00435-2015-0108
Технически редакции | ||
16.11.2015 16:11 ч. : | 16/11/2015 15:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.11.2015 16:11 ч. : | 16/11/2015 15:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Софийска вода АД, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Радостина Стефанова, България 1766, София, Тел.: 02 8122579, E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: sofiyskavoda.bg.
Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=1035.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
Електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на фактури, уведомителни писма, информационни и рекламни материали до клиентите на “Софийска вода” АД
Електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на фактури, уведомителни писма, информационни и рекламни материали до клиентите на “Софийска вода” АД
64112000
Описание:
НЕ
НЕ
На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите по договора
НЕ
НЕ
24
Размер на гаранцията за участие: 25 000 лв. Срок на гаранцията за участие, в случай, че участникът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в проекта на договор. Вид на гаранциите: Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение); Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция за участие/изпълнение със срок, посочен в договора. В случай на представяне на банкова гаранция от съдружник в обединение, гаранцията трябва да обезпечава задълженията на обединението. Възложителят информира участника за възможността банковата гаранцията да бъде освободена чрез предоставяне на оригинала на участника. Ангажиментът на възложителя по освобождаване на предоставена банкова гаранция се изчерпва с връщането на нейния оригинал на участника, като възложителят не се ангажира с допълнителни потвърждения, междубанкови SWIFT съобщения и заплащането на свързаните с това такси, в случай че обслужващата банка на кандидата/участника има някакви допълнителни специфични изисквания. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на кандидата/участника/изпълнителя, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Кандидатите/участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато кандидатът/участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език.
Възложителят превежда на Изпълнителя дължимата сума до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на коректно съставената фактура на Изпълнителя, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Финансовите условия са описани в документацията за участие.
Изисквания към участниците: 17.1. Участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 (а, б, в, г, д), т.2, т.3, т.4, ал.2, т. 1, т. 2, т. 2а, т. 5, ал.5, т.1 и т.2 и чл.48 от ЗОП. Изискуеми документи (Плик 1 "Документи за подбор"): 19.1. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията); 19.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията); 19.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); 19.4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата, задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. 19.5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 (по образец от документацията); 19.6. Декларация от участника за автономност на офертата (по образец от документацията); 19.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 19.8. Оригинал на банкова гаранция за участие или оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 19.9. Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, както и предвидените подизпълнители; 19.16. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец).
Не
Критерии за подбор и изисквания към участниците: 17.2. Всеки участник трябва да е регистриран за извършване на неуниверсални пощенски услуги в частта - приемане на съобщения, подадени във физическа или електронна форма от подателя, предаването им чрез електронни съобщителни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки; 17.3. Всеки участник трябва да притежава валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни; 17.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна на услугите, предмет на обществената поръчка; 17.5. През периода обхващащ последните 3 години предхождащи крайния срок за подаване на оферти, всеки участник трябва да е изпълнил еднакви и/или сходни услуги, включително да е извършил електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик на минимум 3 600 000 документа, съдържащи променливи данни и доставка на минимум 3 600 000 адресирани пратки. 17.6. Всеки участник трябва да разполага с необходимото за изпълнение на поръчката техническо оборудване, включително: 17.6.1. за дигитално принтиранна минимум 100 000 страници на ден; 17.6.2. за офсетов печат 4+0 цвята; 17.6.3. за автоматично пликоване и влагане на поне 4 допълнителни материала (вложки/листовки); Изискуеми документи (Плик 1 "Документи за подбор"): 19.10. Заверено копие от документ за регистрация на участника за извършване на неуниверсални пощенски услуги в частта – приемане на съобщения, подадени във физическа или електронна форма от подателя, предаването им чрез електронни съобщителни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки; 19.11. Заверено копие на валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни, издадено на участника; 19.12. Заверено копие от валиден сертификат за система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна на услугите, предмет на обществената поръчка; 19.13. Списък с еднакви и/или сходни услуги, включително отговарящи на изискванията на т.17.5 по-горе, извършени от участника през периода обхващащ последните 3 години предхождащи крайния срок за подаване на оферти. Списъкът трябва да съдържа минимум следната информация: 19.13.1. наименование на извършените услуги (електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на документи, съдържащи променливи данни) в рамките на изискуемия период, 19.13.2. брой на електронно обработените, отпечатани, сгънати, вложени в плик документи, съдържащи променливи данни и брой на доставените адресирани пратки в рамките на изискуемия период, 19.13.3. периодите на изпълнение на услугите в рамките на изискуемия период, 19.13.4. възложител на услугите, лице за контакт и телефон за връзка с него. 19.14. Доказателства за извършените услуги от списъка по предходната точка под формата на удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 19.15. Списък на основното оборудване, с което участникът ще изпълнява обществената поръчка, съдържащ минимум изискуемото оборудване по т. 17.6 по-горе.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ТТ001473
НЕ
ДА
Документацията за участие се получава безплатно само от преписката на процедурата в профила на купувача на сайта на Възложителя след регистрация на участника и последващо изтегляне на всички файлове, включително комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид, налични към момента на изтеглянето. Регистрацията на сайта на Възложителя и изтеглянето на пълния електронен комплект (вариант) на документация към момента на изтеглянето е задължително условие за подаване на оферта в настоящата процедура.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
Централен офис на Възложителя с адрес: град София 1766, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
6.Договорът влиза в сила считано от датата на подписването му. 6.1. В случай, че договорът е подписан не по-късно от 01.05.2016 г., срокът за предоставяне на услугите, предмет на договора е 24 месеца, считано от 15.05.2016 г. В рамките на 2 седмици, считано от подписване на договора, Изпълнителят трябва да докаже, че може да отпечатва всички видове документи в съответствие с техническата спецификация, включително с възможни промени по формата им, които могат да настъпят до тази дата. 6.2. В случай, че договорът е подписан след 01.05.2016 г., срокът за предоставяне на услугите, предмет на договора е 24 месеца и започва да тече не по-късно от 2 седмици след сключването. В рамките на 2 седмици, считано от подписване на договора, Изпълнителят трябва да докаже, че може да отпечатва всички видове документи в съответствие с техническата спецификация, включително с възможни промени по формата им, които могат да настъпят в рамките на този срок. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. Оценката се извършва по критерий най-ниска цена въз основа на ценови показатели, посочени в документацията за участие. Изискванията към участниците, както и изискванията за изпълнение на поръчката са посочени в документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
16.11.2015 г.