Версия за печат

00115-2015-0036

BG-Русе: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, площад Свобода 6, За: Катя Павлова - директор дирекция Европейско развитие; Мария Димитрова - младши експерт отдел Обществени поръчки, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881767; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: дирекция Европейско развитие, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/142/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, площад Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Център за административни услуги и информация”, гише „Обществени поръчки“

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистична услуга във връзка с пътувания” в изпълнение на Договор №Д03-533/24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Организиране на пътувания в чужбина“ Обособена позиция № 2: „Организиране на превоз“ Обособена позиция № 3: „Организиране на зелени училища“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: България и Норвегия
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител за логистична услуга във връзка с пътувания в изпълнение на Договор №Д03-533/24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство. Предметът на поръчката включва 3 (три) обособени позиции. Обособена позиция № 1 „Организиране на пътувания в чужбина“ Обособена позиция № 2: „Организиране на превоз“ Обособена позиция № 3: „Организиране на зелени училища“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63510000, 63515000, 55110000

Описание:

Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги, свързани с пътувания
Услуги по хотелско настаняване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност: Общата прогнозна стойност на поръчката: 69 332,19 лв. без ДДС; За обособена позиция №1: „Организиране на пътувания в чужбина“ – 17 520,71 лв. без ДДС; За обособена позиция №2: „Организиране на превоз“ – 2 760,01 лв. без ДДС; за обособена позиция №3: „Организиране на зелени училища“ – 49 051,47 лв. без ДДС. Срок на изпълнение - срокът на изпълнение на всяка една обособена позиция е от датата на подписване на договора до 30.04.2016 г. Участниците да предложат цена за всяка обособена позиция, която не надвишава ориентировъчните стойности за всяка отделна позиция. Оферта, надвишаваща тези стойности, подлежи на отстраняване включително, ако е в границите на общата прогнозна стойност на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
69332.19 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е както следва: - За обособена позиция №1 : 175 лв. - За обособена позиция №2: 27 лв. - За обособена позиция №3: 490 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. За специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, които участват в процедурата, не се изисква гаранция за участие. Във връзка с императивните изисквания на чл. 59, ал. 6 от ЗОП Възложителят не изисква представяне на гаранция за участие поради запазване правото на участие в тях за специализирани предприятия и кооперации за хора с увреждания. Гаранцията за изпълнение на договор за обособена/и позиция/и от обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност за обособената позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. За специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, не се изисква гаранция за изпълнение. Във връзка с императивните изисквания на чл. 59, ал. 6 от ЗОП Възложителят не изисква представяне на гаранция за изпълнение поради запазване правото на участие в тях за специализирани предприятия и кооперации за хора с увреждания. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща възнаграждение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условия, предвидени в документацията за обществената поръчка и при условията на проекта на договор. Заплащането на дейностите по изпълнение на услугата се извършва в лева по банков път след края на всяко събитие в срок до 10 дни след представяне на следните документи: - доклад от Изпълнителя, одобрен от страна на Възложителя; - фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Плик №1-"Документи за подбор": Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Информация за банковата сметка и обслужващата банка; Административни сведения-Представяне на участника; Регистрационен документ на Участника: ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент. информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен; Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ и не е вписано в Регистър Булстат, документите по предходните точки се представят за всеки един от участниците в обединението, информация, дали и участникът, или всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от АХУ, или в еквивалентен регистър на държава членка на ЕС; Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език, ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идент. информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП относно липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 /от „а” до „д”/, т. 2, т. 3 и т. 4 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Копие от Удостоверение за регистрация на туроператор/туристически агент по Закона за туризма, или представен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган за чуждестранни участници или декларация /свободен текст/ или удостоверение за наличието на такава регистрация с посочване на номера на регистрацията в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти или на еквивалентна регистрация за чуждестранните лица - за позиция 1 и 3; лиценз за извършване на пътнически превози или декларация /свободен текст/ с посочване на номера на лиценз за извършване на пътнически превози от Регистър на Изпълнителна агенция «Автомобилна администрация» -за об. позиция 2 и 3;Декларация за запознаване с всички обстоятелства от значение за поръчката; Декларация, че участникът ще спазва условията за участие в процедурата; Декларация за липса на свързаност; Док. за технически възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени в обявлението за обществена поръчка); Документ за самоличност, ако участникът е ФЛ-заверено копие; Документ за внесена гаранция за участие (платежен документ-заверено копие) или банкова гаранция за участие-оригинал; Когато Участникът участва в процедурата за повече от една обособена позиция, представя отделна гаранция за участие за всяка обособена позиция; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника (прилага се когато избраното лице не е законен представител на Участника); Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; при участници обединения, които не са ЮЛ - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Декларация от членовете на обединението (когато Участникът е обединение, което не е ЮЛ). Декларация за липса на пречки за участие съгласно ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС;Декларация за представяне на документи при сключване на договор;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; Декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП); Декларация за приемане условията на проекта на договор. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката"- Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Плик №3 "Предлагана цена"- Ценово предложение за изпълнение на поръчката. Пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи и информация за икономическо и финансово състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителя не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Списъкът, се представя от Участника поотделно за всяка обособена позиция. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. - Участниците трябва да представят справка–декларация, съдържаща списък на правоспособните лица и експерти в екипа за изпълнение предмета на обществената поръчка, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. - Участниците трябва да представят справка-декларация за ППС, с които разполагат, за превоз на минимум 67 човека /деца и възрастни/, за които има издадени свидетелство за регистрация на МПС и информация дали те са собственост/наети/на лизинг. - Участникът в процедурата представя декларация /свободен текст/, че за времето на провеждане на зелените училища ще има на разположение минимум 1 хотел/ база за настаняване за организиране на шест зелени училища на територията на Република България с категория 3 звезди или повече; с възможност за настаняване на минимум 67 човека, от които 30 деца на възраст 4-6 години и 37 възрастни, за всеки от които по 4 нощувки с достъпна архитектурна среда – важи за об. позиция 3
Минимални изисквания: - Участникът в настоящата процедура следва да има изпълнени минимум 1 услуга през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, за осигуряване на логистична услуга, свързана с организирането на: За об. позиция 1 – пътувания в чужбина; За об. позиция 2 – превоз на пътници; За об. позиция 3 – зимно училище и/или лятно училище и/или зелено училище, считано до датата на подаване на офертите. - Да разполага най-малко с един специалист, притежаващ минимум 2 (две) години опит в сферата на организиране на събития: За об. позиция 1 – пътувания в чужбина; За об. позиция 2 – превоз на пътници; За об. позиция 3 – зимно училище и/или лятно училище и/или зелено училище, считано до датата на подаване на офертите. - За превозите на децата да има на разположение минимум двама водачи, които притежават: свидетелство за управление на МПС от съответната категория; най-малко 2 години професионален опит като водачи на автобус и са на възраст не по-малка от 25 години; карта за квалификация на водача, издадена по реда на наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози – важи за об. позиции 2 и 3; - За превозите на децата да има на разположение ППС /пътни превозни средства/ за превоз на минимум 67 човека /деца и възрастни/, за които има издадени свидетелство за регистрация на МПС; удостоверение за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването им; документ за сключена застраховка „Гражданска отговорност“ за МПС; документ за сключена застраховка „Злополука на пътниците“; удостоверение за техническа изправност, част I, буква А и част II и знак за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на ППС – важи за об. позиции 2 и 3; - За времето на провеждане на зелените училища участникът в процедурата трябва да има на разположение минимум 1 хотел/ база за настаняване за организиране на шест зелени училища на територията на Република България с категория 3 звезди или повече; с възможност за настаняване на минимум 67 човека, от които 30 деца на възраст 4-6 години и 37 възрастни, за всеки от които по 4 нощувки с достъпна архитектурна среда – важи за об. позиция 3.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.12.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.12.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство

VI.3) Допълнителна информация

Предвид факта, че по отделните позиции са заложени различни критерии за подбор, които от своя страна предполагат и различия в информацията, съдържаща се в Пликове №1 за всяка от позициите, то всеки участник в настоящата процедура, който подава оферта за повече от една обособена позиция трябва да приложи отделни пликове №1 за всяка от позициите, съобразно изискванията за нея. При наличие на документи и информация, еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в един от пликовете №1 – този по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва с списъците на документите, съдържащи се в пликове №1 на останалите обособени позиции. Списък на документите, съдържащ се в офертата, и Обрзец №3 (Представяне на участника), трябва да бъдат представени във всеки плик №1 за всяка обособена позиция, за която се участва. Когато Участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите, изискуеми съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, б."а" и "б" от ЗОП, се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, а документите, изискуеми съгласно чл. 56, ал. 1, т.1, б."в" от ЗОП, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка е осигурен на интернет страницата на Възложителя: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/142/index.html . Желаещите да подадат оферта участници могат да свалят цялата документация за участие от посочения Интернет адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок, съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Организиране на пътувания в чужбина“
1) Кратко описание

Организирането и провеждането на събитието трябва да бъде извършено в съответствие с описаните в техническата спецификация изисквания към местата за настаняване, техническото оборудване, организацията на храненето на участниците, транспорта до мястото на провеждане на събитието. Съгласно Договор №Д03-533/ 24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство е предвидено един брой пътуване до Кралство Норвегия и обратно на база подадена заявка от Възложителя. Пътуването се извършва до Конгсберг (Норвегия). Изпълнителят трябва да подготви, организира и обезпечи 1 брой пътуване за общо 10 човека. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично в заявката за изпълнение. Изпълнителят следва да осигури за целия период на пътуването устен превод от и на норвежки/ английски език. В тази връзка, събитието, което ще се организира, е във формат – обмяна на добри практики и ще се проведе на територията на Кралство Норвегия. Логистиката и организационно-техническата подготовка включват осигуряване на транспорт, хотел и настаняване; наем на зала и техническо оборудване; осигуряване на кафе-паузи, и др. сходни дейности, свързани с логистично обезпечаване на организираното събитие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63515000, 55110000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания
Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

Изпълнителят трябва да подготви, организира и обезпечи 1 брой пътуване за общо 10 човека. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично в заявката за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
17520.71 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Организиране на превоз“
1) Кратко описание

Съгласно Договор №Д03-533/ 24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство за реализирането на дейност „5.2. Превоз до избрани училища, РБ „Любен Каравелов“ и РИМ-Русе“ за всяка от детските градини, предмет на проекта са предвидени по три броя пътувания в рамките на гр. Русе и обратно в едно със съпътстващите събития на база подадена заявка от Възложителя. Пътуванията се извършват от всяка една детска градина: ЦДГ „Звездица“ /ЖК „Дружба 2“ ул. „Ракитово“ №1/, ОДЗ „Снежанка“ /ЖК „Дружба 3“, ул. „Илинден“ №5/, ЦДГ „Червена шапчица“ /ЖК „Чародейка-Г-Север“, бул. „Христо Ботев“ №1/, ЦДГ „Ралица“ /ЖК „Тракция“/, ЦДГ „Детелина“ /ЖК „Здравец-Изток“/до училище /най-близко разположеното/ на територията на гр. Русе, до регионална библиотека „Любен Каравелов“ и до Регионален исторически музей – Русе. Средният брой на участниците се очаква да бъде до 50 души на събитие. Възрастта на участниците е 4-6 г. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение. За реализирането на дейност „6.1. Посещение на културно мероприятие – куклен театър, балет, кино или др.“: За всяка от детските градини, предмет на проекта е предвидено пътуване за провеждане на културно мероприятие – куклен театър, балет, кино или др. в рамките на гр. Русе и обратно. Пътуването се извършват от всяка една детска градина: ЦДГ „Звездица“ (ЖК „Дружба 2“ ул. „Ракитово“ №1), ОДЗ „Снежанка“ (ЖК „Дружба 3“, ул. „Илинден“ №5), ЦДГ „Червена шапчица“ (ЖК „Чародейка-Г-Север“, бул. „Христо Ботев“ №1), ЦДГ „Ралица“ (ЖК „Тракция“), ЦДГ „Детелина“ (ЖК „Здравец-Изток“) до културно мероприятие – театър, кино или други. Общият брой на участниците е 400 души. Възрастта на участниците е между 4-6 г. Конкретните дати и часове за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение. За реализирането на дейност „6.9.1. Посещение на природна забележителност – пещера Орлова Чука“: Предвидени са пътувания до пещера Орлова чука и обратно за 300 лица, от които 150 деца и 150 възрастни /родители/. Пътуването се извършват от всяка една детска градина: ЦДГ „Звездица“ (ЖК „Дружба 2“ ул. „Ракитово“ №1), ОДЗ „Снежанка“ (ЖК „Дружба 3“, ул. „Илинден“ №5), ЦДГ „Червена шапчица“ (ЖК „Чародейка-Г-Север“, бул. „Христо Ботев“ №1), ЦДГ „Ралица“ (ЖК „Тракция“), ЦДГ „Детелина“ (ЖК „Здравец-Изток“) или друго изрично упоменато в заявката място до природна забележителност – пещерата Орлова чука. Изпълнителят трябва да подготви, организира и обезпечи превоз на общо 300 човека, както следва 150 броя деца на възраст между 4-6 г. и 150 броя родители. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63515000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания

