Версия за печат

00426-2015-0015

BG-Кюстендил: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=oFoEirxgYF8%3d.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на пакет от многофамилни жилищни сгради, във връзка реализирането на Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Кюстендил“ по 3 /три/ обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Многофамилна жилищна сграда блок № 82 и многофамилна жилищна сграда блок № 83, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 82 – 41112.504.68.5. и за блок № 83 – 41112.504.68.4. - РЗП – 5292,76 кв.м. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: Многофамилна жилищна сграда блок № 92 и многофамилна жилищна сграда блок № 93 А, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 92 – 41112.504.64.1. и за блок № 93 А – 41112.504.64.3. - РЗП – 4720,66 кв.м. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, бл. 93, сграда с идентификатор 41112.504.64.2. – РЗП – 6316,52 кв.м.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Кюстендил, община Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на пакет от многофамилни жилищни сгради, във връзка реализирането на Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Кюстендил“ по 3 /три/ обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Многофамилна жилищна сграда блок № 82 и многофамилна жилищна сграда блок № 83, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 82 – 41112.504.68.5. и за блок № 83 – 41112.504.68.4. - РЗП – 5292,76 кв.м., ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: Многофамилна жилищна сграда блок № 92 и многофамилна жилищна сграда блок № 93 А, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 92 – 41112.504.64.1. и за блок № 93 А – 41112.504.64.3. - РЗП – 4720,66 кв.м. и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, бл. 93, сграда с идентификатор 41112.504.64.2. – РЗП – 6316,52 кв.м. 1.Разработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването. Изготвянето на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването се възлага на избрания за изпълнител участник с екип от правоспособни проектанти. При изготвяне на инвестиционния проект във фаза „Техническа“, изпълнителят е длъжен да ползва данните, посочени в техническите паспорти и да спазва предписаните задължителни мерки за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване с ЕСМ.2. Изпълнение на строително-монтажни работи.При изпълнение на СМР изпълнителят следва да се съобразява със заложените изисквания в Методическите указания по Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.3.Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба. Авторският надзор се изпълнява от правоспособните проектанти по отделните части на проекта. Предвидените дейности и минималните изисквания към изпълнението са посочени в “Техническата спецификация” на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната обща максимална стойност на настоящата обществена поръчка възлиза на 1 534 784,41 лева (един милион петстотин тридесет и четири хиляди седемстотин осемдесет и четири лева и четиридесет и една стотинки) без ДДС, вкл. следните максимални стойности по отделните обособени позиции: За Обособена позиция 1 – 466 191,51 лева (четиристотин шестдесет и шест хиляди сто деветдесет и един лева и петдесет и една стотинки) без ДДС; За Обособена позиция 2 – 449 379,34 лева (четиристотин четиридесет и девет хиляди триста седемдесет и девет лева и тридесет и четири стотинки) без ДДС; За Обособена позиция 3 – 619 213,56 лева (шестотин и деветнадесет хиляди двеста и тринадесет лева и петдесет и шест стотинки) без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
1534784.41 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните, избрана от него форми на стойност, както следва: - За обособена позиция 1: 4 600,00 (четири хиляди и шестстотин) лева - За обособена позиция 2: 4 400,00 (четири хиляди и четиристотин) лева - За обособена позиция 3:6 100 (шест хиляди и сто) лева Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на ОбщинаКюстендил: БАНКА: „УниКредит Булбанк“ АД – клон Кюстендил, IBAN: BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, BIC: UNCRBGSF Банкова гаранция в полза на Възложителя.Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие” . Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника.Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите.Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него,на: - отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; - останалите участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие,когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка, обжалва решението на Възложителя за определяне на Изпълнител–до решаване на спора или да усвои гаранцията за участие, когато участника: - оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; - е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При подписване на договора за възлагане на обществена поръчка,Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: - Депозит на парична сума по сметка на Възложителя-при избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на Община Кюстендил: БАНКА: „УниКредит Булбанк“ АД – клон Кюстендил, IBAN: BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, BIC: UNCRBGSF. - Банкова гаранция в полза на Възложителя-Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение” .В случай, че банката гарант има собствен образец на гаранция за изпълнение, участникът може да представи такава гаранция, при положение, че тя отговаря на изискванията и условията, посочени в образеца на гаранция за изпълнение,представен от Възложителя.Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна,с възможност да се усвои изцяло или на части.Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане,подписано от Възложителя.