Версия за печат

00044-2015-0156

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Радослава Милчева / инж.Александър Аврамов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: r.milcheva@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=656.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, етаж V, стая 505, За: Завеждащ деловодство при АПИ., Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предмет на настоящата обществена поръчка е:„Ремонтно възстановителни работи на ж.п. надлез на км 14 + 100 при гара Елин Пелин, път ІІІ-105“ І-1 /Елешница/-Елин Пелин – Гара Елин Пелин – І-8/Нови хан/“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област София
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е:„Ремонтно възстановителни работи на ж.п. надлез на км 14 + 100 при гара Елин Пелин, път ІІІ-105“ І-1 /Елешница/-Елин Пелин – Гара Елин Пелин – І-8/Нови хан/“. Проектната разработка е извършена с цел необходимостта от ремонтно-възстановителни дейности за подобряване на експлоатационното състояние, носимоспособността и дълготрайността на мостовата конструкция с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на пътя. Надлезът е построен през 1980 г.-1981 г. на път ІІІ-105 при км 14+100 и премоства електрифицирани ж.п. коловози на гара Елин Пелин. Ситуационно е в права, а нивелетно- в изпъкнала вертикална крива с радиус 3000 м. Съоръжението се състои от 15 отвора: 8х18,8м.+30,0м.+6х18,8м. Връхната конструкция е тип „герберова“-прости греди, ставно свързани помежду си. Габарит: ляв тротоар 2.35м.+пътно платно 7.00м.+десен тротоар 1.40м. Оригиналната настилка с хидроизолация е специален тип на база епоксидна смола по технология и материали на фирма РОУД КОУТ – ГФР с дебелина 7 мм. Стълбовете и връхната конструкция са проектирани, произведени, транспортирани и монтирани на място от фирма „ГОША“, гр. Смедеревска паланка, СФРЮ. Връхната конструкция е стоманена конструкция-тип ортотропна плоча, а стълбовете са стоманени „Т“ рамки. Дилатационни фуги има при двата устоя. Те са със стоманена водопропусклива гребеновидна конструкция. Под всяка фуга има ламаринен улей за отвеждане на водите от фугите. Лагерите при устоите са ролкови, а при стълбовете подвижни и неподвижни стоманени тангенциални лагери. Надлезът е изграден от олекотени стоманени връхни конструкции и стълбове. Този тип конструкции се използва основно за временни нужди. Максималният срок между рехабилитациите е около 15 години. Конструкциите имат следните характеристики: 1. Конструкцията на всеки отвор е изградена от малък брой блокове с облекчен монтаж и демонтаж; 2. Връзките между блоковете са демонтируеми. Уплътненията във връзките са неопренови вложки с експлоатационна дълготрайност 10-15 години; 3. Пътната настилка и хидроизолацията трябва да бъдат с високо еластични качества поради деформативността и виброчувствителността на връхната конструкция Надлезът на гара Елин Пелин е ремонтиран през 2003-2004 година /след 22 години експлоатация/ без да се извърши демонтаж на блоковете и подмяна на неопреновите вложки. Независимо от положените върху вложките специални уплътнителни състави отново са се появили течове. Състоянието на асфалтовата настилка е с висока степен на амортизация. Към настоящия момент товароносимоспособността на ортотропната плоча, главните и напречни греди не е намалена, но развитието на корозионните процеси намалява дълготрайността и носимоспособността на мостовата конструкция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на строежа включва ремонтно възставовителни работи на ж.п. надлез, окрупнени по видове строително - монтажни работи и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, Техническа спецификация на АПИ 2014 г. и други.

Стойност, без да се включва ДДС
1845000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

