Версия за печат

00398-2015-0022

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София, бул. Акад.Ив.Евст.Гешов №15, За: инж.Симона Манолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, ст.23

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pk.mu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/00398-2015-0022.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София-Ректорат, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, За: инж. Красимир Точев, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София-Ректорат, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, За: инж. Красимир Точев, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София-Ректорат, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, За: инж. Красимир Точев, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152172, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152172

Място/места за контакт: бул.Акад.Ив.Евст.Гешов №15, ет.10, стая 10

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Инженеринг /инвестиционно проектиране и строителство / на нов строеж: ОБЩЕЖИТИЕ на Медицински университет-София в УПИ IV, кв. 387а, м.бул.България-Медицински Комплекс-Медицински Университет, гр.София, р-н Триадица”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площадка - УПИ IV, кв.387а, м.бул.България-Медицински комплекс-Медицински Университет, гр.София, р-н Триадица
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката е изпълнение на инвестиционно проектиране и строителство за осъществяване на инвестиционното намерение на Медицински университет-София за изграждане на нова сграда за общежитие на студенти на Медицински университет –София, изградено в непосредствена близост до факултетите на МУ-София и университетските болници. Създаване на леглова база с около 300 легла при максимално оползотворяване на ползваемата площ на сградата и организирани в подходящо обзаведени стаи за студенти и преподаватели, със самостоятелен санитарен възел, включително и материална база с подходящи условия за хранене, самоподготовка, отдих, спорт и задоволяване на елементарни домакински потребности на обитателите на общежитието.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45210000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Инвестиционно проектиране във фаза Идеен проект, Технически проект и Работен проект и извършване на строително монтажни работи за изграждане на нова сграда – ОБЩЕЖИТИЕ НА МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ в гр. София, Район Триадица в УПИ IV, кв. 387а, м.бул.България-Медицински Комплекс-Медицински Университет, терен, целия с площ от 2780кв.м, попадащ в зона с плътност 60% и кинт 3,5. За нуждите на инвестиционното проектиране са приложени към документацията - издадена виза за проектиране, извършени предпроектни проучвания на терена и съгласувателни писма от присъединителните дружества. Количеството и обема на поръчката са пояснени в "Техническите спецификации" - Приложение №5 и приложението към него /Приложение №6/, Линеен календарен график/ ЛКГ/ по окрупнени показатели / Образец № 20/ и Количествено -стойностната сметка/КСС/ по окрупнени показатели / Образец №23/ от документацията за участие. Участниците при изготвяне на офертите следва да се съобразяват с финансовия лимит. Всички оферти надвишаващи финансовия лимит ще бъдат отстранени като неотговарящи на това предварително обявено от възложителя условие.

Стойност, без да се включва ДДС
16500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