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение,което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради в Община Кюстендил за 2015 г. и сключените договори за целево финансиране по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради между Кмета на община Кюстендил, Областния управител на област с административен център гр. Кюстендил и Българската банка за развитие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, свидетелство за съдимост на членовете на управителните органи, гаранция за изпълнение на договора, както и заверено копие на валидната полица за застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2. ал. 1, т. 1 и т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. Участникът да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. Изискването е приложимо за всички обособени позиции. Избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че е регистриран в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на 3-та /трета/ категория строежи съгласно Наредба № 1/30.07.03 г. (Обн., ДВ, бр.72 от 2003г.; изм. и доп., бр.23 от 2011г. и бр.98 от 2012г.) на МРРБ за „Номенклатурата на видовете строежи” и Приложение № 1 към чл. 6, ал. 3 , т. 2, буква „в“ или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Когато се предвижда участие на подизпълнители, документът задължително се представя и от тях в случай, че са ангажирани с изпълнението на дейности, за които е необходима такава застраховка; Изпълнителите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1 В процедурата за възлагане на обществената поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.1.2. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който или за чийто подизпълнител е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т.2, т.3 и т.4 и чл.47, ал.2, т.1,2,4 и 5 от ЗОП:1.2.1. е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от НК; подкуп по чл.301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;1.2.2 е обявен в несъстоятелност;1.2.3 е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове;1.2.4 има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или учстникът е установен;1.2.5 е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;1.2.6 който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с предмета на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;1.2.7 който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците;1.2.8 който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.1.3. Изискванията на чл.47,ал.1,т.1,б.„а”-„д” и ал.2,т.2,т.4 и т.5 от ЗОП, се прилагат съгласно чл.47,ал.4 от ЗОП;1.3.1. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника;1.4 Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници:1.4.1. при които лицата по чл.47,ал.4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;1.4.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ.1.4.3. за които е налице забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици,освен ако не е налице изключението по чл.4 от същия закон.1.5.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физ. или юрид. лице, за което в държавата, в която е установено,е налице някое от обстоятелствата, посочени в т. 1.2.;1.6. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на 3-та катег. строежи съгласно Наредба № 1/30.07.03 г. на МРРБ за „Номенклатурата на видовете строежи” и Приложение № 1 към чл. 6, ал. 3 , т. 2, буква „в“ .В случай,че участникът е чуждестранно лице–представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строит. работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи д-ция или у-верение за наличието на такава р-ция от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с официален превод на български език.Лица, които са установени в друга държава-членка на ЕС Продължа в раздел VI. 3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците следва да докажат наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверениe от банкa; - заверено и подписано копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг подходящ документ. Представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ не се изисква, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Финансовият ресурс, с който кандидатът или участникът трябва да разполага, е в размер на 20 на сто от прогнозната стойност на съответната обособена позиция по обществената поръчка, за която той е подал оферта. Участникът трябва да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в една от следните форми – собствени средства и/или достъп до кредит/и, и/или овърдрафт/и, и/или кредитна/и линия/и в размер на не по-малко от, както следва: За обособена позиция 1: 93 238.30 лева (деветдесет и три хиляди двеста тридесет и осем лева и тридесет стотинки) За обособена позиция 2: 89 875.87 лева (осемдесет и девет хиляди осемстотин седемдесет и пет лева и осемдесет и седем стотинки) За обособена позиция 3: 123 842,71 (сто двадесет и три хиляди осемстотин четиридесет и два лева и седемдесет и една стотинки)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности, участникът представя: Списък на изпълнени договори за строителство и/или инженеринг, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години (Образец № 8) придружен с: - удостоверения за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, които трябва да посочват стойността, датата, на която е приключло изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или - посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните оргагани, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности и Списък на изпълнени договори за проектиране, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (Образец № 9), придружен с: - удостоверения за добро изпълнение, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената услуга. В случай че участникът декларира само изпълнени договори за инженеринг, не е необходимо представянето и на Списък на изпълнени договори за проектиране (Образец № 9); За доказване на изисквания към инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителните дейности, участникът трябва да представи„Списък на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнението на строителните дейности” (Образец №10);Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.; За доказване на изискването къминженерно-технически състав от технически правоспособни лица, участникът трябва да представи Списък на проектантския екип, ангажиран с изпълнение на проектирането” (Образец №11); Участникът доказва, че разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум с попълването на Декларация по чл. 51, ал. 1,т. 9 от ЗОП за необходимото строително оборудване и механизация (Образец № 12).
