Версия за печат

02695-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Пазари Изток ЕАД, ул. Сирак Скитник № 9, За: Румен Стоянов-юридически въпроси; Гергана Атанасова - по технически въпроси, Република България 1111, София, Тел.: 02 8705054, E-mail: pazari_iztok@abv.bg, Факс: 02 8705054

Място/места за контакт: ул. Сирак Скитник № 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pazariiztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.pazariiztok.com/proceduri.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Дружество със 100% участие на Столична община.

Основна дейност на възложителя

Друг: Отдаване под наем на собствени търговски обекти, терени за извършване на търговска дейност и маси за сергийна търговия.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на нетна активна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на „Пазари Изток“ ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София: район Слатина: Пазар „Ситняково - ул. „Сирак Скитник” №9 и Пазар „Слатина”- ул. „Слатинска” и ул. „Ген. Георги Тановски”; район Лозенец: Пазар „Римска стена”- ул. „Стара стена”; район Студентски: Пазар „Търговски комплекс – подход към ТУ”, пред подхода за Техническия университет, ул. „Проф. Брадистилов” и Пазар „Студентски град, пред бл.58”; Имоти във ВЕЦ Симеоново на ул. „21 век” № 4 и на ул.”Волколомско шосе” № 41. район Лозенец: Пазар „Сребърна”, - ул. „Сребърна”; район „Витоша: Пазар „Звездица” - кв. „Княжево”, ул. „Звездица” и бул. „Цар Борис” ІІІ; Пазар „Павлово”- ул. „Ал. Пушкин” и бул. „Цар Борис” ІІІ; Пазар „Драгалевци” - кв. „Драгалевци”, ул. „Папрат”; Пазар „Симеоново”, кв. „Симеоново”, ул. „Китка” и ул. „Симеоновско шосе”; Пазар „Бъкстон”- ул. „Братя Бъкстон”; Пазар „Вихрен” - ул. „Вихрен” № 20.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата процедура се провежда с цел избор на доставчик на нетна електрическа енергия за „Пазари Изток” ЕАД. Избраният за изпълнител доставчик следва да осигури на Възложителя услуга по прогнозиране на потреблението и отговорност по балансиране. Възложителят няма ангажименти по прогнозиране и заявка на нужните количества ел. енергия, това е ангажимент на изпълнителя на поръчката. В качеството на координатор на балансираща група изпълнителят следва да: - прогнозира потреблението на обектите на възложителя и да извършва планиране и договаряне на конкретните количества активна нетна електрическа енергия ниско напрежение съгласно Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ); - изготвя дневни графици за доставка на електрическа енергия като се съобразява с очаквания часови товар за обектите; - изпраща дневни графици към системата за администриране на пазара на оператора на електроенергийната система съгласно разпоредбите на ПТЕЕ; - потвърждава от името на възложителя графиците за доставка в системата за администриране на пазара на оператора на електроенергийната система в съответствие с разпоредбите на ПТЕЕ; - осигурява отговорността по балансиране, като урежда отклоненията от заявените количества електроенергия за всеки период на уреждане на сметки (сетълмент) в дневните графици за доставка и тяхното заплащане, като всички разходи/приходи по балансирането на обектите на възложителя, са за сметка на изпълнителя. Прогнозното количество електроенергия, което ще се доставя ежемесечно за срока на договора, е определено на база средномесечната консумирана електрическа енергия, която е в размер на 130 000 Kwh, или 1 550 000, 000 КWh за 12 месеца. Прогнозното количество електрическа енергия не задължава възложителя да го потреби, като изпълнителят се задължава да достави нужното количество електроенергия за денонощие, за месец и за целия период на доставката. В приложената по-долу таблица е посочено потреблението в Кwh на възложителя през предходните 12 /дванадесет/ месеца: № Периоди Общо потребление в Kwh 1. Август 2014 - 113 228,000 2. Септември 2014 - 109 753,000 3. Октомври 2014 - 114 889,000 4. Ноември 2014 - 127 236,000 5. Декември 2014 - 144 774,000 6. Януари 2015 - 157 157,000 7. Февруари 2015 - 160 136,000 8. Март 2015 - 143 009,000 9. Април 2015 - 126 048,000 10. Май 2015 - 115 886,000 11. Юни 2015 - 119 286,000 12. Юли 2015 - 118 118,000 Общо потребено количество ел.енергия за 12 месеца - 1 549 520,000 Прогнозно количество ел. енергия за 12 месеца - 1 550 000,000 Задължение на избрания за доставчик на електрическа енергия изпълнител е пълното администриране на информационния поток с Електроенергийният системен оператор (ЕСО), както и поемане на разходите за небаланси. Възложителят няма да заплаща такса за участие в стандартната балансираща група.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество и прогнозна стойност на поръчката: Прогнозно количество за срока на договора: 1 550 000 КWh. Прогнозната стойност на поръчката е в размер на: 273 000 лв. (двеста седемдесет и три хиляди лева), без ДДС. Стойността на поръчката е приблизителна и е получена на база изразходената сума за периода от м. Август 2014 г. до м. Юли 2015 г. Посочените количества са ориентировъчни и са изчислени на база потреблението на възложителя през горепосочения период.

