Версия за печат

04324-2015-0010

BG-СОФИЯ: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831635354

НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА ЕАД, ГР. СОФИЯ, БУЛ. ЕВЛОГИ ГЕОРГИЕВ № 38, За: Е. ГЮРОВА, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9300767, E-mail: nsb_ead@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nsb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg.

Електронен достъп до информация: http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: СПОРТНИ ДЕЙНОСТИ И КУЛТУРНИ МЕРОПРИЯТИЯ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осъществяване на денонощна физическа охрана с осигуряване на пропускателен режим на обекти, собственост на „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА" ЕАД"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката е местонахождението на съответните обекти, собственост на „НСБ” ЕАД, както следва: • Национален стадион „Васил Левски”, с адрес: гр. София, бул. “Евлоги Георгиев” 38; • МФСЗ “Арена Армеец”, с адрес: гр. София, бул. “Асен Йорданов” 1; • Национлна спортна база “Спортпалас”, с адрес: гр. Варна, к.к. „Златни пясъци”; • Национална тенис зала “София”, с адрес: гр. София, парк „Борисова градина”; • Столичен колодрум “Сердика”, с адрес: гр. София, парк „Борисова градина”; • Национална конно спортна база „Хан Аспарух”, с адрес: гр. София, р-н „Красно село”, ул. „Хайдушко изворче” №28; • Национална гребна база „Панчарево”, с адрес: Землището на с. Панчарево, общ. Столична; • Национален спортен комплекс „Диана”, с адрес: гр. София, ул. “Никола Габровски” 1; • Допълнителен пост на същите или друг обект – по заявка на Възложителя.
Код NUTS: BG411, BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Осъществяване на денонощна физическа охрана с осигуряване на пропускателен режим на обекти, собственост на „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА" ЕАД"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Осъществяване на денонощна физическа охрана с осигуряване на пропускателен режим на обекти, собственост на „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА" ЕАД". Поръчката включва дейности по: - физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към документацията за участие, съгласно т.7.1 от раздел 7 на документацията; - oсъществяване на пропускателен режим по ред и начин, посочен от Възложителя. Контролно-пропускателния режим (КПР) да се извършва по начин, който да не уронва честта и достойнството на служителите и външните посетители; - осигуряване на вътрешния ред в обектите и опазване живота и здравето на служители, посетители и гости; - обезпечаване сигурността и обществения ред при масови мероприятия самостоятелно и във взаимодействие с органите на МВР; Възлагането на дейността по изпълнение предмета на поръчката се възлага за всички обекти заедно. В определени случаи Възложителят има право да възлага добавяне или отпадане на охранителни постове и/или обекти. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 /трийсет и шест/ месеца, считано от датата на сключване на договор. Подробна информация, относно общо количество и обем на поръчката може да бъде намерена в раздел 7 от документацията за участие, публикувана на профила на купувача на следния адрес: http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg.

