Версия за печат

00115-2015-0038

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Мариела Личева - водещ координатор на проекта, тел. 082 881794; Йорданка Бояджиева - строителен експерт на проекта; Албена Добрева - главен експерт отдел Обществени поръчки, тел. 082 881 725, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881649, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), във връзка с реализация на Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи. Предметът на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) по три обособени позиции: 1. СМР на територията на Община Русе в следните сгради: 1.1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41; 1.2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20; 1.3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе; алеи „Възраждане“№54 1.4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе; бул.“България“№96 1.5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън. 2. СМР на територията на Община Ветово в следните сгради: 2.1. Медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ № 2 2.2. Кабинети за Общо практикуващи лекари в сградата на ОДЗ, град Сеново. 3. СМР на територията на Община Иваново - помещения за оборудване на акушеро - гинекологичен кабинет в село Иваново.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Русе, Община Ветово, Община Иваново
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), във връзка с реализация на Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи. Предметът на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) по три обособени позиции: 1. СМР на територията на Община Русе в следните сгради: 1.1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41; 1.2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20; 1.3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе; алеи „Възраждане“№54 1.4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе; бул.“България“№96 1.5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън. 2. СМР на територията на Община Ветово в следните сгради: 2.1. Медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ № 2 2.2. Кабинети за Общо практикуващи лекари в сградата на ОДЗ, град Сеново. 3. СМР на територията на Община Иваново - помещения за оборудване на акушеро - гинекологичен кабинет в село Иваново. Предметът на поръчката включва извършване на СМР на обекти в съответствие с действащото законодателство, както и съгласно разработените технически инвестиционни проекти и количествени сметки, приложени към настоящото задание. Дейностите включват: СМР и предаване на обектите с Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа и извършените СМР, подписан без забележки, както и наложилите се СМР до изтичане на гаранционните срокове. СМР включват: За Обособена позиция № 1. СМР на територията на Община Русе: 1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41: рeмонт покрив, ремонт санитарни помещения, преустройство на помещения на първи етаж с изграждане на самостоятелен вход за гинекологичен кабинет, преустройство на помещения на втори етаж. 2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20: изграждане външен асансьор, преустройство на помещения, топлоизолация външни стени на част от помещения на втори етаж. 3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе: ремонт на класни стаи: №20 и №21 на втори етаж в източното крило на сградата. 4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе: ремонт на две класни стаи на първи етаж. 5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън - ремонт на помещения на първи етаж и входно антре на главния вход. За Обособена позиция № 2. СМР на територията на Община Ветово: 1. Ремонт на медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ №2 2. Преустройство на помещения в ОДЗ, град Сеново за общо практикуващи лекари. За Обособена позиция № 3. СМР на територията на Община Иваново: Ремонт на помещения за оборудване на акушеро гинекологичен кабинет в село Иваново. Обектите са разположени в различни райони на град Русе, с.Иваново, град Ветово, град Сеново.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени Количествени сметки, неразделна част от документацията за участие Посоченият финансов ресурс е за цялата обществена поръчка, от които - За Обособена позиция № 1 – 305 681.75 лева без вкл. ДДС - За Обособена позиция № 2 – 35 516. 67 лева без вкл. ДДС - За Обособена позиция № 3 – 40 833.33 лева без вкл. ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
382031.75 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие представлява 1% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция без вкл. ДДС, съответно за: За Обособена позиция № 1 – 3056, 00 лева; За Обособена позиция № 2 – 355, 00 лева; За Обособена позиция № 3 – 408, 00 лева; Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. По банков път, авансово плащане в размер на 40% (четиридесет процента) без ДДС от общата цена за изпълнение на СМР, посочена от участника, по всяка позиция, в срок от 10 /десет/ работни дни, след представяне на фактура и подписан протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (приложение № 2) към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. 2. По банков път, окончателно плащане в размер на разликата между общата цена за изпълнение на СМР посочена от участника и стойността на полученото авансово възнаграждение, в срок от 10 /десет/ работни дни, след представяне на подписан протокол за приемане на действително изпълнени СМР (бивш акт обр.19), данъчна фактура в размер на съответното плащане и подписан без забележки констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) към Наредба № 3 от 31.07.2003 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Русе , поради което срокът за подаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа: Списък на доку-те,и информация съдържащи се в офертата,подписан от участника; Представяне на участника,което включва:посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,вкл електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.При участници обединения - копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият. Пълномощно на лицето,подписващо офертата–представя се,когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника.Декларация по чл. 47,ал.9 ЗОП относно обст по чл. 47,ал.1,т.1 (без б. „е”),т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.1,т.2 (предл първо), т.2а(предл първо),т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и 2 от ЗОП.Декл се подписва от лицата съгласно чл.47,ал.4 от ЗОП.За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл.56,ал.2 ЗОП във вр с чл.45а,ал.2,т.1,чл.45а,ал.3 и чл.134,ал.1 от ЗОП.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно ФЛ или ЮЛ,за което в държавата,в която е установено,е налице някое от обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП.При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декларацията по чл. 47,ал.9ЗОП.Когато законодателството на държавата,в която участникът е установен,не предвижда включването на някое от обстоятелствата,посочени по-горе в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя,при подписване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обст по чл.47,ал.1,т.1(без б„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обст по чл.47, ал.2 ЗОП,издадени от компетентен орган, или 2.извлечение от съдебен регистър, или 3.еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен.Когато в държавата,в която участникът е установен,не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства,участникът представя декларация,ако такава декларация има правно значение според закона на държавата,в която е установен.Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон,участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която той е установен.Наличието на обст по чл. 47, ал 2, т.1, 2 (пред първо), 2а(пред първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата. Продължава в Раздел VІ.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника през последните 5 (пет) години строителство или ремонт, сходни с предмета на поръчката и удостоверение за добро изпълнение, с дата и подпис на издателя и данни за контакт, съдържащо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените СМР. 2. Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. 3. Валиден сертификат ISO 14001:2004 – разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда. 4. Декларация /свободен формат/ с посочване на образованието, професионалната квалификация на лицето, което ще отговаря за изпълнение на обекта. 5. Декларация или удостоверение за наличието на регистрация в ЦПРС. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът да притежава опит при изпълнение на строителство или ремонт с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка по съответната позиция, за която участва. Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от подаване на офертата, строителство или ремонт на 1 /един/ обект, сходен с предмета на настоящата поръчка по съответната позиция, за която участва. Под „строителство или ремонт на обект, сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителство или ремонт в областта на изпълнение на основни обновявания, основни ремонти, преустройства, надстрояване или промяна на предназначението на съществуващи строежи с обществено обслужващо предназначение. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на дейностите по предмета на поръчката. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват на дейностите по предмета на поръчката. Участникът да разполага с ръководител за изпълнение на обекта, с квалификация строителен инженер – магистър. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Участниците да бъдат регистрирани за изпълнение на обекти четвърта категория, съгласно ЗУТ и да притежават удостоверение за първа група строежи. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена” (ПЦ); тежест: 50
Показател: „Техническо предложение” (ТП): Работна програма П1/Последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности макс 16 т. ; Организация на ресурси макс. 8 т; Методология за гарантиране на качеството на крайния продукт макс. 16 точки/ ; тежест: 40
Показател: „Срок за изпълнение“ ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.12.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.12.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.12.2015 г.  Час: 14:00
Място