Прогнозна стойност без ДДС
273000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 1% от стойността на поръчката, а именно 2 730 лв. /две хиляди седемстотин и тридесет лв./ Участникът сам избира една от двете форми на гаранцията за участие: Парична сума, внесена по банкова сметка на „Пазари Изток” ЕАД, в „Общинска Банка” АД - ФЦ Слатина, IBAN: BG04 SOMB 9130 1018 0212 02 и BIC: SOMBBGSF, с изрично посочване на предмета на настоящата обществена поръчка или Банкова гаранция, която отговаря на следните условия: Да бъде издадена в полза на възложителя „Пазари Изток” ЕАД; Да бъде безусловна и неотменима; Да бъде със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата; При издаването на гаранцията да се посочи предмета на настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените в документацията за участие условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана на възложителя и в определения в нея срок не представи отново гаранция за участие, се отстранява от участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става съгласно разпоредбите на чл.61 - чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС и се представя в момента на сключването му, като се освобождава след неговото приключване, съгласно клаузите, заложени в него. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, определен за изпълнител. Той трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Периодът на отчитане на потребената електрическа енергия ще бъде един календарен месец. Потребената електрическа енергия ще се фактурира веднъж месечно и ще се заплаща в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от представяне на фактура – оригинал. Възложителят няма да извършва авансови плащания. Цената на доставка на електрическа енергия не включва определените от КВЕР цена за пренос и достъп през/до електроразпределителните мрежи, цена за пренос и достъп през/до електропреносната мрежа, цена „задължение към обществото” и акциз. Възложителят също няма да заплаща такса за участие в стандартната балансираща група и санкции за излишък или недостиг на небалансите.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, участниците в обединението/консорциума сключват споразумение/договор за неговото създаване, което се представя към офертата в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението/договорът за създаване на обединението/консорциума трябва да съдържа клаузи, които гарантират, най- малко, че: Всички членове на обединението/консорциума са солидарно отговорни, заедно и поотделно за професионалното и качествено изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението; Всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Членовете на обединението/консорциума са разпределили помежду си ясно и точно изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката, дела на всеки един от тях спрямо членовете, спрямо общия обем на поръчката, както и ресурсите, с които всеки съдружник ще участва при изпълнение на обществената поръчка; Членовете на обединението/консорциума са определили едно лице, което да представлява обединението/консорциума пред трети лица; Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението/консорциума, да подпише ценовото и техническото предложение и да сключи договор с възложителя, ако обединението/консорциума бъде определен за изпълнител на обществената поръчка, както и да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. В споразумението/договора за създаване на обединението/консорциума трябва да се определи и наименованието на участника. Срокът на обединението/консорциума не може да бъде по-кратък от времето, необходимо за окончателното изпълнение на обществената поръчка; Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението/консорциума, в офертата се представя документ, подписан от лицата в обединението/консорциума, в който се посочва представляващия. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта за обявената процедура. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва самостоятелно или само в едно обединение. При подаване на оферта от участник – обединение/консорциум, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението/консорциума трябва да представи в Плик № 1, следните документи: Представяне на участника (по образец) и Декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); Доказателства за изпълнение на минималните изисквания за технически възможности и професионална квалификация към участника се представят само от членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.В случаите, когато към офертата не е приложено споразумението/договора за създаване на обединението/консорциума или в представеното споразумение/договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия или състава на обединението/консорциума се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Общи изисквания към участник – чуждестранно лице Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата от подраздел „Изисквания към участниците” по т.1. - т.4. или някое от посочените в обявлението обстоятелства по т.5 - т.7. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т.1. - т.7 и по т.9 и т.10 от подраздел „Изисквания към участниците” с декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП. Когато законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по т.1 - т.7 от подраздел „Изисквания към участниците” в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т.1 - т.7, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.Общи изисквания към подизпълнителите Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка е длъжен да заяви в офертата си, дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители и какъв ще бъде дела и вида на тяхното участие в изпълнението на поръчката. С офертата си участниците могат да предлагат използването на подизпълнители без ограничения. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на обществената поръчка, подизпълнителите трябва да отговарят само на изискванията по т.1 - т.4 и на изискванията по т.9. и т.10. от подраздел „Изисквания към участниците”. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители в своята оферта, изискванията за технически възможности и професионална квалификация към участника, посочени в настоящата документация се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участник е посочил в офертата си един или повече подизпълнители, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: посочи в офертата си предложените подизпълнители, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; Уведоми възложителя за всяка промяна на подизпълнителите, настъпила по време на изпълнение на договора за обществена поръчка. Когато при изпълнение на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнител/и, всеки от тях задължително представя: Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец) и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, съгласно чл.9 от ЗОП. В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от възложителя условия, съгласно чл.46 от ЗОП. Възложителят допуска до участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка само участник, който: 1. Не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпления против данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл.253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл.301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК; 2. Не е обявен в несъстоятелност; 3. Не в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и общината в която е регистриран, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци и вноски за социално осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. Не е в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - не се намира в подобна на посочената по-горе процедура съгласно националните си закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда (при чуждестранни участници); 6. Не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. Не е осъждан с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. Не е свързано лице или свързано предприятие с друг участник в настоящата процедура по възлагане на обществена поръчка (чл.55, ал.7 от ЗОП); 9. Не е свързано лице по смисъла на §1, т.23а от допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в „Пазари Изток” ЕАД; 10. Не е сключил договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 11. Не е съдружник в обединение, което ще участва в настоящата процедура, както и не е дал съгласие и не фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник (чл.55, ал.5 от ЗОП); 12. Е обединение, чиито съдружници не участват в друго обединение - участник в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка (чл.55, ал.6 от ЗОП); 13. Не е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, не е свързано лице с дружество, което е регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, не участва в гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на изискванията, подробно описани в точки от 1 до 13. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в декларираните обстоятелства по чл. 47, ал. 9 от ЗОП в 7 /седем/ дневен срок от настъпването им. Ако офертата се представя от упълномощено лице, то следва да представи нотариално заверено пълномощно, в което изрично е упоменато, че упълномощеният има право да подава оферта от името на участника, да подписва ценовото и техническото предложение и да подписва договора. Участникът трябва да има валидни лицензи за дейността „Търговия с електрическа енергия“ и за координатор на стандартна балансираща група, издадени от КЕВР. Участникът трябва да е регистриран в ЕСО ЕАД като търговец на електрическа енергия и като координатор на стандартна балансираща група.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация за доставката(ите), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, с посочване на датите и получателите, считано от датата на подаване на офертата, или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си. Списъкът следва да е придружен с доказателство за извършената доставка - удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчка. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. Участникът представя заверено фотокопие. 3. Валиден лиценз за търговия с електрическа енергия, в съответствие със Закона за енергетиката или други относими нормативни актове. Участникът представя заверено фотокопие. 4. Валиден лиценз за координатор на стандартна балансираща група, издаден от КЕВР. Участникът представя заверено фотокопие. 