1400

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 140 000 (сто и четиридесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Медицински университет-София- Ректорат IBAN: BG78BPBI79403363987201 BIC: BPBIBGSF ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи, включително и след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия. 2.Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3.Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3 % от стойността на договора, без включен ДДС и без стойността на непредвидените разходи, със срок на валидност най–малко 180 (сто и осемдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката се финансират и плащат от Медицински университет - София. Пплащанията ще бъдат извършени от МУ-София-Ректорат по ред, начин и срокове съобразно условията описани в проекто договора за инженериг към документацията за участие. Плащане на дължимите суми ще се извършва, както следва: 1.Авансово плащане в размер на % от общата стойност на договора /инвестиционно проектиране и строителство/ без включени непредвидени СМР и без ДДС, съгласно Ценовото предложение на участника. Авансът се предоставя безлихвено и се плаща на два транша, както следва: 1.1 Плащането на първи транш се извършва в срок до 20 /двадесет/ работни дни от датата на подписване на договора и след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане / по образец/ или запис на заповед / по образец/ и фактура за първо авансово плащане. 1.2.Плащането на втори транш се извършва в срок до 20 /двадесет/ работни дни от датата на откриване на строителната площадка с подписване на Протокол / акт обр.2/ на обекта и заверка на заповеднт книга по установения ред на обекта, и след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане /по образец/ или запис на заповед / по образец/ и фактура за второ авансово плащане. !!! Стойността на авансово плащане не може да надхвърля 40% от стойността на договора /инвестиционно проектиране и строителство/ без стойността на непредвидените СМР и без включен ДДС.!!! Стойността на авансовото плащане на първи транш не може да надхвърля 20% от общата стойността на договора без стойността на непредвидените СМР и без включен ДДС.!!! Стойността на авансовото плащане на втори транш не може да надхвърля 20% от общата стойността на договора без стойността на непредвидените СМР и без включен ДДС. * Стойността на аванса ще се приспада пропорционално / %/ от всяко междинно плащане до окончателното му покритие. 2.Междинни плащания, както следва: 2.1 Междинни плащания в размер до 90% от стойността на Инвестиционното проектиране в срок от 20/ двадесет/ работни дни., на три транша, след одобрението на всяка една от фазите/на ИП /ИП, ТП и РП/, при условия подробно описани в проекто договора към документацията за участие: *До 10% от задържаната стойност се плащат, след въвеждане на обекта в експлоатация и получаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация и фактура за окончателно плащане. 2.2 Междинно плащане за упражнявания АВТОРСКИ НАДЗОР на обекта и екзекутивни чертежи – до 90% от стойността им в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на подписване на Констативен акт за установяване на годността на строежа за приемане / акт обр. 15/, представяне на заверена екзекутивна докумантация и фактура за стойността на плащането. *До 10% от задържаната стойност се плащат, след въвеждане на обекта в експлоатация и издадено и влязло в сила Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация и фактура за окончателно плащане. 2.3.Междинни плащания за извършени и приети СМР- В размер до 90% от стойността на СМР се извършват в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на представяне от Изпълнителя на документи подробно описани в проекто договора към документацията за участие. *До 10% от задържаната стойност за извършени и приети СМР се плащат, след въвеждане на обекта в експлоатация и получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация и фактура за окончателно плащане. 3. Окончателно плащане се извършва в срок до 20/ двадесет/ работни след въвеждане на строежа в експлоатация с получаване на влезнало в сила Разрешение за ползване/ Удостоверение за въвеждане в експлоатация и фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица Възложителя не изисква учредяване на юридическо лице, преди възлагане на договора , но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаването на офертите.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на договора за общ. поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви: от „а” до „д” , т2, т.3 и т.4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 4 и т.5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от цената за изпълнение на договора без ДДС. 3. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на ФЛ и/или ЮЛ. 4. В случай,че участникът избран за изпълнител е посочил в офертата, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители в срок от три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 5. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на проектант със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 6. Копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на строител със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума определени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и се представя при издаване на Разрешение за строеж за строеж предмет на договора. Застраховките по т.5 и т.6 трябва да обезпечават отговорността на Изпълнителя за изпълнение на всички негови задължения като строител и проектант по договора за изпълнение на тази обществена поръчка. Условията на застраховките трябва да отговарят на Договора за възлагане на обществената поръчка. 7. В случай, че участникът, определен за Изпълнител, не представи някой от изброените по-горе документи, Възложителят не сключва договор за обществената поръчка в съответствие с чл. 42, ал. 1 от ЗОП и Възложителят може да определи за Изпълнител участникът, класиран на второ място, или да прекрати процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Представяне на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в Търговския регистър към Агенцията по вписване; Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.Заверено от участника копие от удостоверение с идент. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удостов за рег. с идент.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС)/заверено от участника копие. При участници обединения–копие на дог. за създаване на обединението, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Чужд. Юридич. лица прилагат еквивалентен документ на съдеб. или админ.орган от държавата, в която са установени.Офертата за участие трябва да бъде изготвена на български език. Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, като документите по чл.56, ал.1, т.1 ЗОП се представят в официален превод. В случаите, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава на български език при условията на чл.56, ал.4 от ЗОП. Документите, за които не се изисква оригинал могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника /печат се изисква само за участник задължен по закон да притежава такъв/. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: -при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1, т.1 от б. „а“ – „д“, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2; -в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП в срок; -в случай, че заменените или представените от участника нови документи съгл. чл.68, ал.9 от ЗОП отново не отговарят на заложените от Възл. критерии за подбор; -чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; - е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 от ЗОП; -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки (Офертата не съдържа три отделни запечатани непрозр. и надписани плика: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възлож., съгласно чл. 56, ал.1,т.1-5, т.8, т.11-14, Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възлож. критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“);-при надвишаване на финансовия лимит, определен от Възложителя;- на основание чл.58, ал.3 от ЗОП в случай, че след отправена от Възлож.покана, участник не удължи срока на валидност на офертата в определения от Възложителя срок; -на основание чл.62а от ЗОП в случай, че след покана и в определения от Възложителя срок, участник не представи отново гаранция за участие;..... (прод. в раздел VI.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

