Версия за печат

00797-2015-0076

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: инж. Юлия Димитрова; Даниела Георгива, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция Строителство; Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/24330.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Повишаване на енергийната ефективност на централното топлоснабдяване на три общински сгради за образование в гр. Бургас, кв. Меден Рудник: I етап – реконструкция на РОЦ и подземен топлопровод към ОДЗ „Морска звезда“; II етап – реконструкция на подземен топлопровод към СОУ „К. Петканов“ и ОУ „Елин Пелин“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Бургас
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка: Определяне на изпълнител за повишаване на енергийната ефективност на централното топлоснабдяване на три общински сгради за образование в гр. Бургас, кв. Меден Рудник: реконструкция на РОЦ, чрез подмяна на дефектирал нафтов котел с нов, предназначен за изгаряне на биомаса – дървесен чипс и пелети и реконструкция на подземен топлопровод към СОУ „К. Петканов“ и ОУ „Елин Пелин“ и ОДЗ 1 „Морска звезда“. Описание на обекта: Районна отоплителна централа (РОЦ), кв. Меден Рудник е изградена в самостоятелна сграда на територията на квартала. В сградата има обособени котелно и помпено помещение, както и нафтово стопанство. Централата е оборудвана с 2 бр. стари водогрейни котли тип КТМ-2, всеки с мощност 2326 kW и един стоманен отоплителен котел RIELLO RTQ 2336, монтиран през 2013 г. Последният е окомплектован с комбинирана горелка за природен газ/нафта RIELLO RLS 250/M MZ с мощност 2336 kW. Общата инсталирана топлинна мощност е 6988 kW. Отоплителната инсталация е от „затворен” тип, с работно налягане 4bar, с предпазни клапани за всеки котел и мембранни разширителни съдове. Налягането на топлоносителя се поддържа от система, състояща се от 2 пресостата – за ниско и високо налягане, изпускателен вентил и 2 допълващи помпи. При повишаване на налягането над предварително зададена стойност единият пресостат подава сигнал към изпускателния вентил и започва изхвърляне на топлоносител към резервоар за омекотена вода. При понижаване на налягането под предварително зададена стойност, от другия пресостат се подава сигнал за включване на допълващите помпи и те започват да добавят към инсталацията омекотена вода от резервоара. Централата се използва за топлоснабдяване на две училища и една детска градина. За подаване на топлинна енергия от централата към консуматорите е изградена подземна разпределителна мрежа от стоманени тръби, положени в бетонни колектори. На сградите на училищата и детската градина са извършени обследвания за енергийна ефективност и са въведени енергоспестяващи мерки. Извършен е и анализ на ефективността на котлите в централата. При извършения оглед се установи, че старите котли КТМ-2 са в много лошо състояние, силно корозирали, с многобройни течове, които, въпреки направените многократни ремонти, не могат да бъдат отстранени трайно и ефективно. Това налага подмяна на котлите. Категория на обекта: Строежът е трета група, трета категория по смисъла на чл. 6 ал.2, т.7 и ал.5 от Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете стоери и чл. 137, ал.3 от ЗУТ. Ситуиране: Бургас, ж.к. Меден рудник, ПИ с идентификатори 07079.651.48, 07079.651.156, 07079.651.157, 07079.653.65, 07079.653.395 и 07079.653.69.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Повишаване на енергийната ефективност на централното топлоснабдяване на три общински сгради за образование в гр. Бургас, кв. Меден Рудник: реконструкция на РОЦ, чрез подмяна на дефектирал нафтов котел с нов, предназначен за изгаряне на биомаса – дървесен чипс и пелети и реконструкция на подземен топлопровод към СОУ „К. Петканов“ и ОУ „Елин Пелин“ и ОДЗ 1 „Морска звезда“.

Стойност, без да се включва ДДС
815367 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

