Версия за печат

00073-2015-0031

BG-Велико Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.veliko-tarnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

Електронен достъп до информация: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/362.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: инж. Цанко Бояджиев - Началник на отдел ТИ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619512

Място/места за контакт: Отдел Техническа инфраструктура

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданите

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изготвяне на инвестиционни проекти за обекти - брегозащитни мероприятия и почистване реки на територията на община Велико Търново”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изготвяне на инвестиционни проекти съгласно изискванията на ЗУТ, Закон за водите, Наредба № 3 за основните положения за проектиране на конструкциите на строежите и на въздействието върху тях, Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички други действащи закони, наредби, правилници, инструкции, ръководства и технически разпореждания в областта на техническата инфраструктура, отнасящи си до проектите.Съдържанието и обхвата на инвест. проекти са описани подробно в техническата спецификация, която е неразделна част от документацията.Обществената поръчка включва следните обекти - „Брегозащитни мероприятия и почистване на реки”, включва следните обекти на проектиране:1.Обект на проектиране: Брегозащитни мероприятия на бряг на река Белица в района на Килифаревския манастир. 2.Обект на проектиране: Почистване наноси и дървета.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000, 71311000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съдържанието и обхвата на инвест. проекти са описани подробно в техническата спецификация, която е неразделна част от документацията. Обществената поръчка включва следните обекти на проектиране: - Обект на проектиране: Брегозащитни мероприятия на бряг на река Белица в района на Килифаревския манастир. Прогнозна стойност 14 583,33 без ДДС - Обект на проектиране: Почистване наноси и дървета. Прогнозна стойност 75 000 без ДДС Обща прогнозна стойност на обособената позиция: 89583,33 Изготвяне на инвестиционни проекти съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички други действащи закони, наредби, правилници, инструкции, ръководства и технически разпореждания в областта на техническата инфраструктура, отнасящи си до проектите.Съдържанието и обхвата на инвест. проекти са описани подробно по ОП в техническата спецификация, която е неразделна част от документацията. - Изготвяне на работен проект за брегозащитни меро-приятия и съоръжения на десен бряг на р.Белица в района на Килифаревски манастир, за защита на манастирския комплекс от високите води на река Белица. Почистване от наноси на речното легло в участъка при Килифаревски манастир за предотвратяване на бъдещи разливи на реката и причинени наводнения.Брегозащитни мероприятия и дейности - десен бряг на р.Белица към Килифаревския манастир - с дължина 420 м;Почистване от наноси на речното легло в този участък с обща дължина 420 м. - Работен проект за възстановяване проводимостта и укрепване на бреговете на река Янтра в критични участъци в обхвата на гр.Велико Търново, за защита на урбанизираната територия на града от високите води на реката. Обхват на проекта. 1.1. Първи участък: 200 м преди стоманобетонов мост на улица ”Сан Стефано” ( за “Карат електроникс” АД ) и 570 м след него по течението на р.Янтра – с обща дължина 770 м. 1.2. Втори участък - 100 м преди въжения мост на р.Янтра ( кв.”Чолаковци” ) и 520м след него по течението на реката в индустриална зона „Дълга лъка” – с обща дължина 620 м. 1.3. Трети участък - 280 м преди бент-баража при ул.”Крайбрежна” – каменен мост за кв.”Света гора” – и 450м след моста по течението на реката при ул.”Григорий Цамблак” – с обща дължина 1 400 м. 1.4. Четвърти участък – 200 м преди ”Владишкия мост” - каменния мост на път ІІІ-514 ”Г. Оряховица - Арбанаси – В. Търново” ( църква ”Св. 40 мъченици” ) до мост на път І-5 ”Русе - В.Търново - Габрово” при ул.”Цар Иван Асен ІІ” по течението на реката - с обща дължина 1 200 м.

Стойност, без да се включва ДДС
89583.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

