Версия за печат

00435-2015-0108

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130175000

Софийска вода АД, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А, За: Радостина Стефанова, България 1766, София, Тел.: 02 8122579, E-mail: rstefanova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=1035.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на фактури, уведомителни писма, информационни и рекламни материали до клиентите на “Софийска вода” АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на фактури, уведомителни писма, информационни и рекламни материали до клиентите на “Софийска вода” АД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64112000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите по договора

Стойност, без да се включва ДДС
2500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: 25 000 лв. Срок на гаранцията за участие, в случай, че участникът представи банкова гаранция – минимум 150 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в проекта на договор. Вид на гаранциите: Парични по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение); Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция за участие/изпълнение със срок, посочен в договора. В случай на представяне на банкова гаранция от съдружник в обединение, гаранцията трябва да обезпечава задълженията на обединението. Възложителят информира участника за възможността банковата гаранцията да бъде освободена чрез предоставяне на оригинала на участника. Ангажиментът на възложителя по освобождаване на предоставена банкова гаранция се изчерпва с връщането на нейния оригинал на участника, като възложителят не се ангажира с допълнителни потвърждения, междубанкови SWIFT съобщения и заплащането на свързаните с това такси, в случай че обслужващата банка на кандидата/участника има някакви допълнителни специфични изисквания. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на кандидата/участника/изпълнителя, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Кандидатите/участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. Когато кандидатът/участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят превежда на Изпълнителя дължимата сума до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на коректно съставената фактура на Изпълнителя, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Финансовите условия са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изисквания към участниците: 17.1. Участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 (а, б, в, г, д), т.2, т.3, т.4, ал.2, т. 1, т. 2, т. 2а, т. 5, ал.5, т.1 и т.2 и чл.48 от ЗОП. Изискуеми документи (Плик 1 "Документи за подбор"): 19.1. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията); 19.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията); 19.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); 19.4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата, задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. 19.5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 (по образец от документацията); 19.6. Декларация от участника за автономност на офертата (по образец от документацията); 19.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 19.8. Оригинал на банкова гаранция за участие или оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 19.9. Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, както и предвидените подизпълнители; 19.16. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Критерии за подбор и изисквания към участниците: 17.2. Всеки участник трябва да е регистриран за извършване на неуниверсални пощенски услуги в частта - приемане на съобщения, подадени във физическа или електронна форма от подателя, предаването им чрез електронни съобщителни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки; 17.3. Всеки участник трябва да притежава валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни; 17.4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна на услугите, предмет на обществената поръчка; 17.5. През периода обхващащ последните 3 години предхождащи крайния срок за подаване на оферти, всеки участник трябва да е изпълнил еднакви и/или сходни услуги, включително да е извършил електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик на минимум 3 600 000 документа, съдържащи променливи данни и доставка на минимум 3 600 000 адресирани пратки. 17.6. Всеки участник трябва да разполага с необходимото за изпълнение на поръчката техническо оборудване, включително: 17.6.1. за дигитално принтиранна минимум 100 000 страници на ден; 17.6.2. за офсетов печат 4+0 цвята; 17.6.3. за автоматично пликоване и влагане на поне 4 допълнителни материала (вложки/листовки); Изискуеми документи (Плик 1 "Документи за подбор"): 19.10. Заверено копие от документ за регистрация на участника за извършване на неуниверсални пощенски услуги в частта – приемане на съобщения, подадени във физическа или електронна форма от подателя, предаването им чрез електронни съобщителни средства и доставяне на тези съобщения на получателя като пощенски пратки; 19.11. Заверено копие на валидно удостоверение за администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни, издадено на участника; 19.12. Заверено копие от валиден сертификат за система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна на услугите, предмет на обществената поръчка; 19.13. Списък с еднакви и/или сходни услуги, включително отговарящи на изискванията на т.17.5 по-горе, извършени от участника през периода обхващащ последните 3 години предхождащи крайния срок за подаване на оферти. Списъкът трябва да съдържа минимум следната информация: 19.13.1. наименование на извършените услуги (електронна обработка, отпечатване, сгъване, влагане в плик и доставка на документи, съдържащи променливи данни) в рамките на изискуемия период, 19.13.2. брой на електронно обработените, отпечатани, сгънати, вложени в плик документи, съдържащи променливи данни и брой на доставените адресирани пратки в рамките на изискуемия период, 19.13.3. периодите на изпълнение на услугите в рамките на изискуемия период, 19.13.4. възложител на услугите, лице за контакт и телефон за връзка с него. 19.14. Доказателства за извършените услуги от списъка по предходната точка под формата на удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 19.15. Списък на основното оборудване, с което участникът ще изпълнява обществената поръчка, съдържащ минимум изискуемото оборудване по т. 17.6 по-горе.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ТТ001473

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 0 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава безплатно само от преписката на процедурата в профила на купувача на сайта на Възложителя след регистрация на участника и последващо изтегляне на всички файлове, включително комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид, налични към момента на изтеглянето. Регистрацията на сайта на Възложителя и изтеглянето на пълния електронен комплект (вариант) на документация към момента на изтеглянето е задължително условие за подаване на оферта в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
07.01.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Централен офис на Възложителя с адрес: град София 1766, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

6.Договорът влиза в сила считано от датата на подписването му. 6.1. В случай, че договорът е подписан не по-късно от 01.05.2016 г., срокът за предоставяне на услугите, предмет на договора е 24 месеца, считано от 15.05.2016 г. В рамките на 2 седмици, считано от подписване на договора, Изпълнителят трябва да докаже, че може да отпечатва всички видове документи в съответствие с техническата спецификация, включително с възможни промени по формата им, които могат да настъпят до тази дата. 6.2. В случай, че договорът е подписан след 01.05.2016 г., срокът за предоставяне на услугите, предмет на договора е 24 месеца и започва да тече не по-късно от 2 седмици след сключването. В рамките на 2 седмици, считано от подписване на договора, Изпълнителят трябва да докаже, че може да отпечатва всички видове документи в съответствие с техническата спецификация, включително с възможни промени по формата им, които могат да настъпят в рамките на този срок. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. Оценката се извършва по критерий най-ниска цена въз основа на ценови показатели, посочени в документацията за участие. Изискванията към участниците, както и изискванията за изпълнение на поръчката са посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