250

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер: 8 000 лв. (осем хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 5 % (пет на сто) от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на обществената поръчка е Община Бургас. Обектът се финансира със средства от ФИНАНСОВ МЕХАНИЗЪМ НА ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО 2009-2014, МИНИСТЕРСТВО НА ЕНЕРГЕТИКАТА, ПРОГРАМА BG04 „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ВЪЗОБНОВЯЕМА ЕНЕРГИЯ“ ГРАНТОВА СХЕМА BG04-02-03 „МЕРКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ВЪЗОБНОВЯЕМА ЕНЕРГИЯ В ОБЩИНСКИ И ДЪРЖАВНИ СГРАДИ И ЛОКАЛНИ ОТОПЛИТЕЛНИ СИСТЕМИ“ по договор № BG04-02-03-022-007/18.08.2015 г. Плащанията ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка, както следва: 1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 30 % (тридесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Възложителят няма да сключи д-р за ОП, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в ЦПРС преди подписване на д-ра.В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство.Изискването се прилага и за подизпълнителите,които ще извършват дейностите по строителство.Относно чуждестр. лица условието,следва да се съобрази с чл.49,ал.1 ЗОП,а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен проф. регистър на държавата,в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на бълг.ез.), или да представят декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгл. националните им закони. Представянето на декл. е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгл. чл.42,ал.1,т.4 ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от комп.орган,който удостоверява,че съответната регистрация е извършена. 2. Възложителят няма да сключи д-р за ОП,ако участникът,избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в ДАМТН преди подписване на д-ра.В случай на обединение изискването се покрива от участникът,който ще извършва дейностите по подмяна на котлите.Изискването се прилага и за подизпълнителите,които ще извършват дейностите по подмяна на котлите.Отн. чуждестранните лица условието, следва да се съобрази с чл.49,ал.1 ЗОП,а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен проф.регистър на държавата,в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на бълг.ез.), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от комп.органи,съгласно националните им закони. Представянето на декл.е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгл.чл. 42,ал.1,т.4 ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ,изд. от комп. орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена. 3. Не може да участва в процедурата за възлагане на ОП чуждестранно ФЛ или ЮЛ,за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл.47,ал.9 ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служ. и безпл. на възложителя,при подписване на д-ра за ОП участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обстоятелст. по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП, издадени от комп. орган, или 2. извлечение от съдебен регистър, или 3. еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства,участникът представя декларация,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декл. няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или администр.орган,нотариус или комп. проф. или търг. орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1,2 (предл.първо),2а (предл.първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражн. на професиите и дейностите,свърз.със СМР по изгражд.на отоплителни инсталации,съгл.чл.47,ал.2,т.2 ЗОП са пречка в участието на настоящата ОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа следните документи: 1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Пр.2);2.Представяне на участника (Пр.1),което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност,а именно:- посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.- При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.- Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП;3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 ЗОП,а именно:1.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. Регистр. да отговаря на предмета на поръчката–3-та група,ІІІ-та категория–Това обстоятелство се док. с декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация (за повече инф.: http://register.ksb.bg/). За чуждестр. участници трябва да има наличието на съотв.право,за което се представя документ,доказващ еквивалентното право и/или декларация,че чуждестр. участник притежава съответното право.2.Участниците следва да са вписани и да притежават Удостоверение от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) за работа с парни и водогрейни котли; съдове,работещи под налягане и тръбопроводи за водна пара и гореща вода.За док. на това обстоятелство всеки участник да представи декл. или удостов. за наличието на такава регистрация (за повече информация: http://www.damtn.government.bg/),изд. от ДАМТН. За чуждестр. участници трябва да има наличието на съответно право,за което се представя документ,доказващ еквивалентното право и/или декларация,че чуждестр. участник притежава съответното право;4.Пълном. на лицето,подписващо офертата (оригинал) – представя се,когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представл. участника,съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.Пълном. следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител),както и изрично волеизявление,че упълном. лице има право да подпише офертата и да представл. участника в процедурата.Ког. някой от документите се подписва от пълномощник,в пълном. следва изрично да се посочи документа,за който се прави упълномощ.Декл. в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник.Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.5.Декл. по чл.47,ал.9 ЗОП отн.обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2 (пр.първо),т.2а (пр.първо),т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и 2 ЗОП (оригинал) – Прилож.6. Декл. се подписва от лицата съгл. чл.47,ал.4 ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелст.по чл.47,ал.1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1 – 5 ЗОП с една декл.,подписана от лицата,които представляват участника.В декл. се вкл. и инф. отн. публ. регистри,в които се съдържат посочените обстоятелства,или комп. орган,който съгл. законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.За подизп. се прилагат изискв. по чл.56,ал.2 ЗОП във вр.с чл.45а,ал.2,т.1,чл.45а,ал.3 и чл.134,ал.1 ЗОП.Ког.деклараторът е чуждестр. гражданин и декл. се представя на език,различен от бълг.,тя се представя и в превод на бълг.ез.;6.Декл. за приемане на условията в проекта на д-ра-Пр.5;7.Декл.по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-Пр.7;/ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка (Приложение № 11), заедно с доказателства за извършеното строителство. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на:-Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.Справка-декларация за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката (Пр.14);Автобиографии на екипа от технически лица по образец (Пр.15) с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката;За всеки от техническите лица, включени в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт съгласно Пр.15.1. от документацията за участие, подписана от същия. 3.Декларация за техническото оборудване (механизация) (Пр.16), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката. 4.Валиден сертификат EN ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството; Валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за управление на здравето и безопасността при работа; Валиден сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за управление на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане на отоплителни инсталации. 2.За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: – 1 (един) брой Ръководител обект: Професионална област (квалификация): Строителен инженер „Магистър“ или еквивалент. Опит: минимум 5 години опит като ръководител на строителство, сходно с предмета на поръчката, а именно: СМР на сгради с обществено-обслужващо предназначение. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството: Професионална област (квалификация): мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве: Професионална област (квалификация): минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. 3.Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва:1. Багер за изкопни работи;2. Автокран – 50 т.;3. Вибратор – иглен;4. Заваръчен апарат – 2 броя;5. Ъглошлайф – 2 броя;6. Къртач за бетон – 1 брой;7. Перфоратор – 2 броя; 8. Машина за резба на метални тръби 2" – 1 брой;9. Отрезна машина – 1 брой;10.Машина за ядково пробиване на стоманобетон – 1 брой. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Забележка: Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен в офертата на участника е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените. 4.Участникът трябва да притежава следните валидни сертификати:Сертификат EN ISO 9001:2008 за управление на качеството (или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката, а именно: доставка и монтаж на отоплителни инсталации;Сертификат BS OHSAS 18001:2007 за управление на здравето и безопасността при работа (или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката а именно: доставка и монтаж на отоплителни инсталации;Сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда (или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки) с обхват на дейностите, сходен с предмета на поръчката, а именно: доставка и монтаж на отоплителни инсталации. Изискванeто по т. 4 се отнася само за дейностите по доставка и монтаж на отоплителни инсталации, включени обхвата на поръчката, т.е. обхвата на сертификация трябва да е за областта на доставка и монтаж на отоплителни инсталации.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

