Версия за печат

00056-2015-0024

BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане № 1, За: инж. Пламен Найденов, Добромира Иванова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Харманли, ул. Петко Каравелов № 4, За: Снежа Йорданова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Харманли, ул. Петко Каравелов № 4, За: Снежа Йорданова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Преустройство на общинска сграда, находяща се на ул. "Янко Сакъзов" № 16 - гр. Харманли, за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: обл. Хасково, общ. Харманли, гр. Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Преустройство на общинска сграда, находяща се на ул. "Янко Сакъзов" № 16 - гр. Харманли, за нуждите на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описание на видовете строително-ремонтни работи: - Демонтаж стара дограма-18.6м2 - Доставка и монтаж на PVC дограма с външен и вътрешен перваз-18.6м2 - Обръщане на прозорци-53.4м1 - Разкъртване на фаянсови плочки по стените-40м2 - Разкъртване на теракот-59м2 - Направа на отвор за врата на тухлена зидария-0.8м3 - Доставка и монтаж на алуминиеви врати(100/200см)-3бр. - Доставка и монтаж на алуминиеви врати(90/200см)-1бр. - Доставка и монтаж на алуминиеви врати(80/200см)-3бр. - Доставка и монтаж на алуминиеви врати(75/200см)-2бр. - Обръщане на врати-43м - Зазиждане на отвори с тухли 250 мм.(200/80см.)-0.4м3 - Доставка и монтаж на полипропиленови тръби за топла и студена вода 20мм.-57м - Кабели 2х4мм2 доставка и монтаж-30м - Кабели 2х2,5мм2 доставка и монтаж-50м - Кабели 2х1,5мм2 доставка и монтаж-70м - Доставка и монтаж на двоен ключ за осветление-1бр. - Доставка и монтаж на единичен ключ за осветление-7бр. - Доставка и монтаж на двойни контакти-13бр. - Доставка и монтаж на единични контакти-2бр. - Замазка на под-71м2 - Доставка и монтаж на фаянсови плочки по стените-40м2 - Доставка и монтаж на теракот-59м2 - Гипсокартон по стени и тавани метална конструкция-110м2 - Шпакловка по стени и тавани-210м2 - Боядисване на стени и тавани с латекс двукратно-310м2 - Осветителни тела с пури доставка и монтаж-14бр. - Доставка и монтаж на ламинат и первази-11.8бр. - Доставка и монтаж на алуминиеви щори-18.6м2 - Доставка и монтаж на тоалетна чиния (моноблок)-1бр. - Доставка и монтаж мивка със смесител и огледало-1бр. - Доставка и монтаж на смесител-1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
20833 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията се представя в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя. 2. Гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка IBAN BG67FINV91503316216296 BIC FINVBGSF в Първа инвестиционна банка АД 3.Гаранцията за участие е абсолютна сума в размер на 1% от стойността на поръчката, която се внася от кандидата и е в размер на 208.33 лв.; 4. Гаранцията за изпълнение е 5 % от прогнозната стойност на поръчката. 5. Определеният изпълнител избира сам формата /депозит или банкова гаранция/ на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Подробно описани в документацията за участие, достъпна на официалната интернет страница на Възложителя, Профил на купувача.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; ж) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; и) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; й) при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; к) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Офертата (образец №1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа всички изчерпателно изброени в документацията за участие документи. ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие, налична на адреса на профила на купувача.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за преустройство на сграда в гр. Харманли - (заверено копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. • В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител на поръчката се задължава при подписване на договора да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. • Списък на строителството, изпълнено през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, и: а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. • Справка-декларация за екипа, отговарящи за изпълнението на поръчката; • Автобиографии на екипа по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката; • Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие)
Минимални изисквания: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката пета категория за преустройство на сграда в гр. Харманли или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 /едно/ строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира строителство: преустройство, ремонт или реконструкция на сграда. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: • Изпълнителят следва да разполага минимум с: - Технически ръководител: o Лицето следва да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; o минимум 2 години опит в изпълнение на строителни обекти; - Координатор по здравословни и безопасни условия на труд с представена информация за притежание на съответното удостоверение. • Участникът сам определя остаталите работници, които да бъдат ангажирани с дейностите по предмета на поръчката, като се съобразява със срока на изпълнение. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г.  Час: 14:00
Място

Град Харманли, пл. ''Възраждане' '№ 1, Конферентна зала, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

"Социални услуги за жителите на община Харманли", по схема "Независим живот", РЧР 2014-2020

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