Версия за печат

00181-2015-0003

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, За: Стоян Михалев - ръководител група Транспорт при ЦСМП - Бургас - телефон за връзка: 056 871935, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: e-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmpbоurgas.org.

Адрес на профила на купувача: www.csmpbоurgas.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на услуги по обслужване, поддръжка и ремонт на извънгаранционни автомобили, ползвани от Център за спешна медицинска помощ – Бургас”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: сервизната база на изпълнителя в гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за възлагане извършването на: услуги по ремонт на ползваните от Център за спешна медицинска помощ – Бургас извънгаранционни автомобили, услуги по извършване на периодично техническо обслужване, небходимите за поддръжката и ремонта на автомобилите заваръчни услуги, услуги по извършване на годишен технически преглед на автомобилите, извършване на необходимите доставки на части за автомобилите. Видовете услуги и доставки и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация – част от документацията за участие. Услугите и доставките ще се извършват периодично, според конкретните реални актуални нужди на възложителя. Услугите и доставките следва да се извършват в гр. Бургас, в сервизната база на изпълнителя. Услугите и доставките следва да се извършват в съответствие с посочените в документацията за участие срокове, условия, изисквания. Обществената поръчка не включва обособени позиции. Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества за видовете услуги и доставки са посочени в техническата спецификация, част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Тези количества са ориентировъчни, прогнозни. Конкретните количества ще бъдат в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в рамките на срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, предвид това, че стойността на поръчката е по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, в процедурата не се изисква гаранция за участие. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение. Размер на гаранцията за изпълнение на поръчката – 1300 /хиляда и триста/ лева, представляващи 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави гаранцията под формата на парична сума, последната следва да бъде внесена в брой в касата на ЦСМП–Бургас, в административната сграда находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или съответно преведена по банкова сметка на ЦСМП – Бургас, както следва: IBAN: BG04UBBS80023300201310, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас, като в платежния документ изрично се посочват номера и датата на решението за определяне на изпълнител и предмета на поръчката. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, за безусловно плащане по писмено искане, направено от страна на възложителя /без да е необходимо възложителят да представя други документи и доказателства/, с възможност за усвояване наведнъж, изцяло или на части, със срок на валидност на гаранцията за изпълнение най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на действие на договора, като в нея изрично се посочва номера и датата на решението за определяне на изпълнител на поръчката и предмета на поръчката. Банковите гаранции се представят в оригинал. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай, че избраната форма на гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, същата се изготвя съгласно приложения в документацията за участие образец. В случай че обслужващата банка на участника има собствен задължителен образец, по който се издават банкови гаранции за изпълнение, то възложителят ще приеме такава гаранция, ако съдържа посочените по-горе условия. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на изпълнителя и последният трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Не се сключва договор за възлагане на обществената поръчка с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи определената гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване, съответно усвояване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. По отношение на гаранциите се прилагат разпоредбите на глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции“ от ЗОП, чл. 59 – чл. 63, включително от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са от бюджет на възложителя. Плащането за изпълнението на поръчката се извършва в български лева, по банков път, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаване от възложителя на издадената от изпълнителя надлежна фактура. Прогнозна стойност без ДДС: Прогнозната стойност на услугите и доставките общо, без включен ДДС, е в размер на 130 000 /сто и тридесет хиляди/ лева /BGN/. Прогнозната стойност на услугите и доставките общо, с включен ДДС е в размер на 156 000 /сто петдесет и шест хиляди/ лева /BGN/. Прогнозната стойност на поръчката е изчислена на база прогнозирана необходимост от съответните услуги и доставки от предмета на поръчката и прогнозни количества към момента на изготвяне на настоящата документация. Прогнозни количества са посочени в техническата