3) Количество или обем

За реализирането на дейност „5.2. Превоз до избрани училища, РБ „Любен Каравелов“ и РИМ-Русе“ за всяка от детските градини, предмет на проекта са предвидени по три броя пътувания в рамките на гр. Русе и обратно в едно със съпътстващите събития на база подадена заявка от Възложителя. Средният брой на участниците се очаква да бъде до 50 души на събитие. Възрастта на участниците е 4-6 г. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение. За реализирането на дейност „6.1. Посещение на културно мероприятие – куклен театър, балет, кино или др.“: За всяка от детските градини, предмет на проекта е предвидено пътуване за провеждане на културно мероприятие – куклен театър, балет, кино или др. в рамките на гр. Русе и обратно. Общият брой на участниците е 400 души. Възрастта на участниците е между 4-6 г. Конкретните дати и часове за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение. За реализирането на дейност „6.9.1. Посещение на природна забележителност – пещера Орлова Чука“: Предвидени са пътувания до пещера Орлова чука и обратно за 300 лица, от които 150 деца и 150 възрастни /родители/. Изпълнителят трябва да подготви, организира и обезпечи превоз на общо 300 човека, както следва 150 броя деца на възраст между 4-6 г. и 150 броя родители. Конкретните дати за пътуване се посочват изрично във всяка заявка за изпълнение.

Прогнозна стойност, без ДДС
2760.01 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Организиране на зелени училища“
1) Кратко описание

Събитията, които ще се организират ще са под формата на шест зелени училища, на територията на Република България. Организирането и провеждането на събитията трябва да бъде извършено в съответствие с действащата нормативна уредба и описаните по-долу изисквания към местата за настаняване, техническото оборудване в места на провеждане на събитията, организацията на храненето на участниците, материалите за събитията, транспорта до мястото на провеждане на събитието. Логистиката и организационно-техническата подготовка включват осигуряване на транспорт, хотели и настаняване; осигуряване на хранене и др. сходни дейности. Брой на участниците във всяко едно зелено училище – 67 човека. Организирането на зелени училища се извършва на база подадена от Възложителя заявка за организиране на събитие. Всяко едно зелено училище е с продължителност 5 календарни дни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63515000, 55110000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания
Услуги по хотелско настаняване

3) Количество или обем

Събитията, които ще се организират ще са под формата на шест зелени училища, на територията на Република България.Брой на участниците във всяко едно зелено училище – 67 човека. Организирането на зелени училища се извършва на база подадена от Възложителя заявка за организиране на събитие. Всяко едно зелено училище е с продължителност 5 календарни дни.

Прогнозна стойност, без ДДС
49051.47 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г.