-Всеки участник в процедурата трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката. За доказване изпълнението на минималните изисквания участниците представят: - удостоверение от банка, издадено след датата на откриване настоящата процедура - оригинал; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. Участникът може да не представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Наличие на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по-малък от 5 000 000,00 (пет милиона ) лева без ДДС. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.списък на строителството., изпълнено през последните 5/ пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителст., което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и: -посочване на публ.регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатац., която информ. включва данни за компетент.органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнен., мястото и вида на строителството, или -удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителст., както и дали е изпълнено в съответствие с нормат.изисквания; удостовер. съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; *За еднакво или сходно строителство ще се счита: Изпълнение на строителство /включително и на инженеринг/ на сгради с обществено-обслужващо предназначение, първа група строежи, най-малко трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “в“ от ЗУТ и чл.6, ал.3, т.2, т.3, т.4 и т.6 от Наредба №1 от 30 юли 2003год. за Номенклатурата на видовете строежи и измененията към нея, обнародвани в ДВ. 2.списък на изпълненото проектиране на обекти еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга, с посочване на публичен регистър в който се съдържа информация за изпълнените услуги или с предоставяне на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат предмета на проектир., стойността, датата, на която е приключено изпълнението и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Когато участникът е обединение това минимално изискване трябва да бъде изпълнено общо от обединението. Доказателст. за тех.възможности се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието с критериите за подбор. *За еднакво или сходно инвестиц.проектиране ще се счита: „Изготвяне на инвестиц. проектиране на сгради с обществено-обслужващо предназначение, първа група строежи, най-малко трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “в“ от ЗУТ и чл.6, ал.3, т.2, т.3, т.4 и т.6 от Наредба №1 от 30 юли 2003год. за Номенклатурата на видовете строежи и измененията към нея, обнародвани в ДВ. 3. Справка-декларация за екипа от технич. лица /проектанти и ръководни служители/, отговарящи за изпълнението на поръчката /Образец № 14/. 4. Автобиографии на екипа от технич. лица /проектанти и ръководни служители/, с посочване на образованието, професион.квалификация и професион. опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката /Образец №15/. 5. Декларация за ангажираност на експерт за участие в екипа за изпълнение на поръчката /Образец № 16/. 6. За отговорник по контрола на качеството – Удостовер. или Сертификат за система за управление на качеството в строителст. или еквивалент.7. За координатор по безопасн. и здраве – Удостовер. за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.8.Удостовер. за пълна проектант. правоспособност на проектантите по съответната част за 2015г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестр. лица – еквивал. документ, съгласно законод. на държавата, в която са установени.9.Сертификат за внедрена система, съгласно БДС EN ISO 9001:2008 - „Система за управл.на качеството” или еквивалент, с обхват инженеринг или проект. и строителст.10. Сертификат за внедрена система съгласно БДС EN ISO 14001:2004 – „Система за управл. на околната среда” или еквивалент, с обхват инженеринг или проект. и строителство. Техничeски възможности и/или квалификация на участника могат да се доказват с възможностите на едно или повече трети лица/чл.51а ЗОП/.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