спецификация, съответно за основните видове услуги и доставки, изброени в таблиците – част от техническата спецификация. Тези количества са прогнозни и са ориентировъчни. Конкретните количества на услугите и доставките ще бъдат съобразно конкретните реални актуални нужди на възложителя, които ще възникнат в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка. Максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя за изпълнение на обществената поръчка е до 156 000 лева с включен ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д” , т. 2, 3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП. На основание чл. 49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и тъй като възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка ще бъде сключен след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи правото на съответното лице да извършва годишни технически прегледи на автомобили, в т.ч.: Валидно разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, издадено от Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията или упълномощено от него лице, и в съответствие с условията и реда, определени в Наредба №Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издадена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията /разрешение по чл. 20 от цитираната Наредба, ведно с всички приложения към същото/ и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи образователната степен, професионална квалификация и професионалния опит на физическите лица от екипа за изпълнение на обществената поръчка – трудови/осигурителни книжки, трудови договори, сертификати, дипломи, препоръки/референции от възложители и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя. Участникът, определен за изпълнител, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, с оглед неговото сключване, следва да представи на възложителя копия на съответните документи, удостоверяващи наличното техническо оборудване на сервизната база на изпълнителя – инвентарен опис, договор/и за наето техническо оборудване и други, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя – че разполага и за целия срок на договора за възлагане на обществената поръчка ще разполага с минимума техническо оборудване, посочен в документацията за участие в процедурата. Договор за възлагане на обществената поръчка няма да бъде сключен с участник, който не представи документи, удостоверяващи съответствието с изискванията на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът представя оферта в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Съдържание на ПЛИК №1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1/Представяне на участника, в т.ч. данни за лицето, което прави предложението, ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, адрес, вкл. електронен адрес, за кореспонденция при провеждане на процедурата – по приложения в документацията за участие образец - „Представяне на участника“, в случай че се представя удостоверение за актуално състояние, същото да бъде издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата; 2/Оферта (по образец); 3/Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата; 4/Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б.а-д, т.2, 3 и 4 и ал.5 от ЗОП-по образец; 5/ Когато участникът в процедура е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 6/Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по образеца в документацията; 7/Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП-по приложения в документацията образец; 8/Документ по чл.56 , ал.1, т.12 от ЗОП – декларация за приемане условията на проекто-договора /по приложения в документацията образец/; 9/Документи по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – документите във връзка с подизпълнителите /ако има такива/, в т.ч. за посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители– декларация по чл.56 , ал.1, т.8 от ЗОП /по приложения в документацята образец/ и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по приложения в документацията за участие образец/; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях декларира липсата на обстоятелствата по чл.47 , ал.1 и ал.5 от ЗОП. 10/ Документи за доказване съответствието с посочените от възложителя изисквания за технически възможности и/или квалификация съгласно раздел III.2.3 от обявлението. 11/Пълномощно /ако има такова/ - оригинал или нотариално заверено копие.Други документи и/или информация, посочени в документацията за участие, всички приложени в нея образци /надлежно попълнени и подписани/, информация за регистрация по ЗДДС, ако има такава;ПЛИК №2 - Техническо предложение по образец и ако е приложимо декларация по чл.33,ал.4 от ЗОП; ПЛИК №3 - Ценово предложение по образец. Подробна информация и изисквания, образци, които следва да се съобразяват и представят, се съдържат в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За удостоверяване на това обстоятелство /за доказване опита на участника в изпълнението на дейности, еднакви или сходни с предмета на поръчката/, участникът представя: 1.1. Списък на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, по приложен в документацията за участие образец. Списъкът да съдържа съответните данни и информация, в т.