100

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми:А) депозит на парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново:BG97SOMB91303324758001, BIC КОД: SOMBBGSF;Б)банкова гаранция в полза на Община Велико Търново.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия на гаранцията за участие (ГУ):Размерът на ГУ е определен, съобразно условията на чл. 59, ал.2 от ЗОП,както следва: 500/петстотин/ лева.Ако участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал, безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–210кал. дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ, в платежното нареждане или в банковата гаранция, задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката, даден от АОП или номера на решението за откриване на настоящата процедура.Задържането и освобождаването на ГУ става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.В-лят има право до решаване на спора да задържи ГУ на участник в процедура за възлагане на общ. поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за общ. поръчка. Възложителят освобождава ГУ на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.Възложителят освобождава ГУ на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за общ.поръчка, а на останалите класирани участници– в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата за възлагане на общ. поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Условия на гаранцията за изпълнение(ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. ГИ е в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на общ. поръчка без ДДС.В случай, че участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банк. гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банк. гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя.Условия на банковата гаранция за аванс:При желание за аванс изпълнителят представя банк. гаранция, безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банк. гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност възложителят да упражни правата по нея ако декларира пред банката,че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпъл-ля, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.”Образците на банкови гаранции са примерни, като ще се допускат банкови гаранции, изготвени по образец на банката, ако съдържат изискуемите условия.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предложеното от участника възнаграждение за поръчката не може да бъде по- високо от определената прогнозна стойност. Предложеното от участника възнаграждение за проектиране на обект не може да бъде по- високо от предвидената за проектирането на обекта прогнозна стойност. Възложителят може да предостави аванс в размер до 35 % от стойността на поръчката след представяне на банкова гаранция за авансово плащане и при условията на осигурено финансиране, като аванса се приспада от следващи плащания. Плащането се извършва в срок от 30 дни и по банков път по посочена от изпълнителя банкова сметка. Междинно плащане може да бъде направено след приемане на изпълнението без забележки на проектиране за обект от поръчката. Плащането се извършва по банков път в срок от 30 дни след приемането и одобряване на фактурата. Окончателно плащане се извършва в срок от 30 дни след представяне на протокол за прието изпълнение без забележки и одобряване на фактурата. За извършване на плащанията изпълнителят представя фактури, изготвени съгласно приложимото законодателство.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които: - се посочва наименованието на обществената поръчка и поемане на ангажимент за участие на партньорите в обединението най-малко за срока на действие на договора за обществена поръчка - се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документация за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по- малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на договора и приемането му; чe всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка. В случай че в договора за обединение не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срокът в ІІ.3 от обявлението е максимален срок в работни дни за изпълнение на проектирането в обхвата на поръчката. Срокът за изпълнение на проектирането тече след предоставяне на изходни данни от представител на възложителя. Срокът не тече при хипотезите, съгласно проекта на договор, неразделна част от документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик.Плик № 1 от всяка оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1. 2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3. Участник, за който някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП е налице, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”) и т. 2-4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.3. Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (Образец № 7) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (Образец №8), според формата на гаранцията за участие.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка;7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– Образец № 11;8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 12. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а" и „б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т.1 букви „а" и „б" от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Продължава в VІ.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се поставят.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2.Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата, под формата на списък по образец от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По т.1.За период от 3г., считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да удостовери, че е изпълнил успешно проектиране с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката, като под сходен с предмета на поръчката се разбира: проектиране на брегозащитни мероприятия и почистване на реки. По т.2. Минимално изискуеми лица - 1/един/ магистър инж. по строителство на сгради и съоръжения с мин. 3 год. проф. опит, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност; 1/един/ магистър инж. по инженерна геология и хидрогеология с мин. 3 год. проф. опит, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност; 1/един/ магистър инженер по геодезия с мин. 3 год. проф. опит, притежаващ удостоверение за пълна проектантска правоспособност; Посочените мин. изискуеми специалисти на проектантския екип трябва да притежават висше образ.-квалиф. степен „Магистър” по специалността, посочена по-горе. Приемат се и специалности, квалификация, правоспособност,образование еквивалентни на посочените. Едно лице може да съвместява няколко от изброените по-горе функции по части, стига участникът да докаже изискуемата правоспособност или еквивалентна на лицето и отбележи съвместяването на повече от една функция на същото в приложения към документацията образец. Съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Тези доказателства могат да бъдат декларация за ангажираност от проектанта/ите, договори и всякакви други подходящи документи. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови критерий – П1. Оценява се предложената цена за поръчката в лева ; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение – П2. Оценява се предложения от участника срок за изпълнение на проектирането в обхвата на поръчката; тежест: 10
Показател: Методология за изпълнение– П3; П3 = А + Б,Където: "А" е "Организация на работа"Оценява се организацията на работа за изпълнение на предмета на поръчката, която има предварително зададеното в документацията минимално изискуемо съдържание. "Б" е "Управление на риска". Оценява се изложената информация за мерки за предотвратяване на настъпването и за преодоляване на последиците от сбъдването на всички групи рискове, дефинирани от Възложителя; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адрес, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер. При желание на заинтересованото лице отпечатана документация за участие в откритата процедура може да бъде получена всеки работен ден в стая 317 в сградата на Община В. Търново до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 10 /десет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. При желание от заинтересованото лице получаване на отпечатаната документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 или на и-мейл: mop_vt@abv.bg с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

210

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.01.2016 г.  Час: 14:00
Място

В административната сграда на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Плик № 2 трябва да съдържа: 1. „Оферта”, съгласно образец №13, подписана и подпечатана, която съдържа предложение за: срок за изпълнение на проектирането в обхвата на поръчката; 2. Техническо предложение по образец №14, което да съдържа организация на работа и управление на риска; Ако е приложимо към техническото предложение се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Техническото предложение се представя и на електронен носител на файл. Плик № 3 трябва да съдържа: образец № 15. Решенията/уведомленията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронната поща или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Всички уведомления, писма, решения, заповеди и др. се смятат за получени от участника, ако възложителят ги е изпратил на посочена в офертата електронна поща.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