Версия за печат

00181-2015-0002

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - БУРГАС, гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, За: д-р Димитър Желязков - Заместник-директор - телефон за връзка: 056 871934, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: e-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. Успенска №1, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmpbоurgas.org.

Адрес на профила на купувача: www.csmpbоurgas.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на храна и тонизиращи напитки за работници и служители при Център за спешна медицинска помощ – Бургас“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Обектите за търговия с храни /магазини/ на изпълнителя в гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставката е предназначена за работниците и служителите при ЦСМП – Бургас /в т.ч. от филиалите в градовете Бургас, Созопол, Приморско, Царево, Средец, Малко Търново, Поморие, Несебър, Карнобат, Сунгурларе, Айтос и Руен/, които работят на 12-часови дежурства, като напитките са само за работещите нощна смяна. Доставките ще се извършват периодично според конкретните актуални нужди на възложителя. Доставката се извършва в обектите за търговия с храни /магазини/ на изпълнителя на територията на гр. Бургас. Храната и напитките ще се получават от работниците и служителите на възложителя чрез използване на купони в обектите за търговия с храни /магазини/ на изпълнителя на територията на гр. Бургас. Обществената поръчка не включва обособени позиции. Подробна информация и описание – съгласно техническата спецификация, част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозен брой 12-часови дежурства в ЦСМП – Бургас за 12 месеца – 40 150 /четиридесет хиляди сто и петдесет/ броя, от които 20 072 /двадесет хиляди и седемдесет и две/ броя нощни дежурства. Обемът на поръчката, количества и изисквания са посочени в техническото задание, част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
69425 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, предвид това, че стойността на поръчката е по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, в процедурата не се изисква гаранция за участие. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение. Размер на гаранцията за изпълнение на поръчката – 1% /един процент/ от стойността на поръчката – 1% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка /изчислена като 1% от прогнозната стойност на доставките, в лева, без включен ДДС, намалена със съответния процент търговска отстъпка в полза на възложителя, съобразно ценовото предложение на изпълнителя/. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави гаранцията под формата на парична сума, последната следва да бъде внесена в брой в касата на ЦСМП–Бургас, в административната сграда находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или съответно преведена по банкова сметка на ЦСМП – Бургас, както следва: IBAN: BG04UBBS80023300201310, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас, като в платежния документ изрично се посочват номера и датата на решението за определяне на изпълнител и предмета на поръчката. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, за безусловно плащане по писмено искане, направено от страна на възложителя /без да е необходимо възложителят да представя други документи и доказателства/, с възможност за усвояване наведнъж, изцяло или на части, със срок на валидност на гаранцията за изпълнение най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на действие на договора, като в нея изрично се посочва номера и датата на решението за определяне на изпълнител на поръчката и предмета на поръчката. Банковите гаранции се представят в оригинал. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. В случай, че избраната форма на гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, същата се изготвя съгласно приложения в документацията за участие образец. В случай че обслужващата банка на участника има собствен задължителен образец, по който се издават банкови гаранции за изпълнение, то възложителят ще приеме такава гаранция, ако съдържа условията, посочените по-горе условия. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на изпълнителя и последният трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Не се сключва договор за възлагане на обществената поръчка с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи определената гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване, съответно усвояване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. По отношение на гаранциите се прилагат разпоредбите на глава четвърта, раздел ІІІ „Гаранции“ от ЗОП, чл. 59 – чл. 63, включително от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са от бюджет на възложителя. Плащането за изпълнението на поръчката се извършва в български лева, по банков път, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаване от възложителя на издадената от изпълнителя надлежна фактура, с посочен в същата размер на търговската отстъпка в полза на възложителя. Прогнозна стойност без ДДС: Прогнозна годишна стойност на доставките – до 69 425 /шестдесет и девет хиляди четиристотин двадесет и пет/ лева /BGN/, в т.ч. храна–66 916 /шестдесет и шест хиляди деветстотин и шестнадесет/ лева, тонизиращи напитки – 2509 /две хиляди петстотин и девет/ лева. Прогнозна стойност с ДДС: Прогнозна годишна стойност на доставките – до 83 310 /осемдесет и три хиляди триста и десет/ лева /BGN/, в т.ч. храна – 80 300 /осемдесет хиляди и триста/ лева, тонизиращи напитки – 3 010 /три хиляди и десет/ лева. Посочените годишни стойности са прогнозни и са ориентировъчни. При изпълнение на обществената поръчка доставките ще бъдат съобразно конкретните реални нужди на възложителя. Максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя за изпълнение на обществената поръчка е до 83 310 лева с включен ДДС, в т.ч. храна – 80 300 лева, тонизиращи напитки – 3 010 лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелства, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д” , т. 2, 3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП. На основание чл. 49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и тъй като възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка ще бъде сключен след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът представя оферта в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Съдържание на ПЛИК №1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”:1/Представяне на участника, в т.