93-ОП-131

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Община Бургас, ул.Александровска № 26, етаж 1,Заседателната зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Първоначалното отваряне на офертите, както и отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Възложител на обществената поръчка е Община Бургас. Обектът се финансира със средства от ФИНАНСОВ МЕХАНИЗЪМ НА ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО 2009-2014, МИНИСТЕРСТВО НА ЕНЕРГЕТИКАТА, ПРОГРАМА BG04 „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ВЪЗОБНОВЯЕМА ЕНЕРГИЯ“ ГРАНТОВА СХЕМА BG04-02-03 „МЕРКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ВЪЗОБНОВЯЕМА ЕНЕРГИЯ В ОБЩИНСКИ И ДЪРЖАВНИ СГРАДИ И ЛОКАЛНИ ОТОПЛИТЕЛНИ СИСТЕМИ“ по договор № BG04-02-03-022-007/18.08.2015 г.

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ ІІІ.2.1:8.Декл.по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-ког. е приложимо-Пр.8;9.Декл. за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива-Пр.9;10.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител-Пр.10;11.Док.доказващи техн.възмож.,пос.в поле ІІІ.2.3;12.Банк.гар.за уч.в ОП–оригинал или Док.за вн.гар.за уч.под ф-та на пар.сума – копие;13.Декл.,че са сп.изискв.за закрила на заетостта, вкл.мин.цена на труда и усл.на труд(Пр.12).При обединение,което не е ЮЛ декл.се представя само за уч-те в обединението,които ще изпълняват дейности,свър.със строителство.Органите,от които участниците могат да получат необх.информация за задълж.,свърз.със закрила на заетостта и усл.на труд,които са в сила в РБ-я,къд.трябва да се изв.строит-то и услугите са НАП,Агенция по заетостта и ИА„Главна инспекция по труда“(nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/,http://www.az.government.bg/);14.Декл. за липса на свър. с друг участник в съотв. с чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 ЗОП-Пр.13;15.Декл.за направен предв. оглед на обекта и за запознаване със специф. условия за изпълнение на поръчката–Декл.св.текст;16.Декл.св.текс,че за срока на д-ра, ще осигури Застраховка за проф. отговорност на участниците в строителството по чл.171 ЗУТ,покриваща мин.застрахователна сума за този вид строеж,или съотв.валиден аналогичен документ.ПЛИК 2„Предложение за изпълнение на поръчката".Прил.се декл.отн.това коя част от офертата е конфиденциална.ПЛИК 3 "Предлагана цена".Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите,като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление.Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти.На осн.чл.64, ал.3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият фин. ресурс, с който възложителят разполага.Участник,чиято ценова оферта, надвишава гореописаната обща прогнозна стоиност ще бъде отстранен от участие!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