ч. описание на предмета на извършените услуги, така че да е видно сходството с предмета на поръчката, посочване на възложителя, посочване на стойностите, датите – начало и край на изпълнението. Списъкът се представя в оригинал. 1.2. Участникът трябва да представи и доказателство/а за извършената/ите услуга/и – това могат да бъдат удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на работа, удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените дейностите. Списъкът по т.1.1 се представя заедно с доказателствата по т.1.2 за извършените услуги. От списъка и от всеки от останалите документи следва да е видно следното: страните - възложител и изпълнител на услугите, предмет на услугите /който да е еднакъв или сходен с този на поръчката/, начало и край на изпълнението, стойност, обем. 2. За удостоверяване на тези обстоятелства, участникът представя:Валиден сертификат, удостоверяващ съответствието му със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 за сервизиране на автомобили или еквивалент. Следва да се представят всички документи, с които се доказва еквивалентността. 3. Във връзка с изискването участникът да притежава право да осъществява годишни технически прегледи на автомобили, следва да бъде представена от участника отделна Декларация /свободен текст/, че разполага и ще разполага с надлежно издадено разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, като се посочва номера и датата на издаване на същото. 4. Във връзка с изискването за подходяща сервизна база, участникът трябва да представи отделна Декларация /свободен текст/, че разполага и ще разполага с такава сервизна база за целия срок на договора за възлагане на обществената поръчка, както и описание на базата, съдържащо данни, в т.ч. адрес и индивидуализация на същата, посочване на основанието на което се ползва /например: собствена, наета или други, може да се посочи документът за собственост, съответно договора за наем или друг документ и др./, описание на помещенията, размери на помещенията, посочване на работното време на базата, което да е минимум по 8 часа във всеки от дните от понеделник до петък вкл., др. данни и/или информация. 5. За удостоверяване на това обстоятелство /за техническо обезпечение, в т.ч. техническо оборудване/, участникът трябва да представи Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП /свободен текст/, за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката, от която да е видно, че отговаря на посочените минимални изисквания на възложителя, че разполага с минимума техническо оборудване, посочен в документацията за участие в процедурата. 6.За удостоверяване на това обстоятелство /относно наличието на необходимия персонал/, участникът трябва да представи Декларация, по приложения в документацията за участие образец №10, с посочване на персонала, който ще бъде ангажиран при изпълнението на поръчката, с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, неговата образователна степен, професионална квалификация и професионален опит – декларацията е относно целия персонал, който ще бъде ангажиран при изпълнението на поръчката посочват се: ръководен персонал, експерти, техници, работници, всички, които се предвижда да бъдат ангажирани и на разположение за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата услуги /минимум една/ с предмет, еднакъв или сходен на този на обществената поръчка. *За „услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема: услуги по обслужване и/или поддържане и/или ремонт на автомобили. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат, удостоверяващ съответствието му със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 за сервизиране на автомобили или еквивалент. 3. Участникът трябва да отговаря на всички нормативни изисквания за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на автомобилите на възложителя, съгласно Закона за движение по пътищата и Наредба №Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства. 4. Участникът трябва да разполага /за целия срок на действие на договора за възлагане на обществената поръчка/ със сервизна база за извършване на услугите и доставките, предмет на поръчката, на територията на гр. Бургас, с работно време на базата минимум по 8 часа във всеки от дните от понеделник до петък вкл. Сервизната база може да е собственост на изпълнителя или да се ползва от него на друго валидно правно основание – напр., въз основа договор за наем, по силата на учредено вещно право на ползване. 5. Участникът трябва да разполага и да поддържа /за целия срок на действие на договора за възлагане на обществената поръчка/ необходимото техническо обезпечение на сервизната база за срочно и качествено изпълнение на услугите, предмет на настоящия договор. Минималните изисквания за налично техническо оборудване на сервизната база: стенд за реглаж на преден/заден мост с писмен рапорт за състоянието на автомобила; стенд за електронна компютърна диагностика и актуални софтуерни продукти, позволяващи извършването на точна и пълна диагностика на всички автомобили, обект на поръчката; подемник с товароподемност не по-малка от 3,5 т–не по-малко от 3 бр.; специализирани инструменти, необходими за ремонт на всички автомобили, обект на поръчката, вкл. тяхното допълнително оборудване като реанимобили /санитарни автомобили/;заваръчна техника, неръждаеми и алуминиеви сплави; пункт за извършване на годишни технически прегледи; склад с възможности за поддържане на достатъчно количество масло и резервни части. 