство, придружена от приемо-предавателния протокол, удостоверяващ представянето и приемането на изготвения проект от страна на възложителя. 4. Окончателно плащане за изготвяне на работен проект, което се заплаща в срок до 30 дни от датата на издаване на разрешение за строеж и представяне на оригинална фактура, оформена съгласно действащото счетоводно законодателство, придружена от протокола, с който се приема окончателното изпълнение на договора. Условията, начинът, както и размерът на отделните плащания са подробно разписани в проекта на договор за възлагане на поръчката.
ДА
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: ›за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; ›който не представи някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, включително и във връзка с чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП; ›който представи оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, включително и на изискванията, посочени в чл. 57, ал. 2 от ЗОП; ›за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП, е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с критериите за подбор, обявени от възложителя; ›за когото е налице нарушение на императивните разпоредби на чл. 8, ал. 8, т. 2 и/или чл. 55, ал. 7 от ЗОП;
Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, електронен адрес, телефонен и по възможност факс номер. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика със следното съдържание: 1. Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 1.2. Представяне на оферта – по образец Приложение №3. Документа „Представяне на оферта” включва и представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което към него се прилага и Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец Приложение №3а 1.3. При участници, предвиждащи използването на подизпълнител/и - декларация за съгласие за участие като подизпълнител (свободен текст), представена от всеки посочен в офертата на участника подизпълнител; 1.4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП – по образец Приложение №4; 1.6. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно посоченото в настоящото обявление (Раздел ІІІ.2.3), както и в „Условия и указания” от документацията за участие ( Раздел ІІІ, т. 2) 1.7. Гаранция за участие - оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, в размер на 5000,00 лв., при условията описани в обявлението за обществена поръчка; 2. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №6. 3. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №7. Изискванията към подготовката и представянето на офертата са подробно разписани в "Условия и указания" от документацията за участие (Раздел ІV)
Няма изисквания
Няма изисквания
Участникът следва да представи декларация-списък (по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП) на лицата, включени в проектантския екип за изпълнение на поръчката. Документът се изготвя по образец на възложителя – Приложение №5 към документацията за участие. Към декларацията-списък следва да бъдат приложени и декларации за ангажираност по чл. 51а от ЗОП (по образец № 8 от ППЗОП) за целия срок на изпълнение на поръчката, от името на всяко лице, включено в проектантския екип;
Участникът трябва да разполага с екип от проектанти, с пълна проектантска правоспособност за всяка от отделните проектни части, включени във фаза идеен и работен проект, посочени в техническото задание за проектиране. Предвид сложността и предмета на поръчката е необходимо в проектантския екип да бъде включен минимум един строителен инженер със специалност „ВиК”, с най-малко 10 години професионален опит по специалността, който да е проектирал минимум 3 обекта по част „Канализация” на колекторни мрежи за строежи І и/или ІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „б” и б. „н” и чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б” и б. „и” от ЗУТ; Всички останали проектанти, включени екипа следва да имат минимум 3 години професионален опит по специалността си и да са проектирали минимум един обект по съответната проектна част за строеж І или ІІ категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „б” и б. „н” и чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б” и б. „и” от ЗУТ. Едно лице може да бъде предложено за изпълнението на повече от една проектна част при условие, че притежава необходимите правоспособност, квалификация и опит, съответстващи на проектните части.
ДА
Закон за устройство на територията, Закон за камарата на архитектите и инжинерите в инвестиционното проектиране и подзаконовите им разпоредби или съответния национален закон в държавата, в която е установен участникът.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
Административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. „Стефан Стамболов” №1, ет. 3, зала 36
Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път, при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път. Достатъчно е достигането до адресата по поне един от посочените начини. Във връзка с чл. 8, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронния подпис, следва да се има предвид, че при изпращане на документи и информация по електронен път, на посочения в офертата на участника електронен адрес, потвърждаване на получаването на електронно изявление не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата. В случай на промяна на датата и часа на отваряне на офертите, всички заинтересовани лица ще бъдат уведомени чрез съобщение в профила на купувача на Община Пловдив, което ще бъде публикуване към преписката на обществената поръчка, най-късно два работни дни преди първоначално обявената дата, за провеждане на публичното заседание. Всички действия на възложителя към участниците са в писмен вид. Всяка информация ще бъде обявена от възложителя в профила на купувача на Община Пловдив, към преписката на обществената поръчка. Срокът за получаване на офертите е определен съобразно чл. 64, ал. 3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
08.12.2015 г.