300

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 12 000,00 лв. (дванадесет хиляди). Представя се участника в процедурата в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). В случай, че участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие, в случай че е представена банкова гаранция, е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 4% от общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Представя се участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по - добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на 48 месеца, след издаване на Разрешение за ползване на строежа, съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на 10% от цената за изпълнение на СМР в лв. с ДДС. Гаранцията следва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, предварително одобрена от същия. Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Попълва се и се представя, съгласно образеца на Възложителя, в оригинал, от участника, определен за Изпълнител на поръчката, в 30 (тридесет) дневен срок, считано от датата на подписване на договора, само ако участникът е заявил в офертата си, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. валидността на гаранцията за авансово плащане е до датата на подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на Строежа, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Възложителят може да изиска удължаването й с оглед обезпечаване на авансовото плащане, невъзстановено до изтичането на този срок.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена за изпълнение на договора се посочва в съответствие с ценовата оферта в лв. без ДДС и в лв. с ДДС,формирана както следва: а). Цена за изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и б). Непредвидени разходи (НР),представляващи сума в размер на 10% от цената за изпълнение на СМР в лв. без ДДС. Общата цена за изпълнение на договора е окончателна и не подлежи на увеличение,като същата е формирана на база всички присъщи разходи,необходими за изграждането и въвеждането на строежа в експлоатация,с включени разходи за изпълнение на всички дейности,предмет на договора,както и разходи за всякакви др. непредвидени обстоятелства,включително и НР. НР по време на изпълнение на стр-вото се доказват с протокол между Изпълнителя,Възложителя и Консултанта по договора,с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. При изчерпване на размера на НР,разликата в количествата,необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на Изп-ля и същите остават в полза на Възл-ля,като Изп-лят няма право да претендира получаването им. В 30-дневен срок след подписване на договора и представяне на Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, Възл-лят превежда на Изп-ля аванс,представляващ сума в размер на 10% от цената за изпълнение на СМР в лв. с ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя от Изп-ля в оригинал в 30-дневен срок,считано от датата на подписване на договора. Авансът се изплаща след представяне на Възл-ля на следните док-ти: оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Възл-ля, предварително одобрена от него, покриваща пълния размер на аванса и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. Валидността на Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 90 (деветдесет) календарни дни, след „Датата на приключване“ . Аванс.плащане се погасява чрез приспадане на пропорц. суми в р-р на 10% от межд. плащ.към Изп-ля. Плащанията се извършват по сл.схема: а). Първо межд. плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне 30% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС; б). Второ междинно плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне толкова процента от Общата цена за изпълнение на Договора в лв. без ДДС, равняващи се на процента, обуславящ първото междинно плащане, увеличен с поне още 30%, т.е. при достигане на поне 60% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС; в). Трето междинно плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне толкова процента от Общата цена за изпълнение на Договора в лв. без ДДС, равняващи се на процента, обуславящ второто междинно плащане, увеличен с поне още 30%, т.е. при достигане на не повече от 90% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС и г). Окончателно плащане – представлява 10% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Извършва се след подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Дата на приключване). Плащанията се извършват въз основа на следните документи: Количествено-стойностна сметка; Доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на изпълнените СМР; Сертификат за изпълнени СМР или Сертификат за съществено завършване, съставен от Изп-ля, заверен от Консултанта и одобрен от Възл-ля и данъчна фактура, издадена от Изп-ля след одобряването на съответния Сертификат от страна на Възл-ля. Всички плащания за изпълнените СМР се извършват от Възл-ля на Изп-ля в 30-дневен срок, считано от датата на представяне на данъчната фактура от страна на Изп-ля, след одобрението на съответния Сертификат от Възл-ля (Сертификат за изпълнени СМР или Сертификат за съществено завършване). Сумата от изплатения аванс и Междинните плащания не може да надвишава 90% от Общата цена за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При подписване на договора, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2 - 4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 4% от общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Представя се в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 3. Заверено копие на валидна полица за застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ в качеството на строител, със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума за строежи ІІ-ра категория, определена в чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и минимален лимит на отговорност за отделно събитие, съгласно разпоредбата на чл. 5, ал. 8 от Наредбата. 4. Оригинал на договор за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 5. Заверено копие на Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представяне на участника – включва: посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Представя се от участника, а когато участникът е обединение се представя от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - представя се от участника или ако участникът е обединение – от всяко физическо или юридическо лице, което участва в него. Нот. заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал), когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD). Доказателства за икономическото и финансовото състояние и за техн. възможности и/или квалификация. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в процедурата, съгласно чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларация, че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) - достатъчно е да бъде представена от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват участника в обединението. Декларация за ползване на ресурсите на трети лица (ако е приложимо). Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт (ако е приложимо). Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП. Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: Техническо предложение–следва да бъде изготвено при съблюдаване на изискванията на техн. спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, съгласно срока за изпълнение на поръчката. Представя се в оригинал на хартиен носител и във формати Word и PDF на електронен носител. Линеен график (по образец на участника), включващ последователността и продължителността на видовете работи и дейности по ОКС, свързани с изпълнение на обществената поръчка. При изготвянето на графика следва да бъде спазена технологичната последователност за изпълнение на видовете работи и дейности по ОКС. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо). Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, в който се поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнение на поръчката: Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката и Обобщена количествена сметка - следва да бъдат изготвени, в съответствие с указанията на Възложителя. Представят се в оригинал на хартиен носител и във формати Excel и PDF на електронен носител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За настоящата обществена поръчка не се изисква представяне на документи по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документи доказващи изискването по чл. 49 от ЗОП 1.Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ за изп-е на строежи от втора група, IІ-ра категория или Удостоверителен документ за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгл. съотв. национален закон, за участниците – чуждестранни лица. Когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра (съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС). Документи доказващи изискванията по чл. 51 от ЗОП 1 Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП), с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените строително – монтажни работи (СМР), обект, отвор на съоръжението; стойност/цена (лв. без ДДС) и обем на изпълненото строителство; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (Възложител) и описание на доказателствените документи. Попълва се и се представя, съгласно образеца на възложителя; Заверени копия на документи, издадени от трети лица (различни от участника), доказващи изпълнението на строителството, данни за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване на изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Представят се в оригинал или четливо заверено копие. 2 Декларация за техническото оборудване, както и за оборудването за изпитване и изследване, необходимо за изпълнение на обществената поръчка, съдържаща: вид на техническото оборудване; технически характеристики, свързани с производителността и качеството на СМР (година на производство/ производителност); основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника). Попълва се и се представя, съгласно образец на Възложителя. 3 Декларация - списък на екипа от служители/експерти, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, съдържаща: служител/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) и специфичен опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, посочване на конкретен изпълнен обект). Попълва се и се представя, съгласно образец на Възложителя.В случай, че експерта/ите, посочени в декларацията - списък не е служител/работник на участника, то този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. Попълва се и се представя, съгласно образец на Възложителя. 4 Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай че участникът е обединение, изискването по т. Г в поле ІІІ.2.3 дясно се прилага и съответно доказва за един или повече от участниците в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Изискване по чл. 49 от ЗОП А. Да притежава рег-ция в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изп-е на строежи от втора група, IІ-ра категория или да притежава такава рег-ция в проф. или търговски регистър в д-вата, в която е установен, за уч-ците –чуждестр.лица. Изисквания по чл. 51 от ЗОП А. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне 1 обект за стр-во, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, а именно ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или осн. ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и/или пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съор-я към тях с отвор от 15 м. и/или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната; Б. Да има възможност да осигури техн.оборудване, както следва:Земекопна машина-1 бр;Булдозер-1бр;Автосамосвали-2бр;Товарачна машина/челен товарач-1бр;Автокран 30т.–1бр;Фреза за асфалтобетон-1бр;Бетон помпа–1бр; Бетоновоз-1бр;Асфалтополагач –1бр;Машина за емулсия–1бр; Цистерна за вода–1бр;Валяци, в това число бандажен-3бр; Компресор–1бр;Пневматични чукове-2бр; Техника за струйно почистване (пясъчно или водно-въздушно)–1бр комплект;Заваръчна техника–1бр комплект;Акр. строителна лаб-я за извършване на задълж. лабор. изпитвания на строит. материали и продукти на обекта, с която ще се осигурява контрол на кач-вото на изп-ните видове работи. В. екип за изпълнение на строителството: Ръководител на обекта– 1бр.Проф.област (квалификация): стр. инженер, спец. „ТС” или „ПС” или „ПГС” или „ССС” или "ЖС" или анал. специалност (ако образователната степен е придобита в д-ва, където няма подобни спец.);Специф.опит: участие на подобна рък. позиция при изпълнение на мин.1 обект за ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях с отвор от 15 м. и/или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната. Инженер по част „Конструктивна“–1бр:Проф. област (квалификация):стр.инженер, спец. „ПГС” или „ССС” или „ТС” или „ПС” или „ЖС” или анал. спец. (ако образователната степен е придобита в д-ва, където няма подобни специалности);Специф. опит: участие на подобна позиция при изп-е на мин.1 обект за ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях с отвор от 15 м. и/или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната;Инженер по част „Пътна“–1бр:Проф. област (квалификация):стр. инженер, специалност „ПС” или „ТС” или анал. специалност (ако образованието е придобито в д-ва, където няма подобни специалности);Специф. опит: участие на подобна позиция при изп-е на мин. 1 обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната;Инженер по материалите–1бр:Проф.област (квалификация): стр. инженер, спец. “ПС”, „ТС”,“ССС“, „ПГС“ или др.специалности строителен инженер или инженер – химик или анал.специалност (ако образованието е придобито в д-ва, където няма подобни специалности); Специф. опит: участие на подобна позиция при изп-е на мин.1 обект за ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях или на пътища с еквивал.хар-ки извън страната; Продължава в Раздел VІ.3......