6.Участникът трябва да осигури необходимия персонал за изпълнението на поръчката, да разполага с екип от физически лица, с необходимите образование, професионална квалификация и професионален опит, за изпълнението на обществената поръчка, срочно и качествено.Минималните изисквания на възложителя относно персонала за изпълнение на поръчката:Екипът за изпълнение на поръчката да включва минимум 10 лица, както следва: Ръководител сервиз:Образование – висше; Професионален опит – минимум 5 г., като ръководител сервиз или еквивалентна длъжност, свързана с ръководство на автосервизна дейност. Приемчик:Образование – средно техническо; Професионален опит – минимум 3 г., като приемчик или еквивалентна длъжност в автосервиз. Сервизен инженер /диагностик/:Образование – висше техническо; Професионален опит – минимум 5 г., като диагностик или еквивалентна длъжност в автосервиз. Механици – минимум 3-ма:Образование – средно техническо; Професионален опит – минимум 3 г., като механик в автосервиз. Служител заваръчни операции: Образование – средно техническо; Опит – минимум 3 г. стаж. Служител резервни части:Образование – средно техническо; Опит – минимум 3 г. стаж. Служители при пункт за годишни технически прегледи – минимум 2-ма. За изпълнението на изискванията за технически възможности, участниците следва да съобразяват изискванията и образците, съдържащи се в документацията за участие. Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача: www.csmpbourgas.org
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: П1: Обща количествена стойност /в лева, с включен ДДС/ на услугите и доставките, посочени в техническата спецификация.П1 = ОКС минимум/ОКС участник х 100; тежест: Т1=40%
Показател: П2: Часова ставка /в лева, с включен ДДС/ – за вложен труд за извършване на услугите, посочени в техническата спецификация.П2 = ЧС минимум/ЧС участник х 100 ; тежест: Т2=20%
Показател: П3: % /процент/ надценка над стойността, на която е придобита съответната авточаст /за непосочени в техническата спецификация авточасти, в случай, че по време на действието на договора за обществената поръчка възникне необходимост от доставка на такива/.П3 = Пн минимум /Пн участник х 100; тежест: Т3=40%
Показател: Комплексната оценка на всяко предложение се извършва по следната формула: К =П1хТ1 + П2хТ2 + П3хТ3; тежест:

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване документацията за участие в процедурата да се получава на място. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на възложителя: www.csmpbourgas.org на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. По този начин, считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен безплатен достъп по електронен път. Документацията ще бъде предоставена и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. Единствено в тези случаи се изисква заплащане на документацията, като посочената цена от 5 лева се отнася само до тези случаи – когато документацията се предоставя на място при възложителя или по искане на съответното лице му се изпраща. Цената се заплаща при закупуване на документацията, в брой в касата на ЦСМП – Бургас, в административната сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или предварително по банков път, по банкова сметка на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, както следва: IBAN: BG16UBBS80023106133000, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.12.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.Бургас, ул. "Успенска" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно закона: чл. 68, ал. 3 от ЗОП - Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача: www.csmpbоurgas.org. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: www.csmpbоurgas.org На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, документацията за участие се публикува в профила на купувача на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен достъп по електронен път. Документацията може да бъде намерена на следния интернет адрес: www.csmpbоurgas.org Документацията се предоставя и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. На основание чл. 58, ал. 2 от ЗОП - избрано средство за комуникация, за обмен на информация, както следва: Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично-срещу подпис; по пощата- чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; чрез комбинация от тези средства. Комуникацията, обменът на информация се осъществява по начините, посочени в документацията за участие. Задължително се попълват и представят образците на документи, приложени в документацията, съобразяват се указанията и изискванията, дадени в забележки към съответния образец. Допълнителна информация, подробности, указания, изисквания и условия, образци на документи, които трябва да се съобразяват, се съдържат в документацията за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