Версия за печат

00338-2015-0016

BG-Разград: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Хубан Соколов, Младен Чакъров, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171;084 618155, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: общинска администрация Разград, юрисконсулт-обществени поръчки, началник отдел Контрол по строителството ОРО и транспорт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151123hROn1350917.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Охрана на обекти общинска собственост на територията на Община Разград, по обособени позиции“ Обособена позиция № 1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество”, Обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони, на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” и Обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Разград
Код NUTS: BG324
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката обхваща изпълнението на услуги по охрана на общински обекти: 1. чрез въоръжени охранители, извършващи патрулиране (обход) в района на обекта и/или осигуряване на пропускателен режим с цел недопускане на външни лица с престъпни намерения; 2. чрез сигнално – охранителна техника (СОТ), регистрираща опити за проникване в охранявания обект с цел опазване целостта на обекта; 3. чрез паник-бутон, с цел предотвратяване и/или прекратяване на причинен от граждани конфликт - с персонал от охранявания обект, вандалски прояви, опит за обир и др., до идване на органи на МВР. 4. чрез съществуваща система за видеонаблюдение – през изнесен център за видеонаблюдение на изпълнителя и реакция с патрул при регистриране на сигнал.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество” чрез въоръжени охранители, извършващи патрулиране (обход) в района на обекта и/или осигуряване на пропускателен режим с цел недопускане на външни лица с престъпни намерения; Обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” чрез сигнално – охранителна техника (СОТ), регистрираща опити за проникване в охранявания обект с цел опазване целостта на обекта и чрез паник-бутон, с цел предотвратяване и/или прекратяване на причинен от граждани конфликт - с персонал от охранявания обект, вандалски прояви, опит за обир и др., до идване на органи на МВР. Обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)” чрез съществуваща система за видеонаблюдение – през изнесен център за видеонаблюдение на изпълнителя и реакция с патрул при регистриране на сигнал и охрана на административна сграда със сигнално – охранителна техника (СОТ).