*Участникът трябва да е изпълнил: а./ през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата строителство поне на един обект сходен с предмета на поръчката, изпълнено на инженеринг( инвест. проектиране – фаза идеен и/или технич. проект и/или работен проект и строителство) или б/през последните три години, считано от дата на подаване на офертата инвестиц. проектиране - фаза идеен, техн. проект и/или раб. проект поне на един обект, сходен с предмета на поръчката, включително и изпълнено строителство поне на един обект сходен с предмета на поръчката през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата. *За еднакъв или сходен обект, изпълнен на инженеринг /проектиране и строителст./ или инвестиционно проектиране и строителство ще се счита: Изготвяне на инвестиц. проектиране и изпълнение на строителство на сгради с обществено-обслужващо предназначение, първа група строежи, най-малко трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква “в“ от ЗУТ и чл.6, ал.3, т.2, т.3, т.4 и т.6 от Наредба №1 от 30 юли 2003год. за Номенклатурата на видовете строежи и измененията към нея, обнародвани в ДВ. *Когато участникът е обединение това минимално изискване трябва да бъде изпълнено общо от обединението. 2. Участникът следва да има внедрена система съгласно БДС EN ISO 9001:2008 - „Система за управление на качеството” или еквивалент с обхват инженеринг (проектиране и строителство) или инвестиционно проектиране и строителство 3 Участникът следва да има внедрена система съгласно БДС EN ISO 14001:2004-„Системата за управление на околната среда” или еквивалент с обхват инженеринг (проектиране и строителство) или инвестиционно проектиране и строителство. *Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай че участникът е обединение, изискванията за сертификация се прилагат и съответно доказват за един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 4. Миним. изисквания към участниците относно ключови експерти: Персоналът, който ще отговаря за изпълнение на поръчката – ключовите експерти, следва да притежават опит и квалификация за работа при изграждането на сгради с обществено-обслужващо предназначение, сходно с предмета на поръчката, т.е. да са участвали в проектирането и/или изпълнението на сгради с обществено-обслужващо предназначение сходно с предмета на поръчката. Минимални изисквания към ръководния персонал (ключови експерти): Ръководител на проекта, Ръководител на проектантския екип, Ръководител на екипа за извършване на строителството А. Ръководител на проекта - ключов експерт: Предлагания за тази позиция експерт трябва да има опит като ръководител на строителство и/или проектиране на сгради на подобни обекта. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на основен ремонт и/или реконстр. и/или рехабилитация и/или модерниз. и/или ново строителство на подобни обекти. Ръководителят на проекта трябва да бъде дипломиран строит. инженер/архитект с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит : 10 години Б. Ръководител на проек. екип-ключов експерт : Предлаганият за тази позиция експерт трябва да има опит като р-л на проект.екип за проектиране на подобни обекти. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране на подобни проекти. Ръковод. на екипа трябва да бъде дипл.архитект/строит. инженер с образов.степен магистър или еквивалентна. Професионален опит : 10 години В. Ръководител на екипа за изпълнение на строит. –ключов експерт: Предлаганият за тази позиция експерт трябва да има опит като р-л на строит.екип за строителсто на подобни обекти. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на осн.ремонт/ рехабилитация/ модернизация и/или ново строителстелство....(прод.VI.3)

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели - ТП = Т1х35% + Т2х30% + Т3х15% + Т4х20%; тежест: 65
Показател: Финансови показатели ФП= (Цобщ-min / Цобщ-i) х 100%; тежест: 35
Показател: Където Т1 – оценка на проектното предложение - тегловен коефициент – 35%;; тежест: 35
Показател: Т2- оценка на технология и организация за изпълнение на поръчката/ проектиране и строителство - тегловен коефициент – 30%;; тежест: 30
Показател: Т4-срок на изпълнение на предмета на поръчката – тегловен коефициент -20%;; тежест: 20
Показател: Т3-оценка на управление на риска – тегловен коефицент-15%; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.01.2016 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