Стойност, без да се включва ДДС
2300600 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всички участници следва да представят следните гарнции: 1. Гаранция за участие в процедурата, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на «Национална спортна база» ЕАД в Банка: ЦКБ АД; IBAN: BG 10 CECB 9790 1004 2799 00 ; В1С: CECBBGSF, или - банкова гаранция в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по примерен образец (Приложение № 16) или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията, разписани в образеца на настоящата документация. Банковата гаранция следва да бъде на български език. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите.Размерът на гаранцията за участие е: 23 006 лв. (двадесет и три хиляди и шест лева) и е съобразен с нормативното изискване на чл. 59, ал.2 от ЗОП – не повече от 1 на сто от стойността на поръчката. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и наименованието на процедурата, за която се внася тя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение на договора - при сключването на договора, участникът, определен за изпълнител на поръчката, представя гаранция за изпълнение на договора, която може да бъде под формата на: - парична сума, платима по банкова сметка на «Национална спортна база» ЕАД, в Банка: ЦКБ АД; IBAN: BG 10 CECB 9790 1004 2799 00 ; В1С: CECBBGSF, или - безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя, по примерен образец (Приложение № 17) или по образец на банката издател, ако в нея се съдържат условията разписани в образеца на настоящата документация. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език. На основание чл. 59, ал. 3 от Закона за обществените поръчки, размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора, без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. *Паричната гаранция за участие в процедурата на участника, с който Възложителят сключи договор, може да се трансформира в гаранция за изпълнение на договора, като изпълнителят представя преди подписването му платежно нареждане за внесена допълнителна сума в размер, равен на разликата между внесената гаранция за участие и определената гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора, без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие / изпълнение са за сметка на участника / изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът / изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура/договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съобразно раздел III от проекта на договора за възлагане на обществената поръчка, неразделна част от документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съобразно раздел 6, т.I от документацията за участие, публикувана в профила на купувача на адрес:http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg Специфични изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да притежава лиценз за извършване на охранителна дейност, в обхват съгласно предмета на поръчката, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗЧОД. 2. Участникът в процедурата трябва да притежава разрешение за радиочестота от КРС. 3. Участникът в процедурата трябва да разполага със съответното материално – техническото оборудване за изпълнение на поръчката. Всеки един охранител следва да е осигурен с предпазни и защитни средства, униформено облекло с отличителни знаци, средства за свързване и комуникация и др. необходими за изпълнение на поръчката. 4. Участникът в процедурата трябва да разполага с денонощен оперативен/диспечерски център за мониторинг на охраната. Да има възможност за своевременно оказване на съдействие на охраната на обектите при усложнена обстановка, чрез наличие и постоянно поддържане на автопатрулна охрана и минимум три броя мобилни дежурни групи. Да може да обезпечи незабавно връзка (паник бутон, директен телефон и/или др.) между дежурните охранители в обектите и оперативния/диспечерски център за насочване на допълнителна помощ от намиращите се в района мобилни групи. Времето за реакция при настъпил инцидент в обект и извикана допълнителна помощ не трябва да е повече от 5 минути от подаване на сигнала. 5. Участникът да е вписан в регистъра на администраторите на лични данни, воден от Комисията за защита на личните данни. 6. Участникът да притежава валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за дейностите, свързани с предмета на поръчката. 7. Участникът да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 8. Участникът да осигури наличието на технически лица – „охранители“ и „ръководител охранителна дейност“ по смисъла на чл. 27 и чл. 28 от Закона за частната охранителна дейност за изпълнение на дейностите по поръчката, които да притежават - опит в осъществяване на подобна дейност; - документ, удостоверяващ притежаване на професионална квалификация „охранител“ или на завършен успешно курс за първоначално обучение съгласно изискванията на чл. 28 от ЗЧОД; - други по преценка на участника. 9. Участниците да притежават собствен лицензиран професионален център за обучение на охранители или да имат действащ договор с такъв. 10. При сключване на договора Изпълнителят е длъжен да представи застраховка „Гражданска отговорност”, валидна за срока на договора, с която поема отговорност за имуществени щети, нанесени на Възложителя, поради неизпълнение на договорните задължения и допуснати в резултат на виновно поведение от неговите охранители неправомерни действия в обектите на трети лица – кражби с взлом на охраняваното имущество, изнасяне на материални ценности не по установения ред, констатирани от компетентните органи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП: Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверениe от банкa; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника: • Финансовият ресурс, с който разполага участникът, да е в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискването следва да бъде изпълнено общо от обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, както следва: - Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата съгласно образец - (Приложение № 4) към документацията. На основание чл. 51, ал.4 от ЗОП, изпълнените услуги се доказват с представяне на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. * Под сходни услуги се има предвид денонощна охрана на обекти.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура , договори за физическа охрана на обекти на стойност не по-малко от стойността на настоящата поръчка. Забележка: Препоръчително е към списъка по т.6.1. да бъдат приложени копия на договорите, заверени – „вярно с оригинала”, а те да са подкрепени с референции от Възложителите.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът да осигури наличието на технически лица – „охранители“ и „ръководител охранителна дейност“ по смисъла на чл. 27 и чл. 28 от Закона за частната охранителна дейност за изпълнение на дейностите по поръчката, които да притежават - опит в осъществяване на подобна дейност; - документ, удостоверяващ притежаване на професионална квалификация „охранител“ или на завършен успешно курс за първоначално обучение съгласно изискванията на чл. 28 от ЗЧОД; - други по преценка на участника.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател ЦОi,1 - Обща предлагана месечна цена за физическа денонощна охрана за всички обекти, изброени в Техническата Спецификация от документацията ; тежест: 50
Показател: Показател Ti,2 - Оценка на предложените планове (за всеки обект) и обща концепция за организация на физическата денонощна невъоръжена охрана, съобразно спецификата на всички обекти, изброени в Техническата Спецификация от документацията; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.01.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят публикува документацията за участие в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането на настоящото обявление в АОП. При искане от страна на участник да получи документацията на хартиен носител , същият трябва да заплати нейната цена по следната банкова сметка на " Национална спортна база": Банка: ЦКБ АД IBAN: BG 10 CECB 9790 1004 2799 00 В1С: CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.01.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на ЦУ на "Национална спортна база" ЕАД, на адрес: гр. София, бул. "Евлоги Георгиев" № 38.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на режима за достъп да сградата на „Национална спортна база” ЕАД.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