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва успешно да е изпълнил, както следва:За обособ. позиция 1, 2 и 3: За период от 5 г., считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, поне 1 договор за СМР, сходен с предмета на поръчката и поне 1 договор за проектиране на обекти сходни с предмета на поръчката за период от 3 г., считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата или да е изпълнил за период от 5 г., считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата поне 1 договор за инженеринг (проектиране и строителство на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка).Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. Договори в процес на изпълнение не се приемат.;Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строително-монтажните работи, включващ минимум следните позиции, както следва: Ръководител екип – висше образование, инженер по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична, стаж по специалността минимум 5 г.; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на жилищни сгради, включително въвеждане на енергоспестяващи мерки;- Технически ръководител - минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство” или аналогична. Трудов стаж по специалността – минимум 5 г.; да е ръководил изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на жилищни сгради, включително въвеждане енергоспестяващи мерки;- Експерт „Енергийна ефективност“ – висше образование в специалност „Топлотехника“, „Отопление, Вентилация, Климатизация“, и/или еквивалентна; придобит стаж по специалността - не по-малко от 3г.; участие в изпълнението на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на жилищни сгради, включително въвеждане на енергоспестяващи мерки. Координатор по безопасност и здраве: притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.; Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на проектирането, включващ минимум следните позиции:1. Ръководител на екипа - Архитект, отговарящ на следните минимални изисквания на Възложителя: да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП; да притежава стаж по специалността минимум 3 г.; опит в проектирането на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на жилищни сгради, включително въвеждане на енергоспестяващи мерки;2. Инженер по част „Конструктивна“, отговарящ на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; опит в проектирането на най-малко един обект за изграждане и/или рехабилитация на жилищни сгради;3.Проектант по част „В и К” - строителен инженер – „В и К”, който да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране ЗКАИИП; 4.Проектант по част „Енергийна ефективност и топлосъхранение”, притежаващ пълна проектантска правоспособност; да притежава стаж по специалността минимум 3 г.;5. Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер, който да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП;Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум (Образец № 12), както следва: Оградни пана–200 м.л., Тръбно скеле-2000 м2 или еквивалентен,Пробивна техника-5 бр. с пробивна сила минимум 2 J и диаметър на пробиване в бетон мин. 12 мм.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател (Т) – Техническо предложение; тежест: 65
Показател: Показател (П) – Предлагана цена; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, обл.Кюстендил, пл.”Велбъжд“ № 1, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето – общинска администрация Кюстендил.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.1) представят еквививалентен документ,изд. от държавата,в която са установени.Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице,изискването се прилага съобразно чл.25,ал.8 от ЗОП.1.7. Всеки участник в откритата процедура може да представи само една оферта.Лице,което участва като участник в обединение/подизпълнител в офертата на друг участник,не може да представя самостоятелна оферта, както и да участва в друго обединение или като подизпълнител в офертата на друг участник по настоящата процедура.Участникът подава офертата в запечатан непрозрачен плик/пакет,съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика:плик № 1 с надпис „Документи за подбор”със следното съдържание:Списък на документите (Обр.№1);Представяне на участника (Обр.№2); Нотар. завер. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка;Д-ция по чл.47, ал.9 от ЗОП (Обр.№3);Д-ция по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Обр.№4); Д-ция по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Обр.№5);Д-ция по чл.56, ал.1, т.12 (Обр.№6);Документ за внесена гаранция за участие (Обр.№7);Заверено копие на у-верение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от 3-та категория съгласно Наредба № 1/30.07.03 г. на МРРБ за „Номенклатурата на видовете строежи” и Прилож. №1 към чл.6,ал.3,т.2, б. „в“ за всички обособени позиции;Заверени копия на валидни застраховки “Професионална отговорност” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ и чл.2. ал.1, т.1 и т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството;Доказ. за иконом. и финансовото състояние:у-верение от банка или заверено и подписано копие на ГФО или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Финансовият ресурс, с който участникът трябва да разполага, е в размер на 20% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция по обществената поръчка, за която той е подал оферта;Списък на изпълнени договори за строителство и/или инженеринг, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5г., считано от датата на подаване на офертата (Обр.№8);оригинал или заверено копие от у-верение за добро изпълнение или посочване на публични регистри, в които се съдържа информ. за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информ. включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;Списък на изпълнени договори за проектиране, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3г. (Обр.№ 9);оригинал или заверено копие от у-верение за добро изпълнение за извършените услуги;Списък на предложения инж.-техн. състав, ангажиран за изпълнението на строителните дейности (Обр.№10);Списък на проектантския екип, ангажиран с изпълнение на проектирането (Обр.№11);Д-ция по чл.51,ал.1,т.9 от ЗОП (Обр.№12);Д-ция по чл.55, ал.7 от ЗОП (Обр.№17);Д-ция по чл.3, т.8 от ЗИФОД (Обр.№18); Д-ция по чл.4 от ЗИФОД(Обр.№19);плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,който съдържа:Техническо предложение Обр.№14 и №14.1,както и Срок за изпълнение на поръчката Обр. №15,и Д-ция по чл.33,ал.4 от ЗОП Обр.№20(ако е приложима);плик №3 с надпис „Предлагана цена”,който съдържа ценовото предложение на участника Обр. №16.Възложителят се е възползвал от правото на чл.64,ал.3 от ЗОП,във връзка с чл.14,ал.1,т.1 от ЗОП и е намалил срока за получаване на оферти със 7 дни,поради изпращане на настоящото обявление по ел.път и с 5 дни поради предоставяне на пълен достъп до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Кюстендил, раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 52 дни на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда блок № 82 и многофамилна жилищна сграда блок № 83, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 82 – 41112.504.68.5. и за блок № 83 – 41112.504.68.4. - РЗП – 5292,76 кв.м.
1) Кратко описание