5. Документ, потвърждаващ, че участникът е регистриран в ЕСО ЕАД като търговец на електрическа енергия и като координатор на стандартна балансираща група с посочен идентификационен номер.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата, на подаване на офертата, поне една доставка на активна нетна електрическа енергия в качеството си на координатор на балансираща група. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да е лицензиран за дейността „Търговия с електрическа енергия“ и да има валиден лиценз, издаден от КЕВР. 4. Участникът трябва да има валиден лиценз за координатор на стандартна балансираща група. 5. Участникът трябва да е регистриран в ЕСО ЕАД като търговец на електрическа енергия и като координатор на стандартна балансираща група.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.12.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.12.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.12.2015 г.  Час: 16:00
Място

Централен офис на "Пазари Изток" ЕАД, ул. "Сирак Скитник" № 9, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Разглеждане, оценяване и класиране на офертите - Офертите на участниците се разглеждат, оценяват и класират по реда, подробно регламентиран в чл. 68 - чл.72 от ЗОП.Основание за отстраняване на участниците: а/ Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на Възложителя.б/Участникът не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и настоящата документация.в/Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или в представените документи са налице неверни липсващи данни и/или информация с непопълнени данни.Прекратяване на процедурата: Възложителят прекратява обявената процедура за възлагане на обществената поръчка при условията и по реда, разписани в чл.39 от ЗОП. При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Общи указания за подготовка на офертата: Всеки участник може да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Всеки участник следва да представи оферта за целия обем на поръчката съгласно техническата спецификация на възложителя. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от възложителя документи и информация. До 3 (три) дни преди изтичането на срока за подаване на офертите, всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по условията на обществената поръчка. Разясненията се предоставят най-късно на следващия ден, като се публикуват в Профила на купувача, на посочения по-горе интернет адрес на „Пазари Изток“ ЕАД. Ако лицата са посочили и електронен адрес, разясненията се изпращат и на него, в деня на публикуването им в профила на купувача. До изтичане на срока за подаване на оферти всеки участник може да промени, допълни или оттегли офертата си. Офертата (вкл. Ценовото предложение) и всички документи, съдържащи се в нея се подписват от лицето, което представлява участника съгласно документа за регистрация, респ. удостоверението за актуално състояние (документа за самоличност - за физическите лица) или от надлежно упълномощено лице или лица, като в офертата се прилага заверено пълномощно на упълномощеното лице/а. Всички документи, свързани с офертата, трябва да бъдат на български език, а представените документи на чужд език трябва да са съобразени с изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. Ако в предложението са включени документи на чужд език, същите трябва да са придружени и с превод на български език. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участника. Срокът на валидност на офертата е 90 календарни дни от датата на представянето й. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци.Всички документи в офертата трябва да бъдат номерирани и подредени в последователността, в която са описани в съдържанието на списъка на документите. Първият лист на всяка оферта следва да бъде списъка на документите. Офертата се представя лично от участника или от упълномощен от него представител в деловодството на „Пазари Изток” ЕАД, намиращо се в административната сграда на дружеството в гр. София 1111, ул. „Сирак Скитник” № 9, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес и наименование на процедурата. Участниците са обвързани с офертите си за период от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър, за което на приносителя се издава документ. При получаване на документите по пощата, поредният номер, датата и часът се записват в обратната разписка и този документ е доказателство за подателя - участник. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща, разходите са за негова сметка. В този случай участникът следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока, определен в обявлението за обществената поръчка. Документацията, образците и указанията за подготовка на офертата са публикувани на http://www.pazariiztok.com/proceduri.php Неразделна част от настоящата техническа спецификация е Приложение № 1 към документацията – справка за потреблението в Kwh на електроенергия по абонати и пазарни площадки, стопанисвани от ,,Пазари Изток” ЕАД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават по чл.120 от ЗОП в 10 дневен срок от публикуване на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