00181-2015-0003
Технически редакции | ||
11.11.2015 14:16 ч. : | 11/11/2015 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.11.2015 14:16 ч. : | 11/11/2015 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, За: Стоян Михалев - ръководител група Транспорт при ЦСМП - Бургас - телефон за връзка: 056 871935, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: e-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000
Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmpbоurgas.org.
Адрес на профила на купувача: www.csmpbоurgas.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас”.
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка е за възлагане извършването на: услуги по ремонт на ползваните от Център за спешна медицинска помощ – Бургас извънгаранционни автомобили, услуги по извършване на периодично техническо обслужване, небходимите за поддръжката и ремонта на автомобилите заваръчни услуги, услуги по извършване на годишен технически преглед на автомобилите, извършване на необходимите доставки на части за автомобилите. Видовете услуги и доставки и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация – част от документацията за участие. Услугите и доставките ще се извършват периодично, според конкретните реални актуални нужди на възложителя. Услугите и доставките следва да се извършват в гр. Бургас, в сервизната база на изпълнителя. Услугите и доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за участие срокове, условия, изисквания. Обществената поръчка не включва обособени позиции. Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за участие.
50100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозните количества за видовете услуги и доставки са посочени в техническата спецификация, част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Тези количества са ориентировъчни, прогнозни. Конкретните количества ще бъдат в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в рамките на срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
На основание чл. 59, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, предвид това, че стойността на поръчката е по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, в процедурата не се изисква гаранция за участие. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение. Размер на гаранцията за изпълнение на поръчката – 1300 /хиляда и триста/ лева, представляващи 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави гаранцията под формата на парична сума, последната следва да бъде внесена в брой в касата на ЦСМП–Бургас, в административната сграда находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или съответно преведена по банкова сметка на ЦСМП – Бургас, както следва: IBAN: BG04UBBS80023300201310, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас, като в платежния документ изрично се посочват номера и датата на решението за определяне на изпълнител и предмета на поръчката. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, за безусловно плащане по писмено искане, направено от страна на възложителя /без да е необходимо възложителят да представя други документи и доказателства/, с възможност за усвояване наведнъж, изцяло или на части, със срок на валидност на гаранцията за изпълнение най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на действие на договора, като в нея изрично се посочва номера и датата на решението за определяне на изпълнител на поръчката и предмета на поръчката. Банковите гаранции се представят в оригинал. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай, че избраната форма на гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, същата се изготвя съгласно приложения в документацията за участие образец. В случай че обслужващата банка на участника има собствен задължителен образец, по който се издават банкови гаранции за изпълнение, то възложителят ще приеме такава гаранция, ако съдържа посочените по-горе условия. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на изпълнителя и последният трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Не се сключва договор за възлагане на обществената поръчка с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи определената гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване, съответно усвояване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. По отношение на гаранциите се прилагат разпоредбите на глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции“ от ЗОП, чл. 59 – чл. 63, включително от ЗОП.
Средствата са от бюджет на възложителя. Плащането за изпълнението на поръчката се извършва в български лева, по банков път, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаване от възложителя на издадената от изпълнителя надлежна фактура. Прогнозна стойност без ДДС: Прогнозната стойност на услугите и доставките общо, без включен ДДС, е в размер на 130 000 /сто и тридесет хиляди/ лева /BGN/. Прогнозната стойност на услугите и доставките общо, с включен ДДС е в размер на 156 000 /сто петдесет и шест хиляди/ лева /BGN/. Прогнозната стойност на поръчката е изчислена на база прогнозирана необходимост от съответните услуги и доставки от предмета на поръчката и прогнозни количества към момента на изготвяне на настоящата документация. Прогнозни количества са посочени в техническата спецификация, съответно за основните видове услуги и доставки, изброени в таблиците – част от техническата спецификация. Тези количества са прогнозни и са ориентировъчни. Конкретните количества на услугите и доставките ще бъдат съобразно конкретните реални актуални нужди на възложителя, които ще възникнат в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя за изпълнение на обществената поръчка е до 156 000 лева с включен ДДС.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д” , т. 2, 3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП. На основание чл. 49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и тъй като възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка ще бъде сключен след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи правото на съответното лице да извършва годишни технически прегледи на автомобили, в т.ч.: Валидно разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, издадено от Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или упълномощено от него лице, и в съответствие с условията и реда, определени в Наредба №Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издадена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията /разрешение по чл. 20 от цитираната Наредба, ведно с всички приложения към същото/ и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи образователната степен, професионална квалификация и професионалния опит на физическите лица от екипа за изпълнение на обществената поръчка – трудови/осигурителни книжки, трудови договори, сертификати, дипломи, препоръки/референции от възложители и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи наличното техническо оборудване на сервизната база на изпълнителя – инвентарен опис, договор/и за наето техническо оборудване и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя – че разполага и за целия срок на договора за възлагане на обществената поръчка ще разполага с минимума техническо оборудване, посочен в документацията за участие в процедурата. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване документацията за участие в процедурата да се получава на място. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на възложителя: www.csmpbourgas.org на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. По този начин, считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен безплатен достъп по електронен път. Документацията ще бъде предоставена и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. Единствено в тези случаи се изисква заплащане на документацията, като посочената цена от 5 лева се отнася само до тези случаи – когато документацията се предоставя на място при възложителя или по искане на съответното лице му се изпраща. Цената се заплаща при закупуване на документацията, в брой в касата на ЦСМП – Бургас, в административната сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или предварително по банков път, по банкова сметка на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, както следва: IBAN: BG16UBBS80023106133000, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас.
Български
90
гр.Бургас, ул. "Успенска" 1
Съгласно закона: чл. 68, ал. 3 от ЗОП - Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача: www.csmpbоurgas.org. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: www.csmpbоurgas.org На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, документацията за участие се публикува в профила на купувача на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен достъп по електронен път. Документацията може да бъде намерена на следния интернет адрес: www.csmpbоurgas.org Документацията се предоставя и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. На основание чл. 58, ал. 2 от ЗОП - избрано средство за комуникация, за обмен на информация, както следва: Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично-срещу подпис; по пощата- чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; чрез комбинация от тези средства. Комуникацията, обменът на информация се осъществява по начините, посочени в документацията за участие. Задължително се попълват и представят образците на документи, приложени в документацията, съобразяват се указанията и изискванията, дадени в забележки към съответния образец. Допълнителна информация, подробности, указания, изисквания и условия, образци на документи, които трябва да се съобразяват, се съдържат в документацията за участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
11.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