1.Разработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването. Изготвянето на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването се възлага на избрания за изпълнител участник с екип от правоспособни проектанти. При изготвяне на инвестиционния проект във фаза „Техническа“, изпълнителят е длъжен да ползва данните, посочени в техническите паспорти и да спазва предписаните задължителни мерки за обновяване, дадени в изготвените за сградите техническо и енергийно обследване с ЕСМ.2. Изпълнение на строително-монтажни работи.При изпълнение на СМР изпълнителят следва да се съобразява със заложените изисквания в Методическите указания по Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.3.Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба. Авторският надзор се изпълнява от правоспособните проектанти по отделните части на проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Инвестиционният проект във фаза "Технически проект" следва да предвижда изпълнението на всички видове строителни и монтажни работи и дейности, необходими за реализацията на обекта, в т.ч. подробно и точно изяснени в количествено и качествено отношение строително-монтажни работи, материали и продукти.

Прогнозна стойност, без ДДС
466191.51 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда блок № 92 и многофамилна жилищна сграда блок № 93 А, находящи се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, сгради с идентификатори за блок № 92 – 41112.504.64.1. и за блок № 93 А – 41112.504.64.3. - РЗП – 4720,66 кв.м.
1) Кратко описание

1.Разработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването.Изготвянето на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването се възлага на избрания за изпълнител участник с екип от правоспособни проектанти. При изготвяне на инвестиционния проект във фаза „Техническа“, изпълнителят е длъжен да ползва данните, посочени в техническите паспорти и да спазва предписаните задължителни мерки за обновяване, дадени в изготвените за сградите техническо и енергийно обследване с ЕСМ.2.Изпълнение на строително-монтажни работи.При изпълнение на СМР изпълнителят следва да се съобразява със заложените изисквания в Методическите указания по Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба. 3. Авторският надзор се изпълнява от правоспособните проектанти по отделните части на проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Инвестиционният проект във фаза "Технически проект" следва да предвижда изпълнението на всички видове строителни и монтажни работи и дейности, необходими за реализацията на обекта, в т.ч. подробно и точно изяснени в количествено и качествено отношение строително-монтажни работи, материали и продукти.

Прогнозна стойност, без ДДС
449379.34 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда, находяща се на адрес: гр. Кюстендил, ж.к. „Запад“, бл. 93, сграда с идентификатор 41112.504.64.2. – РЗП – 6316,52 кв.м.
1) Кратко описание

1.Разработване на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването. Изготвянето на инвестиционен проект във фаза “Техническа” за нуждите на обновяването се възлага на избрания за изпълнител участник с екип от правоспособни проектанти. При изготвяне на инвестиционния проект във фаза „Техническа“, изпълнителят е длъжен да ползва данните, посочени в техническите паспорти и да спазва предписаните задължителни мерки за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване с ЕСМ.2. Изпълнение на строително-монтажни работи.При изпълнение на СМР изпълнителят следва да се съобразява със заложените изисквания в Методическите указания по Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.3.Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти във фаза “Техническа“ и приложимата нормативна уредба. Авторският надзор се изпълнява от правоспособните проектанти по отделните части на проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Инвестиционният проект във фаза "Технически проект" следва да предвижда изпълнението на всички видове строителни и монтажни работи и дейности, необходими за реализацията на обекта, в т.ч. подробно и точно изяснени в количествено и качествено отношение строително-монтажни работи, материали и продукти.

Прогнозна стойност, без ДДС
619213.56 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180