Стойност, без да се включва ДДС
916000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, както следва:за обособена позиция № 1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество” – 5 250 (пет хиляди двеста и петдесет) лева;за обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” – 994 (деветстотин деветдесет и четири) лева.за обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)” – 168 (сто шестдесет и осем) леваГаранцията за участие се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за участие – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания:Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се отнася гаранцията.Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите.Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ (копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, внесена по сметката на Възложителя, в който изрично е посочен предмета на поръчката:IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF „ОБЩИНСКА БАНКА” АД, финансов център Разград Код 1724 Набирателна сметка за чужди средства;Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Всички разходи по гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията за участие са за сметка на възложителя. 2.Размер и условия на гаранцията за изпълнение.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1,5% от стойността на поръчката, за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за изпълнение – в оригинал, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се отнася гаранцията.- Да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Да е със срок на валидност не по-малко от 4 (четири) години и 3 (три) месеца.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ /оригинал или копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200, BIC: SOMBBGSF „ОБЩИНСКА БАНКА” АД, финансов център Разград, Код 1724 Набирателна сметка за чужди средства;Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Участниците представят в ценовото си предложение месечна цена за услугата в лева без ДДС, с точност до два знака след десетичната запетая, за всяка обособена позиция, както следва: - За обособена позиция № 1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество” – ед. цена за охранител (включваща всички разходи на участника, съгласно таблицата), обща цена за осигуряване на охрана на обектите, съгласно предложения брой охранители и ед. цена. Максимална цена за един охранител за обособената позиция е 838.88 лв. /осемстотин тридесет и осем лева и осемдесет и осем стотинки/ без вкл. ДДС за календарен месец. - За обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” – единична цена за всеки обект и обща крайна цена за всички обекти, за охрана със СОТ, и единична цена за всеки обект, и обща крайна цена за всички обекти, за охрана чрез паник бутон. - За обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)” – обща цена, включваща охрана чрез видеонаблюдение и дежурен патрул. Максимална цена за обособената позиция е 500 /петстотин/ лева без вкл. ДДС за календарен месец. Посочените от участника цени са окончателни и не подлежат на промяна за срока на действие на договора. При допусната аритметична грешка в ценовото предложение, участника ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка. Условията и начина на плащане са подробно уредени в проекта на договор за всяка обособена позиция за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2, 4 и 5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП. 2.В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларацията по чл.47, ал.9 - аналогия разпоредбата на чл.48, ал.1 и ал.2 от ЗОП. 4.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Продължение на Раздел VІ.3) Допълнителна информация Съгласно чл. 49, ал. 2 от ЗОП, възложителят изисква от всеки участник да притежава валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на община Разград, за дейности по охрана на имущество на физически или юридически лица, съгласно Закона частната охранителна дейност.Участникът представя заверено копие на валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, като приложение към Представяне на участника – Приложение № 1 към офертата.Участници установени в друга държава – членка на Европейския съюз, представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Съгласно изискванията на чл. 49, ал. 2 от ЗОП, възложителят изисква от участниците за обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” да разполагат с индивидуална лицензия за изграждане, поддържане и използване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа с обхват – територията на обектите, предмет на поръчката, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. Участникът представя заверено копие на индивидуална лицензия за изграждане, поддържане и използване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа с обхват – територията на обектите, предмет на поръчката издадена от Комисията за регулиране на съобщенията, като приложение към Представяне на участника – Приложение № 1 към офертата. Участници установени в друга държава – членка на Европейския съюз, представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Съгласно изискванията на чл. 49, ал. 2 от ЗОП, възложителят изисква от участниците за обособени позиции № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” и № 3 „Охрана на Бизнес зона „перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)” да притежават Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър, за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди, чрез електронни съобщителни мрежи, като обхвата на действие на радиомрежата да обхваща територията на Община Разград, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията. Участникът представя заверено копие на Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър, за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди, чрез електронни съобщителни мрежи, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията, като приложение към Представяне на участника – Приложение № 1 към офертата. Участници установени в друга държава – членка на Европейския съюз, представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 „Документи за подбор“ съдържа следните документи и информация: 1.Оферта, изготвена в съответствие с Приложение №1 към документацията, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. 2.Представяне на участника, в оригинал, по образец, Приложение № 1 към офертата, което включва:2.1.Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.2.2.Декларация по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицата, които представляват участника, изготвена по образец съгласно Приложение № 2 към офертата.Декларацията се подписва задължително от лицето или от лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация.2.3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.2 от ЗОП, изисквани от възложителя:- заверено копие на валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност; - за обособена позиция № 2 – заверено копие на индивидуална лицензия за изграждане, поддържане и използване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа с обхват – територията на обектите, предмет на поръчката издадена от Комисията за регулиране на съобщенията;- за обособени позиции № 2 и 3 - заверено копие на Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър, за осъществяване на електронни съобщения за собствени нужди, чрез електронни съобщителни мрежи, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията. 3. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника - изготвен по образец съгласно Приложение № 3 към офертата, в оригинал.4. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП /представяне на участника/ се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.5. При участници обединения – копие на договор за обединение, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението и посочените изисквания на възложителя.Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и нотариално заверено изрично пълномощно за упълномощаване на един от партньорите като „представляващ обединението“, който да представлява обединението в процедурата, подписано от лицата в обединението – в оригинал и с нотариална заверка.6. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин).7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП.Представят се документите, доказващи минимални изисквания за техническите възможности на участниците. 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, в оригинал, по образец – Приложение № 7 към офертата..9.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, по образец, Приложение № 8 към офертата.10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор, по образец, в оригинал, Приложение № 9 към офертата. Продължава в Раздел VІ.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – по образец, Приложение № 4 към офертата. Възложителят ще приеме за изпълнено това условие, ако участникът е описал поне две услуги, за всяка обособена позиция, за която участва. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, издадени от независими лица, съгласно чл. 53, ал. 3 от ЗОП. 3. Списък-Декларация /по образец, Приложение № 5 към офертата/, на екипа от експерти, които отговарят за извършването на услугата. 4. Декларация /по образец, Приложение № 6 към офертата/ за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката. Участникът посочва описанието, техническите характеристики, собствеността. При обединения – документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има опит в изпълнението на услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходни услуги" за обособена позиия № 1 да се разбират дейности по физическа охрана на обществени и/или административни сгради, офиси, бизнес центрове и др. Под „сходни услуги" за обособена позиия № 2 да се разбират дейности по охрана със сигнално-охранителна техника на обществени и/или административни сгради, офиси и др. Под „сходни услуги" за обособена позиия № 3 да се разбират дейности по охрана със сигнално-охранителна техника и/или видеонаблюдение на обществени и/или административни сгради, офиси и др. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ: - за обособена позиция 1 – физическа охрана на обекти и/или охрана на имущество на физически и юридически лица; - за обособени позиции 2 и 3 – охрана със СОТ и/или мониторинг и охрана на обекти със СОТ и/или централизирана охрана на обекти с помощта на технически системи за сигурност и специални сили за реагиране. 3. Участникът трябва да разполага със следния екип от експерти за изпълнение на поръчката: за обособена позиция № 1 минимум 18 пълнолетни и дееспособни лица, отговарящи на ЗЧОД, както следва: 1 ръководител охранителна дейност - Средно образование - Преминато първоначално обучение, в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител". - Минимум 3 години опит в охранителната дейност 17 охранителя - Основно образование - Преминато първоначално обучение, в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител". - Минимум 1 година опит в охранителната дейност за обособени позиции № 2 и 3 минимум 6 пълнолетни и дееспособни лица отговарящи на ЗЧОД, както следва: 4 охранители - Средно образование - Преминато първоначално обучение, в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител". - Минимум 1 година опит в охранителната дейност 2 дежурни - Средно образование 4. Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката: за обособена позиция № 1 • късо-нарезно бойно оръжие, гладкоцевно или газово оръжие – 8 броя • прожектори – 8 броя • белезници – 8 броя • каучукови или пластмасови палки – 8 броя за обособени позиции № 2 и 3 • моторно превозно средство – 3 броя • мобилни или преносими радиостанции – 5 броя • централна приемна станция – 1 брой • GPS система за регистриране на местоположение и контрол – 1 брой • Оперативен дежурен център – 1 брой • Център за видеонаблюдение – 1 брой При обединения – изискването се покрива от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Професия "охранител" съгласно Закона за частната охранителна дейност и Национална класификация на професиите и длъжностите.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За об. п. 1 Показател №1: Предлагана цена – Ц; тежест: 65
Показател: Показател №2:Срок за възстановяване на щети – С; тежест: 35
Показател: За об. п. 2 Показател №1: Предлагана цена – Ц; тежест: 50
Показател: Показател №2: Време за реакция – В; тежест: 30
Показател: Показател №3: Срок за възстановяване на щети – С; тежест: 20
Показател: За об. п. 3 Показател №1: Предлагана цена – Ц; тежест: 50
Показател: Показател №2:Време за реакция – В; тежест: 30
Показател: Показател №3:Срок за възстановяване на щети – С; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Разград с адрес: гр. Разград, бул. "Бели Лом" 37А, зала 102