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА /ОС/; тежест: 30
Показател: ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА /ОЦ/; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BNBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.01.2016 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Агенция "Пътна инфраструктура".

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3:... Координаторът по безопасност и здраве(КБЗ)–1бр: Проф.област (квалификация): стр.инженер или проф. квалификация стр. техник, със завършен курс за КБЗ;Специф. опит: участие на подобна позиция при изп-е на мин.1обект за ново стр-во и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната;Инженер по част „Геодезия“–1 бр:Проф. област (квалификация): инженер, специалност „Геодезия“ или анал. специалност или еквивалентна (ако образованието е придобито в д-ва, където няма подобни специалности);Специф.опит: участие на подобна позиция при изп-е на мин.1 обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях или на пътища с еквивал. хар-ки извън страната. Г. да има внедрени: с-ма за упр-е на кач-вото, сертифицирана съгл. стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и с-ма за опазване на околната среда, сертифицирана съгл. стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен) В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по III.2.3 (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1.Предлага се за отстраняване участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 3. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. Предлага се за отстраняване участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. Предлага се за отстраняване участник за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. Когато след покана от Възложителя и в определения в нея срок участникът не удължи срока на валидност на офертата си той се отстранява от участие. 7. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че предложението (предложената цена) е формирано обективно, съгласно изискванията на ЗОП. 8. Участник се отстранява, ако не е представил Техническата оферта съгласно изискванията на Възложителя, включително график за изпълнение (по образец на участника). 9. Участник се отстранява от участие в процедурата, в случай че е предложил срок за изпълнение над определения от Възложителя като максимален срок за изпълнение на обществената поръчка не повече от 300 (триста) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол образец № 2а за откриване на строителна площадка, съставен по реда на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. и/или е предложил цена над определената като пределена от Възложителя прогнозна стойност на обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