РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Преустройство на общинска сграда, находяща се на ул. "Янко Сакъзов" № 16 - гр. Харманли, за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
обл. Хасково, общ. Харманли, гр. Харманли
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Преустройство на общинска сграда, находяща се на ул. "Янко Сакъзов" № 16 - гр. Харманли, за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Описание на видовете строително-ремонтни работи:
- Демонтаж стара дограма-18.6м2
- Доставка и монтаж на PVC дограма с външен и вътрешен перваз-18.6м2
- Обръщане на прозорци-53.4м1
- Разкъртване на фаянсови плочки по стените-40м2
- Разкъртване на теракот-59м2
- Направа на отвор за врата на тухлена зидария-0.8м3
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати(100/200см)-3бр.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати(90/200см)-1бр.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати(80/200см)-3бр.
- Доставка и монтаж на алуминиеви врати(75/200см)-2бр.
- Обръщане на врати-43м
- Зазиждане на отвори с тухли 250 мм.(200/80см.)-0.4м3
- Доставка и монтаж на полипропиленови тръби за топла и студена вода 20мм.-57м
- Кабели 2х4мм2 доставка и монтаж-30м
- Кабели 2х2,5мм2 доставка и монтаж-50м
- Кабели 2х1,5мм2 доставка и монтаж-70м
- Доставка и монтаж на двоен ключ за осветление-1бр.
- Доставка и монтаж на единичен ключ за осветление-7бр.
- Доставка и монтаж на двойни контакти-13бр.
- Доставка и монтаж на единични контакти-2бр.
- Замазка на под-71м2
- Доставка и монтаж на фаянсови плочки по стените-40м2
- Доставка и монтаж на теракот-59м2
- Гипсокартон по стени и тавани метална конструкция-110м2
- Шпакловка по стени и тавани-210м2
- Боядисване на стени и тавани с латекс двукратно-310м2
- Осветителни тела с пури доставка и монтаж-14бр.
- Доставка и монтаж на ламинат и первази-11.8бр.
- Доставка и монтаж на алуминиеви щори-18.6м2
- Доставка и монтаж на тоалетна чиния (моноблок)-1бр.
- Доставка и монтаж мивка със смесител и огледало-1бр.
- Доставка и монтаж на смесител-1бр.
Прогнозна стойност без ДДС
20833 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б/ банкова гаранция в полза на Възложителя.
2. Гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка IBAN BG67FINV91503316216296 BIC FINVBGSF в Първа инвестиционна банка АД
3.Гаранцията за участие е абсолютна сума в размер на 1% от стойността на поръчката, която се внася от кандидата и е в размер на 208.33 лв.;
4. Гаранцията за изпълнение е 5 % от прогнозната стойност на поръчката.
5. Определеният изпълнител избира сам формата /депозит или банкова гаранция/ на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Подробно описани в документацията за участие, достъпна на официалната интернет страница на Възложителя, Профил на купувача.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.
2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е:
а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:
• престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
• подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
• участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
• престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
• престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
б) обявен в несъстоятелност;
в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;
г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
е) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;
ж) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;
з) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;
и) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
й) при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
к) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
Офертата (образец №1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа всички изчерпателно изброени в документацията за участие документи.
ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие, налична на адреса на профила на купувача.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за преустройство на сграда в гр. Харманли - (заверено копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
• В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител на поръчката се задължава при подписване на договора да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС.
• Списък на строителството, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, и:
а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.
• Справка-декларация за екипа, отговарящи за изпълнението на поръчката;
• Автобиографии на екипа по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката;
• Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие)
Минимални изисквания: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за преустройство на сграда в гр. Харманли или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 /едно/ строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира строителство: преустройство, ремонт или реконструкция на сграда.
Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката:
• Изпълнителят следва да разполага минимум с:
- Технически ръководител:
o Лицето следва да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
o минимум 2 години опит в изпълнение на строителни обекти;
- Координатор по здравословни и безопасни условия на труд с представена информация за притежание на съответното удостоверение.
• Участникът сам определя остаталите работници, които да бъдат ангажирани с дейностите по предмета на поръчката, като се съобразява със срока на изпълнение.
Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2016 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2016 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г. Час: 14:00
Място
Град Харманли, пл. ''Възраждане' '№ 1, Конферентна зала, ет.4
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
"Социални услуги за жителите на община Харманли", по схема "Независим живот", РЧР 2014-2020
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно разпоредбата на чл.120 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