При условията на чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят ще предоставя документацията на хартиен носител на заинтересованите лица, за което те ще заплащат сума в размер на 6.00 /шест/ лева. Сумата следва да бъде внесена в касата на Ректората на Медицински университет – София, бул.”Акад. Ив.Евст. Гешов” №15, ет.10, ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00ч. и от 13.00-15.30ч. или по банков път на следната банкова сметка на Медицински университет - София : Медицински университет-София- Ректорат , IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD , БНБ – София. *Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив.Евст. Гешов”, ет.10, ст.10, сградата на НЦОЗА срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.9152 169 или 9152 172 , най-късно един ден преди крайния срок за получавене на документи. * Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на сайта на Медицински университет - София на интернет адрес : http://mu-sofia.bg/ , профил на купувача - http://pk.mu-sofia.bg/: Рубрика: "Обществени поръчки по ЗОП".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул.Акад.Ив.Евст.Гешов № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://pk.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Продължение от поле III.2.1.:......- при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; -при непредставяне на ISO 9001:2008 - „Система за управл. на качеството” или еквив.; -при непредставяне на EN ISO 14001:2004 – „Системата за управление на околната среда” или еквив.; при непредставяне на валидна застр. за "професионална отговорност" в проектир. и строит.; при липса на доказателства за упражняване на професион. дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП.(регистрация, удостов. за вписване в Централния професин. регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за първа група строежи, трета категория или друга еквивалентна регистрация за участник чуждест. лице, съгласно законод. в страната на участника, което да му позволява извършване на строит. работи, предмет на настоящата поръч.); -при непредставяне на доказат. за упражняване на професион. дейност по чл. 49, ал. 2 от ЗОП.(Участ. трябва да има за всеки един от проектантите по съответните части у-ния за пълна проект. правоспособ. за 2015г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чужд..лица – еквив. документ, съгласно законодат. на държавата, в която са установени. 2.Продължение от поле III 2.3 /минимални изисквания/:.... на подобни обекти.Ръководител на екипа за изпълнение на строителството трябва да бъде дипломиран строителен инженер с образователна степен магистър или еквивалентна. Професионален опит: 10 години Г. Проектантски екип: Проектантският екип се състои от правоспособни физически лица с образователна степен магистър или еквивалентна по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря, най-малко по един проектант за отделните части, както следва: Архитектура, Интериор и обзавеждане, Геодезия, Конструктивна,Технически контрол по част "Конструктивна", Водопровод и канализация, Отопление, вентилация и климатизация, Енергийна ефективност, Пожарна безопасност, Електрическа – силнотокова и слаботокова, Паркоустройство и благоустройство, Организация и безопасност на движението и пътна част, Управление на отпадъците, ПОИС и ПБЗ. *Правоспособните физически лица от проектантския екип за проектиране на отделните части на проекта трябва да притежават пълна проектантска правоспособност по съответните специалности съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или призната професионална квалификация, съгл. чл.10 от ЗКАИИП, като всеки един от тях трябва да е проектирал (като проектант с пълна проектантска правоспособност), съответната проектна част на поне 1 (един) сходен проект. Д. Екип за изпълнение на строителството: Експертите, отговорни за изпълнението на строителството трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър или еквивалентна. В екипа следва да бъдат включени най-малко следните експерти: *Технически ръководител на строежа - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Той трябва да е технически правоспособно лице съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ. Професионален опит най-малко 5 /пет/ години. *Отговорник по контрола на качеството - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (едни) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. Професионален опит най-малко 3 /три/ години. *Координатор по безопасност и здраве - Трябва да е изпълнявал такава длъжност на поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката. Попълва се допълнителна таблица към автобиографията „Опит в изпълнението на подобни проекти”. Да притежава удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Професионален опит най-малко 3/три/ години.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