00085-2015-0029
Технически редакции | ||
17.11.2015 10:51 ч. : | 17/11/2015 10:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.11.2015 10:51 ч. : | 17/11/2015 10:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Стела Николова Върбанова- 02/9225874, България 1606, София, Тел.: 02 9225704, E-mail: mmm@vma.bg, Факс: 02 9225012
Място/места за контакт: ет. 2, ст. 35 - Централна администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Вяра Кирилова Николова, Анелия Петрова Стойнева - Григорова, България 1606, София, Тел.: 02 9225195
Място/места за контакт: ВМА - София, 2-ри етаж, 25 стаяАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. Г. Софийски № 3, За: Виолета Тодорова Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ст. 26 - Явно деловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„ Периодична доставка на специфичен ендоскопски консуматив, за нуждите на ВМА и подчинените и структурите на ВМА, съгласно спецификация – Приложение № от 1.1 (неразделна част от документацията)”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката обхваща извършване на периодични доставки по писмени заявки на Възложителя на медицинските изделия, за които е представена подробна характеристика и изисквания в Раздел IV. Техническа спецификация - Приложение № от 1. Количествата, посочени в техническата спецификация са ориентировъчни за период от 1 година и зависят от текущите потребности на Възложителя в срока на договорa.
33140000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Посочените количествата на консумативите в Приложение № 1 са ориентировъчни за една година година и зависят от текущите потребности в срока на договорите .
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие е в размер на 650 лв. без ДДС, със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал, да е придружен със списък на позицията/позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва обособената позиция, размер на внесена гаранция за участие по общата сума,за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора – 3 % от стойността на сключения договор без ДДС и да е със срок на валидност 1 (един) месец след срока на действие на договора.
Финансовите средства за заплащане на доставките са бюджетни средства на ВМА, включително средства получени от НЗОК. Срок на плащане: доставките по сключените договори ще се заплащат при условията на отложено плащане - до 60 (шестдесет) календарни дни, от датата на фактуриране на доставката.Начин на плащане: плащанията на доставките по сключените договори по обособените позиции, се извършват в български лева, чрез банков превод, по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след доставка на стоките и представяне на следните документи: фактура и приемо-предавателен протокол за доставените медицински изделия.
ДА
В процедура не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 4, 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Пликът, в които се поставя офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни плика. Всички изисквания на тръжната документацията за участие са задължителни за участниците.
Плик № 1, който съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата по образец – Приложение № 3. 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП -Приложение № 4 4.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 6.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС – Приложение № 5. 7.Документ за гаранция за участие в откритата процедура: Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата по обособена позиция. Към документа за внесена гаранция, участникът представя опис на обособените позиции и стойността на гаранцията за участие, за които е внесъл гаранция. 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени в т. ІІІ 2.2. на обявлението. 9.Доказателства за технически възможности на участника посочени в т. ІІІ 2.3. на обявлението. 10.Документ, удостоверяващ правото на участника да извършва търговия на едро с медицински изделия, издаден по реда на Закона за медицинските изделия - заверено копие. 11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по Приложение № 7. 12.Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по Приложение № 8;. 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по Приложение № 9 14.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - Приложение № 10 15.Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите 16.Плик № 2 се представя за всяка позиция, за която се участва и съдържа.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец на Възложителя - Приложение № 1.2. Декларация за срок на изпълнение на доставката (свободен текст), с която участникът декларира, че ще предложи срок за доставка, който:- за регулярни заявки за доставка да не е по-дълъг от 15 (петнадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка на Възложителя и за заявки по спешност не по-голям от 12 (дванадесет) часа, считано от получаването на писмена заявка на Възложителя;3. Декларация за срок на годност на доставяните МИ - специфичен консумативи (свободен текст) в която участникът следва да декларира, че предложените от него МИ ще бъдат със срок на годност не е по-малък от 60 % от обявения върху опаковката;4. Декларация по чл. 33, ал. 4 - в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер - Приложение № 12.5. Участникът следва да представи сертификати и декларации за съответствие на предлаганите ендоскопски консумативи:ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието;Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕИО или еквивалент на името на производителя в обхвата на предмета на поръчката, Плик № 3 се представя за всяка позиция, за която се участва и се поставя в отделен запечатан плик с надпис: „Предлагана цена” за обособена позиция № предмета на обособената позиция и името на участник.
Няма изисквание за финансов ресурс.
Възложителя не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние
1.Списък на доставките - Приложение № 6 еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган - копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008, БДС ЕN) на участника и производителя. Сертификати (ISO 13485:2012 или еквивалентно) на производителя на медицинските изделия за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 3.Оторизационно писмо от производителя или негов официален представител на медицинските изделия, с които участникът участва в процедурата, удостоверяващо права за представителство и търговия – оригинал или копие, придружено с превод на български език.Срокът на оторизация следва да е еднакъв със срока на изпълнение на обществената поръчка. В случай, че срокът на валидност на оторизацията е по-кратък, участникът се задължава участника се задължава да представи на възложителя актуална оторизация или документ удостоверяващ обстоятелството, че е в процес на издаване. При представянето на оторизационните писма/пълномощни, да е отбелязано за кои точно предложени позиции от Приложение № от 1.1 се отнасят конкретните оторизационни писма. При представяне на оторизации се прилага чл. 33а, ал. 2 от ЗОП. 4.Декларация (свободен текст) за складовите бази и транспортните средства, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката. 5. Декларация за срок на изпълнение на доставката (свободен текст).
1.Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка доставки - най-малко три доставки, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. *Под „доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката” се разбира доставката на медицински изделия по смисъла на чл. 2 от ЗМИ. 2.Участникът и производителя да има внедрена система за управление на качеството. 3.Участниците да са производители, вносители или търговци на едро оторизирани от производителя или официалния вносител на медицинските изделия. 4.Участникът следва да разполага със складова база и транспортни средства, които осигуряват възможност доставките на медицинските консумативи до ВМА и подчинените й структури в страната. 5.За регулярни заявки за доставка да не е по-дълга от 15 (петнадесет) календарни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка на Възложителя и за заявки по спешност не по-голям от 12 (дванадесет) часа, считано от получаването на писмена заявка на Възложителя;
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Когато участникът изиска документацията да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 9 лв. чрез превод по сметка на Възложителя: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ и се получава след представяне на платежен. Тел. за справки -02 9225195, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 и от 13:00-15:00 ч.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
София, ВМА - партер, зала №10
При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства.
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя безплатно пълен достъп до документацията по електронен път на интернет страницата на Военномедицинска академия – рубрика „Профил на купувача” на адрес: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/. Образците на документите ще се предоставят по електронна поща на заинтересованите лица. Oфертата, независимо от начина на представяне, следва да бъде получена до крайния срок, посочен в обявлението от възложителя, на следния адрес: Военномедицинска академия /ВМА/, гр. София 1606, бул. „Св. Георги Софийски” № 3, административна сграда, ет.2, входящо деловодство, тел. 02/ 92 25527 – от 8.00 до 12:00 часа и от 12:30 до 15.00 часа, всеки работен ден. Лице за контакт от страна на Възложителя Име, фамилия, длъжност, телефон, факс, електронна поща 1. Сектор „Медицински маркетинг и снабдяване” относно техничаската спецификация на телефон 02 9225874, електронна поща mmm@vma.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
17.11.2015 г.