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с нотариално заверено пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

11.Декларация на основание чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труд, по образец, в оригинал, Приложение № 10 към офертата.12. Декларация за съгласие за участие в поръчката като подизпълнител, по образец, Приложение № 11 към офертата.13. Декларация за извършен оглед на място, по образец, Приложение № 12 към офертата. 14. Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или заверено от участника копие) относно лицето/цата упълномощени за подписване на офертата и приложенията към нея, в случай, че офертата не е подписана от законния представител на участника.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържа: „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ – по образец, Приложения № 13А, Б и В към офертата.Участникът представя подробен План за охрана на обектите и концепция за организация на охраната и за трите обособени позиции, като приложение към Техническото предложение. В представения план за всеки обект подлежащ на охрана, съгласно нормативната уредба, участниците следва да посочат постове, подходи, сектори за охрана, варианти за действие на охранителите при различни екстремални ситуации, инциденти и получени сигнали, време за реакция. Взаимодействие с контролен/видео център и/или екипи на СОТ. Участниците трябва да посочат общия брой охранители, които ще ползват за охрана на всеки от обектите, постовете и сменност. Участниците следва да дефинират задачите и отговорностите на охранителите. Общия брой на МПС с местоположение и начин на използване при изпълнение на поръчката.Участниците следва да представят подробна концепция за изпълнение на охранителната дейност. Тя следва да обхваща цялостната организация на охраната, съобразена с особеностите на обектите (спецификата им), вида на охраната и ЗЧОД, и представи визия за охранителната услуга. Описание на охранителния процес за предоставяне на качествена и ефективна охранителна услуга, като е представил структурата, начините на действие и техническото оборудване на различните структурни звена, участници в охранителния процес.Участникът следва да опише планове за взаимодействие със ОДВР или Районните управления и планове за взаимодействие със ОДПБЗН или Районните служби по местонахождение на обекта за охрана, в които са посочени конкретните начини на комуникация и реакция и ясно е описан начина на взаимодействие. План за взаимодействие с Възложителя при изпълнение на договора, в който е описал начина на комуникация, както и действията при: нарушение в обекта, нанесени имуществени щети, срокове и начин на възстановяване на щети и други дейности свързани с предоставяната охранителна услуга.Участникът следва да представи подробно начините на провеждане на всички видове инструктажи. Да разработи система за контрол и помощ на охранителите през цялото денонощие и в почивни и празнични дни и в системата са описани последователността на действията на структурните звена, съобразно функционалните им задължения за оказване на помощ при възникнала необходимост, както и действията по контрол на охранителите, осъществявани от контролните звена на фирмата, включително и чрез използване на технически средства. Да разработи възможност за организиране на подсилени денонощни дежурства при необходимост.При липса на План за охрана и концепция за организация на охраната и/или представяне на план и концепция с непълноти, пропуски, грешки или данни, които не се отнасят до обектите предмет на поръчката, комисията не оценява Техническото предложение и предлага на възложителя да отстрани участника от участие в откритата процедура. Плик №3 с надпис „Предлагана цена“ съдържа: „Ценово предложение“ - по образец, Приложение № 14А, Б и В към офертата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество”
1) Кратко описание

Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради, съоръжения и движимо имущество” чрез въоръжени охранители, извършващи патрулиране (обход) в района на обекта и/или осигуряване на пропускателен режим с цел недопускане на външни лица с престъпни намерения;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
750000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград”
1) Кратко описание

„Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

3) Количество или обем

Обособена позиция № 2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник-бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград” чрез сигнално – охранителна техника (СОТ), регистрираща опити за проникване в охранявания обект с цел опазване целостта на обекта и чрез паник-бутон, с цел предотвратяване и/или прекратяване на причинен от граждани конфликт - с персонал от охранявания обект, вандалски прояви, опит за обир и др., до идване на органи на МВР.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
142000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи

3) Количество или обем

Обособена позиция № 3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград, чрез съществуваща система за видеонаблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално – охранителна техника (СОТ)” чрез съществуваща система за видеонаблюдение – през изнесен център за видеонаблюдение на изпълнителя и реакция с патрул при регистриране на сигнал и охрана на административна сграда със сигнално – охранителна техника (СОТ).

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
24000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48