административна сграда Община Русе, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и другите уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарска програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2. Декларация за приемане на условията в проекта на договора.Декларация по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици когато е приложимо (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС).Декларация по чл. 4 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.Декларация за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – подписва се от представляващият и управляващ подизпълнителя.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (www.nap.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.Плик2„Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик 3 „Предлагана цена”да съдържа следните документи: Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 4); представено в оригинал. - Срокът за изпълнение посочен в Раздел II.3 от 120 календарни дни е максимален, считано от датата подписване на акт обр. 2 по всички позиции

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията съгласно чл.120, ал. 5, от ЗОП .

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция СМР на територията на Община Русе
1) Кратко описание

За Обособена позиция № 1. СМР на територията на Община Русе: 1. Детска градина „Ралица“, град Русе, ул.“Искър“ № 41: рeмонт покрив, ремонт санитарни помещения, преустройство на помещения на първи етаж с изграждане на самостоятелен вход за гинекологичен кабинет, преустройство на помещения на втори етаж. 2. Дом за медикосоциални грижи за деца, град Русе, ул. “Н. Й. Вапцаров“№ 20: изграждане външен асансьор, преустройство на помещения, топлоизолация външни стени на част от помещения на втори етаж. 3. ОУ “Братя Миладинови“, град Русе: ремонт на класни стаи: №20 и №21 на втори етаж в източното крило на сградата. 4. ОУ “Алеко Константинов“, град Русе: ремонт на две класни стаи на първи етаж. 5. ЦДГ „Червената шапчица“, филиал село Бъзън - ремонт на помещения на първи етаж и входно антре на главния вход.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно КС

Прогнозна стойност, без ДДС
305681.75 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 1- 90/дeветдесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция СМР на територията на Община Ветово
1) Кратко описание

За Обособена позиция № 2. СМР на територията на Община Ветово: 1. Ремонт на медицински кабинет в град Ветово, ул.“Трети март“ №2 2. Преустройство на помещения в ОДЗ, град Сеново за общо практикуващи лекари.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно КС

Прогнозна стойност, без ДДС
35516.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 2 – 40/четиридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция СМР на територията на Община Иваново
1) Кратко описание

За Обособена позиция № 3. СМР на територията на Община Иваново: Ремонт на помещения за оборудване на акушеро гинекологичен кабинет в село Иваново.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Съгласно КС

Прогнозна стойност, без ДДС
40833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Минималният срок за изпълнение на поръчката е: • За обособена позиция 3 – 30/тридесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка на обекта.