Версия за печат

00972-2015-0005

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет ''Проф. д-р Асен Златаров'', бул. ''Проф. Якимов'' № 1, За: Красимир Георгиев, РБ 8010, Бургас, Тел.: 056 716730, E-mail: office_d@btu.bg, Факс: 056 880249

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.btu.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.btu.bg/index.php/bg/obsht-porachki-bg-m.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на ваучери за храна за персонала на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Отпечатване на ваучери за храна за персонала на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката, без вкл. ДДС, за срок до 29.12.2017 г. включва номиналната стойност на заявените ваучери за храна и стойността на услугата за отпечатването и доставката им до възложителя. Ваучерите са с номинална стойност 10 лева. Посочва се такса за отпечатване и доставка на един брой ваучер /с номинал 10 лева/ в лева, без ДДС, като посочената стойност е по- голяма от нула.

Прогнозна стойност без ДДС
391160 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

29.12.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 3911 /три хиляди деветстотин и единадесет лева/. Документът за внесена /учредена/ гаранция следва да съдържа наименованието на обществената поръчка. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трява да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" със срок на валидност не по- малко от 180 /сто и осемдесет/ дни от крайната дата за представяне на офертата, определена в обявлението за обществената поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това трябва да стане по банкова сметка IBAN: BG94STSA93003300290023, BIC: STSABGSF. Определеният за изпълнител участник преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 /пет/ процента от стойността на договора, без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" или парична сума, вносима по сметка на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" IBAN: BG94STSA93003300290023. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва "Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка..., възложена след процедура, открита с решение № .......". Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най-малко 1 месец след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора. Условията и сроковета за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране- бюджетни средства. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане съгласно изискванията на Наредба № 7/ 09.07.2003 г.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Отпечатването на ваучерите за храна може да се извършва само от оператор, който притежава валидно разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, издадено от Министъра на финансите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1. представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, 2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ат ЗОП; 6. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 7. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие 8. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Всички страници са номерирани и подписани и подпечатани от участника. В плика с офертата се съдържат 3 запечатани плика: плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП ; плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. От процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 – т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, както и някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП, а именно – участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си и по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Участникът следва да притежава валидно разрешение, издадено от Министъра на финансите съгласно Наредба № 7/ 2003 г. за оъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна /заверено от участника копие на разрешението/. 2. Спрямо участника да не е започнала процедура по отнемане на издаденото разрешение/ декларация от участника/. 3. Участникът да има сключени договори с обекти за търговия с храни на територията на страната, включително на територията на гр. Бургас, в които да могат да се реализират представените ваучери за храна и са със срок на действие през 2016 г. /заверено копие от сключените договори и описание на местонахождението на обектите за търговия с храни/. 4./ Списък на договори за услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга- удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сключени договори с поне три търговски вериги, всяка от които да има поне по 3 магазина на територията на гр. Бургас, в които да могат да се реализират представените ваучери за храна със срок на действие през 2016 г. /заверено копие от сключените договори и описание на местонахождението на магазините от всяка търговска верига/. 2./ Участникът следва да е изпълнил минимум по един договор за услуга, който е еднакъв или сходен с предмета на поръчката, всяка година на стойност не по- малка от 100000 лева, без ДДС.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г.  Час: 09:00
Място

гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" № 1, ректорат, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти и при теглене на жребий в случай на еднакви най- ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осмедомяване, както и други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие; датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти, както и тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП, ако възникне основания за това. Откритата процедура се провежда при прилагане на опростени правила съгласно чл. 14, ал. 3 от ЗОП.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40- дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Университет ''Проф. д-р Асен Златаров'', бул. ''Проф. Якимов'' №1, РБ 8010, Бургас, Тел.: 056 716992, E-mail: office_d@btu.bg, Факс: 056 880249

Интернет адрес/и:

URL: www.btu.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