00530-2015-0021
Технически редакции | ||
06.11.2015 13:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2015 13:36 ч. : | 06/11/2015 12:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2015 13:36 ч. : | 06/11/2015 12:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Златина Харалмбиева, България 1000, София, Тел.: 02 98595016, E-mail: z_haralambieva@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция СъбиранеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2540.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
Организиране и провеждане на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК”, в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Провеждане на обучение относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК; Обособена позиция № 2: Логистично осигуряване провеждането на обучение, относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК.
РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА
Процедура за възлагане на обществена поръчка
„Ваканция“ ООД, ЕИК 121233279, ул. „Планиница“ № 1, България 1614, София, Тел.: 02 9805610
НЕ
Логистично осигуряване провеждането на обучение, относно приложимостта на производства по АПК в изпълнителното производство по ДОПК. Запознаване със съдебна практика, свързана с усъвършенстване на административния процес по АПК.
24.09.2015 г.
РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
договорът е изпълнен
29.10.2015 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проектът се осъществява в изпълнение на Договор № 14-22-35/14.10.2014 г., сключен с Управляващия орган на Оперативна програма "Административен капацитет", за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за изпълнението на проект: „Провеждане на обучения, свързани със субсидиарно прилагане на АПК в производствата по издаване и оспорване на административни актове в НАП”. Съгласно чл.3, ал.1 от договора, общата стойност, която възложителят следва да изплати на изпълнителя е в размер на 22 640 лв. без включен ДДС или 27 168 лв.с вкл.ДДС. Реално на изпълнителя е изплатена сумата в размер на 22 136.33 лв., тъй като в резултат на независещи от страните причини са се явили и са получили логистични услуги по-малко от посочените в Приложение № 1 към договора служители и е приложена разпоредбата чл. 3, ал. 4 от договора, съгласно която възложителят заплаща посочената от изпълнителя цена за 1 участник, само за служители, действително получили логистични услуги, подписали списък за предоставените логистични услуги. Съгласно клаузите на договора, дейностите по него следва да бъдат изпълнени не по-късно от 20 дни преди изтичане на срока за изпълнение на договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на БФП по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по проект „Провеждане на обучения, свързани със субсидиарно прилагане на АПК в производствата по издаване и оспорване на административни актове в НАП“. Срокът за изпълнение на дейностите по проекта е 12 месеца, считано от 14.10.2014 г., когато е сключен Договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между УО на ОПАК – дирекция ОПАК при МФ и НАП, т.е. до 24.09.2015 г., но с оглед осигуряване на необходимото технологично време за изпълнение на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, и при съблюдаване на установените за това изисквания и срокове, между Националната агенция за приходите и Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Административен капацитет“ (ОПАК), бе подписан анекс, по силата на който, и в рамките на крайния срок за допустимост на разходите по програмата - 31.12.2015 г. да бъде продължен срокът на Договор № 14-22-35/14.10.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК с два месеца (от 14.10.2015 г. до 14.12.2015 г.). Предвид факта, че заложения в чл. 5, ал. 1 на Договор № 100/06.08.2015 г. срок за приключване на дейностите е определяем и зависи пряко от срока на договора с УО на ОПАК, изпълнението на дейностите по договора могат да приключат съобразно заложения в условията на поръчката срок, а именно - 20 дни преди изтичане изпълнението на Договор № 14-22-35/14.10.2014 г., т.е. до 20.11.2015г. Плащането се извършва в срок до 30 дни след приемане резултатите по дейността на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол, окончателен доклад за цялостното изпълнение по договора, както и издадена фактура от Изпълнителя. Изпълнението е прието от Възложителя с приемо-предавателен протокол на 21.10.2015 г. На 29.10.2015 г. е извършено окончателното плащане към Изпълнителя, с което приключва изпълнението по договор № 100/06.08.2015 г.
РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ
06.11.2015 г.
Възложител