ч. данни за лицето, което прави предложението, ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, адрес, вкл. електронен адрес, за кореспонденция при провеждане на процедурата – по приложения в документацията за участие образец - „Представяне на участника“, в случай че се представя удостоверение за актуално състояние, същото да бъде издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата; 2/Оферта (по образец); 3/Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата; 4/Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б.а-д, т.2, 3 и 4 и ал.5 от ЗОП-по образец; 5/ Когато участникът в процедура е обединение - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 6/Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по образеца в документацията; 7/Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП-по приложения в документацията образец; 8/Документ по чл.56 , ал.1, т.12 от ЗОП – декларация за приемане условията на проекто-договора /по приложения в документацията образец/; 9/Документи по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – документите във връзка с подизпълнителите /ако има такива/, в т.ч. за посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители– декларация по чл.56 , ал.1, т.8 от ЗОП /по приложения в документацята образец/ и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по приложения в документацията за участие образец/; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях декларира липсата на обстоятелствата по чл.47 , ал.1 и ал.5 от ЗОП. 10/Декларация по образеца, приложен в документацията за участие, относно наличните обекти за търговия с храни и издадените за тях удостоверения по чл. 12 от Закона за храните, в т.ч. и издадените за обектите удостоверения по Закона за храните; 11/ Документи за доказване съответствието с посочените от възложителя изисквания за технически възможности и/или квалификация съгласно раздел III.2.3 от обявлението. 12/Пълномощно /ако има такова/ - оригинал или нотариално заверено копие.Други документи и/или информация, посочени в документацията за участие, всички приложени в нея образци /надлежно попълнени и подписани/, информация за регистрация по ЗДДС, ако има такава;ПЛИК №2 - Техническо предложение по образец и ако е приложимо декларация по чл.33,ал.4 от ЗОП; ПЛИК №3 - Ценово предложение по образец. Подробна информация и изисквания, образци, които следва да се съобразяват и представят, се съдържат в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За удостоверяване на посочените обстоятелства участниците представят декларация по образец, приложен в документацията за участие – образец №9, в т.ч. и издадените за посочените от участника обекти за търговия с храни удостоверения по чл. 12 от Закона за храните.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с минимум 4 /четири/ функциониращи обекта за търговия с храни /магазини/ на територията на гр. Бургас, отговарящи на изискванията на възложителя за доставка на храни и тонизиращи напитки за работници и служители на възложителя, работещи на 12-часови дежурства, в т.ч. нощна смяна, и получаване от същите на храна и тонизиращи напитки, чрез използване на купони. За всеки от обектите да има издадено и валидно удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни. Във всеки от обектите за търговия с храни /магазини/, където ще бъдат обслужвани работниците и служителите на възложителя в изпълнение на поръчката, трябва да има витрина за топла кухня. Доставяните храни и тонизиращи напитки следва да отговарят на изискванията на БДС или еквивалент и да са в срок на годност към датата на доставката. Доставките да се извършват чрез използване на купони. Във всеки от посочените обекти за търговия с храни /магазини/ през срока на действие на договора за обществената поръчка, работниците и служителите на възложителя да бъдат обслужвани преимуществено, като на същите ще бъдат предоставяни храна и тонизиращи напитки, срещу купони. Доставките да се извършват съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка. За изпълнението на изискванията за технически възможности, участниците следва да съобразяват изискванията и образците, съдържащи се в документацията за участие. Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикуван в профила на купувача: www.csmpbourgas.org
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителя не поставя изискване документацията за участие в процедурата да се получава на място. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на възложителя: www.csmpbourgas.org на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. По този начин, считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен безплатен достъп по електронен път. Документацията ще бъде предоставена и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. Единствено в тези случаи се изисква заплащане на документацията, като посочената цена от 5 лева се отнася само до тези случаи – когато документацията се предоставя на място при възложителя или по искане на съответното лице му се изпраща. Цената се заплаща при закупуване на документацията, в брой в касата на ЦСМП – Бургас, в административната сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или предварително по банков път, по банкова сметка на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, както следва: IBAN: BG16UBBS80023106133000, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.12.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр.Бургас, ул. "Успенска" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно закона: чл. 68, ал. 3 от ЗОП - Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, условия, изисквания и образци, които следва да се съобразяват, се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача: www.csmpbоurgas.org. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: www.csmpbоurgas.org На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, документацията за участие се публикува в профила на купувача на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен достъп по електронен път. Документацията може да бъде намерена на следния интернет адрес: www.csmpbоurgas.org Документацията се предоставя и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. На основание чл. 58, ал. 2 от ЗОП - избрано средство за комуникация, за обмен на информация, както следва: Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: лично-срещу подпис; по пощата- чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; чрез комбинация от тези средства. Комуникацията, обменът на информация се осъществява по начините, посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